V soboto sva šla z mojo krajšo testno vožnjo z dinotom CX 30 iz Kranja do Kranjske gore. Po AC sem ga vozil 120 km/h po lokalnih pa pač po omejitvah, lepa vožnja, potrebno je bilo samo 1 prehitevanje. Ko sva prišla v Kranj domov sem imel porabo 5,4l.
Pa zakaj 120? A je to sedaj nek nov standard za vožnjo po avtocesti?🤔
Zdi se mi, da če ne voziš vsaj 140/ uro, si ogrožen.
Jaz sem zadnjič za štos resetiral porabo iz Kopra do centra Trsta. Se pravi hitra cesta 120/ uro, ostalo 90, 70... Na koncu poraba tja in nazaj 4,3.
Pri 90/ uro pije nekje 3,2 litra, ko je dokaj ravna cesta , se razume.
Ko so klanci, so tej naši atmosferci bolj bogi z večjo porabo.
Mogoče tisti, ki se malo spoznajo na vozila in dajo kaj na vzdržljivost motorja, uglajeno vožnjo, nočejo viseti pri mehaniku in avto kupujejo za 10 let, ter se hkrati ne tresejo za vsak deciliter goriva.
To sta mogoče dva s tega foruma. In ta dva imata že tak motor in ga bosta morala kar drgnit ker prodat teh avtov ne bo lahko. Bo, ampak precej poceni
Kolikor je meni znano, ta kitajski jajc nima turbine. Je tak zelo enostaven motorček, tehnologije sicer od bohsigavedi kdaj. Ampak vseeno , tole bi moral delat ne vem kaj da na regionalki dosega tako porabo. Kaj pol v mestu 12 pa na AC 10 pri 130km/h?
Ima sosed tudi ta kitajska jajca. Je bil v soboto na Krku. Omenil je, da je imel povprečno 7,8 /100. Sem zelo pohvalil avto in porabo. Cel paket je naravnost za prste oblizat.
No tako kot sem predvideval, nekej na pamet govoriš in morebitnim kupcem posreduješ napačne informacije. Na forum pridejo ljudje po informacije, da se lazje odločijo za nakup in pomoje je prav, da dobijo korektne podatke ne pa neka osebna ego mnenja.
Ti hvališ svoje kljuse, jaz svojega konja. Ne vem v čem je problem?
Ljudi hočem samo poučiti, da ne kupujejo mačka v žaklju oziroma deset in več let stare tehnologije, ko pa si lahko kupijo briljanten, nov tehnološko vrhunsko narejen motor.
In, ko bodo tej ne srečneži ki jim tako trmasto ponavljate, da so to najboljši dino motorji, hoteli to prodat, bo problem. Kot je problem prodat 6-ke dinote. Kdo bo kupil tako kubikažo, da potem dobi ven enega povprečnega atmosferca.🤔
Ja sej zato sem mu predlagal pravi avto z 2.5l motorjem in ne pokusnega X-a, ker je prav, da ve kaj je najboljša izbira. Ti bi formašom predlagal vse kar imaš ti ne glede na to, da ni najboljša izbira.
Naj uganem, rdeča Mazda 6 dizel in CX30 X motor sta daleč najboljše kar je Mazda kdaj naredila.
A si šel mogoče na testno vožnjo z g140? Nisi ane, prosim pojdi, pa napiši pošten review tukaj. Jz sem Xa testiral in razlika je opazna.
Da me mine volja se vozit z cx30. Še ta je bolj boga za v klanc, baby dino je pa za penziče. Ampak tiste ta hard. 😉
Če jima znese dodati 6k naj raje vzameta novega g140.
Sprašuje za pravi avto, ne za mini dinota. 😉
pred 37 minutami je kacnje napisal:
Za tega konkretnega ti lahko povem, da je precej spraskan. Saj mogoče je tehnično v redu, ampak prask in precej. Zunaj in notri. Tudi sedeži niso čisti, nekaj je tudi špricnilo po avtu (kokakola?) ... skratka - kolikor je po eni strani vabljiv, gre za motor pred posodobitvijo, sploh pa je bila zame ovira, da sem imel občutek, da na avto res niso pazili. Aja, pa psa so vozili notri.
Avta, v jaterem se kadi, vozi psa in seksa, ne bi nikoli kupil.
Ne vem kdaj si mel zadnjega dizla, ampak to kar navajaš so zgodbice iz preteklosti, kjer si dizla res tudi čutil pod ritjo. Če je zdrav pravilno delujoč dizel, ga v prostem teku ne smeš čutit in jedva slišat. Kar se zvoka tiče pa ja, ICE je glasnejši kot EV vsaj dokler piš vetra in zvok pnevmatik ne preglasi vsega pol pa neke večje razlike spet ni.
Bom pa rekel, da od vsega tega naštevanja je najbolj zoprn un umeten zvok, ki ga EV-ji po zakonodaji morajo spuščat pri nizkih hitrostih. Še nisem našel EV-ja z nekim prijetnim zvokom in tukaj je res zoprn in te kar sili, da bi kršil omejitve, samo da ta zvok zgine.
Se strinjam. Moja 6-ka dizel se trese v prostem teku popolnoma enako kot benzinska cx30.
Je pa cx30 tišja. V prostem teku sploh ne veš, da dela motor.
Ko bom končno dočakal električni avto, ki prevozi 1000 km, se napolni v 3 minutah in so polnilnice na vsaki črpalki, pa mi ne bodo hoteli več podaljšat vozniške. 😉
Pa še, da bodo izgledali kot pravi avti in ne kot neki otroški avtki na pedale. Ko vidim Teslo se vedno spomnim na tiste male avtke, ki smo jih imeli pred pol stoletja in več. Ali pa na risanko "avtomobili"
Pa niti takrat ne bom imel električnega . Upam, da bo moj naslednji avto zopet dizel/blagi hibrid. To je dobita kombinacija za kvalitetno prevozit 1000+ kilometrov.
Tule berem kok km dela folk z gumami me je kr sram. Js običajno menjam letne in zimske po cca 15k km. Sem že objavil slike letnih gum po 2h sezonah. Na leto delam 15k km.
Enako. Meni je važno, da guma drži dobro. Ni važno koliko časa, ko občutim prvič, da je kje malo "popustila" jih zamenjam. Pa starost in globina profila gor ali dol. Z globino profila 4 mm ali manj se nisem še nikoli vozil.
Ma tele subvencije so navadna lopovščina al pa naj napišejo, da gre za socialni transfer. Ker če neki talaš iz proračuna in denarja vseh nas pol naj ima vsaj smisel ne pa da se se financira pohlep izdelovalcev in prodajalcev EV-jev. Še boljš pa da naj drugič raje reklamirajo akcijo Pošlji SMS EV5 ali EV10 na 1919. Bo bolj fer.
Lani sem prevozil 1400km v dveh etapah. Ca 1250km avtoceste. Mislim, da me pri 95km/h peljejo v norišnico na pol poti.
Drugače pa 👍 in po moje boljša izbira kot e-Golf.
To je primerna hitrost, da med vožnjo lahko skočiš na wc in spotoma še v trgovino. Potem dohitiš svoj avto če malo pospešiš s tekom. In potem se čudite, ko prehitevajo nekateri električarji kamione z 98km/ uro dva kilometra in pol. Zato pa prihaja do zastojev na cesti.
Opolnoči se bo ob nespremenjenih trošarinah liter 95-oktanskega bencina na bencinskih servisih zunaj avtocest podražil za 0,3 centa na 1,437 evra, liter dizelskega goriva pa bo cenejši za 0,5 centa in bo stal...
Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.
Itak proti dizlu so tej mazdini atmosferci vsi po vrsti bolj bogi v klancih. To že vemo. 😊
Je pa res, da če jih voziš drugače kot dizla, se da tudi z X 186 lepo in hitro v klanec. Samo, da ti ne skoči ven kaka mona, ki prehiteva 120/ uro. Takrat spustiš gas in je konec veselja. Moraš šaltat v četrto, peto in šele nad 3200 ali več obratov v šesto. Takrat vleče tudi šesta. Da se vozit hitro a kot si sam dejal dela menjalnik. Tega pri dizlu ni.
Podobna zgodba kot pri nas včeraj, ko smo mislili po popoldanskem picniku iti v Velenje na koncert z e-Box-om pa je sestra ugotovila, da je pozabila avto v delovanju in ji je klima požrla v 4ih urah za do 100km dosega.... 😁🥴🫣 Od nas je do Velenja in nazaj 2x45km...
Sem bil prepričan, da bom vsaj 100 jurjev km naredil z njimi pol so me pa fantje kle gor na forumu tolk prestrašili, da sem se spraševal a se ni bolje polet vozit z zimskimi, kot pa z letnimi s skoraj 6mm profila. 😜
Mislim, da bi bilo tam-tam nekje z varnostjo in občutkom. 😉
Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji.
Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši.
Sam to pa res... bolj k se vozim s temi novimi Eagle-cami bolj se mi dopadejo. Sploh zdej k sem malo dopolnil tlak. Edina slabost, če se temu lahko tako reče - poraba bo nekoliko višja, 0.1 do 0.2 ocenjujem, da bo več.
Kar se tiče porabe je res, da porabijo nekaj več, a to odtehta suverena vožnja tako na suhem kot v dežju. Še posebaj v dežju so vrhunske in navkljub širini 245 nisem nikoli zaznal, da bi "spustile" So pa v dežju tudi Conti vrhunske. Proti Bridgestonkam so kot vesoljska ladja proti biciklu.
Ne bo. Spredaj imam sedaj že četrto leto in ni sledi o rji. Medtem, ko so bili na moji in od gelipterja že takoj drugo leto ritni (Ate prvovgradni). Že na daleč se jim vidi, da nimajo nobene zaščite.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jap, vespa je nekje v rangu dinota. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani