Ni samo klima, popolnoma vse je prek touch screena
Za klimo bi raje videl knofe
Ja saj vem... sem bral o tem... Ampak vsaj za te zadeve, ki se jih pogosteje uporablja, je fino, ce so pravi gumbi ... Za neke nastavitve, ki jih nastavis enkrat in potem nikoli vec, je vseeno, ce so skriti kje v menijih in dostopni samo preko tpuch screena ...
Samo ima pa Mazda res butaste fore da ne more? uporabljat touchscreena med vo?njo...Citroen npr ima toucsreen za upravljanje klime, pol je to smrtno nevarno.
Nvm no v?asih se mi zdi da proizvajalci po nepotrebnem komplicirajo.
Saj se da vse upravljati preko tipk na volanu ali preko kolescka na sredinski konzoli med sedezi ... Meni recimo se zdi bolj butasto, da je upravljanje klime samo preko touchscreena ...
Ej..JEST meno so klicali iz Mazda servis Avto plus kp da so dobili ta modul za Android sistem vgradit..cena z monta?o 200 ?...?e ho?em da mi vrgadijo popust..kako se to obnese pri tebi...se spla?a..je ok..lp
To se bos mogel pa sam odlocit... je fajn... ni pa nekaj, brez cesar ne gre... sploh ce ze imas originalno navigacijo... skoraj vse ostalo se da pa uporabljati tudi brez tega... Android Auto ne poznam... sem samo zadnjic priklopil Huawei P20 Pro... in je cisto drugace kot iOS z Apple CarPlay... Najbolj cudno mi je to, da se Android Auto sploh ne da uporavljati preko touchscreena... tudi ko stojis ne.. Pri CarPlay vsaj ko avtomstoji, lahko... Tako kot originalni infotainment... Tudi pri Carplay so neke cudne zadeve... recimo prejeta sporocila ti lahko samo prebere, ne prikaze pa jih na velikem zaslonu,,,
Pac probaj orej... da bos videl, kako je... Saj bodo imeli verjetno kaksen testni avto, ki bo imel to vgrajeno...
Jah, jaz bi prej rekel da samo potrjujes da je problem v mazdi.....moje mnenje.
Ne bi rekel, ker njemu je na One Plis nasel cek kup drugih... in vsi so bili poimenovani samo s stevilkami... tako da sumim bolj na namesceno verzijo Androida... Potem pa, ko je enkrat povazano, pa normalno ozoise ime Mazda... Dosedaj ori vseh Mazdah z originalnimi BT instalacijami nisem imel problemov... pa sem vcasih kar precej menjal telefone, ko sem se bolj aktivno testiral te igrace...
Sem pa bral o tem, da so bili vcasih problemi recimo ori BMW, Skodi, ... pa se kaksni... ko je recimo prisla nova verzija OSa na telefonu in je nehalo delat... pa so morali na servis nadgraditi ... ali pa sploh ni bilo resitve...
Ampak je problem po vsej verjetnosti v telefonu... Je sedaj Nikin fant imel problem, ko sta kupila trojko... Njen iPhone se je povezal brez problema, njegov One Plus pa nimnasel Mazde... oz. je nasel... ampak ni izpisal imena... Prvic je to delal na nekem parkriscu, kjer je bilo v okolici vec BT naprav in jih je naslo cel kup... ampak so bile samo stevilke (verjetno MAC adresa)... potem je probal v garazi v bloku, kjer je bil edini... in je pac tapnil,na ta zapis s stevilkami in je potem povezalo... Poleg tega lahko se oreveri, ce ni v infotainmentu ze sparjenih ali shranjenih prevec telefonov... tudi to zna biti problem... V takem primeru je najbolje pobrisati tist, ki se jih ne potrebuje ali pa se pobrise vse in se na novo spari...
Mazdin infotainment naceloma nima problemov s tem... tako kot recimo kaksne druge znamke... Vsaj pritozb ni prav veliko...
Vpra?al sem po SLO Mazda servisih za nadgradnjo - cena in?talacije od 250 EUR naprej za materijal + delo.
Mi pa je en serviser omenil, da Android Auto deluje samo v Nem?iji, v Sloveniji pa ne... je to sploh mo?no?
Deluje ze povsod.. le uradno ga s slovenskim Google racunom ne mores aktivirati oz. namestiti... in se je treba posluziti neuradnih virov... kot sem ze zapisal nekje prej... torej Android auto.apk moras sneti recimo iz apkmirror.com ... ker ga v uradnem Google Play store enostavno ni, ce imas slovenski Google racun...
In?taliranje AndroidAuta brez kakr?negakoli razdiranja, vstavljanja modulov, ipd. (in brez stro?ka 300?)
Zal je to ze zastarelo in letos prodane Mazde imajo ponavadi ze visjo verzijo MZD Conenct, ki ne omogoca vec tako enstavnega tweakanja ... Sicer je se vedno mozno... vendar pa je treba zadevo vseeno ratdreti in nekako preko serisjkega porta zadeva pohackat, da lahko potem spet nalagas lastne tweake ... Je pa to tale projekt >> https://mazdatweaks.com ... Od verzije 59.00.502 dalje so pokrpali to moznost, ki je omogocala namescanje lastnih tweakov... predvsem zaradi varnosti pred vdori ...
Sem pred nakupom CX 5 Revolution (Top). Sem pa v dilemi ali izbrati verzijo z ro?nim ali avtomatskim menjalnikom. Do sedaj sem vedno imel ro?ne menjalnike, edino enkrat sem testno peljal z avtomatiko. Kak?ne so va?e izku?nje glede avtomatskih menjalnikov? Predvsem okrog vzdr?ljivosti, mo?nih okvar, porabe goriva,....
Jaz sem imel prej sestico (2013) z avtomatskim menjalnikom in sedaj CX-5 tudi... in sem zelo zadovoljen... Sicer je poraba menda nekaj visja... ampak to me niti ne moti tako zelo... Sedaj z G194 imam v dobre pol leta porabo okoli 8,5l/100 km ... prej z dizelsko sestico (D175) sem imel pa v cca. petih letih povprecno porabo okoli 7,5 l/100 km ... V obeh primerih imam model z najvisjim paketom opreme ...
Ravnokar je prisla nadgradnja Google Maps na iOS, ki omogoca uproabo Google Maps preko iPhone na CarPlay-u... seveda je predpogoj, da je na iPhonu namescena verzija iOS 12...
Kolokor vem (vsaj moja CX-5 ima tako) imajo te Mazde flexilbilni servis.. in ti racunalnik oove, kdaj je treba iti na servis... Stevec je sicer nastavljen na 12 mesecev oz. 20.000 km... ampak lahko je ze orej... Ori meni se je orozgalo pri cca. 19.000 km... in potem je treba menda v roku 14 dni na servis... drugace garancija ne velja vec... Tako tudi pise v izpisku iz elektronske servisne knjizice..
Me pa zanima, kako si se lotil razdiranja armature? Si dobil kak?na navodila (kje?)
Verjamem, da mora? vedeti, kje za?eti, druga?e hitro kaj polomi? ...
Opazil sem tudi, da ima? brodit nosilec s polnilcem ... ali si to vezal na obstoje?i USB priklju?ek v avtu? Ima? kak?ne slikce?
Verjetno CarPlay zahteva USB povezavo - BT ne deluje?
Navodila sem nasel na spletu... najvec na enem nemskem forumu ( http://www.cx5-forum.de ).... brez tega je res problem, ker je vecinoma samo nataknjeno...
Ko sem imel ze vse razdrto, sem ootegnil se en USB podaljsek nazaj do radia in zadaj za predalom povezal Broditov nosilec... Carplay deluje samo preko kabla...
?e zaupa? bolj lokalnim vulkanizerjem, preveri ?e pri Kristancu v Britofu.
Dvomim, da bo kje kaj dosti ceneje... ker tukaj je najceneje, kar sem nasel... 190? za kos... in je ceneje kot gumax, liderpnevmatik in tuje spletne strani... Edino,na eni nemski strani sem nasel nekaj cenej... vendar ne posiljajo v Slovenijo... tako da ce bo dal se kolegu za kaksno pivo ali dve, da bi mi pripeljal, sem skoraj na istem...
Midva z Bossom sva sla do Rovinja in nazaj, pa sva imela na isti poti in pogojih do cl isto 2.2 Mirai vs 2.2 skyactive
Saj to vem... je bila pa razlika, da je bila tanova SkyActive 150 KS in 19? gume, tvoja Mirai pa 129 KS s powerboxom in 17? gume... torej je poraba SkyActive nekaj nizja...
Spomnimo....za 2.2 skyactive motorje je bilo re?eno velikega proti starim....gre za isti motor, enako porabo....
Poleg tega bo Skyactive X kontroliran s posebnimi sve?kami. Glavo dam stran da bo ena vsaj 50? in bo menjava zelo pogosta. Tak primer imam na mojem motorju, zaradi emisij in bla bla bla, imajo sve?ko narejeno samo za ta motor. Ena je 45? na servisu, ima jih 4, menja se na 24.000 ali dve leti....
Seveda je izven servisa cenej?a ampak na servisu je toliko
Po mojih izkusnjah je poraba SkyActive nizja... Sem imel podobno porabo... pri prvi sestici (2.0 dizel, 120 KS, rocni menjalnik, brez DPF) je bila poraba podobna, kot pri naslednji sestici (2.0 dizel, 140 KS, rocni menjalnik, DPF)... in tudi podobna zadnji sestici s SkyActive motorjem (2.2 dizel, 175 KS, avtomatik, DPF)... torej je poraba nizja... le zato, ker je pac vec konjev, DPF in avtomatski menjalnik, je bila poraba podobna...
Jaz tudi mislim, da so okoli tega SkyActive-X naredili kar prevec pompoma ... in imajo nekateri mogoce prevelika pricakovanja... Jaz tudi mislim, da je treba pocakati na realne izkusnje uporabnikov ... Ti bodo sicer verjetno zelo razlicni... tako kot sedaj pri debatah dizel/bencin ... ali pooblasceni servis vs. nepooblasceni servis ... ... Pravo sliko bomo dobili sele nekje cez eno leto, ko bo dovolj lastnikov ze nekaj casa vozilo trojke s tem novim motorjem ... ... Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" ...
Zadnji facelift trojke je kolikor vem, bil predstavljen avgusta 2016 in se je zacela prodajati v zacetku leta 2017 ... Takrat je dobila nov barvni HUD, G-vectoring, LED luci,... in malenkostne spremembe v obliki (spredaj, zadaj,...)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Brez Android Auto modula ne bo slo, ker osnovni MZD Connect nima tovrstne moznosti ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani