Ja, teorija je bila, ker se je od avta odbila v pk. Kakorkoli, očitno bom moral še na PK zavarovati divjad matr.
V dveh letih sem z njo povozil prašiča , sedaj pa še srno
Ja nič ne de, ker koristiš kasko, kar pomeni da ni pomembno kdo ti je naredil škodo. Srna pač nima svojega zavarovanja, da bi lahko od nje zahteval odškodnino in zato pač je kasko, da tudi v primeru, da je nasprotna stran/povzročitelj ni zmožen poravnati odškodnine, da ti to krije kasko. Tukaj je namreč vseeno al je bila to srna, skala, padlo drevo. Milan Krek z masko na kolesu. V vseh primerih je škoda lahko tudi velika in ja, dejansko v kolikor je prikolica vredna precej, da imaš tudi zanjo oreng kasko.
Polica od registriranega priklopnega vozila. Ne more biti od avta, ker potem znesek police ni ustrezen saj bi se morala potemtakem upoštevati še cena prikolice v plačilu premije za kasko od avta.
Sej gre, sam drugač ga je treba vozit. Večino to navedeno moč razvije praktično malo pred blokado. V glvnem gont ga moraš kot opico pol pa gre. Turbači pa to moč dosežejo bistveno prej in jo tudi dlje držijo zato take razlike v občutku.
Mogoče, konje mrzel je malo bolj glasen. Ko se pa segreje je tih, veliko bolj kot recimo mercedesov ali bmw dizel motor.Za vag ne vem, ker jih nisem vozil. Tudi glede porabe je mogoče malo višja, a to ni avto, ki bi kupoval samo zaradi tega. Ja, po avtocesti je pa malo več hrupa izpod kolotekov. Ampak se navadiš.
Jaz jo imam že na telefonu. Pri koliko na uro in v kateri prestavi merimo? 🤔 Aja, kje postavimo telefon, da bodo vse meritve več ali manj podobne.
Kero aplikacijo maš, da bomo imeli vsi isto? Pol pa ne vem - prosti tek je baje cela katastrofa kot nekateri pišejo. Dajmo telefon na sedež, pa potem v višino ušes. Za konec pa še zunaj recimo 5 metrov pred avtom.
včasih je lahk pa lih nov slabši od tistega, ki se je že ulavfal
Včasih je tud bolje bit nepripet v karambolu kot pripet ...
pred 9 minutami je kacnje napisal:
Tako se mi je zdelo. Mogoče mrzel motor. Je pa tudi žena takoj opazila, ampak me je kot lastnica Mazde2 takoj "potolažila", da je tudi njena Mazdica glasna.
Gledam homologacijo za CX-5 in piše, da je 75 decibelov v mirovanju. Zraven nimam Passatove, ampak v spominu imam, da je pri ADACu na avtocesti bil podatek 68 decibelov.
Evo naloga: dejmo vsi na telefone naložit aplikacijo za merjenje decibelov pa da vidimo. 😉
Ja se strinjam, da so zelo robati, tudi bolj požrešni in bolj zahtevni za vzdrževanje. Žal pravo nasprotje odličnega Mazdinega oblikovanja. 😞
O fak kje pobiraš take? Jaz mam zadnjih 18 let samo Mazdine dizle in poleg tega službeno vozim VAG-ove dizle in sam ne vidim razlike ne v porabi ne v glasnosti delovanja. Vzdrževanje je pa največkrat vprašanje v tem, da se precej avtov kupuje rabljenih - kaj se je prej delalo z njimi nihče ne ve. Če pa kupiš novega in veš kako je vožen pa skoraj ni težav.
Ja to drži, sicer to zelo težko opaziš ampak, če napneš ušesa se sliši tak nežen japonski ženski glasek "baishu", ko ena turbina reče drugi, da naj prevzame delo.
Ampak zanimivo, to nam je bilo grdo že takrat pred 9 leti, ko je s tako armaturko prvič prišla ven 3. generacija šestke. Celo druga generacija je imela lepše sredinski zaslon v modelih, ki so ga imeli.
Res je... Samo gumbi za klimo in radio morajo ostati. In čim manjši ekran sredi avta. 😉
Če se dobr spomnim je imel Volvo nekje konec 90 in začetek tega tisočletja na armaturki okoli 90 gumbov in stikal. Drugače pa ja, gumbi morajo ostat za stvari, ki se konstantno rabijo oziroma so nujne za varno vožnjo. Vse ostale manj pomembne zadeva pa gredo lahko na ekran in se tam upravljajo.
Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009
2009, 20019, 2021
jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.
Mene je tud na rit vrglo... Alex je spet našel rešitev, da ni sam kriv. Zdaj je telefon, me zanima kaj bo naslednjič... kolk mi je znan še nekdo, ki je tolk nezmotljiv. Hmmmm, pa Alex ga obožuje - le kdo bi to bil?
Nisem bil na servisu v BTC-ju, ker se originalnih servisov izogibam kot hudič križa. 😊
Ja sej ja, pol pa ko jih rabiš so pa dobri in ti ni več jasno zakaj nekateri dobimo nižjo ceno. Po je pa cel kup zgražanja pa vlečenja nekih zakonskih paragrafov, da se tega ne sme pa ne vem kaj še vse.
Men se pa zdi ravno to sporno, da nekdo, ki podpira tak servis v dobrem in slabem in vozi tja avto tudi takrat, ko to ni več potrebno (beri garancija) ne bi bil vsaj nekoliko v priviligiranem položajo kot nekdo, ki pač pride tja 1x ali mogoče 2x vseskup zraven pa še pizdi kolk je vse drago.
Pa še tole razmišljanje:
Jaz sem recimo bil od srede devedesetih let pri Telemachu oziroma pri firmah, ki jih je Telemach kupil in vsa ta leta sem plačeval nemajhne naročnine in nikoli nisem bil deležen kakšnih popustov al pa recimo znižanja cene na stalnost. Pol sem pa videl kako novi pristopniki dobivajo eno leto prav smešne cene in ne vem kakšne maksimalne pakete, mene pa niso poklicali niti takrat, ko so spreminjali pakete ali pa da bi vsaj poslali mail in me opozorili, da bi lahko z drugim paketom recimo imel večjo hitros za isto ceno. In ja, ko sem šel stran sem jim to povedal, da dokler se bodo do dolgoletnih kupcev tako obnašali, nagrajevali pa le zajčke, ki skačejo od enega ponudnika k drugemu pa čez par let k tretjemu, mene več pri njih ne bo in bom še sam ratal zajček.
Ampak pri ISP-jih, ker jih je malo je varianta, da pridem nazaj dokaj velika pri avtomobilskih proizvajalcih pa je izbire veliko več in je precej manj možno, da nekdo, ki gre drugam pride spet nazaj.
Ja, ampak tvoj je že na poti, moj pa še ne 😆. Me pa res zanima kaj je s temi prezračevalnimi režami, ker povsod to grajajo...moram it na testno tudi sam, pa da vidim...Kako se ti pa zdi naprimer poskočnost avtomatik/AWD/x180 vs ročni g122, ki si ga tudi vozil? Verjetno bistveno poskočnejši ni, pri avtocestnih hitrostih že, kaj pa normalna vožnja? Sam bi raje ročnega vzel...
Saj bo vzel ročnega pa še tole majčko bo zraven dobil.
Ampak nekateri ste res smešni... a ko ti gostilna zaračuna 2,5 deci flaško CocaCole za 2,6 EUR pa vsi plačamo in nam je cool. Mislim, to je tako kot če 1,5 litrsko plastenko, ki v štacuni stane cca 1 EUR zaračunajo za več kot 15 EUR. To je na uč tam nekje 1400% profita.
Al pa kava, ki je vredna 10 centov prodajajo za 1,5 EUR in več. Tisti kavopivci iz une temo kavi si lahko zračunate kolk plačate dodatno pa ne računat na eno kavico ampak na letno porabo, ker ponavadi je tudi avto 1x letno servisiran. Pri treh kavicah na dan pa tud če so iz avtomatov ste hitro na vsaj Evru ali pa raje dveh na dan. In če računamo samo delovne dni je to zelo hitro tudi več kot 400 EUR na leto. Se pravi tolk kot za en servis.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja nič ne de, ker koristiš kasko, kar pomeni da ni pomembno kdo ti je naredil škodo. Srna pač nima svojega zavarovanja, da bi lahko od nje zahteval odškodnino in zato pač je kasko, da tudi v primeru, da je nasprotna stran/povzročitelj ni zmožen poravnati odškodnine, da ti to krije kasko. Tukaj je namreč vseeno al je bila to srna, skala, padlo drevo. Milan Krek z masko na kolesu. V vseh primerih je škoda lahko tudi velika in ja, dejansko v kolikor je prikolica vredna precej, da imaš tudi zanjo oreng kasko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani