Avto ti ni pil olja, potem si olje zamenjal in po 2000km ga je spil skoraj 2 litra. Tu ni nobene debate, obvezno naredit spet oljni servis in nalit notri prejsnje olje. V 2000km batni obrocki ne morejo dobit toliko obrabe. Pri menjavi vrste olja na starejsih motorjih je zvisana poraba nekaj normalnega, ampak kadar gre za taksno odstopanje kot pri tebi je dobro it nazaj na prejsnje olje.
Poleg tega priporocam ciscenje vzigalnih sveck, ki so vsekakor umazane od kurjenja olja.
Z menjavo motorja je pa tako, da mogoce res za 100 EUR dobis rabljen motor, ampak se potem pristeva se cena vgradnje, prevoza, casa in pa rizika, da je motor se slabsi od obstojecega.
Menjaj nazaj na prejsnje olje, po moznosti pa menjaj tudi mehanika, ki ti je vlil to vodo v motor.
No,ja,?e bi to bla neka kleparija,pa vizualni izgled, bi ti ?lovk ?e verjel.
Za samo menjavo olja,filtra in obrabljenih delov pa tud najtabolj?i mehanik ne more delat ne vem kaj.
Tak je pa o?itno samo denar v igri.
More? pa se zavedati, da na originalnem servisu ipak ne morjo dajat v avte fake nadomestne dele. Al pa tud. Ampak pol se lahk kr hitr zgodi da bo kej narobe,pol bo pa mehanik kriv.Pa bo avtohi?a takoj na slabem glasu itd.
Itak pa noben original servis ni pocen.
Za ?templ v ser. knjigi, je pa? treba raskirat tist denar.
Prvo od vsega so od zacetka notri dajal notri nesinteticno olje in sele potem zaceli devat not 5W30 polsinteticno, za to ne vem ce je cisto njihova krivda, ker najverjetnejedelajo po predpisih.
Drugo, malo po navadnem servisu za 70 tisoc sit, ki ga lahko sam naredim za 15, za hec pregledam zracni filter in vidim, da je crn kot premog.
Tretje, skoraj vedno so racunali dolitje hladilne tekocine, ceprav je bila vedno cez maksimum, pac da lahko racunajo delo.
Cetrto, na servisu ne nastavijo obratov prosteka teka ceprav avto v leru tako trese, da se moja mama opazi.
Peto, pranje avtomobila ob servisu ki ga lepo racunajo, je porazno.
So se druge stvari ki jih ne mislim nastevat in zato jih imam za navaden servis in nic nadpovprecnega.
Lahko je tudi blizu Ljubljane, za dober servis se mi ni problem zapeljat dlje. Res nihce noce priporocat koga in povedat koliko bi okvirno stal veliki servis?
Bliza se velikih 90 tisoc in v servisnem prirocniku pise, da bo treba menjat tudi jermene.
Do zdaj je bila servisirana pri Skornsku in Selmarju, s servisi nikoli nadpovprecno zadovoljen in se cene so navite, za prihajajoc veliki servis raje nocem slisat koliko bi racunali.
Mi lahko kdo priporoca kaksnega dobrega serviserja v Celju ali blizu njega in pove koliko bi kaj stal taksen veliki servis na 90 tisoc prevozenih?
Slabo kalibriran ABS podaljsa zavorno pot zato, ker se vklopi dosti preden bi se res moral, to je takrat ko guma zgubi stik s podlago in zacne drseti.
V mojem primeru se vklopi prezgodaj in mi dobesedno krade zavorno pot, ker za zaviranje gume ne koristijo celotne povrsine cestisca.
Vceraj sem se igral s polnim zaviranjem na prazni cesti in ugotovil, da sem zaradi tega ABSa nevaren. Nocem povozit koga, ce mi skoci na cesto...
Letne gume so 185mm michelinove in imajo zelo dober oprijem, mogoce ga zato kaj mede, na zimskih 175mm je situacija boljsa. V vsakem primeru se moram pa naucit odstranit varovalko, ce ne drugega za v sneg, na zasnezenem cestiscu je ABS smrtno nevaren, zavore dajo obcutek da jih ni.
Ze od nekdaj nisem maral prezgodnejga vklopa ABSa na mazdici, ker se vklopi veliko preden bi bilo potrebno in s tem zelo podaljsa zavorno pot.
Enkrat je imel ABS senzor slab dan in za nekaj casa je gorela lucka za ABS, goret je nehala sama od sebe, med tistim casom je bilo zaviranje neprimerno boljse.
Mi lahko prosim povete kje je ABS varovalka, da jo vzamem ven in izklopim ABS? V mokrem vremenu bi jo dajal nazaj, po suhem bi jo imel zunaj.
Slucajno ves kolikov je stal ta senzor? Imam isto napako na 323f, napaka se je na zalost pojavila kmalu po garancijskem roku, na servisu je bil predracun za popravilo vec kot 100 tisoc SIT
No, nasa s 73 konji gre na dovolj dolgi ravnini 180, po hribu navzdol je ze sla 190 in bi se a se mi je zasmilila, nalozena gre v avtocestni hrib vcasih komaj 120.
Koncno hitrost lahko zmanjsajo zamasen izpuh, preprazne gume, zamasen filter bencina ali zraka, zanic lambda, nasplosna zamorjenost motorja in se in se.
In kot si sam ugotovil so tokrat v igri tudi gume, na nasi se menjava iz 175 na 185 ze pozna.
Ne sekiraj se zaradi koncne. Da se v 2000 kilometrih motor se ni zdihal je tudi normalno, vecletna voznja na nizkih obratih naredi svoje. Sem imel avto, ki je sele po kaksnih 10 tisocih kilometrih normalne voznje zacel dobivat nazaj tovarnisko koncno hitrost.
Verjemi, da nisem iz dobe yugov in stoenk in da se tega zavedam. Ce si mnenja, da se ne da vec veliko doma naredit je to ocitno zato, ker tega se nisi delal in ne ves
Se veliko se da vijacit, le na vec elektronike je treba bit pozoren. V motornem prostoru se da vecino pokvarljivih komponent se vedno normalno zamenjat.
In tocno zato sem omenil mazdine inzenirje, ce ljudje servisiramo avte na pooblascenih servisih se ne pomeni, da lahko tovarne zaposlujejo nekompetentne ljudi, ki komplicirajo kjer ni treba.
In Japonci so ponavadi v tehniki naprednejsi in bi se morali zavedati bonusov prakticnosti servisiranja avta. O nekaterih danasnjih avtih kjer lahko zarnico zamenjajo samo na servisu in s tem ogrozajo prometno varnost pa ne mislim zgubljat besed in jih tudi ne mislim kupovat, ker se mi taksne zasnove zdijo nasploh zalitev cloveske inteligence
Da se akcija sploh pricne je treba odstranit predal za rokavice, nato sledita dva krizna vijaka in dve 10mm matici. Zgornja matica je na popolnoma nedostopnem mestu in se obdana je z zelezjem, tako da je brez pravega orodja se poskusit greh. Filtra nikakor nisem mogel dobit ven, imel sem obcutek, da bom kje zlomil plastiko, ce poskusam dalje.
Za igrat se mehanika tam spodaj je potrebno imet odprta sovoznikova vrata, dobil me je dez in ker garaze nimam dobro osvetljene, sem poskus prelozil na naslednjic
Zaradi kompleksnosti opravila sem malo razocaran nad mazdinimi inzenirji, med drugim je na avtu se vec stvari, ki bi lahko bile narejene na enostavnejsi nacin, kakor bi se za japonski produkt tudi spodobilo. No, upam da bom imel prihodnjic vec srece
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Eldo poglej poenostavljeno.
Avto ti ni pil olja, potem si olje zamenjal in po 2000km ga je spil skoraj 2 litra. Tu ni nobene debate, obvezno naredit spet oljni servis in nalit notri prejsnje olje. V 2000km batni obrocki ne morejo dobit toliko obrabe. Pri menjavi vrste olja na starejsih motorjih je zvisana poraba nekaj normalnega, ampak kadar gre za taksno odstopanje kot pri tebi je dobro it nazaj na prejsnje olje.
Poleg tega priporocam ciscenje vzigalnih sveck, ki so vsekakor umazane od kurjenja olja.
Z menjavo motorja je pa tako, da mogoce res za 100 EUR dobis rabljen motor, ampak se potem pristeva se cena vgradnje, prevoza, casa in pa rizika, da je motor se slabsi od obstojecega.
Menjaj nazaj na prejsnje olje, po moznosti pa menjaj tudi mehanika, ki ti je vlil to vodo v motor.
99´ 323F 1.4
Povezava za deljenje
Deli na druge strani