Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.
Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.
Pa to je robe do strehe v kuferaumu.
Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉
Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.
Novi z hibridnimi turbinami so splho fenomenalni.
Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben sizl ali bencin nima podobnih fint.
Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.
Jaz govorim o resnih, 2.0 ali močnejših turbo benzinarjih, kjer je navor nad 300 Nm. Mlinčki me ne zanimajo.
Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino? Sem pred kratkim probal Cupro Formentor z 1.5 turbo mlinckom, mislim, da je bila 150 KM ... pa nisem bil ravno prevec navdusen... V avtu smo bili trije... pa ko sem pohodil, se ni zgodilo prav veliko ... Sicer za umirjeno voznjo je OK... vsekakor pa bi jaz tudi med temi dvemi, ki sta bila omenjena, prednost pred Capturjem dal CX-30 ...
Tudi pri atmosfercu se pozna zelo, ko so trije v avtu. V klance ne gre nikamor.
Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃).
Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih
Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN.
Z 16" izgleda obupno.
pred 9 urami je NevLado napisal:
Kdaj boš prodajal avto? Eno je preverjen 2.5 motor skoraj 13 let star brez komplikacij, drugo je turbo mlinček pod prisilo 1.3
Turbina vsi vemo kaj pomeni dolgoročno.
Kaj je ta PARKIRANJE paket? Navigacijo valda imaš tudi v CX-30, bolj je pomemben podatek a jo rabiš - carplay je bl kul
Pa kaj toliko s temi turbinami strašite.
Edini res dobri (navadni) benski motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši motorji.
Seveda je trenutno CX-30 na vrhu lestvice. Grem pa pred nakupom na testno vožnjo.
G140 zato ker delam premalo km, da bi bil upravičen nakup X186. Nekdo je nekaj časa nazaj naredil primerjavo.
Prodajalec mi je rekel, da prodajajo samo lita platišča za zimske gume, cca 120€ za 16".
Morda veste, če se dobi tudi jeklena platišča, seveda ceneje.
Hvala
LP
Kaj ne bi raje kupil 18" zimska platišča (aftermarket ne original). 16" ne gredo na cx30. V bistvu so homologirane a bo izgledala smešna. Dobijo se kar ugodno. Kar nekaj nas ima 18" za zinske. Tako boš imel lep avto poleti in pozimi. 😊
Vse električarje testirajo pri temperaturi 23°C in pri povprečni hitrostii 45/ uro. Zato pa so rezultati takšni, kot so. Potem pa vidiš razne tesle, ko vozijo 100/ uro po avtocesti. Da bi ja naredili tistih 450 kilometrov.
Ja dobr, tvoja lahko itak še speljuje v peti. Če ne bi mel tolk mikronov laka gor, bi pa še mal bolj letela. 😉 Meni sta oba motorja všečna. A pije 6.2 al 7.2 mi je gladko vseeno. Probal bi oba in vzel tistega, pri katerem bi (upam) opazil več prožnosti, kot pravi @Boss
seveda zna poskrbeti tudi za kakšen centiliter manjšo porabo goriva, ki se je tokrat ustavila pri dobrih 7 litrih. Ob bolj nežni desnici ter na kakšnih relacijskih poteh pa bo znala pasti celo pod 6 litrov na sto kilometrov.
Bo pa zdej
Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti spraviš cx30 z lahkoto tudi pod 5 litrov. Enkrat se je ustavila poraba pri konstantnih 90/ uro pri 4,6l /100.
Teli moderni dino motorji, G140 se mi po eni strani precej dopadejo, ko sem gledal tiste vaše krivulje navora. Pri mojem mam pri 130km/h lih mal čez 3000 obratov. Pri teh G140 mi je krivulja navora precej všečno zgledala do 4500. Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Primerjam s Cx30, ki je nekje sekundo boljši. Tako X186, kot prejšni G150. Kaj se potem v praksi ''bolj premakne'' med samo vožnjo, ko pohodiš gas v poden? Če prav razumem bi moral G140 bolj potegnit, zarad navora in ker ima tudi večjo samo prostornino?
Jaz bi rad pohvalil hribovskega Jozeta, ki sraufa vse mogoce avte, ni specializiran za nobeno znamko.
Se dogovoriva za uro in datum in tako tudi drzi. Tudi klicati ga ne rabim 3x, kot sem v preteklosti kaksnega drugega Jozeta.
Ima tudi svoj s.p., ampak naredi brez racuna, ker mu zaupam. Seveda je tako se ceneje.
Kot je pa zgoraj en napisal, dokler so obicajne in "preproste stvari", smo vsi srecni in zadovoljni - jaz, avto in hribovski Joza. Upam da z mojo M3 ne bo kaksna vecja tezava, trenutno je stara 8 let, ima 205.000 prevozenih in je v odlicnem stanju. Vsaj upam. Se drzim intervalov servisiranja.
Bi pa rabil enega licarja, da ji pokita prag, ker je M3 povozila stojalo za motor in si je zvila prag. To recimo hribovski Joza ne dela.
Lepo, da uživata z hribovskim Jožetom ampak mi tukaj debatiramo o uradnem, zlatarskem mazda servisu. 😊
Če vam gre "na žiuce" pooblaščen servis, zakaj ne peljete avta k privatniku?
Vsak servis, ki se drži navodil proizvajalca in servisira z istimi nadomestnimi deli, ne prekine cikla garancije. Vseeno bo veljalo če sosed zamenja, samo račun mora imet in ustrezne dele. Lahko greste tudi na VW servis
Yes.. In, ko boš hotel uveljavljati garancijo, se boš lahko obrisal pod nosom. Vse bodo našli. Še svojega olja me smeš več prinest na servis, ker kao ne garantirajo, da boš lahko uveljavljal garancijo. Jaz se z njimi ne mislim ubadati ker niso tako pomembni, da bi bilo vredno.
Pred eno uro je Boss napisal:
Ej vid mene budalo.... jaz ga 10 let vozim na pooblaščenca. Čisti norc, vam pravim.🙃
Če bi bil strojnik bi kmalu uvidel, da te nat...... na suho. 😉
Jaz da šparam?? Nikoli. Samo ne dovolim, da nekdo misli, da dobro dela v resnici je pa šalabajzer z zlatarskimi cenami za nič naredit. Tega pa ne trpim.
Nategunov, namreč. Naredi, kot se šika, povej pošteno in realno ceno in takrat ti bom dal tudi mančo. Vsakokrat. Ni problema.
Zakaj torej sploh vztrajaš in voziš avto na "drag" pooblaščen servis, kjer so sami nateguni (kot sam praviš) in ki ti ne ustreza... zgolj zaradi morebitnega uveljavljanja garancije, za katero itak veš, da bodo problemi?
Ker ga pač moram, drugače mi ne bi ob morebitni težavi upoštevali nič. Tako ti ne upoštevajo nič, takrat bi pa bil dvakrat nič.
Sicer pa, ti lahko voziš tvoj avto na uradni servis nadaljnjih 29 let, nihče ti ne brani.
Jaz in ostali tu na obali imamo pač z našim uradnim mazda servisom zelo slabe izkušnje in zato tudi ne hodimo radi k njim le, če je res nuja in to je, ali uveljavljanje garancije (kar je včasih zelo težko doseči ) ali pa redni servisi.
Ampak še vedno ne drži to, kar si napisal... da ti olje "zaračunajo 300€ in več" ... nateguni gor ali dol ... Bi prej rekel, da je taka izjava "nategunska" ...
V ceni servisa je še veliko več, kot le to, kar ti vidiš... Recimo Mazdina mobilna pomoč za eno leto... enostavneje reševanje v primeru garancijskih zahtevkov, razne ekološke dajatve... reciklaža odpadnih tekočin,... ... itd ...
Če si to pripiravljen "spregledati", imaš vedno možnost, da servis opraviš tam, kjer tebi bolj ustreza ...
Aja... pa ne branim servisov... ki niso poceni ... Vsak ima možnost izbire ... Ampak konec koncev si se sam tudi odločil za nakup avta, ki ni med najcenejšimi ... in ves čas povdarjaš, kako "premium" je... To pač potegne za seboj tudi to, da so cene servisov "premium"
Enostavno reševanje garancijskih zahtevkov??🙄 Naj Gelipter napiše, koliko so se pogajali in je bilo slabe volje za čisto enostavno zamenjavo zavornih čeljusti. Pa zamenjana akomulatorja v garanciji. ..
Ne, je prav napisano. Pa še to je pretirana cena. Ves material stane 100€. Drugo so itak neke operacije pisali gor. Kaj pomenijo te njihove "operacije"vedob samo oni.
V glavnem so nateguni prve klase.
Original Mazdine olje stane v vsaki normalni trgovini 10€, filtri par deset evrov vsak.
Pa saj nismo po župi priplavali, da ne moremo preverit realnih cen materijala.
Dokler avto lepo dela in ni nobene moteče okvare, so vsi servisi ustrežljivi, opravijo rutinsko mehanično delo, natisnejo račun in smo zadovoljni. Ko nastopijo kakšne težave, ki so izven Mazdinega spiska pogostih težav, pa se zelo rado zaplete. Imam informacijo, da izgovori "se ne da" ali "bo težko" ni toliko težava v japonski Mazdi, ampak bolj nekaterih zaposlenih na servisih, ki se nagibajo k liniji najmanjšega odpora (uveljavljanje zahtevkov na višjih nivojih zahteva nekaj dodatnega dela, truda, birokracije, vztrajnosti).
No, ravno nazadnje, ko sem bil na servisu na avto plusu , je pred mano bil en uglajen, lepo oblečengospod. Pogovor je začel normalno. Rekel je, da je pripeljal avto, star 2 meseca na zamenjavo vzvratne kamere. Kot so bili dogovorjeni. Baje.
No, tukaj so se začele težave. Gospodična mu je prijazno rekla, da so ga klicali, da se dogovorijo kako in kaj naprej.
Da morajo odobriti v Nemčiji zamenjavo.
Da bodo oni najprej pregledali vse in poskušali popraviti. No, tukaj se je uglajeni gospod prelevil v razbesnelo zver. Začel je vpiti, da hoče vodjo servisa, direktorja in da zahteva, to je poudaril parkrat, da se kamera v najkrajšem možnem času zamenja.
Za ta čas, ko bo brez avta, zahteva enako vozilo kot ga ima sedaj. Dali so mu tudi knjigo pritožb ter tel.št. uvoznika. Aja,vozilo je bilo mercedes.
Vrgel jim je kliče na mizo in odvihral iz sprejemne pisarn. Gospod mi je bil kar simpatičen.
Zakaj ga moraš? Ker sta tvoji Mazdi premijski, 2 nivoja boljši od naših navadnih, ne vidim potrebe po garancijskih popravilih. In avto je tvoj in ga lahko že danes odpelješ tudi pod prešo. Delaš kar hočeš, samo za po cesti pa mora ustrezati predpisom, na primer imeti veljavno registracijo, DPF, GPF, zavore, itd. 😃
Če hočeš, da ti velja garancija, kjer pa imaš pri uveljavljanju eventuelnih napak prekleto veliko težav, ga moraš vozit v zlatarski uradni servis. Kjer ti za olje zaračunajo 300€ in več.
Drugače pa z dizelsko 6-ko nimam absolutrlno nobenih problemov, teče kot ura-tankaj vozi😉 leti kot sneta sekira.
In ga vozim na redni servis, kjer me stane vse skupaj z oljem vred par evrov več kot 100. Realna cena.
Ko preteče garancija na Cx 30 me ne vidijo več tej pobiralci denarja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tale primerjava je boljša. 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani