Sicer sem pa na morju gledal skupaj parkirano Cupro in pa Mazdo CX-5 rdeče barve. Čedalje bolj mi je Mazda SUV všeč in tudi tokrat je bila Cupra zgolj pikica v očesu.
Cupra Formentor je bolj v razredu CX30, je pa res dopadljiv a Mazda je le Mazda....
Mislim, da mi pozimi in nasploh v slabem vremenu prav pridejo, nekje od novembra do aprila in to predvsem zaradi sopotnikov ki mi nosijo sneg, blat in šoder v avto🥴
Pismo, bolj kot vozim to cx 30, bolj mi je všeč in manj pogrešam rdečo puščico. 😊
Sem že pogruntal, kje oziroma kdaj ji pomaga kompresor. Tudi vožnja je super tiha in udobna.
Poraba je sedaj, ko se več vozim po mestu med 6,7 in 6,8. Kar je super.👍 Verjetno bo s časom še kaj padla.
Tudi prtljažnik je več kot dovolj za vsakodnevno rabo. Ravno danes smo nabavljali robo za žur. Vse od piva do hrane do raznih tort je stalo lepo noter.
Je pa ta "dvonastropni" prtljažnik super. 👍 Bravo za benzinarko in suv.
Sem vedel, da boš zadovoljen... 😀
Po par tisoč km.bo še lepše šla, pila pa mislim, da manj ne bo razen s tem, da se jo navadiš in zato bolj optimalno voziš😉
Največ pije hladna do3-4 km, potem pa samo pada in pada poraba in ko se voziš tekoče v prometu brez prehitevanja(če ni možnosti 😟) pade tudi na 5 litrčkov.....
Z vsemi izjavami se po malem strinjam je pa tudi res, da se oči marsičesa navadijo in, ko na koncu pogledaš konkurenci v istem razredu ugotoviš, da je še Mazda vedno Mazda in to zaenkrat za mene najboljši nakup👌
Na srečo ali žalost pa takega avta ne potrebujem.....
Ampak... Sveta pomagavka. Cx 30 pije manj kot mazda 6 dizel. Wtf? 🤔
Žena je vozila pred mano 6-ko,hitrosti so bile nekje od 130-150. Vozila sva identično od BTC do Kopra.
Edino na vrhniškem klancu me je malo pustila zadaj, ker smo nekaj bremzali in je ona lepo pobegnila naprej ampak sem jo na vrhu klanca dohitel. 😊
Prvi vtisi in razlika med vožnjo ene in druge?
Mazdo cx 30 moraš voziti bolj "filigransko natančno", gas moraš dodajati postopoma. Če ga stisneš naenkrat do konca kot dizel, se ne zgodi najprej nič. Nato postopoma pridobi hitrost. Je pa vožnja z cx 30 veliko bolj sproščujoča kot s 6-ko.
Ma, ne vem... A ni bilo nekaj govora, da je to DeSUS avto zato, ker se višje sedi. Mislim, da je bilo nekaj govora, da se upokojenci ne morejo usest v kakšen nizek avto, še težje pa iz njega vstanejo, zato imamo SUVe, ker lažje vstopajo in izstopajo...
A ni bilo nekaj takega govora pred časom ravno tu na tem forumu?
Ma tistih 5 cm se nič ne pozna pri penzionistih.... 😉
aha ja, moj karavan je pa superšportni karavan. No ja, sej ti pustim, da se mal tolažiš, ker je žena izbrala, ampak vseeno si se vsaj za silo zdilal, da je 6-ka ostala pri bajti. Tud to je neke vrste uspeh.
Sicer pa ja, sej se boš navadil in ti čist verjamem, da od znotri ne zgleda SUV, križanec al kaj je že to in ker večino časa gledamo avto od znotri pač tudi sam ne vidim sank na strehi in me čedalje manj motijo. 🤣
Ni SUV niti športni SUV niti crosover ampak" karavan " in to brez sank......😁
Tako so jo homologirali in jaz se strinjam,saj moraš tudi 19tke homologirat,če se ne motim,torej drži.....😉
Ko sem bil najstnik al pa na začetku dvajsetih mi je bil pospešek do 100 najbolj pomemben podatek. Je pa to čist overrated podatek, ko enkrat voziš več avtov. Praktično ni nikjer uporaben razen na drag race-ih, kjer pa verjetno s temi našimi avti ne zahajamo.
Skozi leta sem dejasnko uvidel kaj pomeni navor in kaj krivulja navora in moči in kako se to odrazi v vožnji. Na evo pa sem dal kost za glodat in da vidim, kdo se bo prvil javil in se delal norca, ko sem spet omenil krivuljo navora... 🤣
Kljub temu je pa vseno nekaj narobe in se mi nekam čudno zdi, da F1 še gre pa vedno na "bencin"
Na Interclassu ne popuščajo glede cene olja oz. če jim omeniš ceno olja pravijo, da je najbolje če prineseš lastnega. Meni je sicer vedno malo neugodno, ko pripeljem lastno olje, samo plačevat 28 EUR na liter je nerazumno.
Jest samo te cene, ki jih ti dobiš od "Majesa" niso cene, ki jih dobi nekdo ki pripelje avto samo na servis, drugod po Sloveniji so cene kar konkretno višje.
moje cene so bile takšne:
1 servis 374€ 14.210 km
2 servis 315€ 33.174 km
3.servis 426€ 49.587 km
4.servis 648€ 65.247 km (tukaj na mojo željo zamenjan tudi filter olja v menjalniku in olje menjalnika)
5.servis 439€ 80.630 km
povprečje torej 440 €, morda je to zato ker je diesel.
Je pa svakinja na CX-30 po enem letu uporabe in dobrij 12.000 prevoženih na bencinarju tudi plačala okoli 240€ tako, da ja servisi imajo precej različne cene glede na lokacijo in na osebo, ki vozilo pripelje.
Tudi meni so rekli,da je za CX30 X186 cena cca 240€,malo več kot za M 3 G motor,ker je olje malo dražje......😉
Ja, čeprav on ima filter notranjega zraka. Za olje pa filter olja bi se strinjal ja, da bi nekako lahko kdo kompliciral. Čeprav pa, tisti ki prinesejo svoje olje na servis, a so potem upravičeni do garancije ali ne? Pa recimo, da je to od Mazde olje, ali pa pač olje identičnih specifikacij. Pomoje je odvisno na koga naletiš.
Kar se tiče olja je takole pri mojem serviserju; olje mora biti enake znamke in specifikacij kot je predpisano na servisu in potem ni nobenih problemov z garancijo 👍
A je že kdo mogoče nabavljal filter notranjega zraka? Kje ste ga kupili? Jaz sem ga naročil na AUTODOC pa ni bil pravi pa čeprav piše, da je za CX-30 😠...na škatli pa je pisalo CX-3...
Vrni, narobe so ti poslali. Ti ga niso menjali na servisu? 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Težka bo.... 😟
Povezava za deljenje
Deli na druge strani