Danes jo peljem prvic na servis...
Je zacelo vceraj opozarjati... in nisem vedel ali zaradi nastavljenega opomnika, pa sem klical na servis in so rekli, da imam "flex" servis... kar pomeni, da moram po obvestilu v cca. 2.000 km priti na servis ... Stanje olja je na 0% ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Tukaj je tudi ena dolga tema, kjer je en razdrl prakticno cel avto (CX-5) in dodatno izoliral vse >> http://www.cx5-forum.de/f10/anleitung-schalldaemmung-4184-14.html
Menda je kostal material okoli 400?... avto pa je za 60 kg tezji ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Garancije je kolikor vem, 5 let...
TPMS senzorji so se venili sedaj z zadnjo generacijo... tale ima pomoje se nadzor oreko ABS senzorjev...
Cena se mi zdi kar visoka... glede na to, da je stara ze skoraj dve leti... res pa je, da nima veliko km...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Za slusalke obstaja
Ja... ampak slusalke imas na usesih... oz. cez usesa ...
"Noise cancelling" se temu rece >> https://en.wikipedia.org/wiki/Noise-cancelling_headphones ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Btw potem je c3 sel?
Saj ne rabis pranja zarometov ob tako zglancanih avtih
C3 je ostal v familiji... se necakinja sedaj vozi... parkiran je pa se vedno zaenkrat pri nas, ker doma nimajo prostora ?
Obe sliki sta prakticno takoj po prevzemu... zato se tako svetijo ?
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Jest kaj pa v dezju ponoci? Se bolj blesci (odbija) ali prodre?
Na motorju na primer mam led luc in led meglenke in na primer ponoci v dezju je svetloba 'prevec' bela in se ze blesci nazaj. Res pa da je motor drugo, luc imas pol metra od glave...
Se mi ne zdi, da bi se bolj blescalo... Temperatura svetlobe je podobna kot pri ksenonkah... le osvetlitev je bolje razporejena... Ob cesti se recimo veliko bolje vidi prometne znake... pa tudi na AC, ce je prazno pred menoj, se mi zdi, da dlje sveti ... Je pa verjetno razlika, ce so osnovne LED luci ali prilagodljive... ker pri osnovnih tudi menda ni pranja zarometov... pri prilagodljivih pa je ... Kolikor vem, je zakonsko predpisano, da pri neki meji svetilnosti (nevem... ali je 2000 lumnov), mora biti pranje zarometov...
Moja CX-5 ima prilagodljive LED zaromete in imam pranje, od hcere trojka ima navadne LED in nima pranja... Nisem se pa se peljal ponoci s trojko, tako da tezko recem, kaksna je razlika med voznjo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Sem imel na prejsnji sestici ksenon, sedaj pri CX-5 pa prilagodljive LED zaromete... in lahko recem, da razlika je opazna... predvsem to, da se snop prilagaja situaciji...
Je pa tako... eni gledajo na te zadeve kot strosek, ce se kdaj kaj pokvari in imajo zato raje orverjene zadeve... Pred leti, ko ksenonske lici se niso bile tako razsirjene, so tudi govorili, kaj pa ce crken, da zarnica stane celo premozenje... po drugi strani pa sompotem talcili notri neke ?fake? ksenone... ki so bile mogoce za soferja res boljse, za druge na cesti pa nikakor ne... ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Menda jeseni...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Malo off.....@jest kaj iama? to za en nosilec za telefon?
?e prav vidim si ga vezal kar direk na napajanje ???
Nosilec je Brodit... tipski.. brez vrtanja... se samo zatakne... od sredinske konzole, kjer je USB vticnica, sem potegnil nazaj se en USB podaljsek, da imam telefon prikljucen direktno...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
To pride z iOS 12 v septembru...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Ej..JEST..res pohvale za monta?o tega modula..super.
Ps.kaj misli? da lahko tudi jaz montiram ta modul. CX5 2015 ..za Android sistem...tudi ?e je Avto ?e v garanciji...nekaj je pri?lo tudi na uradnem mazda servisu .za ta Android sistem...to je baje drago...lp
Menda pase na vse, ki imajo MZD Connect... na tvojo pase... vsaj na nemskem CX-5 forumu so tudi taki, ki imajo FL prejs je generacije (KE)... Pri nas sem soraseval, pa bo menda na voljo sele jeseni... samo ne bo poceni... pomoje ene 400? do 500? z montazo...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Saj tukaj je tudi poln meni... ampak spodaj... kjer izbiras lahko klice, maps, glasbo...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Jest si prepri?an da Huawei p20 podpira (uradno) android auto? Misim da ne, isto za mirrorlink
Kaj to pomeni ?uradno?? Uradno v Sloveniji ni na voljo... rako da moras nalozit od drugje, ne iz Play Stora...
Jaz sem nalozil iz Apkmirrorja potem je slo.... prej pa ne...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Android Auto pa se res ne da uproabljat touchscreena ... Sem prejle probal s Huawei P20 Pro ... Najprej je sploh treba namestiti apliakcijo iz kaksnega neuradnega vira, ker v SLO uradno se ni podrt Android Auto ... Snel sem iz www.apkmirror.com ...
Je pa se malo bolj pusto vse skupaj kot z iOS
Pa se par slikic z iOS:
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
To ne drzi ... vsaj ne povsod... kolikor sem bral je cena z vgradnjo v AT nekje okoli 400?...
V nemciji pa je menda cena 300? + vgradnja... in menda znese tudi nekje med 370 in 450?... vsaj tako pisejo na nemskem CX-5 forumu...
Razdiranje je dokaj enostavno... in gre skoraj vse brez orodja... edino krizni izvijac, gedoro 10 in plasticno orodje za razdiranje, da ne pusca sledov na plastiki...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Evo... modul je instaliran... dela je kar nekaj... sem rabil ene 3 urce... bolj na izi... Je pa treba res razkopat vse od sredinske konzole do zaslona...
Trenutno se ni na voljo veliko dodatnih aplikacij... tako tudi ni mozno uporabiti Google Maps... ampak samo Apple Maps (na japki seveda)... kljub iOS 12 beta... to bo omogoceno menda sele v finalni verziji cez ene dva tedna...
Android auto pa bom se probal kasneje... tam pa menda ne mores uporabljati touch screena... ampak samo preko tipk in joysticka... Apple Carplay lahko enako kot vgrajeni sistem... uproabljas preko touchscreena ali tipk, dokler avto stoji...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Sem iz AT narocil upgrade kit ... Cena s postnino je bila dobrih 160? ...kar je se sprejemljivo ... Bomo videli, kako se obnese ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Slo banke delajo po SEPA pravilih, o?itno se ?vabi mal igrce igrajo. Verjemi, da je bil denar na nem?ki banki nekje okoli 11 ure. Gre namre? za medban?ne preseke, ko se denar preneseiz banke na banko. Kdaj pa prejemnikova banka naka?e na ra?un svoje komitenta - morala bi takoj ampak tu je pa besedica "bi" in nemci pa? niso perle.
Nevem, ce je v tem primeru krivda na prejemnikovi strani... saj je nakazilo od NLBja prislo isti dan ... od SKBja pa z zamudo... in to ni edini primer, ko sem opazil, da na SKBju prcej bolj meckajo kot NLB...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Ker smo v EU in so banke v SEPA obmo?ju, bi tudi ob nakazilu, moral biti denar v parih urah na ra?unu prejemnika.
To je teorija... v praksi pa malo zavlacujejo... Sem enkrat probal... nakazal denar iz NLB in iz SKB racuna na N26 (nemski racun)... Iz obeh sem nakazal dopoldan okoli devetih... iz NLB je bil denar nekaj cez tretjo na N26... iz SKB sele naslednji dan popoldan...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Ce je rocni menjalnik, na zaslonu dobis opozorilo, da moras prestavit v visjo ali nizjo prestavo... takrat ko prestavljas, se tempomat ne deaktivira... razen ce predolgo drzis pedal sklopke...Znotraj ene prestave ne bo problem tudi ce kdaj potrese masina ali gre v obrate.
Pri avtomatskem pa te radarski tempomat vozi sam od 0 km/h do 200 ce si norc
. Tudi ustavi in spelje sam, ker je pac sposoben saltati.
To ima velik smisel v kolonah kjer so razponi veliki, ter nenazadnje na nasih cestah izven naselja kjer so omejitve na vsakih fakin 100m. Sam res posuto je z omejitvami. In pri avtomatskem ko zazna znak 50 gre sam dol in potem sam gor.
Prav tako zaviranje v sili, ko sam da motor v nulo. Pri rocnem je vedno potrebna interakcija voznika.
Ker pa je to sedaj novost pri mazdi z rocnim bo zanimiv tvoj feedback. Mislim da znas biti prvi s to kombinacijo.
Mene zanima ze ali se bo tempomat prekinil ce prestavis - namrec ti sporoci da je potrebno prestaviti. To naredis kaj pa potem? Moras spet pritisniti ON tempomata ali ne? Zato pa porocaj.
Se vedno je radarski tempomat bolj uporaben kot navaden... tudi ce je rocni menjalnik... na AC, kjer se ga najpogosteje uporablja, imas itak ponavadi stalno v sesti prestavi...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Torej bo tvoja elektronika delovala zelo druga?e, predvsem tempomat, ne more sam zni?evati / zvi?evat prestav, tako da te bo samo opozarjalo. V bistvu bo bolje da ga spremeni? na klasi?nega ?e se da.
Ce imas radarski tempomat imas hkrati tudi klasicni tempomat... samo ob vklopu oz. oktiviranju tempomata tipko drzis dlje casa in se vklopi ?navaden? tempomat... brez uravnavanja hitrosti s pomocjo radarja..,
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Tako, 1000 ? are polo?ene, pogodba podpisana, avto me ?e ?aka v skladi??u. Sedaj samo prodam ?e civica, pa prevzamem trojko, avto je res top, sploh z belim usnjem. Upam le, da bi ?ez nekaj mesecev ?e ne bo ?al zaradi belega usnja, sli?al sem namre?, da je zelo dovzetno za made?e. Kak?ne izku?nje imaste z delovanjem avtomatskih led lu?i (preklop iz dolgih na kratke) ter z delovanjem radarskega tempomata? Za mene je vsa ta tehnologija popolnoma nova, zato sem malo v ?oku, kako bo to sploh delovalo
Ena stvar ?e, a navigacijo imam jaz v revolution top? Nih?e ni ni ni? o njej omenil, zato me zanima, sam pa sem tudi pozabil vpra?ati.
To si vzel novo? Navigacija pri nobeni ni zraven... in je pri vseh doplacilo.... edino MX-5 in MX-5 RF imata v ceniku napisano opombo, da je pri opremi Revolution in Revolution Top ze vkljucena v ceno... >> https://www.mazda.si/assets/slovenia/Pricelist%202015/Cenik%20za%20stranke.pdf ... Jo pa ponavadi ponudijo brezplacno od nakupu, ce se pogajas za ceno ... ali pa kaj drugega (gume, servisi,...)
Glede navigacije, ce je ne bos dobil zraven... malo poglej na bolhi... Sem ravno vceraj videl, da eden prodaja za 35? SD kartico... ostal hardver je ze vgrajen ...
Belo usnje ni tako obcutljivo, kot izgleda... Imam sedaj ze v drugi mazdi svetlo usnje, ker crnega ne maram ... ... Pri prejsnji sestici se je sicer po 5 letih videlo, da ni novo... ni pa bilo nekih madezev ali cesa podobnega ...
Avtomatske LED luci (adaptive LED) so super... in delujeo vsaj v CX-5 odlicno ... Zaenkrat mi se ni noben blendal, da bi ga kaj slepilo... In ce so prilagodljivi LED zarometi... to ne pomeni samo avtomatski preklop dolgih luci... ampak tudi prilagajanje osvetlitve, glede na situacijo (avtocesta, naselje,...) > https://www.mazda.si/mazda-spirit/technology/i-activsense/
Radarsi tempomat tudi deluje OK... sploh sedaj, ko je tudi Stop & Go... prej pri sestici se je pri cca. 30 km/h izklopil ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Prej je dobro preverit na banki, koliksen je maximalni znesek, ki ga lahko palcas v tujini s kartico ... Vcasih imajo banke kaksne limite... predvsem v tujini... zaradi zmanjsevanja moznosti zlorab ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Napisano
Katera sestka pa je to (letnik, oprema)... Mogoce imas samo navadne LED in dodatne AFS, da svetijo ?v ovinek?...?
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani