Skoči na vsebino
Gume
Napisano (urejeno)

Malo se bom vključil v debato. S testi in subjektivnostjo se strinjam, težko je to malo po občutku določiti, razen če ni res velike razlike med gumami ali pa če si poklicni športni voznik.

Kot primer je mene presentil tečaj varne vožnje na Vranskem. Bil sem prepričan. da imam še v redu gume - več kot dovolj profila za letno pnevmatiko, pa sem se ustavljal med slabšimi tam na tistih močenih spolzkih podlagah, ki to hitro pokažejo. V glavnem, tam sem se naučil, da stara pnevmatika ni več tisto kar je bila. Bile so pa 5 let stare, še prve, ki so bile na novem avtu.

Še bolj me je pa presenetil voznik zraven, ki je po ADAC testu vozil eno izmed boljših pnevmatik, menjano z začetkom letne sezone, tam smo bili pa maja. V glavnem se je ustavljal malo boljše od mene ali pa tam tam. Nobene logike, vozniki s pnevmatikami dosti slabšimi po testih, so se ustavljali bolje. Takrat mi je vse skupaj dalo misliti...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano (urejeno)

Dobim da je Zaprt klub. No, pa naj kdo iz kluba prosim sem napiše osnovne podatke, če jih imate tam...

 

Iz specifikacij vidim, da je količina olja v AT menjalniku za Skyactiv-g 2.5 7,8 litrov. Po napotkih nekaterih tu to pomeni, da se ga brez spiranja zamenja okrog pol.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano

Kaj nihče nima nič? Ajej, a ni tole Mazda forum? Bom moral sam zlesti pod avto. Sigurno je kdo že kaj iskal okrog podatkov menjalnika (proizvajalec, tip, itd.).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano (urejeno)

Huh, 1000 in eno mnenje vidim. Se bom jaz tega poizkusil lotiti malo drugače. Mi lahko kdo pomaga z iskanjem podatkov menjalnika? A je proizvajalec menjalnika v mojem primeru Mazda ali imajo zunanjega dobavitelja? Kakršni koli tehnični podatki in specifikacije pridejo prav, v kolikor jih kdo ima ali jih je že kdaj iskal.

Tole sem našel jaz, če ima kdo še kaj več, npr. kakšno nalepko s podatki iz menjalnika, karkoli, pride prav:

GEARSMAGAZINE.COM

The new Mazda FWD 6-speed comes in the following vehicles: 2012–present — Mazda 2.0L–2.5L 2014–present — Mazda 6 2.5L 2013 — Mazda CX-5 2.0L–2.5L In this edition of Fun with Transmissions, we’ll...
Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

NE MENJUJ OLJA V TEM AVTOMATIKU S PRISILNIM SPIRANJEM, KER BOŠ UNIČU VSE SKUP

 

sori za caps, sam da kdo ne spregleda

 

to ni dsg kot pri nemcih! menjaj filter, olje, korito dol, spucej magnet...menjaj 4 litre, vozi 30-60kkm in potem naredi samo menjavo da izpustiš iz čepa

Vzameš dol zračni filter s škatlo, odviješ 10 matico in potegneš ven palčko - pogledaš barvo olja... tam bo takoj jasno, kako nujna je menjava

 

Torej, predvidevam, da bo debata. 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano

Torej uradni servis totalno mimo z informacijami. Hudo, če je tole res. Sicer me zanima še tehnični razlog, zakaj bi se vse skupaj uničilo s spiranjem. Sem pač firbčen...

 

Bom preveril olje, pa potem naprej. Predvidevam, da kakšni bolj temni odtenki olja pomenijo nujno menjavo - nekaj takšnega:

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano
dne 28. 2. 2024 ob 11:34 je NevLado napisal:

 

Veliko veliko je napisanega o tem na tem forumu.

 

Pa ti na kratko vseeno naredim povzetek:

1. to je aisinov menjalnik z nekaj predelavami...ima čep za izpust, filter in merilno šibko (koliko je olja v menjalniku)... glede na to, da proizvajalci avtomobilov šparajo na vsakem koraku, dvomim da bi za džabe dali te dele v menjalnik, ker bi bilo ceneje, če bi ga samo hermetično zaprli

2. po aisinu se olje v tem menjalniku menjuje na 60kkm, po mazdino zdrži lifetime - 300 kkm

3. verjetno ti bo zdržalo 300kkm brez problema, lahko pa da ne

4. olje lahko menjaš po 2 metodah:

  • a) spustiš kar gre iz čepa, vn pride mal manj k 4 litre, naliješ notr isto količino olja in menjaš spet ko je potreba
  • b) spustiš kar gre iz čepa + daš dol karter, vn pride mal manj k 5 litrov, menjaš filter, spucaš magnet na katerterju in naliješ olje in menjaš spet ko je potreba

5. ČE OLJE NI BILO MENJANO DALJŠE ČASOVNO OBDOBJE, SE MENJAVA ODSVETUJE, KER LAHKO NAREDI VEČ ŠKODE KOT KORISTI v primeru da se držiš metode a... če greš metodo b, nima bit kaj narobe; na tujih forumih nekateri za normalno relacijsko vožnjo celo odsvetujejo menjavo, če pa si veliko v mestu ali na AC in ga rad tiščiš in je menjalnik bolj obremenjen, pa nimaš kaj razmišlat

 

Iz izkušenj ti povem, da olje pri 120kkm zgleda še ok (ni kritično, je pa črno)... po tej logiki bi šlo komot do 300kkm, bi pa verjetno fejst začelo pacat kanalčke v menjalniku... potem je odvisno od tega kako je avto vožen.. dizel in kratka mestna vožnja - zaradi večjega navora in nenehnega pospeševanja je olje bolj obremenjeno kot pa naprimer pri bencinarju, voženem na dolge relacije, ki ima navora pol manj in je vožnja bolj konstantna,. etc

 

Uglaunem literček olja pride 25 eur, porabu boš 100 eur + filterček + mehansko delo, naredijo ti ga lahko tudi pri pooblaščencu, lahko greš privat, lahko pelješ do specialistov za AT menjalnike npr v lesce... v servisno knjigo se ta poseg ne zapiše, ker sploh nimajo postavke

 

In ja, ko menjaš olje se prekleto pozna pri prestavljanju na višjih obratih !!

 

Ravno pravi povzetek. V eni drugi temi sem se že javil. Torej Mazda 6, G194 AT, 2.5 bencin. Kupljen rabljen, deluje vse v redu, tudi vozi se super. Razmišljam pa o preventivni (oz. nujni, kakor vzameš, ker ni predpisano in zabeleženo v preteklih servisih) menjavi olja v menjalniku, ker bi rad avto imel vsaj 10 let. Na uradnem servisu v Celju so seveda rekli, da se olje ne menja, ker ni predpisano. Če pa kdo želi, pa seveda to naredijo, samo brez menjave celotne količine olja, ker nimajo opreme za to. Naredijo nekaj takšnega kot je opisano zgoraj, s tem da zamenjajo kar steče ven.

Kakšna je celotna količina olja v tem menjalniku in cena menjave s postopkom menjave vsega olja? Lahko kdo predlaga koga, ki to počne in še kaj posebnega na kar je treba paziti.

Bom pa v kratkem uredil še nekaj stvari na avtu in takrat bom tudi prosil za odpiranje kontrolne odprtine olja menjalnika. Na kaj sem takrat lahko pozoren, mi tudi prav pride kakšen nasvet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.