To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.
Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.
Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.
To je zdaj tisto...dajmo hitreje...
Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem.
Nestrpnost. Komot se s takim avtom voziš. Kaj ti nucajo konjički, če se vedno vozimo v koloni. 130 se lahko komot po AC pelješ. Ne mi bluzit o dinamični vožnji. Pejt se v Belgijo ali Nizozemsko dinamično po AC vozit. Z busom, ki ima limit 100 sem prehiteval in bil na levem pasu. Vsi se vozijo 100 po števcu, to je cca med 94 in 96. Povprečna hitrost je pa točno taka, kot maksimalna. Koliko prej prideš, če se po levem pasu dinamično pelješ? Iz Trebnjega v Ljubljano sem testiral v špici enkrat po levem na polno, koliko je šlo, drugič pa od Ivančne Gorice, kjer se je začela gužva, lepo na desni pas za tovornjakom. Edino čez Višnjo Goro po srednjem pasu. Razlika? 2 minute. To zmore CX5 s 100 konji... Al pa yugo 45.
Glede na trajnost novodobne elektronike in baterij in stroškov popravil lastniki 6 do 8 let starih vozil ne bodo prodajali ampak se jih bodo znebili. In ubogi tisti kupci "stare šole", ki bodo kupovali v dobri veri, da so za polovični znesek kupili dober voz (saj bi napisal 'kočijo', ampak mislim, da bo to bolj 'volovska vprega', v katero bo vprežen vol, ki bo nabavil to reč in potem 'keširal' za vsa popravila)...
Ja, ampak še vedno mislim, da bo 2,0 bencinar s 195 konji dlje zdržal, kot kakšni litrski 3 cilindrski turbo mlinčki...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poraba? 8,2. Diesel je mel tudi tam tam...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani