Skoči na vsebino

Mazda MX-3 tuning :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

torej ker mi je teh 79kW premalo, bi rad nekaj naredil da bi blo kakih 20kW ve? :)

razmi?ljal sem tudi o zamenjavi ma?ine,v kombinaciji z zavornim sistemom in celotnim podvozjem...

 

videl sem da se da dat notri 2.5 V6 :danzoman:

 

?e bo kdo rekel da sem nor, tudi vredi :)

ker kolko vidim v slo te mx3jke nih?e nekaj extra ne rihta, meni osebno pa je to eden najbol primernih avtomobilov za styling in tuning :)

 

zaj me pa zanima ?e bi npr v mojo mx3(1.6 dohc) ?lo not kaka 1.8 V6 ali pa 2.0 V6 in kako je z papirji potem?

  • Odgovori 182
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Saj bi si porihtal MX-3-jko, samo je use skupaj pretirano dra?je kot za druge avte. Za ceno sprednjega

odbija?a, si lahko pri drugem avtu kupi? vse okoli. Potem pa se malo zamisli?, ?e se spla?a <_<

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

si pogledal kaj na ebay? :bravo:

komplet odbija?ev in pragov dobim za nekje 600eur, barvanje imam pa zastojn...

vsi prinas kupujejo preko ebaya in pri?parajo kar veliko...mazda mx3 je poseben avto,zato so tudi sami deli dra?ji

ko ga zrihta? ima? pa res nekaj unikatnega in nebo? videl v sloveniji verjetno nikje :)

Napisano

Glede engine swap je pa tako. ?e bi imel 1.8 V6 in bi menjal z 2.5 V6 potem baje pa?e ?rauf na ?rauf ma?ina noter. Kako je pa, ?e ima? 1.6 in bi dal 2.5 pa ?al ne vem. Vseeno ima nekdo nameso 1.8 V6 notri 1.6 motor kako je ?el pa notri pa ?al ne vem ne jaz in tudi on mislim, da ne saj je to stroil prej?nji lastnik. Mogo?e ti bo ta uporabnik vseeno vedal povedati kaj ve?. ;)

Glede tega, da je ta avto zelo primeren za tuning se pa strinjam. Kljub starosti je ?e zelo lep dizajn. Avto ima baje tudi solidno podvozje in vsaj jaz menim, da bi bilo bolj?e le ?e, ?e bi imel zadnji pogon. :P:bravo:

Hja saj pravim ve? ti bo kdo drug povedal. Sicer pa poglej pod male oglase. Namesto, da se matra? z engine swapom in "nepotrebnim" stylingom da? notri turbino in si zmagal! :danzoman:

Napisano

si pogledal kaj na ebay? :bravo:

komplet odbija?ev in pragov dobim za nekje 600eur, barvanje imam pa zastojn...

vsi prinas kupujejo preko ebaya in pri?parajo kar veliko...mazda mx3 je poseben avto,zato so tudi sami deli dra?ji

ko ga zrihta? ima? pa res nekaj unikatnega in nebo? videl v sloveniji verjetno nikje :)

 

 

 

 

Samo ti ve? kak?en denar je to? Bi ker dal 150000 sit samo za spojlerje, pa dvd 100000 sit, in

plati??a cca. 100000 sit, pa ?ipe 30 000 sit, vzmeti 45 000 sit, volan 40 000 sit, 400 000 sit predelava

notranjosti v usnje, pa cenej?a verzija muzike za celi avto cca 2kW 200 000 sit. Za vse skupaj ve? ko milion

pa ? ?e lahko vse homologira?? Nato pa je

vse skupaj vredno ve? kot avto. :blink:

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

notranjost sem jaz ?e zaklju?il :)

usnje ipd...vse skup je stalo nekje 250.000sit

 

zdaj bo pa na vrsti zunanjost, potem pa srce avta(ma?ina)

Napisano

Glede tunanja MX-3 si malo poglej tele strani

 

www.mx-3.com - veliko nasvetov s skoraj vsakim delom avta, tudi pribli?na navodila kako narediti swap iz 4 valjev na V6. Pa razni turbo projekti. Ima? pa tudi forum kjer je spet ogromno enih informacij, samo pobrskat je potrebno

 

 

www.mazdamaniac.com - tole stran ima pa en model ko je na 1.8 V6 dal kompresor?ek in turbinco na MX-5 zdej ima pa neke plane z RX-8

 

 

 

Jaz bi ti takole priporo?al da si dobi? eno dobro karoserijo z V6 motorjem in svojo notranjost preseli? v to in potem na tej karoseriji dela? menjavo motorja in turbo/kompresor. Kako je z turbincami ti je/bo pa najbolj? povedal mazda_mx mislim da ima kar nekaj pojma o tej tematiki.

 

Pa naj bi tudi pasali nekateri turbo kiti od MX-5.

Napisano

Probaj se en dan dobit v ?ivo s kolegom - mazda mx, zihr bosta na?la kako re?itev, se mi zdi da kar obvlada mazdine du?e! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

prvo drugo ma?ino in potem turbo itd., ker na 1.6 se mi ne spla?a...

 

Ce imas 1.6 DOHC motor, zdrzi 300KM brez da ga odpiras. Ce ti je to premalo potem ti ostane edino 2.5 V6 in 500KM. Oboje s turbino seveda.

 

Kaksne cilje imas glede predelave in koliko KM bi rad imel na koncu?

Napisano

?koda samo, da ?e bo nobene ultra mo?ne mazde za na dreg SG - 21.5., da bi nas malo zastopala! :P

 

Upam, da ne bom edini mazda? na sceni takrat! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

vendar pri vgradnji turbine v 1.6 in navret na 200hp bi verjetno ma?ina preve? trpela in bi se ?ivljenska doba kar skraj?ala...ta ma?ina ni ve? nova in ma prevo?enih 200k km :)

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

?zmeden? Kaj ti bi rad po luftu letel z tem avtom?? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ja ?e je mo?no tudi lahko :hohoho:

 

saj bom podvozje in vse prilagodil mo?i...tako da bo tudi varno na cesti :)

Napisano

saj bom podvozje in vse prilagodil mo?i...tako da bo tudi varno na cesti :)

 

NE POZABI na bremze!! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Brembo MAX?? :danzoman: Kolega jih ima na Cliu 1.4 Pravi, da glasne so bolj ampak primejo pa tudi bolje. Morajo pa biti ogrete da primejo optimalno.

?e bolje bi bilo, ?e bi dal zavore od MX-3 V6 ali pa celo od MX-6 2.5 V6. :blink:

Napisano

?e bi kje dobil bi fajn blo...samo ?e niti nikjer ne dobim prednji podal?ek od mx3 V6 in zadnjo zavesico...

 

brembo Max so ja :)

 

?e bi dobil vse dele od 1.8 bi ?e bil najraje...

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

vendar pri vgradnji turbine v 1.6 in navret na 200hp bi verjetno ma?ina preve? trpela in bi se ?ivljenska doba kar skraj?ala...ta ma?ina ni ve? nova in ma prevo?enih 200k km :)

 

 

Zavore imata 1.6 DOHC in V6 enake.

200KM ni nic za 1.6 DOHC motor. Komaj da se kaj razmiga. Ta motor izvira iz turbo motorja iz 323 GTX.

Cena take turbo predelave je dobrih 300.000 SIT.

Napisano

kako dolgo bi pa bil brez avta? in bi imel kake probleme pri registraciji? :)

 

pa kako zavarovanje bi mel da se jaz nebi kje pelal 5km in bi samo vse skup zru?ilo...

Napisano

kako dolgo bi pa bil brez avta? in bi imel kake probleme pri registraciji? :)

 

pa kako zavarovanje bi mel da se jaz nebi kje pelal 5km in bi samo vse skup zru?ilo...

 

 

Glej glede registracije in teh problemov si preberi v malih oglasih kjer smo se na to temo do dobra razpisali...da ne smetimo z istimi upra?anji ?e tuki..... :bravo:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Kaj mislite da je va?nej, mo?an motor al kvalitetne zavore, to bi bla zdej loh debata v stilu Kura & Jajce! :hohoho:

 

Jaz mislim da so bremze najva?nej?a stvar pri avtu, je pa res da jih ne rabimo, ?e nismo v gibanju, za kar je potrebno ...! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaj mislite da je va?nej, mo?an motor al kvalitetne zavore, to bi bla zdej loh debata v stilu Kura & Jajce!

 

v vsakem primeru oboje: mo?an motor in kvalitetne zavore, v stilu "gate in knof "

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.