Niti 0,5 ne opaziš kar tako, še manj pa 0,3. Tolk je namreč razlike že samo, če so gume hladne ali pa ogrete.
Govorim o levi ali desni gumi spredaj! Npr; če je leva guma za 0.5 manj napolnjenja ti volan in s tem tudi vozilo vleče v levo, sploh pri pospeševanju ali zaviranju! Če tega ne opaziš..... 🥴😟🤔
Torej je to še ena neuporabna "nova" stvar v avtih oz. v Mazdah. Če bo imela guma 0.5 bara manj, bom sam opazil med vožnjo, ne rabim za to elektronike.
Ja, opaziš ko je od 0.3 naprej, če si na to pozoren in če se to dogaja spredaj! Gre se pa samo zato, da te opozori ob puščanju in da ne hodiš vsak dan okoli avta👍
Lahko ti počasi pušča zadaj in ti javi, če ti nebi javilo bi parkiral in bi imel naslednji dan avto na tleh. Na 3ki tako ni stroškov glede ventilčkov saj niso TPMS.
Tvoja 3ka ima meritev preko ABS sistema in meri samo obseg kolesa pri vožnji in če imaš vse enako napumpane četudi manj ali več te ne opozori! Ko pa je ena napumpana manj za cc0. 5bara ti pa lučko prižge!
Resetiraj in poglej, če so vredu napumpane, če so ti tako ne bo več javilo, če pa potem ti pa tako ena pušča👍
Maloprodajne cene zaenkrat ostajajo take, to sedaj
Najvišja dovoljena veleprodajna cena z davkom na dodano vrednost za motorni bencin NMB-95 tako znaša 1,483 evra na liter, za dizel pa 1,521 evra na liter. To je končna najvišja možna bruto veleprodajna cena, ki jo veletrgovci lahko zaračunajo pri preprodaji in vključuje tudi DDV.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Brez skrbi, še vedno sem opazil, če je bila guma kot ponavadi cc2.5 in pade na cc2.0. To se pa zgodi ponavadi samo pri predrtju. 😟
Poskusi jo spustit na 2.0 pa boš opazil, garant..... 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani