Ja, ampak če skoraj 20 let voziš tja svoje Mazde in še od očeta šestko in to ne samo takrat, ko je garancija ampak tudi izzven pa tudi za ostala popravila, je pa vseeno smiselno da servis take stranke dodatno nagrajuje z boljšo ceno. Pa sej maš tak način poslovanja pri večini firm, ki kaj dajo nase pa naj bodo to pike, popusti, kupončki, posebne akcije, druge ugodnosti.
Ampak zanimivo kam so pa izginili "smrčki". Včasih so te prepričevali, da moraš na avto nataknit tisto strahoto in da si bedak, če tega ne storiš. No in par let so izginili tako hitro kot so se pojavili.
Pol bo treba še 1x poraba izziv vžgat, ker ste mel dizlaši zapacane map senzorje
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
očitno res... Alex je sigurno en tak pa Deeyan tud, ker sta imela previsoko porabo glede na ostale dizle. Si upam trdit, da nekje 0,3 do 0,5 litra bi šlo še dol pri njima.
Hmmm, jaz jih imam vse skupi ene pet majhnih pa še te se ne vidijo zarad barve. V bistvu sem presenečen, da tako dobro drži barva pa je vsak dan AC in več kot 100km/h.
No @Alex zdaj pa lepo nazaj k Tunercu pa naj ti naloži isto mapo in boš videl razliko. Dobro bi bilo še prej očistit tudi sesalni kolektor ampak to bo to.
Gledam test seat leon 1,5tsi 150KM ima navora 250Nm mazda g165 mislim da ga ima 225Nm. Za tistih 25Nm se po mojem nesplaca turbo bencinarja imet. Drugace pa vsakemu svoje, tako kot recejo vsak svojega boga moli, vazno je da se z uzitkom vozimo 🙂
Tole si pa čist preveč splošno napisal. Ni bistveno koliko je maksimum navora ampak pri katerih obratih ga imaš in v kakšnem območju obratov je ta recimo 80% na voljo. Tukaj pač turbaki nesejeo vsakega enako močnega atmosferca pa čeprav na prvi pogled številke niso zelo različne. Turbaki namreč ta navor bistveno prej dosežejo navadno že tam okoli 2500-3000 obratov medtem, ko je to pri atmosfercu tam nekje okoli 6000 obratov in več.
V glavnem zdaj se jih bo pol sicer delalo norca in začelo trolat glede krivulje moči in navora motorja, ampak vsak, ki bo šel probat enako močan turbo ali pa atmosferc bo hitro ugotovil v katerem "tiču grmi zajec"
Pa ne samo to... avtomobili imajo maksimalno nosilnost deklarirano z razlogom. To ni samo fora za policaje, ampak se dejansko spremenijo vozne lastnosti, še posebej, če nekaj nalagaš daleč izza zadnje osi pri že polno naloženem avtu. Če že, pol le strešni prtljažnik.
Glej glej glej, kdo bi si mislil... policaji so zase izumili nov termin in se zdaj prevračajo pri nizki hitrosti. Zanimiv termin, ker vsi ostali, ki bi naredili kaj takega bi fasali oznako prevelika ali pa neprilagojena hitrost in seveda konkretno kazen.
V soboto je bilo v nesreči udeleženo policijsko vozilo, ki je bilo na nujni vožnji. Kot so nam pojasnili na PU Kranj, je bilo kot eno od več patrulj...
- če bi človek vzel najboljše iz obeh svetov bi to morala biti 5-vratna limuzina in ravno to so brihtoli na Mazdi skenslal, ker bi bila prehuda konkurenca prav CX-5
zakaj mam sam karavana? Zato ker je bil na zalogi, ker je imel 3000 EUR popusta in v kolikora bi naročil limuzino bi prišla po novem lestu, ko so se zvišale dajatve in bi moral dodat še 1500 EUR. 4,5kEUR manj pa ni za odmet in ker limuzina in karavan izza volana izgledata popolnoma enako in se razlikujeta praktično samo zunaj sem bil pripravljen sprejeti tak kompromis. Bi to naredil še 1x? Bi a v kolikor bi dobil limuzino po isti ceni bi vzel limo navkljub slabši uporabnosti.
Glede luknje v prtljažniku, ko se poderejo sedeži je ta pri limuzini kar velika tako, da se da marsikaj pripeljat, je pa res, da bele tehnika pa vseeno bolje, da pripelje dostava iz trgovine in je nesmisel samo z mislijo na take prevoze kupit karavana.
Svež vonj po novem avtu- le z vonjem Ambio New Car Dolgotrajna in naravna svežina Osvežilec zraka Ambio Organic je odličen pripomoček za ohranjanje prijetneg...
a zajebavaš? A res prodajajo vonj po novem avtu? A so še kakšni taki, recimo vonj po svežem perilu, po čevapčičih, po kislem zelju, po ogromnem egu (te ziher večino BMW-jaši kupujejo)
Take cevke so, odrezane različne dolžine in barve? Ene barve so za prednjo prečko, druge pa za zadnjo, zato, ker je "noga" zadnjega nosilca drugačna kot noga prednjega. Zato rabiš ta distančnik, da sploh lahko zaviješ matico. Boš moral pa pogledat kera prečka gre kam in kolk je visoka guma na nogi. Se pravi tista guma, ki je debelejša rabi tudi dalši distančnik.
Se pravi po domače gre tako:
- najprej odstraniš pokrovčke in v predvideno luknjo z roko zaviješ te navojne palčke/vijake.
- nato natakneš na te vijake prečni nosilec. Če delaš prvič je mogoče dobro, da ti en na drugi strani pomaga, da lepo ujameta luknjo v prečki.
- natakneš distančnik in nato priviješ matico, ter jo fiksiraš z drugo matico, da se ne bi odvijala
- preveriš, če je trdno in zapreš s plastičnim pokrovom te prečke
aja, šele zdajle sem videl, da imaš samo en par distančnikov. To je možno, če je guma nosilca tako tenka, da ne rabi distančnika. Jaz sem imel to na Mazdi 6 in sta bila dva para.
Ne rabiš nič zategovat saj ta vijak samo zaviješ s prsti in nič ne prteguješ, ker boš drugače uničil tiste nosilce v strehi in po možnosti še kaj zapigal. Ko daš prečke gor pa na drugi strani priviješ matico in fiksiraš le prečke ter jih s kontra matico samo še učvrstiš, da se same ne morejo odviti.
Drži, pritisneš gumb za ročno in gre v primeru, da držiš pedal za bremzo.
Ampak vseeno ker mal pogrešam klasično ročno z ročico. Me je parkrat rešila v snegu, ko je avto odločil, da ne bi zavil, ampak glede, da snega po nižinah ni več toliko, tudi to ni nek hud minus.
Hmmm, čudno da jaz od vsega tega nisem doživel. Pa sem imel tri oziroma imam še eno Mazde 6 plus 6-ka od fotra. Ne vem mogoče zato, ker so bile vse nove
Kompletov felten od Mazde sem imel pa tud že vsaj 12 in tudi nisem opazil slabosti. Če je bilo kaj narobe sem bil vedno sam kriv oziroma robnik 🤪
Alex ti čist preveč posplošiš en dogodek na to, da se dogaja na vseh Mazdah. Vedno se lahko nekaj zgodi ampak to ne pomeni, da je to rakrana vseh Mazd. Zato pa pol tvoje trditve nekako izpadejo smešno.
Koliko naših prijateljev tu gor se pa vrača nazaj in to večkrat na uradne servise zaradi ponovnega tresenja diskov, neodpiranja stranskih ogledal, nedelovanja navigacije, neodpravljanja težav z EGR ventilom, težav z menjalnikom, težav z nivelizacijo xenon luči... Itd, itd.
Ko je govora o twr diskih in zavornih ploščicah kaj hitro lahko ugotovimo, da je to neka zgolj povprečna znamka, katero vgrajuje kot prvogradnjo samo mazda. Tudi kot aftermarket deli nisi na nekem dobrem glasu. Sedaj so izgleda pri Mazdi, pri novejših avtomobilih in modelih prišli končno k pameti in začeli vgrajevati ATE. To firmo vgrajuje tudi kot prvo gradnjo Audi, bmw ima recimo brembo, mintex in zimmerman. Se pravi, da druge "premium" avtomobilske znamke poskrbijo, da so že original zavore in deli kvitetne.
A si tole mal pomešal. Kakšna je pa lahko alternativna navigacija originalni (ne mi zdaj z Android Auto al pa Apple CarPlay)? Katere težave z menjalnikom in kakšna je alternativa? EGR ventil - a je res tolk težav z njim oziroma kateri aftermarket produkt je boljši od originala? Težave z nivelacijo luči - a to misliš tiste zlomljene palčke na senzorjih? Ja če daš original bo spet zdržal 10 let - ne vem a je to glih problem.
Kako avto zgleda po krešu od zunaj je popolnoma nepomembno. Bistvo je kaj se je dogajalo s potniki znotraj. Upam si trditi, da so jo v Mazdi bolje odnesli kot v A-ju
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, ampak če skoraj 20 let voziš tja svoje Mazde in še od očeta šestko in to ne samo takrat, ko je garancija ampak tudi izzven pa tudi za ostala popravila, je pa vseeno smiselno da servis take stranke dodatno nagrajuje z boljšo ceno. Pa sej maš tak način poslovanja pri večini firm, ki kaj dajo nase pa naj bodo to pike, popusti, kupončki, posebne akcije, druge ugodnosti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani