in greš 1x z letalom in proizvedeš CO2 za enih 10 let..
že ko je ovse podrto, ali se ne menja obeh verig, natezalcev, vodil...?
Kot prikazuje samo raztegnjenost verige. Ko pade pod 9 stopinj se prižge lučka, takrat je potreba menjava le te+ verižnikov in ostale periferije. Veriga je vedno enako nategnjena, za to poskrbi natezalec verige, zato ni zamikanja pri odpiranju ventilov.
Menjava verige odmične gredi + menjava verige oljne črpalke z pogoni.
Timing Chain Oil Pump Sprocket Kit MAZDA R2AA-12-231 MZR-CD 2.2 DIESEL 3 6 CX-7
Tukaj je od spodaj aktuator in senzor pozicije.
Torej je to težava in ne serijsko za ta motor. Sem malo gledal turbino, vendar je treba dvignit avto za kaj več videt. Vem da se pri porabi ne pozna, bolj sem porabo navedel kot zanimivost.
Kot že veste sem pred nekaj meseci razbil mojo staro Mazdo, ki pa sem jo hitro nadomestil z malo bolj novo, ampak še vedno staro, letnik 2010 z 250kkm.
Po nekaj tisoč odpeljanih kilometrih sem se je dobro navadil, malo je tišja in lepše se pelje po ovinkih.
Opazil pa sem da ko prestavim iz prve v drugo(tudi iz druge v tretjo-sam, samo ni več tako očitno), in da zamenjam v prenizkih obratih okrog 1500, mi avto pocuka, kot da bi vklopil-izklopil-vklopil turbino, oz. spremenil kote loput na turbini, po tem prenihaju avto vleče normalno naprej. Zanima me ali je to samo neka turbo luknja, ki pač ni dodelana pri teh motorjih ali imam kako specifično težavo, za katero bi moral poiskati vzrok? Tester ne pokaže napak. Kaj pravite na to vi, kateri imate- v večini imeli tak motor.
Še nekaj zanimivosti: Ne vem kje se nahajajo tej konji, ali so že umrli, ali pa se skrivajo globoko v motorju, ker imam občutek da WW grupa s 140ks, veliko bolj odziven motor kot ta. Poraba za zaspane konje je 6.2 litra.
Hvala.
Pred dobrim tednom sem "posadil" ključe, pa tudi dež je že prišel vmes. nikjer pa ni še videt da bi vzklili, verjetno je bila sadika slaba..torej kje narediti rezervne ključe?
Na original servis nisem niti vprašal ker sklepam da je cena zlatarska..
Govorim iz lastnih izkušenj, enkrat sem se opekel za 200€ cenejšo obnovo, ki me je na koncu stala 1000€ več..
Razširi
Injektorje sem obnovil pri Transmatic d.o.o. po priporočilu prijatelja, ki v Lesca popravlja turbine. Imam račun in garancijo za 1 leto. Strošek je bil 793,00 EUR.
Počakam še na servis, ki bo v kratkem in potem vidim kaj bo z napako.
Transmatic d.o.o., Diesel servis
WWW.TRANSMATIC.SIDiesel - dizel servis, popravilo, obnova injektorjev in črpalk ter zastopstvo vodilnih evropskih znamk - Pichler, specialna orodja...
NAPAKA!
Tudi sam sem tam obnavljal injektorje, pa sem bil skrajno nezadovoljen, ni bilo moči, klenkanje motorja, dim. Nimajo pravega orodja in ne znanja za obnovo Denso šob. Edini ki ti dajo OEM dele je Purič iz Hrvaške, pri njih nabavlja material tudi B-innova. Tam so original obnovljeni injektorji.
http://www.puric.hr/wp-content/uploads/2020/01/cropped-Puric-site-icon-1-192x192.png Novi i reparirani dijelovi diesel ubrizgavanja - PURIĆ d.o.o. - Dijagnostika i popravak turbopunjača i diesel pumpi, Bosch pumpi, common rail injektora, kompresora
Popravljeno od dpicul
če se je ugasnil je normalno da je posvetila lučka olja, važno da ni posvetila med potjo, oz. prižganim avtom?
Najverjetneje je kak od injektorjev šel po gobe, kaj pa je dejansko z avtom bo pokazal tester.
?imanj predelav da ne bodo na tehni?nem kaj porekli.
npr: https://www.aliexpress.com/i/4000222059366.html?spm=2114.12057483.0.0.393b29d4NtZyY1
Na tehni?nem so mi rekli da naj uredim ?aromete pod nujno, ?e ne,tako za ?tos se ne bi ?el teh igric..
?aromet gre narazen v dveh minutah s fenom, brez strahu,res je ma?ji ka?elj
Se strinjam z vsem napisanim,ampak ?e ho?em kvaliteten ?aromet ali OEM je kos cca 500?,
v primerjavi 300? za oba, s tem da neprimerno bolj?e svetijo? Dobi? tudi za 90? ?e ho?e?
Kot je razvidno iz slike ni bil samo problem v le?i ampak tudi v paraboli,katera je bila z ene strani kar skurjena.
Mazdaman:
Dolge lu?i so zdaj dvojne, bixenon + dolge standardne.
Kar se ti?e predelav v sami notranjosti lu?i je slede?e; potegnit mora? 2 ?ici iz dolgih lu?i na tuljavo lopute za za dolge lu?i, ?e to so mi hotli prodat kabel z priklju?ki za 10?, enostavno se mi je zdelo brez veze. Imam namre? bi-xenon le?e. Ostalo so konektorji plug&play. Kupil sem tudi posebej napeljavo z releji, katera dejansko filata lu?i, signal iz OEM lu?i pa je speljan na tuljavo relejev.Na avtu nimam avtomatskega niveliranja.
Sicer je zelo te?ko slikat, ampak parabola je na eni strani pregreta, posledi?no uni?ena. Pa tudi le?a je bila zelo umazana in zamegljena, malo tudi zunanja stekla in posledica da pono?i nisem ve? vozil varno brez meglenk.
Po enih 6 urah rezultat slede?:
Stekla nabavil tukaj:https://www.ebay.com/itm/2pc-OEM-Headlight-Headlamp-Lens-Cover-For-Mazda-6-2003-2004-2005-2006-2007-2008/201975577320?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Sem kupil tudi bitumensko tesnilno maso,namenjeno temu.
Danes menjam stare le?e in stekla..naj povem da gre steklo dol brez problemov, z ind.fenom.
Tes je. Le?a se komplet zamegli(postane bela), zunanja plstika lu?i porumeni, ?arnice malo manj svetijo in je slaba svetloba tu. Res se ne da ni? narediti. Mogo?e samo nova lu? komplet.
ni res, obstajajo kiti. Ga imam doma, ga moram ?e zmontirat.
https://www.theretrofitsource.com/complete-retrofit-kits/morimoto-retroquik-mazda6.html
ne pu??a mi tukaj, pu??a mi na spoju pri levem nosilcu motorja, o-ring tesnilo je slabo.
Pu??a mi plin od klime na enem izmed o-ringov. Ali so oringi standardni, ali je potrebna menjava celotne cevi?
Napisano
ali ima kanal samo preko ebay-a?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani