Skoči na vsebino

?portni filter


Priporočeno sporočilo

kaj pravite na tak?en filter, ki gre v original box.....je bolj za okras ali je kej glasnosti od njega...ker moja Mazda je absolutno pretiha.....avspuh ?e pride na vrsto, samo prvo me tole zanima http://www.technoracing.si/1/sprintfilter/panelni.html

 

..ali se bolje spla?a vgraditi konusnega pa speljat hladen zrak do njega, samo potem je potrebno ?e tiste senzorje nekak po?lihtat, da bo vse delal tko kot je treba.

 

lp, Grega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ho?e? zvok, obvezno konusnega, mogo?e celo zaprtega in OBVEZNO dovod hladnega zraka...

 

 

vgradni filter ne doprinese NI? dosti..

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...se pravi konusnega :) ...samo a ne bi blo bolje ?e bi konusnega imel v ?katli, mogo?e jo celo ?e s folijo oblo?il, da se ne bi toliko segrevala zaradi motorja in napeljal v to ?katlo ?e dodaten vir hladnega zraka.....ker ?e je filter odprt v motornem prostoru zna biti zaradi motorja zrak okoli njega kar vro? oz. topel.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozabi na filter - izguba ?asa in denarja - brez pravega efekta! :P

Raje denar ?paraj za "avspuh"! :bravo:

Pa mislim, da je pred kratkim tekla debata na to temo - malo pobskaj po forumu! ?zmeden?

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

..avspuh pride...razmi?ljam o De-vitu, se moram malo pri njemu oglasit, tist denar bi ?e skup spacal samo potem je treba 1x na leto vse skupaj dol snet pa druzga gor, tega se mi pa res ne da delat, ?e bo pa treba pa bom, kaj pa ?em :) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

no, bom ?e jaz napisal nekaj na to temo... sicer imam bolj izku?nje z Hondo na tem podro?ju, a verjetni ni velike razlike... ?portni filter, ?e ho?e? zvok, obvezno konusni, pa ne takega, ki je v ma?ini (primer http://www.mobisux.com/album/data/500/7561Picture_014.jpg) , raje nabavi pravi CAI, kjer je filter v odbija?u, dale? od vro?ega zraka motornega prostora... jaz sem imel konusni filter v ma?ini, pa je zvok bil res dober, ?e posebaj, ko se je vklopil VTEC, samo ko se je vse skupaj segrelo, ni ?el avto nikamor... nato sem kupil K&N vlo?ni filter za v box in je bilo tako, zvoka nobenega, avto pa je imel 15km/h manj?o kon?no hitrost :( pa sem to vrgel ven in nabavil CAI... performan?no je avto ?el kot prej, z navadnim filtrom, torej bolj?e kot z K&N filtrom in konusnim v motornem prostoru... pa ?e zvok je bil ?udovit...

 

sicer pa, kot ti je ?e bilo svetovano, raje nabavi dober izpuh, pa malo povpra?aj glede cene, ni De Vito zakon na tem podro?ju (kontaktiraj uporabnika erca na forumu www.hondateam-mb.com ali www.hondaaddict.com), znajo nekateri doma naredit za dosti manj denarja, zelo dobro zadevo.. pa kak?en izpu?ni kolektor in to je to.. ve?ja mo?, dober zvok, seveda pa je vse povezano z denarjem...

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

thx za informacije...filta nisem nabavil...sem pa nabavil izpuh in to od Lau?a, ki mi je tudi najbli?je, zvok je glih prov lep, se ne dere tolk da bi se lih vsak obrnu....sam sm reku majstru naj da ?e debelej?o cev pa sm lih v?eri pod avto neki gledu in cevi ni menjal :blink: ,samo je vredu tudi tako :P ..spomladi pa styling, letos je pa potrebno blatnike zrihtat pa mal pleh ven na vakum potegnt...tko je, ?e je ?enska vozila avto 9 let :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivijo Grega!

 

Pravi? da si pri Lau?u nabavil izpuh, pa me zanima:

 

- Ali je inox za materijal?

- ali si nabavil cel sistem od kolektorja do zadnjega lonca, samo zadnji lonec ali nekaj vmes?

- koliko si pla?al za to?

- kje si peljal avto, v katero delavnico?

 

L.p. ?eljko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne..ne...nabavil sem samo zadnji lonec z nastavkom, lonec je prebarvan s ?rno barvo, s tem da sem zahteval ?e debelej?o cev od katalizatorja pa do zadnjega lonca, samo zgleda da tega ni naredil a ne :ne vem: , zvok je pa soliden. ?e bi dal dol ?e katalizator bi bil pa kar glasen, ker tako sem naredil pri prej?njem avtu samo mi sedaj do tega ni ve?. Sem pa ?e zdej moral jest tistega majstra prepri?evat naj mi da ?portnega gor ker mi je 5x reku da mi bojo tablce pobral (itak da ne bojo) pa da ne bom tehni?nega naredu (se da ?e zrihtat) pa take fore. Vse skupaj me je pri?lo 30.000 sit s tem da mi je ?e nekaj ?vasu pa ene objemke menju tako da za ta denar sem zadovoljen. Avto sem pa peljal v delavnico na Lesko?kovi cesti v Ljubljani. Sem pa zjutraj pri?el in ob 16.00 je bil fertik.

lp, Grega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pojasnilo. Verjetno bom ?el tudi jaz tam, ko bo ?as za menjavo (kar kmalu).

 

L.p. ?eljko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.