Naj ti povem, da jaz doma sem vrtel kot bumbar pa nism opazil razlike, pa tudi na tehničnih mi je moral precej zarvtet, da je nastavil pravilno pozicijo levo desno in višino
Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka.
Ni potrebno nobene luknje in ni imbus je ali križni izvijač ali ključ 10, razn če je pri novejših letnikih drugačen sistem kar pa dvomim
13 minutes ago, Alex said:
Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino.
Kolkr vem avtomatizacija samo drži luč da ne opleta gor in dol(jo drži v livelu)med vožnjo, še vedno jo je treba nastavit, je pa treba avto imet ugasnjen ko nastavljaš da ne sili avtomatika po svoje. naj me kdo popravi.
Jaz sem klical na mazdin servis so rekli prvo delo pri takem dajo dpf dol in ga pošljejo po pošti strajnarju pucat/obnovit. Je rekel taglavni tam, da hitrjej in ceneje če ga pelješ direkt tja ko majo dpf dol ti še vse senzorje okoli DPF preverijo(mogoče tu tiči zajec)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Naj ti povem, da jaz doma sem vrtel kot bumbar pa nism opazil razlike, pa tudi na tehničnih mi je moral precej zarvtet, da je nastavil pravilno pozicijo levo desno in višino
Povezava za deljenje
Deli na druge strani