Pride danes sosed do mene, da se je na njegovi cesti zagozdil kamion?in, ki mu je nekaj peljal in zdaj ne more gor v hrib. Pa sem rekel, da grem pogledati, ?e se bo dalo kaj narediti in potegniti ven. Seveda sem imel takoj tri firb?ne glavice v kesonu in eden celo s fotoaparatom. In ?e ne bi slikal, mi itak nih?e ne bi verjel...
Kamion?in je bil kar spodoben tovornjak MAN TGA 18-350. Na sre?o prazen, a s hidravli?nim dvigalom. Sicer ne vem, kaj so mislili vsi skupaj, da so se z njim sploh spravili na tako pot, kajti ?lo je za tipi?no cestni model, ki ni prav ni? primeren za off-road...
Je pa za pohvalit BTjko. Prva, reduktor in smo ga odklinili, hudi?a zagozdenega. In potem sem po?asi vozil pred njim ?e tistih 200 metrov, kjer bi se ?e lahko kaj zataknilo, pa je vseeno ?lo.
Me pa spravijo na obrate ?efi, ki sploh prevzamejo tak prevoz. Samo, da dobijo pla?ano. ?e ?e ho?ejo dobiti denar in prevzeti ?isto vsak prevoz, je na tr?i??u precej ?tirikolesno gnanih tovornjakov, tudi taki se dobijo s ?est-kolesnim pogonom. Ko sem se ?e jaz ukvarjal s profesionalnim vrtenjem volana, je bilo v sramoto, da ni zna? ocenit sposobnosti sebe in svojega vozila in se zagozdi?. Dandanes pa to ni ni? posebnega. Se je pa? zagozdil, pa kaj. Mislim, kam gre ta svet. In za dodatek je voznik komaj razumel Slovensko, kaj ?ele govoril. Samo, da je ?im ve?ji dobi?ek za ?efa. ?e ne bi bilo soseda zraven, bi mu ?e ra?unal tole vleko, pa ?eprav je ?lo samo za 20 metrov...
Pa ?e enkrat. Torej, ?e bo? ti zjutraj pojedel ko??ek suhega kruha in kozar?ek vode, ne bo? dolgo ?asa z motorko po gozdu tekal...
Pri B-seriji je precej odvisno, kaj po?ne?. Baje, da se da s porabo priti na 8 litrov / 100 km, jaz pa imam na letni ravni okoli 16,5 litrov / 100 km. Torej je jasno, da se ne vozim s praznim avtom po ravnini in po lepih cestah...
V?eraj zve?er se z motorjem vra?am iz slu?be, pa malo za Grgarjem naletim na dva konja na cesti.
Se je iz?lo lepo mimo, sem pa ustavil in klical policijo. Po skoraj pol ure pride policaj, med tem sem enega konja ?e prijel za uzdo, pa vpra?am policaja, ?e ima kak?en ?trik, da konja zve?emo, da ne bo skakal po cesti. Me je samo trapasto gledal. Pa sem konja lepo spustil, sedel na motor in se odpeljal. Naj ga lovi ?e enkrat...
Pri temperaturi 15 ?C je gostota zraka pribli?no 1,225 kg/m3 , gostota vode je pa tam jurja na kubik. Hidroupor pri vo?nji v de?ju zato predstavlja pomemben faktor.
Ampak ne vozi? skozi vodo. Gostota oziroma upor predstavlja samo koli?ina kapljic, ki so v zraku oz. v katere zadane avto...
Tako je moj stric razbil avto. Eden pred njim je ustavil, ko je na semaforju za?ela utripat zelena lu?. Stric je pa ?e po gasu, da bo smuknil skozi, potem je pa prostora zmanjkalo, da bi ustavil. In je kresnil tistega pred seboj. Ves jezen za?ne preklinjat, da v rikverc in potegne en meter nazaj, da se bo bolje videlo, kaj je sploh ratalo. In je kresnil ?e v tistega, ki se je za njim ustavil...
Trenutno vozim potniskega VW T5 2.5 TDI, vecino casa s polno populacijo in avtocesta, okrog 120kmh in do 140 najvec, pa ne morem verjet da je bil zejen povprecno le 7.8 na 100km.
Tisti, ki mislijo, da bom zdaj nekaj napisal, naj nikar ne mislijo, ampak naj dobro vedo, da Zmaj ve, kaj bi jaz zdaj rad napisal, zato ni potrebe, da to res napi?em...
Pa mogo?e ?e ena malenkost: kolikor vem, VAG ni ni? bolj zastrupljal vse okoli sebe kot ostala konkurenca. Le prikazoval je, da je precej "?istej?i" od konkurence in da precej manj onesna?uje, kot je bilo pa to dejansko res...
Na koncu pa ugotovi?, da je ena navadna katrca leta 1990 porabila toliko, kot sodobni majhni avtomobil?ki, napolnjeni z vso elektroniko in pomagali za zmanj?anje porabe...
O?itno je tudi vo?en kot suer?portnik: vsako leto skoraj 5000 km. Ali pa so vmes zamenjali ?tevec...
Vsekakor 12.500 za 24 let starega Opela, pa ?eprav je ?tirikolesno gnana Calibra, je malo preve?...
Za ta denar se dobi npr. osem let stara Mazda CX-7 ali pa ?est let star Mitsubishi ASX, oba ravno tako s ?tirikolesnim pogonom (ja, vem, to so SUVi, ampak sem bolj doma? v teh vodah. Gotovo se dobi tudi kaj bolj ?portnega za ta denar)
Ne vem, no. Saj gotovo je poskrbljeno, da je vse tako, kot mora biti. Verjamem, da je vse v redu, dokler je vse v redu. Ampak ?ofer je v vozilu za primere, ko ni vse v redu...
Ali pa ga vsakih nekaj let zapelje? do Treh kron, da napolnijo prage in podobno z oljem, za ostalo se pa ne sekira? prav preve?, pa se bo ravno tako vozilo kak?nih dvanajst ali petnajst let, ve? ?asa pa itak (razen redkih izjem) nih?e nima istega avta...
Ja, tudi meni BTjka v povpre?ju kuri okoli 16,5 litra. Pozimi plu?i sneg, zdaj vozimo gnoj, potem delamo kurjavo, pa vozimo seno domov, pa koruzni zdrob za koko?i,... Vsak letni ?as ima svoje dogodke, ki dvignejo porabo. Zato pa spra?ujem, kaj si po?el. Domnevam, da nisi oral njivo, zato spra?ujem, ?e si vozil gnoj. Ali pa kak?ne pra?i?ke od kod, da bo jeseni kaj za na rampin...
Kolikor jaz vem, se najprej s sirkovo krta?o pomete kamen?ke, zemljo, drobtine,... Potem se s sesalcem na hitro posesa od znotraj po tleh in po sede?ih. ?e je ?e kaj ?asa, se pomije ?ipe od znotraj (predvsem prstne odtise drobnih ro?ic). In enkrat, ko je ravno pet minut ?asa, se odpelje ?e nekam na krta?e, da na tehni?nem ne re?ejo, da se ne vidi barve...
Ja, vem, kako je. Ko ima enkrat deset ali dvanajst let in okoli 300.000 prevo?enih kilometrov, ni vreden kaj dosti, pa ?e je pran v avtomatski avtopralnici, ro?ni avtopralnici ali pa doma na dvori??u dvakrat letno otroci krpo potegnejo po njem...
Pride danes k meni ?ena in za?ne razlagati, da ima njena prijateljica te?avo, ker je otrok prerasel otro?ki sede? in mora kupiti novega in je nerodno, ker se jaha?ev ne sme ve? uporabljati in podobno in da so po Evropi ?e prepovedani. Tudi v Italiji, kar je za nas tu na Gori?kem precej pomembno.
A je kdo zasledil kaj podobnega? Je res kaj na tem? Se jaha?ev res ne sme ve? uporabljati? Je res kak?na sprememba zakona, za katero ne vem?
Primerjati nizek Audi A3 in visoko Mazdo 5, ki ima precej ve?ji zra?ni upor in dva sede?a ve?... No, zakaj pa ne. Kakorkoli, spra?uje?, kaj preostane dizlarjem? Ja, ?ogica! Saj si sam napisal, da jo vra?a?...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pride danes sosed do mene, da se je na njegovi cesti zagozdil kamion?in, ki mu je nekaj peljal in zdaj ne more gor v hrib. Pa sem rekel, da grem pogledati, ?e se bo dalo kaj narediti in potegniti ven. Seveda sem imel takoj tri firb?ne glavice v kesonu in eden celo s fotoaparatom. In ?e ne bi slikal, mi itak nih?e ne bi verjel...
Kamion?in je bil kar spodoben tovornjak MAN TGA 18-350. Na sre?o prazen, a s hidravli?nim dvigalom. Sicer ne vem, kaj so mislili vsi skupaj, da so se z njim sploh spravili na tako pot, kajti ?lo je za tipi?no cestni model, ki ni prav ni? primeren za off-road...
Je pa za pohvalit BTjko. Prva, reduktor in smo ga odklinili, hudi?a zagozdenega. In potem sem po?asi vozil pred njim ?e tistih 200 metrov, kjer bi se ?e lahko kaj zataknilo, pa je vseeno ?lo.
Me pa spravijo na obrate ?efi, ki sploh prevzamejo tak prevoz. Samo, da dobijo pla?ano. ?e ?e ho?ejo dobiti denar in prevzeti ?isto vsak prevoz, je na tr?i??u precej ?tirikolesno gnanih tovornjakov, tudi taki se dobijo s ?est-kolesnim pogonom. Ko sem se ?e jaz ukvarjal s profesionalnim vrtenjem volana, je bilo v sramoto, da ni zna? ocenit sposobnosti sebe in svojega vozila in se zagozdi?. Dandanes pa to ni ni? posebnega. Se je pa? zagozdil, pa kaj. Mislim, kam gre ta svet. In za dodatek je voznik komaj razumel Slovensko, kaj ?ele govoril. Samo, da je ?im ve?ji dobi?ek za ?efa. ?e ne bi bilo soseda zraven, bi mu ?e ra?unal tole vleko, pa ?eprav je ?lo samo za 20 metrov...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani