V bistvu iz uporabniskega stalisca ni nekih novosti... no... verzija, ki se zacne s sedmico, je zgolj namenjena tistim, ki imamo android Auto/CarPlay modul, ker doda to funkcionalnost... na sistemih brez tega modula, pa na zunaj ni nic opaznega... verjetno pa so kaksne optimizacije v kodi... in mozno, da tudi kaksen dodaten hroscek...
Saj zao... danes so pa 4je mehaniki skakali okoli mojega avta... In je bilo zelo hitro premontirano... Ne sicer tako hitro kot pri formuli... ampak meni se tudi ni tako mudilo kot dirkacem
Mazda6, 2013, 2.2, D175... po 5 letih sem imel slabih 120.000 prevozenih... Izrednih stroskov ni bilo, garancijsko popravilo odmicne gredi (serijska napaka)... s cimer pa tudi nisem stroskov...
Sedanji avto:
Mazda CX-5, 2017, 2.5, G194... Trenutno iimam cca. 22.000 km prevozenih...zaenkrat tudi nobenih izrednih stroskov...
Jaz sem tudi full zadovoljen z matricnimi LED na CX-5 ... Dosedaj, kolikor sem vozil ponoci, mi se noben ni blendal, pa imam stalno prizgane dolge luci ... edino v gosti megli je problem... kar pa je pri vec ali manj vseh luceh ...
Jaz imam ori CX-5 AWD 2.5, 194 KS... povprecno dobrih 8 litrov... mesana voznja, pa se ne cjazim... Ce je relacija z zmerno voznjo, ponavadi poraba pade na okoli dobrih 7 litrov... V zadnjem casu, ko klima manj laufa, pa je poraba pod 8 litrov.. Tisto na avto.net so pa tovarniski podatki, za katere itak vemo, koliko jim je za verjet... ...
Glede prostora... res je CX-5 krajsa ima pa malo vec prostora zaradi visine ... Ce gledamo kabino je prostora podobno... vsaj jaz ne opazim, da bi bilo v CX-5 kaj bistveno manj prostora za potnike ... Prtljaznik pa je malenkost manjsi ... Po specifikacijah na spletni strani ima CX-5 506 litrov velik prtljaznik (1.620 litrov, ce so sedezi podrti)... sestica pa 522 litrov oz. 1.648 litrov pri podrtih zadnjih sedezih ... Torej neke bistvene razlike ni ...
V Avstriji je ze po ceniku drazji za 2.000? kot pri nas... Pri nas se Emotion zacne pri 23.990? oz. 24.090? (nevem, kaj pomeni IPM v nasem ceniku), v Avstriji pa 25.990?
Samo nekaj mi razlo?ite...vsi govorite, da potrebujete nove senzorje za gume...?e pa mazda ne potrebuje senzorjev oz ventilov za nadzor tlaka saj ga nadzira preko senzorja za ABS...je pri CX modelih druga?e? Jaz sem za mojo m3 lani raje vzel 16 colske gume z litimi plati??i, saj bi me pri?le 18 colske gume par deset evrov ceneje kot pa 16+lita plati??a...
Od letos dalje so spet dali TPMS senzorje... menda zaradi neke glupe evropske uredbe...
Ponavadi glih vulkanizerji "obvladajo" bolj kot strojovnjaki. Tudi relly avtomobili imajo 165 gume za sneg. Verjetno ne zato, ker nimajo ke?a.
Ce je guma ozja, je boljsa za v sneg... samo problem je ta, ker so homologirane samo gume z enako sirino... samo visina je drugacna... Rally vozniki se na to pozvizgajo, ker so ponavadi ti avti namenjeni dirkam in niti niso registrirani za na cesto...
Jaz sem se pri CX-5 odlocil, da uporabim originalna platisca, ker moram drugace kupit nove feltne in se komplet senzorjev... in je razlika v ceni visja kot ce samo nabavim zimske gume v taveliki dimenziji...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobiti se jo da tudi za cca. 40?
...
Uradna cena je pac taksna kot je... te, ki so na voljo preko eBaya in drugih oglasnikov, pa so verjetno piratske kopije ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani