Kar se pa dashcama tice pa se malenkost potrudi in kable potegni do varovalke in zvezi na 12V. Meni osebno totalno cesko zgleda, da imas na vticnici.
Zakaj češko? Vtičnica je v sredinskem naslonu in se je ne vidi. Tistih 15 cm kabla, ki gre ven, gre do tal točno med naslonom sedeža in sredinsko konzolo. Kdor ga hoče videt ga mora prav poiskat. Vse ostalo je pa skrito pod tapetami.
Ne vem zakaj komplicirat pa prklaplat na varovalke in tvegat garancijo, če se da vse lepo priklopit in tudi snet brez, da bi karkoli spreminjal na avtu.
Sej to je ablast vedela in je zato razglasila lockdown... zato, da se z letnimi gumami ne boste po snegu vozil in se pobijal. Po 12. 4 pa je spet topleje napovedano in mogoče boste lohk šli v službo, če bodo smeli otroc v šole in vrtce. 🤪
Pontiac-a nažalost tako kot večine USA znamk nažalost ni več.
Ni no... ista platforma sta le Chevrolet Camaro in Pontiac Firebird in si ju delita praktičn od 60-ih let in mislim, da so ene 4 generacije te platforme do leta 2003, ko ni več Firebirda.
Corvette ma pa svojo in si jo deli edino s Cadillacom XLR za motor spredaj. Od 2020 pa ima Corvetta prvič sredinsko nameščen motor in zato popolnoma svojo platformo. Do zdaj je v GM samo 1x imeli sredinsko platformo in sicer edino za Pontiac Fiero nekje v osemdesetih.
Tole ni Corvette ampak Pontiac Firebird Convertible zadnje generacije pa še Trans Am ni. Tole kar se je dalo v EU dobit je bolj srednja žalost saj nima niti 200 konj.
Ni panike... ene 15 minut rabiš pa skriješ kabel pod strešno tapeto, mimo airbaga pod A stebričkom, dol do praga pod vrati in pod sedežem do sredinske konzole, kjer ga vtakneš v priključek za vžigalnik.
@FrX186 tole moram it sprobat. Ko sem pred dvema letoma kupoval Mazdo je bil Skyactiv X v igri a me je pustil hladnega. To naj bi vedeli tudi pri Mazdi, da ta motor ni tisto kar so obljubljali in naj bi to v tem novem s 186 KM vidno popravili.
@DavidMazda prav si se odločil pa ne zato, ker bi bil sam hud nasprotnik avtomatike, čeprav jo mam zaradi službenih avtov vrh glave dost.
Pri klasičnih torqueconverter avtomatikah pač rabiš konjažo oziroma bolje rečeno navor. Pri Mazdi je tega dovolj le pri bencinarju 2.5 al pa pri dizlih. V teh se AT pelje super, pri ostalih je pa pač tako tako. Če zahteve niso prevelike ja, v vseh ostalih primerih pa pač ročni all the way.
Sicer se nisem hotel prej oglašat, da ne bi zvenelo pristransko, ampak sam sem se ravno zaradi tega, kar piše @Alex odločil za ročnega in mi ni niti v enem trenutku žal. Ročni menjalnik je tako super, da tiste parkrat letno, ko bi si mogoče zaželel avtomatiko v kakšni napol stoječi koloni, odtehta malo več telovadenja s sklopko.
Pri vseh telih limo malčkih se vidi, da so riti dodajali naknadno in brez oblikovalskih prijemov, da bi se naredila skladnost dizajna. Zato pa zgledajo tako neposrečeno kot riti pri kardašijankah.
Recimo kako se pravilno dizajnira limuzino je Mazda 3 saj so posebej dizajnirali 5 vratno in posebej 4 vratno oziroma po domače - izognili so si "natikanja" umetne riti na 5 vratno različico.
Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel.
Ne... ker avto, ki zgleda športno mora imeti vsaj ustrezen motor, čeprav tud tistih slabih 170KM pri 2.5 mašini je zadovoljivo, tole pri 2.0 pa pač premalo.
Dobro, xara ni glih nek biser oblikovanja prav tako kot ne golf. Zame sta v isti ligi.
Ampak, men je res dolgočasnost oblikovanja pri Golfu res nekaj izjemnega in kako sploh uspejo dobiti kupce zanje. Ok tradicionalisti so eno, ampak da pa velika večina tistih, ki ni nikoli imela Golfa verjetno ne zna narediti pravilnega vrstnega reda od Golfa 5 do Golfa 8. Sigurno bodo generacije v neki točki zamenjali med sabo pa vseeno imajo veliko kupcev. To je meni fenomenalno, narediš par malenkostnih popravkov in že prodajaš kot novo generacijo. Je pa res, da kupiš 10 let starega golfa in razlagaš kot, da je nov model. 🤣
Zadnje led luči in dnevne niso problem, sa je njihova svetilnost bistveno nižja kot sprednjih žarometov, kjer je temperatura lahko problem. Ampak ker se uporabljajo le v mraku, ko je tudi zunanja temperatura nižja je to čist ok. Če pa jih furaš pri 35 stopinjah podnevi po možnosti v koloni pa jaz ne bi glih stavil na dolgoživost.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj češko? Vtičnica je v sredinskem naslonu in se je ne vidi. Tistih 15 cm kabla, ki gre ven, gre do tal točno med naslonom sedeža in sredinsko konzolo. Kdor ga hoče videt ga mora prav poiskat. Vse ostalo je pa skrito pod tapetami.
Ne vem zakaj komplicirat pa prklaplat na varovalke in tvegat garancijo, če se da vse lepo priklopit in tudi snet brez, da bi karkoli spreminjal na avtu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani