Dej ne nakladej, dino, ga je povozil s 14 let staro tehnologijo, ti pa še kr živiš v svojih svetih prepričanjih. Veš kaj ni pošteno od tebe, da mimoidoči morebitni kupci, ki pregledujejo forum, ne dobijo realnih informacij, ko se odločajo za nakup novega vozila, zaradi tvojega trolanja.
X motor je pač zgodovina in moral se boš sprijazniti s tem. Ne rečem da je slab motor, je pa v večini parametrov korak za g140, pa če ti to sprejmeš ali ne.
Ne nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj
"dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov. Itak večina kupcev kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino.
Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉
Vsak lahko napiše svoje mnenje… ne glede na to, kako dolgo je na forumu in kaj vozi… Eni so bolj pristranski , drugi manj… Eni pa enkrat pišejo, kako je CX-30 grda… čez par let pa sami kupijo… in takrat je najlepši avto na svetu ki se ne more kosat z nobenim drugim
Ni najlepša. Ima pa zato x motor, ki je trenutno najboljši benzinska motor. 😉
In ja, od Boss-a mnenje upoštevam, medtem ko nekatera gladko ignoriram.
Če so tolk sofisticirani, zakaj jih pa Mazda ukinja in to v dobrih 6 letih?
Premalo se jih proda. Folk gleda le na ceno in baby je pač cenejši. To nam je povedal prodajalec v KP. Pa tudi opremo vzamejo ponavadi neko povprečno. Večina, ki kupuje cx30, itak ne ve, kaj ima noter pod havbo. Dobro, so tudi kupci ki se prej pozanimajo.
Saj pravim, vsak kupi tisto, kar je zanj najboljše oziroma najcenejše. Ker smo lahko opazili, da je pri nakupu cx30 za večino tukaj na forumu pomembna cena. In potem vzamejo cx30 . Nekateri si pač izberejo nadomestilo za stare 2.0 motorje, drugi vzamejo sofisticiran x motorje.
@Alex ne verjame takim videom, kot ne verjame porabi na spritmonitorju in podobnim. Torej X je boljši od G . Gremo naprej.
Itak. Kot nekateri ne verjamejo globalnem segrevanju in cepivom.😊 Smo probali obe varianti in smo se sami prepričali. Modeli, ki delajo te primerjave, na žalost ne znajo vozit. 😉
Domet imaš nekje okoli 660 km. S tem, da se ti bo okoli 610. kilometra prižgala lučka za rezervo. Cx 30 imajo vse po vrsti premajhen rezervoar. Komot bi imel lahko kakih 15 litrov več. Je pa tudi res, da če recimo voziš res po predpisih, po avtocesti, kjer ni veliko klancev, narediš krepko preko 700 kilometrov z enim tankom benzina.
Ma ni ga čez lepo uglajeno vožnjo v nizkih obratih, ki itak predstavlja v večini primerov 90% vožnje, tako da tistih par pospeševanj s 4k plus obrati tega ne odtehta.
Tudi pri 3K obratih je pomembno, ker se tukaj dogajajo prehitevanja.
Ko berem tale vaša opažanja, ki točno sledijo grafu moči, ki je bil v tej rubriki že nekajkrat objavljen ... in zanimivo, to opažajo strojniki ... 😃
Stvar moraš probat. Je.. š ti grafe. Ko greš v Vrhniški klanec je jasen zmagovalec. 😉 in to ni mini dino.😊 Prav zaradi našega občutka (in graf to tudi dokazuje) je x motor veliko bolj živahen in zato ga mi trije, lastniki x motorjev, ki smo dodobra testirali oba, ne bi zamenjali x motorjev za mini dinota.
Mogoče se je pa folk naveličal Hrvaške in njihovih nenormalnih cen in pričakovanj, da visoke cene še bolj privabljajo turiste, ki imajo kaj pod palcem.
No ja sej se bodo naučili, da nastavit pravo ceno, kjer bodo vsi v poslu zadovoljni je kr umetnost.
Itak. Svak je ta teden na poljskem (Baltik) in je vse polno turistov vseh narodnosti. Pravijo, da sedaj, ko se lahko kopajo tudi gor (imajo prelepe, peščene plaže) vse manj poljsko hodi na Jadran. Počasi, če se bodo takšna poletja nadaljevala, bodi pri hrčkih samo še Slovenceljni (pašteta turisti).
Bohinj jjih je bil letos poln... kako pridejo iz države moški verjetno ni uganka. Korupcija vsepovsod. Važn, da se majo fajn, zraven so pa še arogantni ful, ker so se naučili, da jih v EU ujčkamo vsepovsod.
Na smučanju v dolomitih je bilo pa letos pozimi polno mladih vodkarjev. Verjetno so z žegnom zapustili vodkarijo. 😉
V celi Italiji ne plačujem. Je bilo to pred 20 leti, zdaj ni nikjer.
Letos tudi po Franciji in Španiji nisem niti 1x plačal.
Vsi javni wc-ji v Genovi so gratis. En noter sedi, če postopiš, ti takoj pokažez roko in reče Prego.
Dars bi bil dolžen krit na vsakem počivališču zagotovit javne sanitarije. Največji polom je Barje. Greš v Meka jest, potem pa ti rečejo idi na Petrol WC plačat.
Res je. Nikjer v Italiji niso wc-ji za plačat. Prav tako ne v Nemčiji. Edino pri nas se gredo tak " elitni" turizem.
Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel. In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.
Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.
Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.
Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom v trgovino z barvami za čolne in barke in kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos
menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.
In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊
Ne vem, ti povem čez 4 leta ko ga bom imel🤣, sam dvomim, da se kdo ukvarja z dnevnimi lučmi.
Meni so težili na 6-ki zaradi zadnjega, majhnega spojlerčka na strehi. Na koncu, po debatnem krožku, sem preglednika prepričal, da je to bilo original na nekaterih nemških izvedenkah. Ja, nekatere stvari opazijo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj
"dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov. Itak večina kupcev kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino.
Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani