Baby dino je zakon. Sedaj se proda 80% CX30 s tem motorjem. 😂
X motor je preteklost, je že zastarel, med tem ko je G140 še čist svež. 🤣 Vrhunec Mazda motorjev v tem trenutku. 😁
Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄
Pred eno uro je skritikrt napisal:
Glede na to,da je 140-ka bolj dovršen motor kot X,in glede na to,da bo X počasi šel ven (prihaja "Z"),se bo nekdo moral sprijazniti,da bo X prevzel nadimek "dinozaver".
Pa ne,da bi pljuval X-a...takšnega motorja nima nihče od konkurentov....a izgleda,da imajo vsaj pri Mazdi 2,5 kubature več prihodnjosti kot pa 2.0.
OK,kaka bo kubatura pri Z-ju še ne vemo,a jaz bi rekel prej večja,kot manjša🤔
Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.
Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.
Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.
Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
Pred mnogo leti so se smejali Japoncem, ko so kopirali evropske avte. Nato so zviška gledali na korejske.
Sedaj se isto dogaja z kitajskimi. Kaj bo čez deset, dvajset let?
Danes sem naredil ene 60km po AC in imam eno vprašanje. Ne spomnim se, da bi se katere druge gume tolk segrevale kot tele GY. Prve bi rekel, da so bile tam nekje med 45 in 50°C zadnje za ene 5 stopinj manj. Mobenih ovinkov, samo do 130km/h, čas okoli sedmih zvečer, temperatura zraka malo nad 30°C.
Zdaj sem malo v dilemi, a so mogoče premalo napumpanein bi bilo treba iz nad 2.7 bara al je pač to feature teh res mehkih gum. @50keda kaj ti praviš pri tvojih GY asy 6?
Ni problem v tlaku. Jaz jih imam napumpane na le 2.5 bar in se obnašajo normalno, brez pretiranega segrevanja.
Če bi mu dejansko dal prijateljski nasvet bi mu svetoval, naj kljub tvojemu svetemu prepričanju, odide na test dinota pa se sam prepriča, obstaja seveda tudi z ročnim menjalnikom.
Kar se tiče primerjave CX5 g194 in CX30 g140 je razlika velika, g140 se vozi veliko lepše, zato pojdita ti in tvoj prijatelj lepo na testno vožnjo. Včeraj sem šel z njim iz Kranja do Ljubljane in nazaj, poraba po računalniku je bila 5,3l.
In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto
To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko.
Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉
To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186 naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako
neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.
Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.
Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo lepotico, rdečo cx30. 😊
Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊
Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍
Ročni menjalnik all day long. Veliko zabavnejši za vožnjo. Res je, v kolonah je malce utrujajoče, a se da. Če ne voziš veliko v Ljubljano in po Ljubljani, v bistvu drugje niti ni kolon. Ga ni lepšega kot to, da sam določiš, do koliko obratov boš vlekel katero prestavo.
Prav imaš, povišati bi jih moral, da ljudje ne bi nasedli in da bi videli kaka pizda je tale Holob. Lahko zberemo peticije, da poveča cene al pa samo damo "predlog vladi" da to naredi na zahtevo razočaranih državljanov, ker nas je zdaj strah, da ne bi slučajno Taubi bil resen kandidat na naslednjih volitvah, ker nas misli nategnit na tak poceni način.
Sicer pa,sam nisem tankal zadnjih par let na avtocesti, odkar so razlike v ceni goriva. In tako verjetno velika večina. In tudi od sedaj naprej ne mislim, ker mi je Shell dobesedno pred nosom.
To bo prišlo prav večinoma turistom v tranzitu. In čez par let bo tu zopet tožba Petrola o zahtevku za povrnitev razlike.
Celo gospodarstvo so sesuli,ljudi obremenili z davki,sedaj pa.s takinimi cenenimi forami pred volitvami mislijo, da se bodo odkupili. Malo mirgen.😉
Pa kaj se gre ta Golob in njegovi pioni? Mi hočemo višje cene na AC-jih on bi jih pa znižal, da Petrol ne bo mel takih dobičkov. Ta res ni normalen. Jaz želim, da bom sponzoriral delničarje Petrola, ker če ne bo spet treba "pošlji SMS Petrol5 ali Petrol10 na 1919"
Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.
Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.
Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja.
Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ...
@GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.
Saj sem napisal, da samo na teh naših kozjih stezah. Na drugih, normalnih avtocestah ne.
Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.
Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.
Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.
Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.
... no, in takrat bodo mazdini benzinarji pravi motorji.
Avto je imel prevoženih 100 km, pa sem ga šparal, stara šola pač. O tem je bilo že kar nekaj debate, sam sem zagovornik tega da do ene 2000 km postopno uvajanje motorja.
Mogoce pa zato, ker si eden izmed redkih, ki noce priznati, da ta motor le ni tako slab ...
Pa dobro, druge znamke gredo naprej in stalno izboljšujejo motorje, le mazda nariše novo obliko, ki je všečna a vedno srtpa noter istega dinota. Leta 2050, ko bodo drugi imeli nvodikove motorje, bo verjetno v mazdi še vedno isti dino motor. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄
Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani