RazširiJaz bi se pa pri celoletnih gumah bolj bal zmožnosti zaviranja kot pa obnašanje v snegu.
Namreč pri 30ih ko se pelješ dol proti hvaru je ta guma verjetno žvečilka.
![]()
Še vedno namreč niso naredili prilagodljivega materiala ane.
Pri 41C so ble ok. Bolj je pri tej doticni crossclimate problem (kot pri vsaki michelinki druga sezona zlizan asfalt in dez).
Druga sezona pri meni pomeni nekje 60-70k km.
Pa se nekaj jaz govorim o mojih izkusnjah, ne pa "verjetno" "najbrz" "mogoce"
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
RazširiMi si tega ne moremo privoščiti. Vsak dan kdo rabi avto, ker bi namesto 20 minut (v eno smer) potreboval za javni prevoz najmanj 1,5 ure. In če samo malo naletava sneg, si jaz na cesto, sploh pa ne na avtocesto, z letnimi gumami ne upam.
Mislim da se nismo razumeli. Sem imel na bencinski mazdi 6 celoletne michelin crossclimate. Tudi v konretnem snegu so sle super. Le da ze pp drugi sezoni niso vec za nikamor.
Na dizelski mazdi, ki dela veliko kilometrov pa bom naslednjic dal te gume.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
No ko smo pri gumah, cakam da se ta set obrabi in potem sem koncal z nakupom letnih/zimskih. Bojo kar celoletne skoz.
To da furam neke super zimske gume in celih 6 mesecev pa samo enkrat pade par snezink je pa res zguba denarja in pa tiste brezvezne puding voznje na 16col zimskih.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ne vem no z dpfjem se nikoli niti enega problema v 11tih letih. Regeneracija se mi zdaj dela na krajse intervale nekje med 300 in 400km
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ko sem pisal mazdi leta 2012 glede olja (sem mel to sreco, da so mi 2x menjali verigo)
Vsa vozila, ki imajo za krmiljenje odmi?nih gredi verigo namesto zobatega jermena, so bolj podvr?ena problemu raztezanja; ne samo pri Mazdi, tudi pri ostalih blagovnih znamkah.
Z uveljavitvijo filtrov trdih delcev v vozila je proizvajalec vozil Mazda za svoje dizelske motorje pri?el uporabljati novo olje, ki ima izredno nizko vsebnost pepela (specifikacija ACEA C1). Le-ta ima namre? to slabo lastnost, da ?ma?i? filter trdih delcev in vpliva na njegovo ?ivljenjsko dobo. Po drugi strani pa ima pepel izredno dobre mazalne lastnosti in lahko vpliva na ?ivljenjsko dobo verige. Skratka, diametralno nasprotni lastnosti, ki sta pri delovanju enega sklopa za?eljeni, pri drugem pa ne.
Ker smo res imeli nekaj raztegnjenih verig (ne toliko, kot se govori), je proizvajalec naredil kompromis in za vsa vozila z dizelskim motorjem uvedel novo specifikacijo olja ACEA C2. Tako je filter trdih delcev (DPF) ?e vedno dovolj vzdr?ljiv, (na aktualni Mazdi6 je bistveno bolj?i kot na stari z 2,0 dizelskim motorjem, osebno preverjenoJ), veriga pa je dobila kvalitetnej?e mazivo. Predvidevam, da bomo na ta na?in re?ili tistih nekaj ?raztegnjenih? primerov.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
francoski motor...kaj pricakujes
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Ne, res, ne poslu?at, res ne.
Usedi se v avto, po?alvaj tistih 15? za gorivo, pa se pripelji. In se sam prepri?aj. In si bo? 90% sam potrdil kaj je res in kaj ne.
drugace pa, take voznje (po klncih dol itd) niso problematicne za mazde
na avtocesti se peljes 150 ali mal vec, 3x zaviras, ker ti kaksen tovornjak skoci na levi pas, in cetrtic bo ze treslo...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ne poslusat slivke glede zavor...
90% foruma ti potrjuje (tudi testi revij) da imajo mazde (razen zadnjih letnikov) zanic bremze...
se pa resi dokaj enostavno z boljsimi diski in ploscicami in primernim oljem (npr ATE ploscice/diske, in olje 5.1)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Veriga ni tak problem, samo glej da bos dal noter pravo olje in redne servise...
V najslabsem primeru stane veriga dobrih 300 eur plus delo dr Pelka
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
prva serija (vsaj moja) je na klancu (gor parkirana) vedno kazala precej vec kot je bilo v resnici....
ko sem se peljal nrp po vrhniskem klancu je tudi rezerva ugasnila gro grede...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jao, kere komplikacije...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Ne stekate. To je zato, da ko se gres rocna party, se ugasnejo luci da te ne vidijo policaji
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jaz mislim, da je ok, da se ugasajo luci, ko imas zategnjeno rocno, ker ce npr stojis na semaforju, in ravno takrat rusi vstrelijo kaksno raketo in potem tista raketa zgresi cilj in zacne sledit napacnemu cilju, ne bo tebe zadela, ker imas ugasnjene luci in proizvajas manj toplote...in tako bo zadela npr kakega starega citroena, kateremu gorijo luci non-stop
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Pri mazdi itak steka celjust, tako da za zasilno zaviranje je vedno poskrbljeno
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
itak, R pomeni Race
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Zakon, ne sam za gume ampak za plastike tudi
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Itak da ne, renold se ni vidu rednega servisa, to je 15.000km kar noben renild ne premore.Kar se renoldov ti?e je pa res problem ta da njihovi vozniki ne vedo, kako se odpre hauba oz kje sploh je. . Med rednimi servisi jim ni treba gledat nivo olja. Kaj ?ele da bi to morali po?eti vsak teden.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Ja sej vecina renoldov ima pogon zadaj.
Ko jih rines, ker se skoz kvarijo ane
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Platisca ja (razen ETja, ti bodo felne mal bolj bavzven gledale) , gume pa ne. Letnik 2010 se vozi na 205/60 16
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
skoz al vcasih? ker meni to zgleda kot DPF (ko deluje)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Napisano
Dobr da si napisu to je moje mnenje na koncu
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani