@skritikrt Zanimivo, da drugim razlagaš kaj se jim je usidralo v glavo a sam počenjaš isto. Kakšnih 4000 obratov za Mazdine dizle. Skyactiv-D ima limiter na 5200 obratih in zaradi Biturba so uporabni obrati od 1300 do 5200. To s 4k obratih je neka stara zgodba.
Drugače pa je res moč tista, ki daje pospešek, ampak nikakor pa ne določa karakteristiko motorja. To določi le krivulja moči, ki pove pri katerih obratih imaš te konje. Vem, da je tu gor nekaj 🤡🤡🤡, ki se že režijo, ko omenjam krivuljo, ampak edino to je tisto kar ti pove kako bo avto pospeševal. Ja na papirju že res, da piše recimo 194KM, ampak kje so ti konji - pri 6000 obratih. Koliko jih je pri 3000, pa koliko pri 4000?
Za pospeške so dejansko uporabni le konji od 100Km naprej in recimo 2.5 mašina doseže 100KM "šele" pri 3000 obratih, 150KM dizel pa že pri 1750 obratih. Se pravi je uporabnih obratov za dobre pospeške pri bencinarju nekje od 3000 do 6200 torej v rangu 3200 obratov. Dizel pa od 1750 do 5200 ali slabih 3500 uporabnih obratov pri tem moramo vedeti, da je teh maksimalnih 150KM razpotegnjenih od 2750 obratov do 5200. Se pravi imaš maksimalno moč na voljo kar 2500 obratov.
2.5 motor doseže 150KM pri 4200 obratih, 160KM pri 4500, 170KM pri 4900, 180KM pri 5300, 190KM pa pri 5600. Maks 194KM pa se le dodatkne pri 6000 obratih.
Zato pa se pogovarjamo kako je treba določene motorje vozit in če človek ne pozna karakteristik motorja ne bo nikoli dosegal performance, ki jih navaja tovarna.
No ja no. Za ceste plačujemo še preveč, pa kljub temu niso bogvekaj. Glede goriv pa, to je pač tržna dejavnost, približno kot ostale. Če dobiš kje ceneje isto kvaliteto (ali še boljšo), zakaj pa ne.
No ja, v večini naše ceste niso tako slabe. Ne bom rekel, da so idealne, ampak ker mi spomin še služi vem kako je bilo pred 20 ali 30 leti, ko sem nekaj gum poćil in kako feltno zvil v udarnih jamah. Ne vem ampak večina cest na tour the France je izgledala slabših kot tu v Sloveniji, sploh Paris je zgledal kot ena sama jama.
Se pravi (če prav razumem), povzetek; tudi če nekdo istočasno kupi identične nove pnevmatike kot Alex, bodo navidezno sicer identične, ampak VSEENO Alexove boljše?
Gume so danes prispele. Na prvi vtis izgledajo dobre, narejene julija 2022.
Ventilčke in feltne imam, tako, da me čaka samo še montaža. In potem sneg...😊
Alex, dej please zmeri globino profila. Tole men ne zgleda 9 mm kot majo recimo Dunlop al pa GY. Tole bo prej 8mm al pa se na sliki čudno vidi. Sej ne da je to zlo pomembno, samo kilometrov je pa za vsak mm cca 10.000.
Ampak, če so tako dobre zakaj bi jih le dobrih 80% spet kupilo? Jaz bi rekel tako, Dunlop je še vedno top guma in je na trgu že kar 7 sezon, kjer se je izkazala zalo dobro. Sploh, ker obdrži dobre lastnosti praktično do konca življenske dobe. Hankook se tukaj še ni mogel izkazati, ker je bila guma lansirana v prodajo šele leta 2020 (dunlop WS 5 leta 2015) in je na trgu le dve zimski sezoni. Se pravi se niti ne ve točno kako se obnaša skozi leta in kako dobro preživlja "staranje".
Da ne bo narobe razumljeno, nisem proti Hankooku, ampak težko upoštevaš ocene uporabnikov, ker praktično je ni nihče imel več kot dve sezoni. Ja so dobre na testu, ampak ali so dobre na dolgi rok? Ne vem. Boš povedal pa upam, da boš realen v oceni čez par let.
Drugač pa ja, če se gleda test novih, upam da te ne bo motilo da so Hankook bistveno glasnejše od Dunlopa pa že Dunlop so bile kritizirane, da so glasne, Hankook pa je še 2dB glasnejše (71,2dB : 73,2dB). Poleg tega so sicer po subjektivni oceni kar zaznavno manj udobne in imajo 15% večji kotalni upor kot Dunlop, ki že tako ni bil zvezda v tem segmentu.
Enostavno povedano, bencinarja boš moral voziti bistveno drugače, da bodo konji zaživeli. Nič več lenarjenja pri 2000-2500 obratih, ampak stisnt, da bo šel na 6000 obratov, kjer je tehle 192 vrancev doma.
Smo pa imeli primer na kamionu 40ton 90tempomat, na prikolici razneslo, kot nic normalno vstavis, na prvi osi pa ga ni junaka ki vlovi, gre direktno s ceste pa lahko delas kaj ces.
Od takrat zmeraj pri veliki hitrosti predvidevam, kaj pa ce... bog ne daj ampak kaj pa ce....
Tudi z letalom ko letim in razmisljma kaj pa ce motor odpove kje bom pristal....
Ziher je ziher.
ampak, ampak, zakaj pa potem za na prvo os kamionarji gor dajejo nalite gume pa nek čipšit. Mislim, ok, če razumem ceno in daš na ostalih 12 koles cenejše ali nalite gume, ampak na prvo os bi pa res morale bit top in čim novejše gume. Al jaz kej ne razumem v tej zgodbi?
Sej to je ta zblojenost... trendi v tehniki in okoljevarstvu so v tem, da se gre na elektrifikacijo oziroma v hibride ter, da je potreba po ogromnih maskah/hladilnikih čedalje manjša oziroma je skoraj ni. Ampak trendi oblikovanja pa gredo v glomazne maske brez tehnične potrebe.
To je tko kot, če bi nekdo z majhnim rekel, da rab XXL kondom, ker si želi, da bi zato več fukal.
Ne resno... maš prav, da to v večini primerov ni bistveno kolk je top speed. Ampak na največjem tržišču v EU, če bi radi konkurirali v premium segmentu z Audji, Mečkami , Bimerji, porši ipd je ta podatek pač pomemben. Ko bo Švaba videl, da gre recimo X5, al pa Q7 250km/h, CX-60 pa "le" 200km/h bo že gledal raje kaj drugega kot Mazdo.
Ampak to, da je omejena hitrost je v bistvu več ali manj to, da ta elektromotor lahko deluje le do 130km/h, potem je pa na klasičnem 2,5 litrskem 192KM bencinarju. SUV pa je nearodinamičen in poleg tega gre proti 2100kg lastne teže. Tako, da verjetno z vsemi temi podatki kaj dosti več kot 210km/h tud brez omejevalnika niti ne bi šel. Zato pa ta trik, da lahko vsepovsod napišejo, da je omejena hitrost na 200km/h, ker da avto, ki ima na papirju preko 300KM ne gre več kot 210 pa glih ni reklama.
Malce višje, spodnji rob zravnaj s spodnjim robom odbijača. Zdaj vizuelno namreč izgleda, kot da je po nesreč dol padla pa še kakšen robnik z njo lahko zahaklaš.
@Alex 12 centov?! A prav berem, kar si napisal? No ja, zgleda, da bojo res prisilili ljudi, da se dizelov znebijo. Al pa bo treba bit kmet, če se ne motim se je zdajšna oblast neki hvalila, da bojo za njih subvencije za gorivo.
Ne sam dizlov, vseh ICE motorjev. Mene veliko bolj skrbi kako je na mednarodnih trgih elektrika že prešla mejo 1000€/MWh. Se pravi, da za recimo 1000km vožnje ali cca 1 tank nafte boš dal zgolj za elektriko 200€ za nafto pa kljub podražitvi "le" 100€. Elektrika se je namreč v enem letu podražila za 20x in ko bodo tele podražitve dobavitelji spravili v končni račun bo cel kaos.
Tukaj bi morala biti naloga EU, da zaustavi trgovanje z elektriko preko borz in zajezi manipulativne nerealne podražitve ter spravi zadevo v normalo. Če to ne naredi bo preko zime visoka cena plina al pa nafte še tamal problem.
A malce? Na Autoscoutu24 se ccene lepo ohranjenih gibljejo okoli 15 jurjev ali manj, če ni ravno mint condition.
Ta tipo pač živi v svojem svetu in upa, da bo naletu na še kakšnega ubrisanca, ki bo dal tolk denarja pa čeprav si iz tujine pripelje boljšega za pol cene.
Jaz sem še nekaj opazil in sicer vsaj tretjina tujih voznikov z malo starejšimi avti brez avtomatike luči podnevi vozijo po lokalnih cestah z ugasnjenimi lučmi. A je to kak varčevalen ukrep v tujini čez poletje, ker tole je kar neverjetno kako so disciplinirani pri neprižiganju luči.
Da ne bo preveč krega tole objavljam zgolj zato, da se vidi ob idealnih pogojih kaj se da naredit s porabo in predvsem koliko vpliva hitrost nanjo.
Enakomerna vožnja 50-60km/h od tankanja. Brez ustavljanj, semaforjev, klancev in po 8,3 kilometra kaže povprečje 2,6l/100km
Kasneje še nekaj odsekov regionalke z omejitvijo 90km/h in nekaj vožnje tudi v mestu, kjer sem pazil na to, da sem lepo lovil semaforje. Sreča je bilo prometa skoraj nič. Slikano doma po 34 prevoženih km, ko sem parkiral - 3,8l/100km
Moram rečt, da tole je skoraj tolk dobr kot Alexov X-motor 🤣
V glavnem, če bi večino vozil regionalke in nič AC-jev ter mest si upam trdit, da sem na povprečju pod 5 litrov/100km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@skritikrt Zanimivo, da drugim razlagaš kaj se jim je usidralo v glavo a sam počenjaš isto. Kakšnih 4000 obratov za Mazdine dizle. Skyactiv-D ima limiter na 5200 obratih in zaradi Biturba so uporabni obrati od 1300 do 5200. To s 4k obratih je neka stara zgodba.
Drugače pa je res moč tista, ki daje pospešek, ampak nikakor pa ne določa karakteristiko motorja. To določi le krivulja moči, ki pove pri katerih obratih imaš te konje. Vem, da je tu gor nekaj 🤡🤡🤡, ki se že režijo, ko omenjam krivuljo, ampak edino to je tisto kar ti pove kako bo avto pospeševal. Ja na papirju že res, da piše recimo 194KM, ampak kje so ti konji - pri 6000 obratih. Koliko jih je pri 3000, pa koliko pri 4000?
Za pospeške so dejansko uporabni le konji od 100Km naprej in recimo 2.5 mašina doseže 100KM "šele" pri 3000 obratih, 150KM dizel pa že pri 1750 obratih. Se pravi je uporabnih obratov za dobre pospeške pri bencinarju nekje od 3000 do 6200 torej v rangu 3200 obratov. Dizel pa od 1750 do 5200 ali slabih 3500 uporabnih obratov pri tem moramo vedeti, da je teh maksimalnih 150KM razpotegnjenih od 2750 obratov do 5200. Se pravi imaš maksimalno moč na voljo kar 2500 obratov.
2.5 motor doseže 150KM pri 4200 obratih, 160KM pri 4500, 170KM pri 4900, 180KM pri 5300, 190KM pa pri 5600. Maks 194KM pa se le dodatkne pri 6000 obratih.
Zato pa se pogovarjamo kako je treba določene motorje vozit in če človek ne pozna karakteristik motorja ne bo nikoli dosegal performance, ki jih navaja tovarna.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani