Avto sem kupil 2018 in sem moral že isto leto menjati zadnje diske in ploščice.
Torej original so zdržale 3 leta in 50kkm.
Čeljusti se takrat verjetno ni kaj dosti pipalo in so po 3eh letih in 45kkm ATE bli fuč.
Sem peljal potem na zavorni servis Košir, ponovno dal ATE diske in ploščice, on pa mi je obnovil čeljusti.
Za obnovo sem dal 80eur po čeljusti.
Vendar sedaj po dveh letih je ena stran ponovno fuč, toliko da sem komaj šel čez tehničnega (25% razlike levo/desno).
Tako, da bom verjetno spet moral menjati diske in ploščice.
Ali bi menjava čeljusti z novimi pomagala? Ima to samo original vgradnja take probleme?
Če je to klasika in neizogibno, potem bom začel kupovati najcenejše diske in ploščice k bom itak na 2 leti menjal.
Sprednje bremze sem pa menjal 2019 in so BP še zdaj.
Da kar tukaj nadaljujem.
Torej sem imel 120kkm servis in sem peljal k Pelkotu in rekel, da je leva zadnja čeljust fuč (da niti za obnovit ni). Kot rečeno mi jo je Košir obnovil 2 leti nazaj, očitno bi bilo bolje, če bi takrat menjal...
Diski so na srečo še ok, moram pa zadnje ploščice menjat.
Sedaj pa ne vem katero čeljust moram vzeti. Imam mehansko ročno zavoro.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja men jo je pa Košir obnovil pa so po dveh letih fuč.
Budweg so 400eur, za tak dnar pa raje menjam na par let...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani