V CX-5 G194 imam tudi to, da se deaktivirata dva cilindra, ko ne potrebuje toliko moci, pa niti ne obcutim, kdaj se to dogaja... Tudi v raznih testih so tako pisali ali govorili, da sploh ne ves, kdaj se to zgodi... Mozno pa je, da se ne cuti, ker je dovolj moci...
Pa tudi ostale stvari imas v prtljazniku ne samo vrecke iz stacune. Cistila, mikrofibre, vitrex, strgalo za led, prva pomoc,trikotnik, mogoce kaksen izvijac itd.
To imam jaz vse ?en ?tuk ni?je? ... torej pod dnom prtljaznika.... Edino raznih cistil in vitrexa pa res ne vozim stalno s seboj... to je v garazai ... nekaj orodja pa je v plasticnem zaboju...
Kljukic je v CX-5 kar nekaj... tako da imam jaz tisto elasticno vrv s kavlji, da lahko pritrdim kaksno stvar... Na hrbtiscu zadnjih sedezev in ob straneh pa imam mrezice pritrjene z jezki za kaksne drobnjarije... nekaj podobnega temu >> https://goo.gl/AYUs5v
Meni je tudi ta sistem vsec... le malo drago je... in nisem nasel neke cenejse alternative...
Sem pa nasel nekaj slikic na nemskem CX-5 forumu ... Naceloma pride prisraufano na plosco dna prtljaznika... tako da gumijasta zascita odpade. Tale je prisraufal kar cez gumijasti tepih ...
Meni se pa to ne zdi noben seksizem ali emancipacija... ampak prej to, da nekdo, ki verjetno vlece placo iz proracuna, nima drugega dela in mumpotem hodijo taksne traparije po glavi,,, Jaz se nikoli nisem pomislil, ali je lik na semaforju moskega ali zenskega spola... konec koncev se ne vidi, kaj ima obleceno in gre le za lik cloveka... Ce je torej stiliziran, nima oblacil... in kolikor vem, zenskomtelo ni oblikovano tako, kot bi nosilo krilo... Konec koncev se ne vidi niti moskih, niti zenskih organov, dolgih ali kratkih las... Kaj bo naslednji korak? Loceni prehodi za moske in zenske z ustrezno signalizacijo?
Sem v tej dimenziji imel Nexen N Fera SU1 na prejsnji sestici (KLIK) ... pa nisem imel pripomb pri voznji... po suhem, mokrem ... Edino kar sem opazil je, da je bila povprecna poraba kar nekaj visja (po obcutku, skoraj 1 liter/100 km) ...
Kar sem do sedaj videl na slikah mi je v?e?, nisem pa ?e videl odprtega prtlja?nika na nobeni sliki, ker me zanima ali ima ravno dno ali poglobljeno. V primerjavi z novo M3 mi je lep?i in bolj ekonomi?en (po videzu ima na zadnjih sede?ih ve? prostora, ve?ji prtlja?nik). Je pa seveda potrebno vozilo videti v ?ivo.
Dovolj je ze, ce imas delni kasko (zavarovana stekla - kombinacija E)
Ce nimas, pa Carglas ni med cenejsimi... Sin je imel pred leti poskodbo na Yarisu in tudi brez dodatnega zavarovanja in je bilo skoraj pol ceneje pri Omejcu v Medvodah oz. Zbiljah >> https://www.avto-stekla.si ... ze Rogelj Romat je bil cenejsi od Carglasa...
Jaz imam sicer touchscreen... ampak ze v sestici in sedaj v CX-5 zelo malo sarim po zaslonu, ker je enostavno upravljanje s kolesckom zelo dobro narejeno ... V prejsnji sestici, pa drugace ni slo, kot preko touchscreena ... vsaj za vecino zadev ...
Ampak to je tako, kot ti pravis, da si se v dveh dneh navadil na to, da moras za spremembo temperature sarit po zaslonu, velja tudi v tem primeru ... Je pa tako, da ponavadi najbolje poznamo tisto, kar sami uporabljamo ... in ce je clovek malce prilagodljiv, se da navadit na vse... Se vseeno pa so mnenja glede tega razlicna in prav je tako ... in vsak lahko napise tisto, kar mu je vsec ali ne
Mimogrede... tudi infotainment me ne moti vec, da je narejen tako, kot da bi nekdo naknadno nasadil na armaturo neko tablico ... Pa sem bil prej velik nasprotnik tega in mi je bolj vsec, ce je zadeva integrirana v armaturo, tako kot je bilo pri sestici ...
Sicer nima veze direktno z Mazdo.. mi pa ze od nekdaj ni vsec, da nekateri proizvajalci take osnovne fukncije, kot je recimo upravljanje prezracevanja, klime... in recimo ogrevanje sedezev, volana in podobno tlacijo na touchscreen in ukinjajo fizicne gumbe. In ce bi se pri Mazdi tako odlocili, bi to vseeno vzel kot nekaj, kar ni OK ...
Glede motorjev pa... G122 ni tako malo... Itak da si s tezo preteral... saj ima trojka po tovarniskih podatkih slabih 1.300 kg ... Komur ni zadosti, pa prihaja tudi SkyActive-X s 188 KS ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak to nima veze s tem, ali je dizel ali bencin
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani