Jaz sem nabavil tukaj http://www.afg.si/, cena je bila 71,88 Eur - 20% popusta je ratalo 57,50 Eur. Zamenju sm jo pa zsi dobrim kolegom, v eni uri in sicer:
Odstrani? kolo in za??itno plastiko, da lahko z klju?em 14 odmakne? natezalec, da kasneje pas dol sname?.
Odstraniti? posodo vode, tko da pridobi? malo placa, od?ravfa? alternator in ga malo nagne? tko, da lahko szi pnevmatsko alpej elektri?no (va?no da dela trrrrkkk) pi?tolo pride? blizu, od?rav?a? jermenico in to je to.
Kasneje novo jermenico samo na roke privije? - ni potrebno stiskat, ker se ob zagonu sama stisne.
ola,
zanima me kako ste vedeli da je jermenica zani? , jaz imam na pasu jermenu malo bakrenega prahu- (rde? prah) in na ?ponarju tudi in predvidevam, da je z alternatorjem nekaj narobe. ali je imel kdo podoben problem.
po moje imam jaz isto napako pa me zanima kako se v sloven??ini imenuje VSC valve actuator, to je ventil ki je tik pred sesalnim kolektorjem in naj bi se handmanu podrl. Ima pa po moje funkcijo, da zapre zrak iz intercoolerja ko je odprt EGR ventil.
Prosim za pomo? ?e moja teza dr?i ker meni se ta ventil ni? ne premika kolikor sem gledal in menim, da avto ne gre ker ne dobi dovolj zraka.
sem imel isti problem in 100% je akumulator zani?.
meni se je to zgodilo v Italiji 100 km od prvega servisa ali bolj?e trgovine in smo dali potem notri nov 75 A akumulator. od tega je ?e dve leti in je popolnoma brez problemov.
tudi mi smo probali na kable v?gat ampak je ?lo samo prvi? potem pa je avto samo v?gal in takoj crknil ker je bil akumulator fu?
ja stvar je slede?a, avto ima max pri 180 km/h, peljem na servis cel dan ?tudirajo in na koncu izmerijo pritisk turbine ki je 1,2 ne vem ?esa namesto 1,5 mislim da ?e sem si prav zapolnil: Ali mislite da bi moral poiskati ?e drugo mnenje?
glede na to, da mi na moji Mazdici 6 pri 140 k km usiha turbina (premalo pritiska) me zanimajo va?a mnenja ali obnova ali nova in pa ?e kdo to?no ve tip turbine na tem motorju ter najbolj?i serviserji- prodajalci
drugace pa vlece v redu? od cca 2000rpm zacnet brutalno butat...ker ce ne potem mogoce mas pokvarjen LMM (jaz sem mel to tezavo)
prej pa je sla normalno cez 210?
pod pedalom plina ni tepiha, gume so 205/55/16 napolnjene 2.3 bara in avto vsaj za moje pojme vle?e dobro od 2.000 obr/min naprej samo potem v visokih obratih mu zmanjka mo?i in ne gre ve?.
kako pa je z merilcem pretoka zraka ali se da videti, da je zani? ali kako se postavi diagnoza in koliko pride nov ?e bo treba?
sem nov na forumu in imam problem. sem lastnik mazde 6 diesel 136 KM karavan l.2003 140.000 km.
problem je ta, da avto ne gre ve? kot 195 km/h. ko sem gledal video na tem forumu o mazdi 6 do 180 na uro je moja ?la ravno toliko z istimi obrati ampak potem avto ne gre ve?. kaj bi lahko bil vzrok oziroma ali je to max. ki ga ta avto dose?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ola,
zanima me kako ste vedeli da je jermenica zani? , jaz imam na pasu jermenu malo bakrenega prahu- (rde? prah) in na ?ponarju tudi in predvidevam, da je z alternatorjem nekaj narobe. ali je imel kdo podoben problem.
ko je avto mrzel pa tudi en le?aj?ek malo piska.
lp, T
Povezava za deljenje
Deli na druge strani