Ok imam eno ?udno te?avo, ki jo tudi mehanik ne more to?no specificirati. Namre?, ko se vozim nekaj ?asa (po avtocesti) vsaj 160km/h mi potem po nekem ?asu, ko spustim hitrost (npr. pri cestninski ali kak?nih ovirah) za?ne blokirati hitrost - nekako tak?en ob?utek je kot da bi mi du?ilo motor. Sicer momentalno pomaga potem, da prestavim v ni?jo in spet vi?jo, vendar kaj kmalu spet za?ne du?iti.
?e se okrog 150km/h peljem po isti logiki mi do sedaj ?e ni to naredilo. Prav tako mislim, da je to prisotno samo ob ni?jih temperaturah - npr. ?e se peljem v MB podnevi je ok tudi pri 160/h, ko grem zve?er nazaj je temperatura ni?ja in mi nato du?i ?e nekaj ?asa vozim 160/h.
Res ne vem kaj bi lahko bilo - najprej sem mislil ?e je slu?ajo kak?en filter zama?en (npr. za gorivo), ampak potem ni logike, da se to dogaja to?no na dolo?eni hitrosti. Imate kak?no idejo ali izku?njo?
Kot sem ?e omenil v eni izmed tem sem novope?eni lastnik Mazde 323F (1.5 - letnik98). Zanima me kje vzdr?ujete svoje Mazde (po mo?nosti 03 podro?je)? Da je cena ljudska in da kvaliteta storitev zato ne trpi.
Jaz sem novope?eni lastnik Mazde 323F (1.5 - letnik98), tako, da bom zaenkrat spremljal forum "od dale?" Je bilo pa zanimivo opazovati va?o debato o porabi.
Torej ?e povzamem bo poraba pri moji Mazdi nekje od 7-9, velikost rezervarja pa je 55L?
No me prav zanima koliko bo pokazala moja poraba. Naredil sem 400km in je malce pod polovico padel kazalec za gorivo. O?itno ima kazalec isti sindrom kot sem ga imel na Hondi - proti koncu hitreje pada.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Izpu?ni sistem bi res lahko bil kriv, ker se zadnje ?ase ?udno sli?i zvok izpuha.
Druga?e pa avto niti nima toliko prevo?enih - 116.000
Sem pa imel pred kratkim velik servis. Menjava sve?k, jermenov, filtrov, klima, olje itd.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani