Misli? re?i: to pomanjkljivost bomo usposobili do konca tedna...
?e ni turbo diz... ah, ni?, pozabi. Odkar je "neki" otrok v vrtcu pel:
Bar?ica po morju plava,
drevesa se priklanjajo.
Oj le naprej, oj, le naprej,
dokler je ?e nafte kej...
... se raje glede tega ne opredeljujem ve?...
Jaz pa ?enino petko po?asi pripravljam za zimske gume. Pri nas v hribih je datum za zimske gume 15.10. in 15.11. za verige, lopato in jekleno vrv (da te lahko kdo potegne ven iz godlje)...
... in ti konkretno uni?ujejo vztrajnik, zaganja? zahtevajo noro drag akumulator in ?e kak?en sklop, k iga potem po izteku garancije veselo menja? in ko?ta 1000+
Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.
Ja, to bi pa ?e mene zanimalo. Da se naredi test v realnem prometu in ugotovi, koliko je dejansko res prihranka. Potem se pa pozanima, koliko zdr?ijo posamezni sklopi tega sistema, preden se pokvarijo in jih je potrebno menjati. Nato pa narediti enostaven ra?un: na toliko kilometrov prihrani sistem toliko goriva, to je toliko evrov. In na toliko kilometrov je treba zamenjati to pa to in to je toliko evrov.
V?eraj bil s ?kodo v ZG, danes v Nova Horica in glej ga no, vsemogo?ni TDI nekaj trese..... Mogo?e 105KM ni dosti proti burji 100 na uro , glede prigod....en kamion napihalo vame, da je ?lo za las brez dotika, ko sem ?el jaz mimo njega
Danes peljem z BTjko in prikolico sodelavki 2,5 m3 polen. In ko sem se prazen vra?al nazaj, se za menoj pripelje BMW. In je vozil tik za prikolico. Cesta pa tako ovinkasta, da se ne da prehitevati: kljub vsemu je bila BTjka s prikolico skupaj dolga okoli 8,5 metra. In je mo?akar vozil tik za prikolico ves nervozen. Pridem v en desni ovinek in na cesti kamen. Zdel se mi je precej velik (bi rekel, da premera kak?nih 15 cm), a se je iz?lo, da ga BTjka ni prijela - konec koncev je od tal dvignjena 20 cm. Vseeno sem krepko ucvikal in tudi zaviral. In zaradi zaviranja je pri?el BMW ?e bli?je. Domnevam, da voznik sploh ni videl, kaj je na cesti. Sem pa v BTjko sli?al, kako je hre??alo pod BMWjem... In od tam naprej ga ni bilo ve? za menoj.
To je od oka 16l/100km? Mogo?e dopu??a? mo?nost, da je poraba tudi odvisna od na?ina uporabe in/ali vo?nje? Recimo na Spirit monitorju je situacija BT-jk tak?na. Na sicer dost majhnem vzorcu je povpre?je dobrih 9l...
Kombinirana poraba je mi?ljena za vo?no po cesti - torej nakup pick-upa zaradi ?minke (in/ali odbitka DDV-ja), ne za traktorska dela v gozdu. V tem primeru bi lahko dajali porabo na uro, tako kot pri delovnih strojih.
Na pol "mimo teme": BTjka je registrirana kot tovorno vozilo. In za tovorna vozila je znano, da se vozijo polna, ker "prazni kilometri" ne prina?ajo dobi?ka. Zato se pri tovornih vozilih tudi ra?una ton/km. Torej je povsem brez vezni podatek, kolik?na je poraba pri praznem kesonu s drobnim ?oferjem za volanom, ki si je za povrhu vsega tik pred tem izpraznil mehur in debelo ?revo...
Ja, sem razumel o ?em govorita. Da ne zaidemo preve? s teme...
Glede porabe smo ?e navajeni, da so tiste ?tevilke bolj informativne narave. Sam pogledam ?tevilko za me?an cikel in dodam en liter.
Najbolj zanimivo mi je, ko za pick-up vozilo, ki je registrirano kot tovorno vozilo, kot je na primer Mazda BT-50 4x4 DC, napi?ejo kombinirano porabo 7,8 litra na 100 km. Zdaj imam pred seboj papirje in ka?e takole: za 81418 km sem porabil 13310,73 litra nafte. Ra?unajte, kakor ho?ete, to ne rata 7,8 litra niti na miljo, kaj ?ele na kilometer - pa tudi ?e re?emo, da bo liter ve?ja poraba in bo 8,8, se ra?un ne izide. Pa ?e zima je pred vrati, ko se navadno poraba malo pove?a...
Sem si jo pogledal in ti povem, da se je nekdo ?e v soboto menil , da bo danes vpla?al aro 500? za to Mazdo. ?e to nisi ti, hitro denar v roke in leti tja vpla?at aro, druga?e bo ?la.
Avto je presenetljivo dobro ohranjen in ni videti, da bi bil karamboliran.
In ko sem ga gledal, sem pomislil na mojo sestro, ki ima Forda, pa ni preve? zadovoljna. Zato tuhtam, da bi jo poklical in ?e jo zanima, jutri vpla?am aro namesto sestre... Torej ti je to lahko ?e en znak ve?, da nikar ne oklevaj, da ne bo kasneje jok in ?kripanje z zobmi...
Pa ?e se ne motim, je tudi Primo?78 premi?ljeval o takem vozilu, pa ?e blizu njegove slu?be je. ?e zavoha tole Mazdico...
Vpla?ana je bila podalj?ana garancija, ki velja do 29.10.2015.
Avto je imel takrat 6 km.
"Servis" so opravili na
MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L.
Via Caratti, 14
33100 Udine
Naslednji servis je bil narejen 21.10.2011 pri 18865 km v servisu:
MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L.
Via Caratti, 14
33100 Udine
Naslednji servis je bil narejen 12.10.2012 pri 36104 km v servisu:
MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L.
Via Caratti, 14
33100 Udine
Naslednji servis je bil narejen 4.10.2013 pri 54220 km v servisu:
MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L.
Via Caratti, 14
33100 Udine
Zadnji evidentirani servis je bil narejen 26.9.2014 pri 67629 km v servisu:
MMI, OSSO AUTO 2 S.R.L.
Via Caratti, 14
33100 Udine
Toliko za javnost, lahko pa ti na zasebno sporo?ilo po?ljem ?e ve? podrobnosti (kaj so na posameznem servisu opravili). Na pogled ni videti ni? pretresljivega... Jo grem pa ?e v ?ivo pogledati danes okoli 13:30. ?e bo? kje v bli?ini, se lahko dobiva pa pogledava skupaj. Jaz bom najverjetneje z ?enino Mazdo 5 modre barve.
Na?eloma ta prodajalec nima nekega slabega slovesa, seveda pa ne dam roke v ogenj za nikogar.
Kot sem ?e omenil, avto ni konj. pri konju vidi?, da je obesil glavo in ve?, da je z njim nekaj narobe. Avto se lahko sveti kot nov, pa je mehanika vsa uni?ena...
Kar se servisne zgodovine ti?e, ti lahko uredim v ponedeljek. In, ?e misli?, da bo kaj pomagalo, si lahko avto v ponedeljek pred slu?bo tudi ogledam. Vseeno pa to ni merodajno, da ni kje notri v drobovini kak?na rana, ki bo s ?asom delala zgago...
A ?e je za Ameri?ki trg, je pa brez ABSranja. Super. Kako pa je potem s homologacijo za v Sloveniji? Ker to je pa potem odli?en obvoz, da legalno dobi? avto z zavorami, ki slu?ijo ustavljanju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani