Pa ne pozabit, tole pije kot žolna. Pod 10 se je težko peljat oziroma se moraš kar potrudit. Zarad ene stave mi je uspel @jures ovo peljat do Murske in nazaj pa je blo komaj nekaj pod 10l/100km.
Včeraj, ko sem šel z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.
Švabo je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.
Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.
pred 4 minutami je Boss napisal:
In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana.
Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš.
Razumem, koprčani ste itak prepričani, da ste nadvsepomembni in da se vam morajo drugi iz spoštovanja umaknit, ustavit in še priklonit zraven. Ja prvo Mazdo mi je razbil en iz sosednje Izole, ker je bil ravno tako prepričan, da se lahko vozi skozi rdečo in da se mu moramo drugi umaknit.
Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in ne kurativa. Vježbaj.
Pa točno vem, da moram pazit na te s KP tablicami... Najprej misliš, da bo ustavil pol pa YOLO z 20-30km/h na vozni pas.
He, He, Boss je od sto dveh posnetkov izbral "ta pravega". Pozna jure markota. 😉
Sicer pa bi mora ti predvideti, da je model na koncu vključevalnega pasu in bo zavil na cesto. Ti bi se moral umakniti. Nič spornega ni tu le tvoja reakcija je bila malo "lesena".
Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉
Boš dobil 100 in en odgovor o vsem mogočem, le to, kar sprašuješ ne. 😉
In potem ste šli vi trije testirati in primerjati oba avta 😂😂
Ne, moj prijateljček. Če bi hodil v šolo in bi znal bolje brati, ne pa hodit okoli šole, bi vedel, da smo mini dinota testirali trije člani mazda foruma. Modri dirkač (oziroma x), bo potrebno večkrat bit na tem forumu, da ne bomo streljali neumnosti. 😉
To so pa bučke, vsak motor pred redno proizvodnjo dela na max obratih nekaj ur....najbolje da voziš penzionistično do 100.000 km....da se mašina uteče 🤔🤪🤣😉, še nisem slišal da bi kak motor zaribal če si ga ok ne ravno z 0km pritisnil do konca...mogoče kakih 1000km to je pa to.....enako ce ima motor rdece polje na 650rpm ga lahko bp pritisnes veckrat do tega polja, ampk vecina folka ne ve za kaj ima na stevcu 6500+ obratov.....kot pravi @Alex.....motor ne bo kar ribnil ce ga bos vozil v visokih obratih....aja res pa je da ne bos mogel napisati da imas porabo 5.9😉🤣🤪🤔
Dobro napisano. Tukaj se tepejo performansi z porabo. Ko nekdo napiše, da ima z mini dinotom porabo 6 litrov, nam je ostalim ki imamo cx30, takoj jasno, kakšna vožnja je to. 😉
Ker, ko ga voziš, kot je treba in da recimo x motor ali mini dino da kaj od sebe, ne bo več poraba 6 litrov/100.😄
Socer pa, če potegnemo črto, vsak naj kupi tisto kar mu paše in kar si lahko privošči. Ko ne bodo delali več X motorjev, bodo baje bili zelo iskani. 😉
Bomo videli, kako bo pri prodaji cx30 in kateri motor bo držal višjo ceno.
Meni osebno ni nobeden od teh dveh motorjev prav top oziroma sanjski motor. Mi je pa x motor za odtenek in za moje potrebe boljši.
Pa nobenega ne silim niti nisem silil, da mora kupit x motor. Povem moje imnenje in to je to. Kaj me v bistvu briga, kdo bo kakšen motor kupil. Sta pa dva kolega na moje priporočilo kupila cx30 z X motorjem in ga ne moreta pohvaliti. In ja, pri njiju ni bil problem denar. 😉
In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem.
Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃
No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.
Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.
pred 25 minutami je Jest napisal:
Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...
Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.
A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pravi, da je realna poraba okoli 12 l/ 100.😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani