TheBill, meni je "padel" v oko podatek 1 l porabe olja na 2000 km. To ka?e na stanje motorja, ki pa se ga da ubla?iti.
?e si v bli?ini Dom?al povpra?aj, kako elegantno zmanj?ati porabo olja na AVTOSERVISU Vodnik, pa tudi kako bla?iti stanje motorja, ki se bo samo ?e poslab?evalo. Manj te bo stalo kot,da i??e? rezerve v zastonjskih oljih, katerih reference so v lepih besedah prodajalcev, ki prodajajo nekako po logiki amweya - mi smo najcenej?i in najkvalitetnej?i, vsi ostali pa vas nategujejo.
Naredi nekaj tudi za okolje, da ne bo za tabo "di?alo" kot za 2 taktnim Wartburgom.
?e bo? ponovno prebral moj odgovor, bo? videl, da ni napisan v ''Amway stilu'', ker gre tudi meni tak?en na?in prodaje in promocije izredno na ''jetra''. Poleg tega smo veleprodajno usmerjeno podjetje - na?i kupci so praviloma podjetja, ki so kon?ni uporabniki, posledi?no takne promocije ne potrebujemo in ne vr?imo.
t.j., ?elezarne, gradbena podjetja, OEM, papirnice, prevozniki, ipd. Olja dobavljamo za proizvodne obrate in za njihov vozni park.
V kolikor kvaliteta ne bi ustrezala, verjemi, da bi hitro ''odleteli''.
Industrija in ostali profesionalni uporabniki, ki obratujejo 24/7 imajo povsem druge zahteve kot povpre?en voznik, ki letno naredi 10-15k km. In tukaj se dejansko hitro poka?e ali je produkt kaj vreden ali pa ima samo lepo embala?o.
Zgoraj napisano ne pomeni, da ne ?elimo dose?i, tudi ostalega tr?i??a.
Dejstvo pa je da veliko blagovnih znamk, naj bodo poznane ali ne, poceni ali ne, ne dosega standardov, ki bi jih morali - rezultati neodvisnega nem?kega laboratorija.
Premium blagovne znamke, ki sem jih na?tel oz. priporo?il, so poznane po tem, da presegajo API in ACEA standarde.
Standardi po API in ACEA so minimalne zahteve. V kolikor olje zgolj dosega oz. zadostuje standardom, to pomeni da ?ez nekaj 1000km, olje ne bo ve? imelo minimalnih mazalnih in ostalih pomembnih lastnosti (po standardih) za dobro delovanje motorja, kar vpliva tudi na njegovo ?ivljensko dobo oz. obrabo.
Da imate predosdke do nepoznanih in nepriznanih blagovnih znamk, ob poplavi ponudbe, je razumljivo.
Tudi sam sem bil zaprise?en uporabnik Castrola...
Ker je na?e podjetje (M&M INTERCOM d.o.o.) usmerjeno, predvsem veleprodajno, na? kupec je industrija, so na tak?nem nivoju tudi na?e cene, katerih za maloprodajo ne prilagajamo (beri dvigujemo). Enostaven primer je cena olja Q8 Formula LL V 5W-30, katerega nudimo po ceni 36,38 EUR za 4L. Konkurenca ima ve? kot dvakrat vi?jo ceno za enak proizvod (vsaj tako je bilo pred cca. pol leta, ko sem nazadnje preverjal). Olje tega proizvajalca sem dal za primer, ker lahko ceno enostavno preverite pri drugemu trgovcu. Toliko na kratko o nivoju cen...
Glede blagovne znamke NSL... NSL je proizvod nizozemske rafinerije Transnational Blenders (http://www.tnb.nl/).
Ena izmed njihovih referenc je GULF, ostalih ?al ne smem razkriti. Bazna olja, ki jih uporabljajo so Shell in Petronas.
NSL je blagovna znamka, ki dejansko ponuja, odli?no kvaliteto za dano ceno, posledi?no cenovno ni konkuren?na ugodnim vzhodno evropskim blagovnim znamkam, hkrati kvaliteta tudi ni na nivoju vseh premium blagovnih znamk.
Za tiste, ki prisegate na priznane premium proizvajalce vam predlagam MOBIL1, Shell, Motul. Tak?no kakovost vam lahko ponudimo z nem?kim proizvajalcem ADDINOL.
Addinol je vrhunska blagovna znamka, ki jo uporabljajo poobla??eni VW/AUDi servisi (in drugi) v Nem?iji, Rusiji, Saudo Arabiji, ipd. zaradi dokazane kakovosti samega olja.
Upam, da nisem koga razjezil s tem ''marketin?kim'' odgovorom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e bo? ponovno prebral moj odgovor, bo? videl, da ni napisan v ''Amway stilu'', ker gre tudi meni tak?en na?in prodaje in promocije izredno na ''jetra''. Poleg tega smo veleprodajno usmerjeno podjetje - na?i kupci so praviloma podjetja, ki so kon?ni uporabniki, posledi?no takne promocije ne potrebujemo in ne vr?imo.
t.j., ?elezarne, gradbena podjetja, OEM, papirnice, prevozniki, ipd. Olja dobavljamo za proizvodne obrate in za njihov vozni park.
V kolikor kvaliteta ne bi ustrezala, verjemi, da bi hitro ''odleteli''.
Industrija in ostali profesionalni uporabniki, ki obratujejo 24/7 imajo povsem druge zahteve kot povpre?en voznik, ki letno naredi 10-15k km. In tukaj se dejansko hitro poka?e ali je produkt kaj vreden ali pa ima samo lepo embala?o.
Zgoraj napisano ne pomeni, da ne ?elimo dose?i, tudi ostalega tr?i??a.
Dejstvo pa je da veliko blagovnih znamk, naj bodo poznane ali ne, poceni ali ne, ne dosega standardov, ki bi jih morali - rezultati neodvisnega nem?kega laboratorija.
Premium blagovne znamke, ki sem jih na?tel oz. priporo?il, so poznane po tem, da presegajo API in ACEA standarde.
Standardi po API in ACEA so minimalne zahteve. V kolikor olje zgolj dosega oz. zadostuje standardom, to pomeni da ?ez nekaj 1000km, olje ne bo ve? imelo minimalnih mazalnih in ostalih pomembnih lastnosti (po standardih) za dobro delovanje motorja, kar vpliva tudi na njegovo ?ivljensko dobo oz. obrabo.
LP,g
Povezava za deljenje
Deli na druge strani