ti bi itak tule transplantacijo delu na sexcilinder
berem jaz na tem forumu okoli tega EGR ventila, pa ni? pametnega razen da 200 EUR stane...
pa se da to res spucat, se vidi po testerju, da ta zadeva ne dela ?
Meni tudi malo "pokadi",?e ga fajn pritisnem oz ?altam v ni?jo.Sem opazil to pri skoraj vseh M6,ko sem vozil za njimi
Da ne govorimo o nekaterih doj?etih. ... tam se ?ele dimi,da je cel zadnji del avta ?rn.
O ventilu pa ne vem ni?esar novega.Jaz imam gor ?e vedno starega-kao tapokvarjenega,?eprav mi ni jasno,kaj bi moralo delovati druga?e razen tega,da mi gorijo noter lu?ke...in ?e te se vsake toliko ugasnejo.
In nov ni 200?-?kov,ampak natanko 311.In ?e ?t.rez.dela(E.G.R.),?e koga zanima:
Po moji logiki ne dela klima v mazdi 6 let. 2005. Ko vklopim klimo in mi na zaslonu pi?e A/C ali A/C ECO naj bi bila klima pri?gana ampak mi v motorju ni? ne ?klocne da se je pri?gala kot pri prej?njem avtomobilu. Je s5 kaka fora ali pa kli?e po servisu?
Tukaj pri nas v Mazdah ni? ne ?kloca.Ko za?ne pol je hudi?.
Vse se dogaja brez glasu in ?e hladi na vso mo?...vsaj pri meni.
Jaz zavijem,?e je le mogo?e, vedno kak kilometer okoli uradnega servisa.Upam,da jih ne bom nikoli ve? rabil,ker kar sem jih rabil,dokler je bil avto v garanciji,je bilo porazno.
Edino,kar so mi re?ili ugodno so bile xenon lu?i oziroma nivelizacija le teh.
"Lu?ke" so mi svetile cel ?as med garancijo,po "popravilih,?i??enjih in modrovanjih,kaj bi lahko bilo.
In vedno sem vsak obisk pri njih pla?al.Tudi pri regulaciji kratkih lu?i ni bilo efekta,?e?,xenon lu?i delajo v redu in se same ?telajo.
Valjda so mi jih potem na?telali na AMZS v ?tirih minutah in pol.Kar se ti?e servisov sem ?e enkrat omenil,koliko me pride stati pri "mojem" mehaniku.Na 80000 km me ni stal niti 100?.
In tip je uradni serviser za Audi.Toliko o cenah in urnih postavkah na uradnih servisih.
mam mazdo 6 dizel 2.0 136 konjev.Pojavlja pa se naslednji problem:zjutraj ko ?tartam in se peljem avto pri 2 tiso? obratih ne potegne kot bi moral.kot da se nebi vklopila turbina.Pol pa se ustavim ,avto ugasnem in znova pri?gem pa spet vredu dela.A je ?e kdo imel podoben problem.
Ko ?tarta? z mrzlim motorjem itak ne sme? terat na obrate ma?ine.Lepo po?asi in z lahkoto,dokler se ne ogreje.
JAz vedno pravim kupi slovensko....tud ce je kak ? ve?...se posebej ce so zadaj Italijani (moj dedek je bil Italijan...)
V Italiji je mazda = 0, tako da ali je kej zbita al pa se zelijo znebit.
Drugace pa mazde nimajo veliko problemov, imajo le kako ki jo vsi poznamo in se ji smejimo, drugace pa take napake ne povzrocajo drugega kot da peljes na servis kjer takoj zrihtajo.
Moja 5ka ima 60.000 nikol druzga kot vpoklic, no pa podvozje je skripal, ampak vse se da zrihtat, raje mam 10 napak ki ti ne povzrocajo okvare kot da te 1x na cest pusti.
S tem,da je Mazda v Italiji 0 se ne morem nikakor strinjati.Mazde 6 so tam zelo cenjene in tudi zelo veliko jih je bilo prodanih,pa tudi naro?il za nove 2.2 motor je izredno veliko.
Tudi ni re?eno,da so zbite in podobno.A so vsi v Slo. angel?ki in so pri vseh realni km?
Ah bej?te no.Poznam sceno tam ?ez in se izredno veliko prodaja Mazde 6 in podobne avte,ki so bili v
najemu-najpozneje v dveh letih jih zamenjajo z novimi (obvezno morajo iz dr?ave,ker imajo dolo?eno kvoto vozil in dokler jih ne prodajo,ne morejo kupiti novih).
In imajo taki avti dokaj realne km, (ne vsi), in so v ve?ini primerov zelo ohranjeni.
Tako,da ?e dobi? dobro se jo spla?a kar ?ez kupit.Vsaj jaz sem tako naredil in jo mislim spet ?ez par let.
Pri nas se prodajajo ve?inoma slab?e opremljene verzije z veliko kilometri...
Napak pa imajo podobno kot vsi ostali proizvajalci--mogo?e ?a manj.
No meni je nazadnje lu?ka zasvetila po tem,ko so mi ?e zamenjali EGR-ventil,ki naj bi bil vzrok za javljanje te napake.Pa je lu?ka ?ez en teden spet zasvetila in ker sem imel te vo?nje na gamo po?asi ?e zadosti sem takrat kar sam "zresetiral" napako z odklopom in ponovnim vklopom akumulatorja.Od takrat naprej se mi lu?ka ?e ni pri?gala pa je od tega ?e cca 9mesecev .
He,he-sam svoj majstor.Meni tudi ?e 2 meseca ne gori.
Nikoli ne dajajte teko?ih di?avic, ki so v majhnih fla?kah z raznimi ventilator?ki na odprtino za zra?nik, ker ?e vam ste?e ven di?ava vam stopi barvo sredinske konzole. Torej pod srebrno barvo je bela plastika.
Govorim iz lastnih izku?en, kako mi je to ratalo ne me vpra?at.
Zato bom kupil novo sredinsko konzolo, ki se jo da dobit na netu samo pi?e da je za model GG/GY.
Torej kej pogledam kateri model je.
PS. v prometni ne,
v servisni knjigi ne,
v navodilih ne...
Torej kje pa!
?e pa ima kak?en od vas kak?no vi?ka oz. ?e ve kje se jo da dobit se priporo?am.
Lep pozdrav Uro?
Meni pa je "smre?ica" malo barve snela na ro?aju za odpirat vrata.Se pozna,kot da je zrabljeno.
Se pravi,da je treba z temi stvarmi pazljivo ravnati.
Ko sem bil na izpopolnjevanju v Belgiji so mi lepo povedali zaposleni,da prihaja vse olje v Belgijska pristani??a.
Tam jim dodajo pa? nekaj dodatkov(po specifikaciji proizvajalcev dolo?enih avtomobilov) in zapakirajo v razli?ne embala?e( po viskoznosti) in proizvajalcev.Zato je lahko enako olje pod razli?nimi znamkami in je ve? ali manj vsako dobro-seveda z pravo viskoznostjo za na? avto.
Za Mazde iz It. ti lahko preverijo na Mazda servisu,ko bo? in ?e bo? uveljavljal garancijo,?e so bili res opravljeni redni servisi na poobla??enem servisu.Takrat tudi zve?,?e so kilometri realni.
?e je bil pa avto ukraden ali ne,pa izve? najpozneje,ko ima? prvi tehni?ni pregled.
Takrat se ali oddahne? ali...
Kuri toliko kot mu ima? te?ko nogo-na relacijah tam nekje 6-6,5,po mestu od 7,5 do 8,5-spet je odvisno od stila vo?nje.
Preglej,?e je rja pod zadnjmi blatniki,probaj,?e vle?e v desno,?e ima original servisno,po?igosano knji?ico...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja,pa tudi full onesna?ujemo okolje,vsi...
...sem se samo hecal.
Stari dojci ga bolj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani