Zanimivo, da men ni blo treba nikoli rihtat tega pri prej?nji ?estki... o?itno je precej vezano kake gume ma? gor. :ne vem:
No,sej meni tudi ne.Imajo pa nekateri res probleme ?e samo,?e zamenjajo znamko gum.
Ali pa,?e pre?altajo na 17-ke.Mo?no je tudi res to,da kjer cesta bolj visi zaradi preciznosti volanskega mehanizma pov?e?e malo proti zunanjemu delu ceste-se pravi v desno.
Ker zanimivo pri tej zadevi je to,da nikoli ne vle?e v levo.
Danes sem bil na AMZS in naredil optiko, vendar avto ?e vedno vle?e v desno. Peljal sem ga nazaj in povedal, da ni ni? bolje. Mehanik pa pravi da je vse ok, vsi prametri pravilni, nato pa je rekel, da so krive gume. Vendar gume so nove in imajo prevo?enih komaj kak?nih 1000 km. Pravi naj se vrnem in mi bo zamenjal gume, z leve na desno stran, vendar jaz v to ne vrjamem. Je to mogo?e?
Aj?.?e ena "mana" M6-k.
Na nekaterih servisih to kao "re?ujejo" z nekimi dodatnimi pu?ami.Je pa kar pogost pojav.
Alex, a je kje na oja?evalcu pod sprednjim sede?em ali pa na samem wooferju mo?no nastavljati kako cut-off frekvenco ali kaj podobnega za woofer?
Mislim,da ne.Vse je narejeno in nastavljeno tako,da pa? v na?em avtu igra najbolje.?e kaj zamenja? ali spreminja? frekvence se slika poru?i.Itak je vse na 2 ohm-ih,tako,da nima? kaj zamenjavat.
Jaz bom v kratkem edino visokotonce od Rainbow dal noter.Sem jih ?e izprobal in je ful izbolj?ava.
Edina prava in u?inkovita re?itev je drugi fr?terker in zamenjati sub.
Sem nova uporabnica in ker sem pristojna za zdraharstvo, kadar gre kaj narobe v na?i hi?i, bi prosila za kak nasvet, preden za?nem najedat na servisu.
Imamo M6 combi, dizel (?e je pomembno), l. 09/2003, slabih 80k km. Avto je gara?iran, redno servisiran. Na zadnjem desnem disku smo opazili 'rajse' in danes so na strokovno na servisu (ja uradnem, ne rabim komentarjev na to temo...) ugotovili, da je zavorna ?eljust prerjavela, ne gre ve? narazen (ne me ubit, ker ne znam to?no napisat kaj je narobe...), in zato uni?uje disk. Cene poznate, seveda je treba menjat obe ?eljusti, plus diska.
Zdaj me pa zanimata 2 stvari. Ali je normalno da pride do take napake pri relativno malo km, glede na starost avtomobila in ali ima kak smisel vztrajati pri tem, da do prerjavenja ne bi smelo pridet in bi to morali upo?tevat v sklopu garancije na prerjavenje?
Itak imam namen pisat ne preve? prijazen mail glede odnosa, pa mi ni problem dat ?e kaj takega notr in vztrajat pri pisnem odgovoru s strani Mazde. Ker pa avtomobili niso moje podro?je, bi rada vsaj pribli?no vedela kaj ve? iz tega podro?ja.
Hvala za vsak nasvet!
He,he,?e se bo? spravila "najedat" servise in zastopnike ti naj kar takoj povem,da bo? prej ti popustila.
Preverjeno iz prve roke.Meni niso uredili stvari v garanciji in potem so mi "uradno" nakladali vse mogo?e.
?e ni avto ve? v garanciji za?ni kar zbirat ?olde za novo.
Mimogrede-dobrodo?la na forumu in da bi bilo ?im manj takih nev?e?nosti z tvojo Mazdico.
Mam servis na mazda 6 karavan pri 120000 km. Na predra?unu ki sem ga dobil manjka vodna pumpa. Nato sem poklical na servis in pra?al ?e so pozabli dodat, vendar so mi zagotovili da se vodna pumpa ne menja. Kolikor pa vem se vodna pumpa vedno menja ko se menja zobati jermen. Je pri mazdi 6 kaj druga?e?
?e se vodna pumpa ne menja sedaj, kdaj pa se? In koliko dodatnih stro?kov nastane s tem da se kasneje menja?
Kaj pa ?e bi vstrajal da naj mi jo kar sedaj zamenjajo?
Hvala
Ne vem,?e jo na uradnem servisu menjajo ali ne.To ti bodo znali povedati tisti,ki so ?e imeli velik servis.
Jaz samo vem,da jo bom menjal,ko bom na 120000.Ali pa ?e prej,?e bom prej delal velik servis.
Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju.
Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP.
Va?i. Zdej, ko bo bolj toplo (upam) vreme in ko bo? kej uletu na obalo,bi te res prosu,da prinese? ta tester z sabo.Da re?imo to kalvarijo in razne "mojstre" ?e enkrat za vedno.
ok... naj omenim, da sem se moogo?e preve? ustra?il, saj sem po dolgem ?asu klimo vklopil danes, pa je mogo?e to krivo, da avto ravno ne poka od veselja
bom pa preveril tudi LMM ob prilo?nosti...
Jaz vozim z klimo ve? ali manj stalno.Pa nisem ?e opazil ne vem kak?ne razlike v delovanju M6.
hmm.... webasto se je meni zdaj po jiutrih tudi vklju?eval, ko je blo tam okoli 4,5, pa tja do 8, v?asih celo do 10 stopinj... ?ez dan, ko se je ogrelo pa seveda ne.... tak da s tem pa? ni ni? narobe....
vpra?anje je, kaj kateri od vas razume kot ?uden zvok, ali pa ?uden cvile? zvok
pri 6kah je rad zacvilil zunanji jermen, se pravi jermen klime.... ampak to se nama?e pa je OK.... so meni ravno to uredili zadnji? na servisu.... (nama?e oz. na?prica se s posebnim sprejem za jermene )
pa Yavarja vpra?ajte... ?e ho?te met avto brez posebnih zvo?nih efektov, kupte bencinca
Meni so povedali stru?koti na servisu,da webasto deluje tako,da se res vklaplja tja do 8 stopinj.
Ampak,?e ima? kratko relacijo in takoj ugasne? avto se,ko ga pozneje pri?ge?, pri?ge webasto tudi,?e je zunaj 18 ali ?e ve? stopinj,ker recimo zjutraj ni zaklju?il operacije.In res sem opazil,da se ?e posebej zgodaj spomladi to dogaja-tudi,ko pi?i sonce je delal.No,sedaj ko je pri nas tudi zjutraj topleje pa je v redu.
Tej "?udni" zvokovi so najverjetneje ?isto obi?ajne stvari pri dieslih.Jaz sem tudi na za?etku vse poslu?al,sedaj pa ne ve?.Sem se ?e navadil,da imam Diesel power.
Edino,ko obrnem volan skrajno v vsako smer,me nervira "mrmranje" servota.Mah,ni? huj?ega-pa? ne obra?am na full,pa je.
Evo v sredo sem prek mejla poslal mesi? na MMS v Lj. ?e mi lahko po?ljejo slovenska navodila za mazdo6 dons sm jih ?e dobil po po?ti ... svaka jim ?ast res take brzine pa nisem pri?akoval!
Ful dobr vtis so mi nardil.
Lp.
Lepo.Slab?e bo,ko bo? res rabil kaj bolj konkretnega od njih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No,danes sem imel kak?no urico fraj in sem se odlo?il,da zamenjam ?arnico klime,ki mi je ?e dolgo nazaj
crknila.Oboro?en z "na?rti" i orodjem sem se lotil.
?e jo bo ?e kdo menjaval je tale na?rt zelo zelo uporaben.
http://forum.mazda6club.com/index.php?showtopic=111528
Za vse skupaj (?e razdirate prvi?) porabite kak?no urico.?e bi se (in ko se bom moral) bi to re?il sedaj v
pol urice.Res je simpl.
Tudi,ko bo izgledalo tako
se ne ustra?it.Vse je pod kontrolo.
Za "delovno mizo" mi je slu?il prtlja?nik.(spodaj)
Mimogrede lahko zamenjate ?e filter klime kabine,ki se nahaja pod predalom za dokumente.
Kdor ni ?e videl zadnjega dela radia+cd changerja.
Najbolj?e pri vsem pa je to,da ko sem vse skupaj sestavil sem ugotovil,da mi je tudi ?arnica prvega gumba
klime crknila-par dni nazaj naj bi bilo to.
?e to.Ko sestavljate vse skupaj nazaj pazite,da ne po?kodujete konektorja od vtika?a 12V pri pepelniku.
Z tem sem se ubadal ve? kot z celotno zadev??ino.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani