Alex, a je kje na oja?evalcu pod sprednjim sede?em ali pa na samem wooferju mo?no nastavljati kako cut-off frekvenco ali kaj podobnega za woofer?
Mislim,da ne.Vse je narejeno in nastavljeno tako,da pa? v na?em avtu igra najbolje.?e kaj zamenja? ali spreminja? frekvence se slika poru?i.Itak je vse na 2 ohm-ih,tako,da nima? kaj zamenjavat.
Jaz bom v kratkem edino visokotonce od Rainbow dal noter.Sem jih ?e izprobal in je ful izbolj?ava.
Edina prava in u?inkovita re?itev je drugi fr?terker in zamenjati sub.
Sem nova uporabnica in ker sem pristojna za zdraharstvo, kadar gre kaj narobe v na?i hi?i, bi prosila za kak nasvet, preden za?nem najedat na servisu.
Imamo M6 combi, dizel (?e je pomembno), l. 09/2003, slabih 80k km. Avto je gara?iran, redno servisiran. Na zadnjem desnem disku smo opazili 'rajse' in danes so na strokovno na servisu (ja uradnem, ne rabim komentarjev na to temo...) ugotovili, da je zavorna ?eljust prerjavela, ne gre ve? narazen (ne me ubit, ker ne znam to?no napisat kaj je narobe...), in zato uni?uje disk. Cene poznate, seveda je treba menjat obe ?eljusti, plus diska.
Zdaj me pa zanimata 2 stvari. Ali je normalno da pride do take napake pri relativno malo km, glede na starost avtomobila in ali ima kak smisel vztrajati pri tem, da do prerjavenja ne bi smelo pridet in bi to morali upo?tevat v sklopu garancije na prerjavenje?
Itak imam namen pisat ne preve? prijazen mail glede odnosa, pa mi ni problem dat ?e kaj takega notr in vztrajat pri pisnem odgovoru s strani Mazde. Ker pa avtomobili niso moje podro?je, bi rada vsaj pribli?no vedela kaj ve? iz tega podro?ja.
Hvala za vsak nasvet!
He,he,?e se bo? spravila "najedat" servise in zastopnike ti naj kar takoj povem,da bo? prej ti popustila.
Preverjeno iz prve roke.Meni niso uredili stvari v garanciji in potem so mi "uradno" nakladali vse mogo?e.
?e ni avto ve? v garanciji za?ni kar zbirat ?olde za novo.
Mimogrede-dobrodo?la na forumu in da bi bilo ?im manj takih nev?e?nosti z tvojo Mazdico.
Mam servis na mazda 6 karavan pri 120000 km. Na predra?unu ki sem ga dobil manjka vodna pumpa. Nato sem poklical na servis in pra?al ?e so pozabli dodat, vendar so mi zagotovili da se vodna pumpa ne menja. Kolikor pa vem se vodna pumpa vedno menja ko se menja zobati jermen. Je pri mazdi 6 kaj druga?e?
?e se vodna pumpa ne menja sedaj, kdaj pa se? In koliko dodatnih stro?kov nastane s tem da se kasneje menja?
Kaj pa ?e bi vstrajal da naj mi jo kar sedaj zamenjajo?
Hvala
Ne vem,?e jo na uradnem servisu menjajo ali ne.To ti bodo znali povedati tisti,ki so ?e imeli velik servis.
Jaz samo vem,da jo bom menjal,ko bom na 120000.Ali pa ?e prej,?e bom prej delal velik servis.
Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju.
Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP.
Va?i. Zdej, ko bo bolj toplo (upam) vreme in ko bo? kej uletu na obalo,bi te res prosu,da prinese? ta tester z sabo.Da re?imo to kalvarijo in razne "mojstre" ?e enkrat za vedno.
ok... naj omenim, da sem se moogo?e preve? ustra?il, saj sem po dolgem ?asu klimo vklopil danes, pa je mogo?e to krivo, da avto ravno ne poka od veselja
bom pa preveril tudi LMM ob prilo?nosti...
Jaz vozim z klimo ve? ali manj stalno.Pa nisem ?e opazil ne vem kak?ne razlike v delovanju M6.
hmm.... webasto se je meni zdaj po jiutrih tudi vklju?eval, ko je blo tam okoli 4,5, pa tja do 8, v?asih celo do 10 stopinj... ?ez dan, ko se je ogrelo pa seveda ne.... tak da s tem pa? ni ni? narobe....
vpra?anje je, kaj kateri od vas razume kot ?uden zvok, ali pa ?uden cvile? zvok
pri 6kah je rad zacvilil zunanji jermen, se pravi jermen klime.... ampak to se nama?e pa je OK.... so meni ravno to uredili zadnji? na servisu.... (nama?e oz. na?prica se s posebnim sprejem za jermene )
pa Yavarja vpra?ajte... ?e ho?te met avto brez posebnih zvo?nih efektov, kupte bencinca
Meni so povedali stru?koti na servisu,da webasto deluje tako,da se res vklaplja tja do 8 stopinj.
Ampak,?e ima? kratko relacijo in takoj ugasne? avto se,ko ga pozneje pri?ge?, pri?ge webasto tudi,?e je zunaj 18 ali ?e ve? stopinj,ker recimo zjutraj ni zaklju?il operacije.In res sem opazil,da se ?e posebej zgodaj spomladi to dogaja-tudi,ko pi?i sonce je delal.No,sedaj ko je pri nas tudi zjutraj topleje pa je v redu.
Tej "?udni" zvokovi so najverjetneje ?isto obi?ajne stvari pri dieslih.Jaz sem tudi na za?etku vse poslu?al,sedaj pa ne ve?.Sem se ?e navadil,da imam Diesel power.
Edino,ko obrnem volan skrajno v vsako smer,me nervira "mrmranje" servota.Mah,ni? huj?ega-pa? ne obra?am na full,pa je.
Evo v sredo sem prek mejla poslal mesi? na MMS v Lj. ?e mi lahko po?ljejo slovenska navodila za mazdo6 dons sm jih ?e dobil po po?ti ... svaka jim ?ast res take brzine pa nisem pri?akoval!
Ful dobr vtis so mi nardil.
Lp.
Lepo.Slab?e bo,ko bo? res rabil kaj bolj konkretnega od njih.
ti bi itak tule transplantacijo delu na sexcilinder
berem jaz na tem forumu okoli tega EGR ventila, pa ni? pametnega razen da 200 EUR stane...
pa se da to res spucat, se vidi po testerju, da ta zadeva ne dela ?
Meni tudi malo "pokadi",?e ga fajn pritisnem oz ?altam v ni?jo.Sem opazil to pri skoraj vseh M6,ko sem vozil za njimi
Da ne govorimo o nekaterih doj?etih. ... tam se ?ele dimi,da je cel zadnji del avta ?rn.
O ventilu pa ne vem ni?esar novega.Jaz imam gor ?e vedno starega-kao tapokvarjenega,?eprav mi ni jasno,kaj bi moralo delovati druga?e razen tega,da mi gorijo noter lu?ke...in ?e te se vsake toliko ugasnejo.
In nov ni 200?-?kov,ampak natanko 311.In ?e ?t.rez.dela(E.G.R.),?e koga zanima:
Po moji logiki ne dela klima v mazdi 6 let. 2005. Ko vklopim klimo in mi na zaslonu pi?e A/C ali A/C ECO naj bi bila klima pri?gana ampak mi v motorju ni? ne ?klocne da se je pri?gala kot pri prej?njem avtomobilu. Je s5 kaka fora ali pa kli?e po servisu?
Tukaj pri nas v Mazdah ni? ne ?kloca.Ko za?ne pol je hudi?.
Vse se dogaja brez glasu in ?e hladi na vso mo?...vsaj pri meni.
Jaz zavijem,?e je le mogo?e, vedno kak kilometer okoli uradnega servisa.Upam,da jih ne bom nikoli ve? rabil,ker kar sem jih rabil,dokler je bil avto v garanciji,je bilo porazno.
Edino,kar so mi re?ili ugodno so bile xenon lu?i oziroma nivelizacija le teh.
"Lu?ke" so mi svetile cel ?as med garancijo,po "popravilih,?i??enjih in modrovanjih,kaj bi lahko bilo.
In vedno sem vsak obisk pri njih pla?al.Tudi pri regulaciji kratkih lu?i ni bilo efekta,?e?,xenon lu?i delajo v redu in se same ?telajo.
Valjda so mi jih potem na?telali na AMZS v ?tirih minutah in pol.Kar se ti?e servisov sem ?e enkrat omenil,koliko me pride stati pri "mojem" mehaniku.Na 80000 km me ni stal niti 100?.
In tip je uradni serviser za Audi.Toliko o cenah in urnih postavkah na uradnih servisih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim,da ne.Vse je narejeno in nastavljeno tako,da pa? v na?em avtu igra najbolje.?e kaj zamenja? ali spreminja? frekvence se slika poru?i.Itak je vse na 2 ohm-ih,tako,da nima? kaj zamenjavat.
Jaz bom v kratkem edino visokotonce od Rainbow dal noter.Sem jih ?e izprobal in je ful izbolj?ava.
Edina prava in u?inkovita re?itev je drugi fr?terker in zamenjati sub.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani