ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?
zamenjal je tudi sve?ke.
ampak ni? od tega ni pomagalo
kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e.
problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne
tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese.
men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati?
mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor?
kako pa vzge avto - normalno? Nima veze s plinom, ?tandgas so tako kot je rekel ajvar zrak, oz prava me?anca, te pa uravnavajo lambde.
ali pa akomulator / alternator ker v stantgasu prevzemata to funkcijo, zato te sprasujem o vzigu
Zna bit samo za na?telat.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prosim, ?e mi kdo pove kje se da ugodno kupiti vle?no kljuko za Mazdo 5, letnik 2006. Avto ima spodaj na sredi meglenko, ki pa je kot pravijo mal problem. Sem z enim govoril, pa sva pri?la skoraj na 600 eur, kar pa je mal huda. Sem iz obmo?ja 04. Hvala za pomo?.
o tem je tukaj ze pisanega, sam sem dodal da na mojo 5-ko sem dal delati pri ?e?kotu, in meglenka je mali problem...in sicer 2 min dela da jo prestavijo za 15cm levo....(tako da je to larifari)
Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina.
Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema.
Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju.
Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan.
no in ce ta senzor je v k....? (ok, lu?ka bi mogla bit)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.
To je moja izku?nja. Uro?.
te 2 se drugace vklopita skupaj tudi ko odklopis akomulator in je treba samo vola levo desno...in pri meni zanimivo je na ajavarjevem obdju tudi EGR pisalo pa sva samo zbrisala, pa resetirala volan levo desno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tole ni kriv material al pa znamka, ker bi se ti omenjeno lahko zgodilo pri katerikoli znamki.
Prva mo?nost zakaj je ?la sklopka pri ?tevcu, ki ka?e 120.000km je ta, da kilometri niso realni in da jih je bistveno ve?.
Druga, bolj verjetna mo?nost pa je, da je avto tele kilometre naklepal po mestu al pa po cestah, kjer je treba veliko prestavljat. ?e pa prej?nji lastnik ni znal ?altat in je bila "drse?" sklopka njegov za??itni znak je to pa? normalna posledica.
Za zaklju?ek pa mogo?e ?e ta podatek v razmislek - ?tevilo prevo?enih km je slab indikator stanja samega avtomobila. Avto z 200.000 relacijskimi kilometri je bolje ohranjen kot tisti, ki jih je naredil 70.000 po mestu ali na cestah z veliko pospe?evanja in zaviranja.
To in ?e je slovenska - da ni italijanska. Velikokrat se spra?ujemo zakaj so ti avti tako cenejsi, verjetno ker nimajo realnih km....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Da nima? serijske napake laun in scenicov - potrjene, pa ti servis no?e priznati:
- 2 primera v ulici na scenicu
- isto na sestrini sluzbeni laguni
- isto na stri?evem rinoju
Tipi?en primer je ko gre? prehitevat pa ti izgine gas pa mora? nazaj s strahom na desni pas, napaka pa je na intercoolerju (ne me zdaj to?no vzet, mi je sosed razlagal) in sicer cevka za zrak ima preozek pretok, in ma?ina nad 3000 al kje ze izgubi mo?, pod temi obrati pa se vrne mo? - skratka turbina ne zadiha...
Menjava cevke v 5 min je resila zadevo.
Ampak simptom pri vseh je bil, da ko je vzelo gas ni sel vec naprej z mocjo, so se vstavili ob cesti in ponovno vzgali in ?li naprej....skratka CTRL+ALT+DEL
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?voh motor?ek ni kej...samo M2 bi morala manj, vpra?anje ?e tvoja prijateljica ne mu?i avta s po?asnim cjazenjem do kon?ne hitrosti...potem je razumljivo, reci ji naj ga pospe?uje do obratov in ?alta kasneje pa bo.
Na? Swift 1.3 (isto ko ajvar) je imel 6,7 na zacetku sedaj po 11.000km pa ima 6.2 po BCju, druzga ne kontroliram, ampak bo kar prav, predvsem na ra?un poletja in dodatnih poti na morje, drua?e pa samo za Medvode - Lj in nazaj.
Ampak moja ga tud stisne pa avto s 93KM ni ?voh za svojo velikost/tezo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
imam mazdo 3, 2003 letnik s 130000 tkm in me zanima vgradnja avtoplina. Prosim za kakr?njekoli informacije
l.p.
Tu je veliiiiko napisanega glede plina - uporabi iskalnik, vgradnja ni noben problem, ?e dela? vsaj 20.000km letno si pravi kandidat....
1.6 masina je verjetno v?asih pre?voh pod kakimi pogoji (obremenitev itd) zato ti verjetno zre tudi 8,9...in ob tem bi ti plin prav prisel, performans ne bos izgubil.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ali pa akomulator / alternator ker v stantgasu prevzemata to funkcijo, zato te sprasujem o vzigu
Zna bit samo za na?telat.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani