Danes sem zmontiral DashCam in nosilec za telefon...
Prvi testni posnetki (s privzetimi nastavitvami...) Pri nastavitvi 60 FPS obcestne luci nekam cudno utripajo... Moram se malo poigrat se z nastavitvami ...
Ha, priznam sploh nisem vedel za to opcijo, tudi, ko i??em slike nove trojke s to kombinacijo nisem na?el. Verjetno je tudi zaradi nespremenjenega upora poraba manj?a, kot pri stre?nih nosilcih, ki drasti?no spremenijo aerodinamiko avta.
Mora biti pa za?etna investicija toliko ve?ja, ?e posebej, ?e kljuke ne kani? uporabljati za prikolico.
Malo gledam tudi navodila in vidim, da se sistem MRCC uporablja samo pri hitrostih nad 30km/h. Se pravi na "celov?ki v gu?vi" ne pride v po?tev?
Tisti, ki ga imate, verjetno bolj na ?esticah, kje vam najbolj pride prav?
Pri sestici sem ga dnevno uporabljal za voznjo na siht (Medvode-Kranj) ... Sedaj v CX-5 je se bolj uproaben, ker ima se "Stop&Go ... torej se sam ustavi in sam spelje (ce stojis manj kot 3 sekunde, v nasprotnem primeru moras pritisnit tipko "Resume" ali pa stopit na pedal za gas)... in je primeren tudi za voznjo v kolonah... v Nemciji ga imenujejo "Stau assistent"
Na Celovski v jutranji guzvi recimo stari sistem ne pride v postev, ker je ponavadi hitrost nizja od cca. 25 km/h, ko stari MRCC ne deluje ...
Naj bi ze bila vpisana CX-5 ... mogoce je pa to problem... ker so to naredili ravno kaksen dan preden je prisla nova verzija... in tanove jaz v stari aplikaciji se nisem videl... Je bila se vedno sestica not ... ...
Neki je pomoje z mojim accountom... Ker sem probal registrirat z drugim mailom, pa sem se BP registriral in tudi logiral... Edino prazno je, ker morajo potem dodeliti VIN k temu novemu uporabniku ...
Gospodi? iz bratske republike je objavil ve? videev s prirejenim infotainemtom v njegovi M3 (2014).
Saj neuradno se da pohackat in namestit dodatne programe... in usposobiti Android Auto... edino ne smes imeti MZD Connect verzije 59.00.502 ali novejse... pri starejsih se da ustimat SSH dostop in namescati neuradne zadeve... Pogojno se da tudi zadnje verzije pohackat... samo preden nadgradis, moras nekaj uredit... Pri novejsih gre pa samo tako, da vzames enoto ven in preko serijskega vmesnika aktiviras SSH...
Ali je kdo probal nadgradit aplikacijo MyMazda in mu dela? Od vceraj je ta namrec posodobljena ... zadnja verzija za Android je 3.0.0, za iOS pa 3.0.1 ... Ampak redkokomu sploh dela ... Na nekem nemskem forumu vecina jamra, da se ne morejo logirat...
Ali kdo kaj ve novega okoli Carplay ali Android auto za Mazdo? Ali so nas navdu?eni trgovci elasti?no nategnili glede prihoda AA ali Carplay?
Lp N
Uradnega se vendo ni nic... neuradno pa naj bi menda bil v prihodnosti na voljo samo Android Auto ... CarPlay pa verjetno sele v kaksnem novejsem sistemu MZD Connect II ... Vsaj tako sem prebral na nakem tujem forumu ...
Jp. Pa? 200 do 300 evri?ev mu ne gine. Pa? tko je.
Odvisno od tega, za kateri model gre in koliko km ima ... ter kaj vse je potrebno zamenjati... Avto je pac strosek ... odlocitev pa je njegova...
?e se vozilo v ?asu garancije okvari, lahko to garancijo uveljavljate le pri poobla??enih serviserjih. Rednih oziroma intervalnih servisov v ?asu trajanja garancije pa vam ni treba opravljati le pri poobla??enih, uradnih serviserjih, ampak jih lahko opravite tudi pri ustrezno usposobljenih nepoobla??enih avtomehanikih. V tem primeru morate za vsak poseg v vozilo pridobiti ra?un, na katerem jasno pi?e, kateri posegi so bili izvedeni na vozilu ter kateri deli, olja in maziva so bili porabljeni.
Zdaj,?e pa je zihera?,pa seveda Cosmos BTC.
Seveda lahko redni servis opravi tudi kje drugje... vendar pa je potem velika verjetnost, da bo ob morebitnem garancijskem zahtevku imel probleme... Ali se mu zdi to vredno teh cca. +-100? razlike v ceni pa je povsem njegova odlocitev ...
Napisal je, da je avto se v garanciji... Ce noce imeti problemov kasneje, ce bi slucajno kdaj moral uveljavljati garancijsko popravilo... bo verjetno najbolje, ce servis naredi na enem od pooblascenih servisov... Osebno svetujem A Cosmos BTC ...
Posodobil vse info sisteme v CX-5 (navigacijo, infotainment,...) ... in ni bilo treba imeti prizgan avto... je pa trajala nadgradnja infotainmenta skoraj eno uro ...
To se najlepse vidi v Kranju ce prides z Jeprce. Po novem je tam sedaj samo tabla Kranj pomaknjena bolj iz mesta in 50.
Poprej pa je bilo Kranj - znak 50- znak 70 a znak 50
Neposodobljene karte za tablo Kranj sistem zmedejo in ne ohranjajo 50 ampak se preklapljajo 50/70/50
Moj se vedno, ker so ravnokarsnje mape iz 12/2017 pa se ni tega. Naslednje pa bodo ze to imele
Oz vsaj znak 50 ce bi bil pi kameri pomagal po novem. Ce ni znaka vlece iz navigacije ker znakov za naselje ne bere, samo okrogle. Med drugim zelo dobro bere tudi te iz svetlobnih napisov, znakov na tleh del ob cesti, ter v Italiji tudi 50 z znaka v primeru goste megle omejitev 50
Rabijo se kar nekaj dela ti sistemi
Problem pri branju znakov je tudi lokalna zakonodaja, ki je pri nas malo drugacna kot drugje ... Pri nas recimo krizisce razveljavi vecino znakov (razen za cone - recimo cona 30, cona 50,...). Drugje to ni tako in je ponavadi postavljen znak, ki oznacuje konec omejitve ...
Super, dela kar precej spodobno zadeva. Mogoce kdo ve edino zakaj pri navigaciji ni nobenih "navodil" na HUD zaslonu razen omejitve hitrosti?
Saj so... ce imas aktivno pot v navigaciji... vsaj v CX-5 je tako ...
IUmas posodobljen MZD Connect na zadnji verziji? Nekdo je pisal, da je sele po nadgradnji na 59.00.502 EU N to OK delovalo. Prej je bilo menda potrebno vedno v nastavitvah izkljucit in spet vkljucit ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da... nima pa slovenscine ... ima recimo hrvaski in srbski jezik... poleg recimo nemscine, italijanscine,...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani