Se vidi na testesterju marsikaj če veš kaj gledat, z egr off se jo da podalšat za 80-100km odvisno od stanja vozila.
Imajo pa ti dizli tudi razne druge težave, ki so tukaj skoraj v usaki temi omenjene.
(zabit sesalni, senzor tlaka izpušnih plinov, odmična...) Je pa navečja bedarija dpf off delat na mazdi k napaka na motorju ostane, zabit dpf je samo posledica napake. Za točno napako odkrit ti lahko pomagam. Imej pa sabo še six pack 😅
Super. 6pack je že pripravljen
Kot sem napisal, bolj me zanima iz firbca kaj še lahko naredimo v takem primeru oz. kje se sploh lotit če-ko do tega pride. Jaz sem že nekaj naštetih stvari opravil, pa sem ostal na istem...Iščem rešitve ideje, možnosti dalje. Do sedaj tudi še ni bilo lučke za motor-in informacije, da bi bil DPF zabit, ali slab pretok na sesalnih ,.... zato mi je še toliko bolj mistika.
Miha kar povej, če imaš pa še praktično znanje pa sploh dobr.
lp
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Hvala za tolažbo. Saj ne delam panike, skrbim res kar je treba in na nekaterih stvareh morda celo več. Pač ja, odvisen od avta in rad imam da stvari delajo predvsem, da je avto zanesljiv. Je pa moteče ker načina vožnje nisem spremenil v petih letih, čas regeneracije pa je zelo drugačen....zato me bega. Zagotovo obstaja nek vzrok za tako spremembo. Če je res fizično DPF filter tako zabasan potem je rešitev zelo jasna ☺️. (Znebit se treba tega )😂
Bol kot problem me muči firbec zakaj ha ha ha
Ok problem na stran....povej s katerega konca si, da ti častim pijačo.
Ajde.
Lp
Uros
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Matr tok enih info. za preprostega vrtnarja ki vozi Mazdo.
Ok po vrsti. Same parametre bom malo spremljal, da vidim kam pridem s tem. Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.
Avto drugače dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča avto spet vleče (je to normalno ?)
Če se vozim po AC dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto vklopi tudi po samo 120km prevoženih od zadnje r. Ni pravila ali konstante - kakor kdaj. Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.
-Odmične so bile zamenjane(obrablene)
- vakum pumpa zamenjana
-sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe
- kolektor , EGR očiščene pa nove podložke
Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa mislim da ni visoka dobrih 7 litrov z mojo težjo nogo.)
Razumem, da je najbol ziher sneti in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Zanima me, ali je že kdo doma očistil DPF filter. Govorim o mehanskem čiščenju s spiranjem z vodo in dodanim čistilom , peno, ipd.?( You tube res ponuje velik tega pa vseeno me zanima slovenska verzija)
Predvsem pa mi je všeč verzija pri kateri ni potrebno odstranit filtra in se preko odprtine od lambde sonde vbrizga čistilo.
Drugače nimam nekih težav, avto ima lepih 300kkm in DPF nekaj čez 900 ciklov, pa nisem nedeljski voznik.
Me pa moti, da se mi regeneracija dogaja sedaj že pri cca 32% namesto 60% oz. 3x do 4x na tank ali od 120-180 prevoženih km (prej pri 250-300) Sicer tester pokaže, da je vse v najlepšem redu.
Sem prepričan, da se to še komu dogaja
p.s. če tema že obstaja se opravičujem .... sem nov na forumu
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Težko rečem. Ker sama plastika ni videti slaba. Pri meni je začela rositi na spoju. Sem že mislil da sem bv razdiral, pa sem potem tlačni test z milnico naredil
Še dobro da je upgrade kovinski
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Tole gre bolj kot ne za opomnik, da se lahko zgodi verjetno tudi na CX5 z enakim motorjem .
Pri pregledu sem opazil lužo pod avtom in manko hladilne tekočine v posodi. Odkril sem, kje pušča in seveda povprašal GOOGLA kaj on misli. Da ne pišem cele štorije je nekje negdo že opisal problem.
Ja, res je ob strani nekaj varovalk, Vprašanje je, se tukaj greje ob strani, se vsakič greje? Morda je slab stik ,kar je treba obvezno uredit, lahko je tudi kašen rele ostal v kontaktu ki nebi smel.......recimo za zagon avta, zato bi bolj podroben opis bil dobrodošel.
Popravljeno od uklopko
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
ali lahko napišeš malo bolj podrobno. Greje kako močno, pri sopotnikovih nogah je predal, in cevi za zračenje, pa seveda ogromen airbag z vrha, kaj dosti tam ni (govorim po spominu ko sem ravno imel m5 in se m večkrat razdiral tam okoli
lp
Uroš
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
@uklopko: Koliko kilometrov pa ima prevoženih ta avto? In kje tankaš?
Avto sem kupil pri 120kkm zdaj jih imam 160kkm. Na leto naredim 34-37 kkm, kjer se vozim ni cesta, da bi šparal . Imam vse pogoje AC, klanec, in pa mestna vožnja.
Tankam različno, večina na petrol-u(ker imam pač plačilno za petrol). Je pa ta poseg čiščenja kar nekako mišljen pri cca 120 kkm kot čiščenje cedila za olje. (če ti to seveda vestni mehaniki povejo in svetujejo) In če kupiš mazdo 6 potem je to potrtebno vzeti v zakup, tako kot še vedno zadneje zavorne čeljusti k še vedno štekajo :(. JBG facking ekologija-se nekje mora poznat in basat sistem
lp
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Prilagam slike kako to zgleda ko je zabasano. Edina in pametna rešitev je fizično čiščenje(peskanje) kolektorjev in loput. Tiščanje po AC na 3000rpm ne bo pomagalo verjemi, še posebej če je že tako zapacano. Lahko se kvečjemu odlušči kak delec saj, in pade globje.....dodatne težave.
Jaz sem to naredil spotoma v okviru vpoklica in reprogramiranje loput (nekaj takega) seveda mi je na servisu prijazno svetoval kaj naj naredim -in dobro da sem ga poslušal.
Avto je res bil len-po čiščenju je avto precej bol odziven. Uredi čim prej .
(moje mnenje)
p.s. nastajanje teh oblog ne moreš preprečit, lahko pa z bolj dinamično vožnjo in višjimi obrati podaljšaš naslednji poseg čiščenja.
lp
Popravljeno od uklopko
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Mene pa zanima kje v PID spremenit da ka?e polno ?tevilko recimo sedaj mi ka?e ?t. regeneracij DPF 140.000000 kako se znebit teh ni?el zadaj? Nekaj sem spreminjal pa nisem neki odkril tople vode
Pa prikaz vakum /boost turbine dela ?udno.....ska?e kot nevem kaj (kot nebi delal prav) zakaj ?
hvala za pomo?
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Diagnostike ne more izvjat ?e motor ni motor v prostem teku.... Po moji logiki. Res se pa sam nisem poglbljal v to....sklepam le na ?tromrske izku?nje.
Bi pa bila taka teorija ....re?itev zelo ugodna
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Dejmo ?e mal pomislit.....avto ne zavergla, ?e je ?trtar fu? zagotovk avto v?ge na porivanje ?e je vseostalo ok.
Je kdo pomislil na klju?avnico? Govorim o kontaktnem delu. ?e ta ne da kontakta ko obrne? klju? potem lahka ti avto porine? tud v prepad pa ne bo zalavfal.
?tartar lahko sproba? tudi direktno, vendar ta bo verglal avto p ?e vedno ne bo v?gal....?e nima pravega kontakta.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekje mora bit en vzrok, da pride do tega. kljub temu da je poservisirano, kar je znanega, da bi moglo bit.
To je res neugodno.
npr. to zame pomeni vsak dan regeneracija- ker delam 90km dnevno
Je pa res, da že nekaj časa brskam -pa nikjer ne najdem nič novega
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Povezava za deljenje
Deli na druge strani