Imam vpra?anje povezano z gretjem avtomobila/kabine. Imam Mazdo 6 l.2006 CD 120Hp 150.000km prevo?enih kilometrov, ro?na klima.
Sedaj ko je vreme bolj hladno (zjutraj 7?C) se opazi slede?e (predpogoj = motor mrzel).
1) Avto v?gem in temperatura motorja se pri?ne normalno dvigati proti delovni temperaturi (predpostavimo, da je DELOVNA TEMPERATURA to?no na sredini med H in C).
To dvigovanje traja do cca. 1,5km vo?nje pri vo?nji z cca. 2000 vrtljaji.
2)Ko pride do 1/3 do DELOVNE TEMPERATURE se kazalec ustavi. Nato moram narediti ?e vsaj 2km vo?nje, da se odlepi od te to?ke
in nato se spet hitreje pomika proti delovni temperaturi (sredina med C in H). Ves ta ?as mi piha mla?no v kabino. ?e recimo stojim pred ?elezni?ko
progo ali semaforjem, se ne bo odlepil od te to?ke.
Ko preide to to?ko se temperatura hitrje premika k delovni temperaturi. A ves ta ?as mi piha mla?no.
3) Ko je kazalec ?e na DELOVNI TEMPERATURI
mi v kabino po?asi piha ?edalje bolj vro? zrak.
4) Po cca. 10km vo?nje mi piha zelo vro? zrak, da moram zmanj?ati gretje v kabini.
Na servisu lani so:
- zamenjali termostat
- prepihali cevi za radijator (notranja pe?ka v kabini)
- zamenjali vodno ?rpalko
?e dela webasto se zadeva ogreje prej, a vseeno po istem poteku. Kazalec stoji na 1/3 med C in H nekaj kilometrov. Opazil sem tudi, da
?e sem prej ugasnil avto z webastom mi je v kabini bilo sli?ati, kot da bi voda vrela (burr burr ipd), sedaj pa teh zvokov ve? ni.
Ko je bil avto nov, je bilo zna?ilno to, da je pri?el prej do delovne temperature in prej pri?el pihati VRO? zrak v kabino (recimo po 4-5km brez Webasta). pa kazalec za temperaturo motorja ni ?e dosegel DELOVNE TEMPERATURE.
Na kazalcu za temp. motorja se je "videlo", ko je odprl temostat, ker je temperatura v motorju v hipu padla za 1/5
in se potem spet segrel nazaj na delovno temperaturo in po?asi po nekaj skokih ustalil na sredini med C in H.
Zanima me, kaj bi lahko bil ?e vzrok za tak?no delovanje? Avto je ?e ve?krat bil na servisu ampak vzroka ?e niso odkrili.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stari in novi termostat (sedaj v avtu) sta bila preverjena v vreli vodi in sta se pri?ela odprat pri 80 stC. Pri temp 87 stC je popolnoma odprt.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani