Kaj pomeni prvo speljevanje? Ko hladnega prvič štartaš al vsakič ko štartaš? Ker na začetku ti avto nabije obrate da se segreje motor in katalizator čim prej, in če takrat spelješ je res mal čudno, če ne zadržiš sklopke?
To, da se ti zatika 4. prestava je pa za mazdo povsem normalno. Katerikoli skyactiv motor do sedaj da sem vozil z ročnim menjalnikom je znal zahrskat pri določenih brzinah, cx-3 včasih sploh ni hotla v tretjo.
Če se ti zdi, da avto škripa ko je ugasnjen, ti predlagam da greš v salon vozil in se sredi salona vsedeš v nov avto in parkrat še tam poslušaš škripanje, pa se boš bolje počutil
Olje v menjalniku pa menjaj za redline, če že moraš, ampak zatikanje bo še vedno prisotno.
Tako je, samo ko hladnega prvič zjutraj na koncu ulice ali na prvem križišču ustavim in speljem, potem izgine, ko je topel.
Drugače pa vedno počakam na mestu, da obrati padejo ko avto zalaufam.
Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko.
Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet.
Na mazdi 6 GJ, že nekaj časa opažam, da se varnostni pas ne prilega lepo v spodnjem delu potem ko se npr. nagneš naprej, za razliko od sovoznikovega. Vidi se tudi razlika v višini zaponke mehanizma kjer se pas vpne. Na sovoznikovem je za cca 2 cm nižja in je bolj ob sedežu ( se prilega normalno) za razliko od voznikovega. Opazil sem tudi, da je kovina ki drži mehanizem za vpenjanje zelo toga in tudi ko se zapneš ostane bolj pri sredinski konzoli in ni pri sedežu, kar naredi spet nekaj cm prostora za gibanje
Pas, ko se odpneš sicer lepo potegne nazaj, tako da napenjalec mislim da ni kriv. Je še kdo opazil podobno v 6ki?
Na mazdi 6, 2013, se mi sprednji varnostni pas takoj razrahlja ko se zapnem, ni lepo tesno ob telesu, kot bi moral biti. Pas sem že očistil z milnico in vodo, ampak je še zmeraj isto. Drugače pas lepo potegne nazaj noter.
Je že kdo razdiral tam v B stebričku ter popravljal mehanizem, malo sem gledam na yt da naj bi bila slabo navita vzmet kriva, da se ne zategne lepo. Kakšna ideja?
Si sposodim tole temo. Gre za mazdo 6, letnik 2013, prevožeik 75k/km
Pri počasnem obračanju volana, ko se recimo parkira, se sliši cviljenje, škripanje. Cviljenje se mi zdi da je nekje pri motorju desno. Pri normalni vožnji cviljenja oz. škripanja pri zavijanju ni, tudi pri parkiranju če na hitro obrneš volan, prav tako ne. Kolikor vem, imam električni servo, ki je zaprt sistem, torej ni krivo pomankanje olja.
Sem pred menajvo olja na mazdi 6, 2013, G145 in imam nekaj vpra?anj.
Olje in filtre sem naro?il na motorna olja, vendar pa embala?a oz nalepka ni zelena ampak siva, prilagam simboli?no sliko.( https://a.allegroimg.com/s1440/03edd1/84aa867c4ac6a7b2dc386fbb62bf) zanima me katera embala?a je novej?a? ?e prav google prevede tole polj??ino, naj bi bila nova etiketa od junija 2019?
Ali imam tesnilo na vijaku za izpust olja? ?e ja, kje se ga da kupiti, Adel, Euroton?
Olje ima natisnjeno serijo in datum, datum je december 2019. Predvidevam da je to "uporabno do" ali je to datum polnenja? ?e gre za uporabno do, koliko ?asa po preteku ga lahko ?e uporabim?
nekaj vpra?anj za mojstra pelka, avto je M6, G145, 2013
1. katere v?igalne sve?ke priporo?a za avto oz. kako je z menjavo le teh? V navodilih namre? pi?e za evropo, da se menjajo na 120.000, ni? pa ni omejeno na leta. Je ta interval predolg?
3. Kako je z menjavo filtra goriva, na koliko ?asa? Nekaj sem prebral da naj bi bil filter pri bencinarjih direktno v tanku in da naj se ga ne bi menjalo zelo pogosto?
Nekdo je nekje v eni od tem napisal, da je v tipko zatlacil nek papircek ali zobotrebec, da je tipka stalno pritisnjena in da mu dela ze nekaj mesecev brez problema...
Drugace se menda ne da sistema kar enostavno izklopit...
Ker moram ravno menjati tudi akumulator, sem razmi?ljal, da bi dal noter klasi?nega, torej ne za start stop, ker naj potem start stop nebi delal, me pa skrbi, da ?e kaj drugega ne bi zaradi tega pravilno delovalo. Je kdo probal ?e kaj takega?
bom izkoristil temo za vpra?anje o start-stop sistemu.
Zanima me, ali se da sprogramirat start-stop sistem, da ti ni potrebno vsaki? ko se avto pri?ge, izklopit sistema, torej da si avto zapovni tvojo odlo?itev? ?e ja, kdo bi to znal naredit in kolik?en je pribli?en stro?ek ? Gre pa se za mazdo 6, 2013, G145.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je, samo ko hladnega prvič zjutraj na koncu ulice ali na prvem križišču ustavim in speljem, potem izgine, ko je topel.
Drugače pa vedno počakam na mestu, da obrati padejo ko avto zalaufam.
Lp Ale
Povezava za deljenje
Deli na druge strani