Sam pa lahko poročam, da sem bil s svojo M6 CD175 v zadnjem tednu na 2 uradnih servisih. Po priklopu na računalnik pravijo, da je z avtom vse OK, tudi povprečna poraba 5,9 l /100km in nivo olja (od menjave naprej ves čas na isti črtici) kažeta, da je avto brez težav.
Sprašujem se, kaj je z mano narobe? 🤪
Tebi tudi isto lučka sveti (rdec trikotnik) in dpf inspection required?
Pri moji M6 2016 CD175 so se te lučke pokazale pri dobrih 60.000 km. Sledilo je čiščenje saj v kolektorju, EGR, glavi, menjava podložk na injektorjih. Na servisu so rekli: "preveč mestne vožnje".
Po veliko prebranega o tej težavi se kar strinjam z @Boss - ovim spiskom, dodal bi le podložke na injektorjih.
MAP senzor lahko zelo enostavno odviješ in sčistiš sam, potrebuješ le ključ, mislim da M8. Na tem forumu smo o tem že pisali (pripenjam nekaj slik). Je pa malo verjetno, da je razlog samo zapackan MAP.
Eni mehaniki pravijo, da težav s sajami ne bi smelo biti, če se na 60.000 km menja podložke injektorjev (pri tem, da vsi senzorji delujejo OK in na podlagi teh elektronika nameša pravo mešanico goriva/zraka). Če je res veliko zelo kratkih voženj, voženj s preveč nizkimi obrati, je to tudi lahko razlog. Je pa bilo na teh motorjih v garanciji zamenjanih tudi že nekaj okvarjenih injektorjev, njihovo okvaro pa lahko povzroči tudi neustrezna kakovost nafte, na primer s preveč biodizla, ki injektorje zapacka.
Toliko lahko povem sam, ki že 2 meseca iz tega področja "delam doktorat".
Hvala lepa za to.
vendar podložke so bile menjane pri zadnjem servisu.
Tudi relacija ne bi smela biti problem. Večina vožnje je avtocesta. Relacije 30 km ali 75 km.
Upam, da ni spet kak turbo, ker to pa
je bil obonovljen na 145.000 in iskreno ne zaupam preveč tem ljudem, ki so obnavljali( avto je bil še pod obvezno garancino in je moral trgovec popravit turbino).
Hvala Vam za vse odgovore, mnenja, izkušnje.
Klical sem na makomo, da bodo naredili diagnostiko, potem pa da vidimo, kje je problem.
Malo heca: omw nalepke glih lepo prekrijejo te lučke na armaturki 🤣🤣🤣.
Kaj moč pa ima avto?
Ja ima večino časa. Kdaj pa mu zmanjka moči v 6 brzini ko vec ko 2,5k obratov negre in cukne, pc da nima moči, ko pa dam v 5. Gre pa spet vse normalno.
Nevem kako ste to vzeli, kar sem napisal ampak vsak hvali svoje, kakor vw hvali sebe pa ma pomankljivosti tako delajo vsi. Pa vsaj nima veze, dokler mi je oz. nam je mazda všeč je čisto vseeno za druge.
Mislil pa sem vodno črpalko za mazdo.
S kerimi mate izkušnje ?
Ker avto ima 155k in bi rad naredil velik servis, da bo laufalo še naprej.
Tri mesece nazaj je bila na avtu obnovljena turbina. Do sedaj brez težav in vsega.
Problem pa se je začel pojavlat kak teden nazaj in sicer, ko zaženem avto (hladen) nabije 2800 obratov ( konstantno) za mogoče kakih 30s do 1 minute in nato odneha in gre motor nazaj v normalen tek. Je že imel kdo tak problem?
Imam pa še eno vprašanje, avto ima trenutno 154000km in razen tistih rednih servisov ni bilo še drugega.
Zanima me, če mi priporočate veliki servis ( in kaj je najboljše da se vse zamena, preventivno) in katere majstre kaj priporočate.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdravljeni!
Ima kakšen mojster doma odveč 2 nosilca šob za mazdo cx-5 2.2. Diesel AWD 2014 letnik?
lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani