Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 26 minutami je TiEn napisal:

Se pravi moramo le zavajti nove kupce kolk je mazda tipi-topi?🤔

Lej, vsak se sam odloči. Jaz preverim vse pred nakupom razen kvalitete ne morem. Tole na forumu pa samo odtehta ali si za ali proti nakupu.... 🤔😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 30 minutami je TiEn napisal:

Jah lej osebno mnenje. Mazde itak nimam več namena kupit(taki in drugi razlogi)

Ja moje in javno mnenje mednarodnih novinarjev, ki so njeno oblikovanje v zadnjih letih nekajkrat razglasili za najlepše in ji podelili nekaj prestižnih nagrad..... :jupiii::zoom-zoom:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Ni res, kupiš kaj drugega kot mazdo in se tej slabi motorni paleti izogneš 😉

Hehehe, potem pa nimaš lepega avta.... :harhar:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

 

Zapomnite si, od 14. julija 2022 naprej je X186 za Mazdo edina prava izbira 🤪

 

@Alex, kako to, da je imel tvoj novi avto prvi dan že 690 prevoženih km??? So ga peljali iz Luke Koper v Mursko Soboto, nazaj v Luko Koper, v BTC in ti iz BTC v Koper? 😮

image.png

 

 

To je od 6tke števec,moj nima takega.....🤔🧐

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Toča 25.05.2022
Napisano
pred 1 uro je FrX186 napisal:

Evo forumaši...

 

Ko te doleti taka nesreča s točo, ko so cenitve na robu totalke se kar zavleče.

 

Ne, avta še nimam  popravljenega, gre pa za zadnje popravke na avtu in če bo vse po sreči, ga konec naslednjega tedna imam.

 

Treba je biti pač "tečen", ne sprejeti njihove prve resitve in se pogajat do zadnjega atoma moči, če si le to lahko privoščite.

Na srečo sem do sredi julija imel drugi avto, ki sem ga nato prav tako razbitega od toče prodal.

Skoda ke ogromna, k sreci in velikenu razumevanju servisa Selmar ki so mi sli zelo zelo na roko, vse so menjali in strosek kljub temu da je izracun zavarovalnice precej nizji od realnega, ne bom rabil doplacevati nicesar - vsaj upam da ne... 🤔

 

Avto je v celoti prenovljen, le blatnik in pri vratih se je dalo brez tezav poravnati, ostalo je vse novo na avtomobilu.

Najdlje se je čakalo na streho... 🤔 tako je če imaš redki model z stresnim oknom...

 

Skoraj 3 mesece brez avta, k sreci imel tudi nadomestnega krajse obdobje, sedaj pa odstevam zadnje dneve do prevzema.

 

Res je, treba je imeti veliko veliko zivcev in potrpljenja, ter vztrajnosti 25ur na vsak dan!

 

Srečno Mazdaši, kmalu potrobim!

Komaj čakam na to trobljenje in ,da vidim to čudo od avta. ?zmeden?  Je pa res,da bo sedaj kot nov :bravo:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 21 minutami je Jest napisal:

 

 

Ne... 6 cilindrski prihaja v Mazdi CX-60 ... 2023 kot 3.3 litrski dizel in 2024 kot 3 litrski benicnar ... 

In s takimi avti bo rekla Mazda pa, pa Evropa..... 😪😟🙃🙈

pred 42 minutami je Alex napisal:

Ja, in poraba 9litrov na 100 kilometrov. 😉

Je vseeno boljši ta x motor, ki je enako močen a pije 2-2,5litra manj.

Socer pa ne hvalijo preveč tega 2,5 motorja v testih. Turbo je boljši a je tudi poraba v višavah. 

Enako kot pri našem x 186 motorju. Se pravi, da je ta 2.5 motor tam tam z našim x 2.0 motorjem. Če dodaš še avtomatski menjalnik so performance še slabše proti ročnem v X186. 😉

Saj več  moči dejansko ne rabimo, ker po tej gužvi, ki je vedno hujša tako ne moreš več normalno vozit. 😟

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 24 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ker gledaš navor, podan kot LB FT ... Torej moraš pomnožiti z 1,36, da dobiš navor v Nm.

 

1 ft-lb is equivalent to 1.3558 Nm.

Aha,to je to,se mi je zdelo ,da sem nekje zasledil navora 250....😊👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je NevLado napisal:

Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi.

Res je pa tudi, da ti sedaj baterija doda malo moči-navora in, če imaš v pravi prestavi gre kar hitro tja na 2000 in naprej..... 😉👍

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Lentus napisal:

Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.

Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.

Točno tako, zato sem se odločil jaz za X186 motor, ker cx30 je pretežak avto za g150 motor. Za premik v gužvi je ok, ko pa rabiš kaj več je bil pa dosti bolj mrtev od 3ke g120, ki je dosti lažji za cca150kg. Nekaj konjev ti pa vzame še AT... 😟

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 50 minutami je NevLado napisal:

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

Samo to se pri speljevanju ne pozna, samo pri 60 v 6ti.....😂

Pred eno uro je Filovic napisal:

Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju,  oba sta zelo lena motorja... 

Kaj pa imaš, g122 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Lentus napisal:

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

Jp, 36konjev in 20 navora več je tudi nekaj.... 😉

Drugače je pa tako menjalnik za to, da se šalta in slaba uteha je dizlašem samo to, da daš v 6to in se pelješ od starta do cilja, kaj pa zvok bencinarja v visokih obratih, to je balzam za ušesa..... 😊😂🤣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Tolk se govori o CX-30, da sem začel še sam razmišljati: Kaj pa če bi Mazdo 6 G165 počasi zamenjal s CX-30? Še @Alex jo je 😮

Šestka nam pride prav približno 5 x na leto (dopust, koline, Ikea, ..), 95% časa pa se vozi v njej le šofer. :)

 

Prej,ko boš menjal prej boš zadovoljen pa žena bo tudi..... :jupiii: :zoom-zoom:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 7 urami je scania napisal:

Grem se igrat, ker to zdaj neki core, plus, gt plus, pol pa še maš neki SO, SA .... cela abeceda hahahaha :)

Prva je Homura 

             GT 

              GTplus 

Nakar imaš dodatne pakete opreme,

              Sefety (SA)

              Sound (SO)

              Luxury (LU)

 

 

 

Screenshot_20220808-152253.png

Screenshot_20220808-230926.png

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 9 minutami je scania napisal:

Kaj se da komu napisat kako si sledijo opreme pri cx30 ker jaz nimam pojma, sem s tistih časov ko so bile opreme CE, TE, GTA, zdaj pa to vse neki GT plus pa neki sound itd itd.. če je komu za razložit. Hvala :)

Najbolje,da greš na Mazda konfigurator in izbereš CX30 in te vodi po motorjih in opremah👍

Če se ti ne ljubi ti bomo pa napisali....😊😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Tocno tako, s predvidevanjem in cimbolj tekoco voznjo (brez rektalnih zapikavanj, kar obožujejo bmw fahrerji, sem prejsnji teden glih razmisljal da mora bit ogromno bmw voznikov gejev 🙃🙃🙃🙃). 

 

Bi pa res enkrat rad sprobal x186 motor na moj stil voznje, po moje bi enako turo zvozil s porabo 5

Ja, vprašanje koliko bi še šlo dol glede na to, da je že to bolj kot ne na podnu... 🤔Pri M3 g122 napram sedanji cx30 X186 je povprečje nižje na podobnih relacijah cca 0.2-03 na 100.s tem, da ima še malo več zračnega upora..... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Bolje Bridgestonke na Mazdi kot pa Hankook, ki ga montira vw koncern na svoje avte.... 🥴👍 Še KIA daje na avte Mišelinke.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Pri meni je bilo pri nakupu podobno, nihče mi ni priporočal v vseh prejšnjih letih dizla samo bencinca, očitno vsi mehaniki na servisu pač vejo kaj je boljše in s katerim imajo več dela, dela se pa tako vsi branijo...👌 😉 👍

Ko je prišla x180 so res malo cincali in bili vsi malo negotovi... 🤔

Očitno malo opravičeno, da so sedaj dodelali dober motor v "odličen" X186 motor.... :ouje:

@Alex mi je všeč, da si zadovoljen z avtom in da uživaš v sami vožnji:jupiii:

Za gume pa mislim, da so kar vredu samo ti si navajen precej širših in imaš zato verjetno bolj elastičen občutek čez ovinke👍

Tak občutek oziroma še večji je pri Citroenih, ki gre čez ovinke kot po gumicah.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 3 urami je Joda napisal:

Če si tako močno zaljubljen v svojo CX30 še ne pomeni, da je avto premium. Za premium rabiš bolj odzivne in nekaj močnejših motorjev. Sedaj so na voljo sami astmatiki, ki se nepremijsko derejo, da je kaj od njih. Kje je kak hibrid? Za premium morajo izboljšati kontrolo kakovosti izdelave, ne da je vsak peti avto ves čričkast. Nekateri notranji materiali so čisto nepremijski saj ne izgledajo dobro in prehitro pokažejo znake obrabe. Tudi asistečni sistemi so bolj zato da se hvalijo da so, delujejo namreč zelo povprečno. Sama multimedija vključno z Bose sistemom je spet zelo povprečna in ni noben premium. Avto potrebuje tudi nekaj dodatne izolacije saj spet ni tako tih kot nekateri fanatiki tu trdijo. Blaženje na slabih cestah ni udobno in je precej slišno. In še bi lahko našteval… Ni vse skupaj mišljeno kot kritika, v cenovnem rangu glede na ostalo nepremijsko konkurenco je avto čisto soliden, ki pa v ničemer bistveno ne odstopa. No, morda tistemu, ki ima fetiš na Mazdine zaobljene linije in malo mehkejše obloge armaturke. Tudi samokolnica še ni premium, če si prej celo življenje vozil šajtrgo

Najprej dobrodošlica med Mazdaši četudi nimaš Mazdo.... 👍

Par stvari si zamešal a nič zato, preberi si vse neplačane objave novinarjev, celo nemških kako hvalijo novo 3ko in cx30 kar se redko zgodi! Eni omenjajo, da je pač premijski a meni ni mar kaj pravijo drugi, kupil sem ga po enodnevni testni vožnji, ker sem bil zelo zadovoljen z njim in mi je všečen avto.😉

Ne potrebujem za svoje zadovoljstvo v vožnji znamko, ki naj bi bila kao premijska in 20k dražja, ker mi sama znamka ne pomeni kaj dosti! Z Mazdo CX30 sem dobil veliko lepe, dobre in kvalitetne robe za ugoden denar  👌Da je premijski pa pravim bolj za hec, da malo piknem in podražim tiste, ki mislijo, da imajo dobre avte pa jih v resnici sploh nimajo.... 😊😂

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.