Kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu. Torej te?avca je slede?a M6 120km diesel l2005, 193k km. Po zadnjem servisu imam ob?utek, da je avto glasnej?i nekje med 2000-2300 obrati. Nad temi pa je vse ok.
Kaj bi to lahko bilo. Nekaj sem bral o injektorjih itn.
pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.
http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7773 ...tukaj ima? kje se ti nahaja IMV ventil...vendar jaz tud mislim da je kaj narobe s senzorjem zraka al nekaj ...senzor pretoka zraka pa ima? na desni strani pri zra?nem filtru gor
Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)
No ko sem ?e na?el tole debato je res sklopka vsega kriva, poleg tega me je razveselila vest o novem vztrajniku - to je ?ele stro?ek cca 600 eur , superca. sklopka sploh ni problem v primerjavi z vztrajnikom.
Sklopka je naredila svoje. Lahko pa da je za?ela ?tekati hidravlika sklopke (cilinder na sklopki ali pa pedalu), ?e je to potem ?imprej zrihtat, ker druga?e bo stro?ek menjave sklopke prevelik.
Verjetno potem tudi smrdi okrog avta ko se ustavi? ?
Pa vedno gre do enakih obratov, ko ga "pohodi?" ?
res je vedno gre do enakih obratov. glede smrada pa zaenkrat nosem za?util ni?, bom pa bolj pozoren na to.X6V6 hvala
Enkrat sem ?e pisal e ta?avici, in zahvala za odpravo gre forumu in X6Y6, hvala ?e 1x.
Sicer z mazdico je vse ok ima sedaj 135k. Moti me pa ko vozim recimo na 3. ali 4. prestavi na cca 2.200 obratih in pohodim plin brez menjave prestave, mi vrtljaji kar posko?ijo na cca 3.200 avto sicer pospe?uje , vendar je ta nenaden skok vrtljajev malo ?uden.
Poleg tega imam ob?utek, da je moja sklopka zelo trda ali so vse sklopke M6 malo tr?e (ne zahtevam, da so kot npr Citroenove)
Problem je v tem, da je avto zelo len do 3000 obratov, ?e posebej v 1. in 2 brzini ne posko?i. Kasneje sicer dose?e visoko hitrost vendar imam ob?utek, da ji manjka precej mo?i.
Zanima me kaj bi lahko bilo narobe
Spra?ujem, kak?ni so znaki okvare turbine, in morebitne serijske napake tega letnika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kar nekaj ?asa me ni bilo na forumu. Torej te?avca je slede?a M6 120km diesel l2005, 193k km. Po zadnjem servisu imam ob?utek, da je avto glasnej?i nekje med 2000-2300 obrati. Nad temi pa je vse ok.
Kaj bi to lahko bilo. Nekaj sem bral o injektorjih itn.
Hvala za odgovore
Povezava za deljenje
Deli na druge strani