Jaz osebno bi v X motorje tankal 100-ko. Že zaradi narave dela, višje kompresije in temu večje odpornosti proti klenkanju bi bil to moj izbor. Žal pa to pomeni, da pol cenovno ni več tako varčen.
Bojim se, da niti "ta poceni" variante z navadnimi benzinskimi in dizelskim motorji, kot so ga imele do sedaj, ne bo več za masovno prodajo.
Najbrž bo postala mazda s temi novimi modeli bolj eksotična znamka (zaradi cen). 😬
To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.
Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja.
Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.
Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.
Ampak 12 let stara plastična Honda z več kot 100.000km za 7 jurjev ali nova Dacia za 5 jurjev zraven... ne vem, osebno ne bi niti malo razmišljal. Hondo vzamem le, če spustijo ceno na 4500 do mogoče 5000 EUR in da sta dva jurja v rezervi za morebitna popravila.
Litrski turbo mlinček s skoraj 200.000 prevoženih... taki motorčki so namenjeni bolj tistim, ki delajo zelo malo kilometrov in bo prej avto ostarel. Tale tukaj pač ni bil vožen s to mislijo in jaz osebno bi dal roke stran.
Spral za 14 dni soli z avta tako, da bo lep vsaj do ponedeljka.
In seveda, odstranitev še zadnjo vinjetno nalepko, ter strumno salutiral odstranjevalcu vinjet, se zahvalil za 14 letno službo, ter ga z vsem dolžnim spoštovanjem odpremil v smeti.
Če nisi onga v BMW-ju na g***c si zapravil edinstveno priložnost....😇
Ja pol bi pa sigurno dobu sodnika za prekrške pa krepko kazen. 😶
Glede tega, da je Slivka samo pomagal, spravit kamion iz zoprne situacije ga noben sudija ne bo preganjal. V kolikor pa bi kdo bil smartass pa se lahko vedno postavi kontra vprašanje a pri nesreči ne sme nihče opozarjat na možnost naleta, če ni policaj ali pa redar.
Drugače pa tukaj ni druge kot da se vsak dan kliče policaje naj naredijo red na dostavni cesti. Če ne pridejo pač klic ponavljaš.
Ker že dolg nismo imeli videa je tukaj en tak, ki je nastal okoli novega leta.
1.) 0:00 Če se ti mudi polagat tlake, imaš velik kamion pol ti pripada prednost tudi, ko zavijaš levo.
2.) 0:18 Enako velja, da je cela cesta tvoja, ostali pa naj vozijo po bankini, al naj pa ostanejo doma.
3.) 0:30 Teslo s Teslo v fazi varčevanja z baterijo - 35-45km/h pa mal vožnje po sredinski črti.
4.) 1:13 Pa še mal zimskih biciklistov, ki zgledajo kot čreda, ki jo spustiš iz ograde. Jebeš pločnik, ta drug pa v lahnem drncu po sredini ceste s sloganom "ni umika ni predaje".
5.) 2:00 Telefon or just plain stupidity? Malo desno, malo levo pa poskus vključevanja na AC s 55km/h. Za pohvalt je edino to, da osebek ni šel takoj še na prehitevalnega, kot taki radi znajo.
6.) 2:55 Z Marcedesom CLA na glavo - ne jebeš folka, ki daje žmigavec, ker pač osebek ima premijca in ostali se po CPP morajo umaknit. Tako kot vozilom na nujni vožnji.
7.) 3:30 Malo iz desnega pasu na srednji pa pol čez par 100m spet nazaj, pa zaviranje pri zeleni luči na semaforju. Pa pejmo na desno in nato prekršek in oster zavoj na levo ter spet čez križišče. Tole pa res ne vidiš vsak dan.
Men je tud šlo na jok, ko sem tale izbor videl.. očitno nas počasi pripravljajo, da bomo zasovražili avte in da bodo res samo še nujno zlo. Na izlete in potovanja pa bomo hodili le še virtualno.
Jaz mam tud še letos, drugo leto bom pa podaljšal še za tri. Ma če računaš ni tolk drastično na leto. Še za kakšne večje oslarije sem dal tolk al pa še več keša.
Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".
Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.
@Boss, TO da ti ni kopalo je pač treba pripisati pomanjkanju navora
Sej sem že imel napisano, da je tako dobro prijelo, da če bi mel bencinarja bi lahko do konca gas tiščal po snegu... pa sem raje zbrisal, da ne bi preveč v odprte rane drezal. 😜
Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoženih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.
Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.
Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.
Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.
Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.
Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.
Navadno je problem v tem, da ti kot človek, predvidevaš situacijo kaj se bo zgodilo, računalnik pa tega ne zna. Se pravi ti vidiš, da nekdo zavija desno in da ga kmalu ne bo več pred tabo, računalnik je pa že v panic modu, da se boš zakantal, saj si bistveno hitrejši od zavijalca in bumf po bremzi.
Sam sem imel nastavljeno tako, da je bremzalo čisto na koncu, se pravi od opozorila je skoraj takoj sledilo zaviranje in to se je izkazalo za neposrečeno. Zdaj sem nastavil na neko srednjo vrednost in od signala "brake" do zaviranja preteče dovolj časa, da se pripraviš in sam stisneš bremzo. Takrat ni presenečenja in od kar imam tako nastavljeno se še ni zgodilo, da bi takole pogledal .
@Janez007 oprosti, ampak zdajle bom bil pa mal piker. Tvoje konstantno udrihanje čez dizle kar tako čez palec ratuje že fejst moteče in ne odraža dejanskega stanja. Tudi drugi imamo in smo imeli dizle pa imamo drugačne izkušnje.
Glej, nihče ti ni kriv, če si se zafrknil in menjal dizla za bencinarja, ki te očitno ne navdušuje, zdaj si pa s takimi pisanji lajšaš dušo in se prepričuješ, da si vseeno dobro naredil, ker če bi dizla obdržal bi blo pa vse narobe in vse bi se pokvarilo. Ne razumet narobe, ampak tako kot pišeš pač nakazuje na to dejstvo.
nekoč sem slišal: you choose naturally aspirated gasoline car - now you live with it.
Jaz sem imel tud prvi dvomasni vztrajnik in sklopko pri skoraj 300.000km. Pol je šla od hiše in ne vem kaj se je potem dogajalo. Verjetno sem delal nekaj narobe, da ni zdržalo samo 200kkm?
Haha imel tako z bistveno boljšo opremo in podobno kilometri pa sem jo dve leti nazaj dal za 3.000 pa je bla ohtanjena res lepo. A vi bi pa zdaj kr po 6 pa 7 jurjev za 14 let stare avte mel? 😂🤣
Ta motor te svoje konje hrani tam nekje pri 6000 obratih. Se pravi, če jih želiš izkoristit je treba prtisnt po gasu in vozit v višjih obratih. Pri umirjeni vožnji pač deluje umirjeno in zato marsikoga zmoti, ker ni turbak, da bi imel konje že pri nižjih obratih. Se lepo pelje, imaš pa vedno možnost, da mal pohodiš, če je nuja in bi rabil doseč teh 9 sekund do 100km/h. To je še vedno en tak nezahteven klasičen atmosferc, ki ne bo zahteval veliko ne pri vzdrževanju še manj pa pri morebitnih napakah.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz osebno bi v X motorje tankal 100-ko. Že zaradi narave dela, višje kompresije in temu večje odpornosti proti klenkanju bi bil to moj izbor. Žal pa to pomeni, da pol cenovno ni več tako varčen.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani