RazširiBTW ce se kdo prasa .... omejitev pise 80, tempomat je 140
fora je, da ko prides iz golova na J obvoznico, imas celo obvoznico potem 80 omejitev napisano, tole bi moral met da po X casu resetira znak in vzame iz GPS-a
Bohnedaj se na tole zanašat, ker tako konfuznega sistema mislim, da ni nikjer. Dogaja se celo tako, da greš 2 dni zapored po isti cesti in 2x različno označi omejitve. Včasih mu celo uspe najti omejitev na cesti, ki prečka AC pol ti pa pri 130km/h kaže 50km/h in podobno.
RazširiMah, možnosti je polno še vodni klin morš upoštevat. Pač k je mokro se dogaja svašta, ko pa greš domu iz službe še pa tolk bolj.
Vodni klin pri 50km/h? Oziroma temu se reče aquaplaning in verjemi, da pri tej hitrosti ga še ni, tudi pri zlizanih gumah ne.
Ma bolečina... a res rabijo tolk različnih SUV-ov, ki bodo podobni med sabo kot jajc jajcu in samo velikost jih bo več ali manj ločevala.
Ne vem sam Mazda se bo izgubila v povprečju nekega vsiljenega trenda.
Jaz bi jim predlagal, da modele raje poimenujejo
Mazda SUV S
Mazda SUV M
Mazda SUV L
Mazda SUV XL
Mazda SUV XXL
simpl pa vsak bo vedel kaj te oznake pomenijo.
RazširiRes si imel slab dan. 😭Za tolažbo ti povem, da je tak dan za mene skoraj vsaki dan in če bi toliko pipkal kot ti nebi imel več volana..... 😀
Kako si pa rešil z AŠ in ogledalom?
(je ostalo ogledalo celo?) 🤔
Zgleda celo, sam je tolk mokro, da bom dobro preveril šele, ko se bo posušilo. Avtošola je spizdila. Sem mislil policijo klicat, ker imam reegistrsko, ampak, ker ni bilo videti poškodb ogledala sem se premislil.
Razširi5. po mojem, je nekdo spred kr nemudoma zabremzu ona pa tut in zgubila kontrolo nad avtom. Ka pa veš možnosti je miljon, ampak post mortem zgleda res "neumno".
Ampak pri omejitvi v mestu 50km/h, da se zabiješ v drevo? Pri tej hitrosti izgubit nadzor bi bilo možno samo v snegu ali ledu.
Včerajšnji dan je bil en sam kaos na cestah, ki ga je sprožila oblast, ko je zaprla gorenjsko AC in severno ljubljansko obvoznico. Preusmerjanje vsega prometa na južno in v mesto s tem, da je na južni prišlo še do nesreče in kaos, ko se je vsa ta gmota pločevine začela premikat skozi mesto je bil neizbežen.
Nekaj nadaljnih utrinkov pa v videu:
1. vožnja kamionarja v rdečo, verjetno v stilu, da se gre lahko v rdečo po novem, če zavijaš desno. Da imajo tisti nasprot, ki zavijajo levo rumeno puščico ga pač ne zanima. On ma kamion, a se kdo upa pogajat o prednosti?
2. avtošola na ozki cesti namesto v ovinek direkt vame in tisti pok v videu je, ko sta trčili ogledali. Jaz bolj desno nisem mogel, ker bi zadel v pločnik. Za povrh se kurac od avtošole sploh ni ustavil ampak spizdil iz kraja nesreče.
3. če maš priusa in si ekološko ozaveščena imaš pač povsod prednost. No vsaj, ko sva bila vzporedno se je tetica opravičila, tako da pol se ji oprosti.
4. takoj za priusom desno na postaji dva izmenjujeta podatke, ker se tudi onadva nista uspela zmenit kdo ima prednost
5. tale druga tetica z belim Passatom tudi obvlada in da se naravni cesti zabiješ v drevo je pač umetnost posebne klase. Verjetno je bil telefon bolj pomemben, sploh pa sporočilo iz FB-ja al pa Twitterja?
RazširiUf, tole pa je, a si ga videl v desnem ogledalu, upam da ja 🙄
Ne, ker sem prihajal iz prehitevalnega na vozni, un je pa bil na odstavnem v mojem mrtvem kotu. Zagledal sem ga v trenutku, ko mi je bil že skoraj v vratih. Pa ko bi vsaj neuravnovešenec nadaljeval vožnjo po prehitevalnem, ne bi bilo nič groznega. Sem pa imel žmigavec za desno, saj ga vedno dajem, da mi ne piska prehod čez sredisnko črto.
So bili pa dejasnko centimetri, kar kamera sicer ne prikaže.
RazširiNi mi treba nič dokazovati, ker ne delam v gumarski industriji. Če oni tako trdijo, bo že držalo. In, če so mene prepričali, da je tako prav, je pač prav. Tu ni debate.
Ne, ker to bi bila navadna smešnica. 😊 Vedno moraš pretehtati, kaj je res in kaj ni.
To z rotacijo je stara šola in se jo je izvajalo še na 101-kah.
In je delovalo. 😉
No ja sej sem vedel, ni argumentov pol pa pač, eni strici so takole rekli in potem že mora biti res.
Še vedno pa ne vem odgovora na sila enostavno vprašanje - katere gume več zdržijo, tiste, ki jih rotiraš na 2000km al tiste, ki resimo 1x na 10.000km.
Samo tri možnosti odgovorov imaš:
1.) bolj se obrabijo tiste menjane na 10000km
2.) bolj se obrabijo tiste menjane na 2000km
3.) oboje se obrabljajo enako hitro.
Sej bo šlo Alex, en odgovor od teh treh bo pa ja pravilen.
Aja, pe še tiste 101-ke. Verjetno se še vsi starejši spomnimo, da praktično do 90-ih let prejšnjega stoletja pravih zimskih gum sploh nismo poznali. Bile so le neke kvazi kramparce pa še tiste z žebljički. Zato gum sploh nismo menjavali pred zimo in zato je bilo v navodilih za uporabo tudi shema menjave. Menjavalo se je celo tako, da je bila vključena še rezerva pa gume so bile simetrične brez določeni smeri vožnje, tako da se je menjalo še malo desno levo na vzkriž. Ker so bile te gume več ali manj trde in ker se je delalo izredno malo kilometrov in nihče kaj dosti ni vedel, da se gume tudi starajo, so take gume na istih feltnah bile na avtu tudi 10 let ali več.
Ja takrat je delovalo, danes je pa cel smeh, da kdo pomisli, da bi takole delal z gumami.
RazširiPa kje jih pobiraš? 😊Pri michelinu, ki je kralj gumarstva tako pravijo, da je dobro rotirati gume na vsakih 2000-5000 km. Valjda bom njih poslušal. Kje je omenjeno 10000? Ali sem kaj spregledal? 🤔
No zdaj bom pa vztrajal? Pišem, bolj počasi, da je lažje razumljivo. Kakšna je razlika v obrabi ali menjaš na vsakih 2000km al 1x letno na 10.000km. Še vedno govorim o tistem citatu, da gume dlje zdržijo, če jih pogosteje menjaš? Po keri logiki je to res? Rad bi slišal smiselno razlago, da me prepriča, da je smiselno vsakih 2000km rotirat gume. Govorimo o normalni uporabi in ne o kakih BMW driftarjih in ne me zdaj odpravit spet s tem, ker je to en pri Michellinu tako rekel. Ker tist pri Bridgestonu in una teta pri GoodYearu pa tega nista rekla.
RazširiA če bi mišelin rekel menjat gume na vsako leto in to od mišelina bi tudi to počel?
Ja Alex bi, ker on neomajno verjame stroki pa četudi je stroka PR-ovec podjetja al pa pospeševalec prodaje.
RazširiLahko, da je tebi dovolj, ker nisi picajzlast. 😄 Eni tudi operejo avto samo enkrat spomladi in drugič v jeseni. 😉
Gume se morajo filigransko natančno obrabljati.
"By rotating your tires, you give the tires a chance to even out their wear and get extended life out of your tires,” Edmonds of Michelin explains. He recommends having your tires rotated about every 2000 to 5000 miles.
Eee what, kakšno pa je to sosledje. A če ne menjam gum tud avta ne perem/vzdržujem? 🤪
Tele izjave Michellina pa sploh ne razumem, ker je absurdna. Kakšno vezo ima podaljšanje uporabe gume al jih menjaš na 2000km al pa na 10000km. V obeh primerih se guma obrablja enako hitro. Če recimo spredaj pobira s hitrostjo 0,5mm na 10000 in zadaj 0,2mm/10000km je na konc sezone spredaj 5,7mm in zadaj 6mm.Naslednjo sezono daš zamenjaš spredaj/zadaj in konec naslednje sezone bilo spredaj 5,5 in zadaj enako.
Pa to ne rabiš na 2000km, lepo te prosim. Pri menjavi spomladi, daš prve nazaj in zadnje naprej pa je čist dovolj. Men letne zdržijo med 60-70kkm, kar pomeni, da jih zdaj, ko delam letno manj kilometrov, menjam prej zaradi starosti kot obrabe pa še to nikoli ne čakam na zakonsko dovoljenih 1,6mm ampak gredo v menjvo pri nekje 3mm. Govorimo za letne seveda.
RazširiMogoče pa se je štimu za piknik pa je ponesreč dal icepack u žep,.. pa mu je pol hladilo šupak
prej bi rekel, da ima potrgane sedeže in skos luknje dobr piha.
RazširiZdaj je vinjeta še dodana vrednost in full pomemben podatek ob prodaji😁😉 in se gre za 110eur...cccc, ko bo e-vinjeta bo to pase😉😁👍
E-vinjeta je vezana na tablico in če bo imel avto plačano za celo leto cestnino je to tud mogoče majhen plus pri prodaji.
Napisano
A ti zašpilajo Na Golici? 😜
Povezava za deljenje
Deli na druge strani