To dr?i, samo je zgleda ?e en zadeva, ki se je meni dogajala. Ko so mi enkrat menjali lu? so pozabili pobrati kodo iz prej?nje lu?i. Ker je bila lu? ?e iztaknjena so jo pobrali iz druge 6-ke, ki pa je bila prvi? bencinar pa ?e karavan. V glavnem, ko je bil avto neobremenjen so bile lu?i lepo nivelirane in tudi samo pri potnikih spredaj je bilo vse OK. Ko pa sem avto obremenil v prtlja?niku pa se je za?ela pojavljati razlika. Sicer majhna ampak vseeno mote?a.
Na servisu smo nato zadevo preverili in ugotovili, da autonivelacija sicer deluje ampak ne dovolj. Tudi fantom na Gami na za?etku ni bilo jasno in ?ele, ko sem jim povedal, da so lu? menjali na drugem servisu in nalo?ili nastavitvene parametre iz karavanke so poklicali v Avstrijo od koder so jim poslali file z novimi parametri tipi?nimi za moj model avta. Ko so to nalo?ili je bila zadeva potem v nulo, tudi ko je bil avto precej nalo?en.
Iz mojega laji?nega razmi?ljanja predvidevam, da je trik v mehanskih senzorjih, ki so verjetno pri karavanki druga?e vpeti ali nastavljeni kot pri 5-vratni. Verjetno zato, ker je karavanka nekaj 10-kil te?ja zadaj. Tudi motorja verjetno igrata neko vlogo saj je bencinski la?ji od dieselskega.
Ja,to bo pa verjetno res-razlika med benzinarjem i dieslom(te?a),pa tudi med karavanom in 5 vratnim.
Boss,sej sam nivo lu?i se da ?telat tudi mehansko z vijakcem na lu?i.Tako,da po moje se da fino naregulirat xenonke tudi s tem vijakom,tudi ?e nivelacija ne spravi lu?i v pravi polo?aj. Buooo...
Glede na to, da mi je ratalo naslonit ?estico malo tr?e in je od tega ostala mala posledilca na odbija?u, sem razmi?ljal o parkirnem senzorju. Nekaj sem jih na?el, vendar me je vedno odvrnilo tisto potrebno vrtanje v odbija? in barvanje senzorjev, ki so obi?ajno ?rni.
Danes pa sem naletel na en senzor, ki se ga v bistvu nalepi na notranjo stran blatnika.
Sam jih sicer nimam,sam sem prebral par ?lankov tipov,ki jih uporabljajo.Stvar sicer super deluje edino ko je mal mo?nej?i de?,odpovedo na polni ?rti-se pravi ne delujejo.Tako,da se mora? sam odlo?it,ali je pri tebi dosti de?ja ali ne.
Spredaj je avto tko al tko tezji (ce vzamemo konstanto hitrost po ravnini). Ponavadi je razmerje spredaj-zadaj 60%-40%
Mislim,da je bolj pomemben podtlak pod avtom.To dose?ejo z raznimi difuzorji na podvozju.?e je spojler slabo na?timan,samo ?e bolj zavira avto(ve?ji upor,manj?a kon?na-ve?ja poraba goriva).Ve?inoma se montirajo spojlerji na navadne avte zaradi-izgleda.
Zamenjal sem amortizerje (niso original), ki dr?ijo prtlja?na vrata odprta . Imam 5 vratno M6. To su ?e drugi amortizerji, ki sem jih testiral in pri obojih se pojavlja te?ava, da mi ne zadr?ijo vrat ampak jih prav z silo potisnejo navzgor. Ko je prtlja?nik dlje ?asa zaprt, pa je prvi? ko odprem ok, drugi? pa spet ista pesem.
Amortizerji so po velikosti in mo?i popolnoma enaki originalu.
Ideje zakaj se to dogaja?
Lahko so po velikosti enaki,ni pa re?eno,da enako funkcionirajo.Po mojem je najbolj?e v takih primerih dat gor original.Jaz sem tudi nekaj eksperimentiral za sprednjo havbo,pa ni ni? z vsega skupaj.?e bom hotel,da mi bo dr?alo havbo prav gor,bom moral dat gor original(aftermarket) amortizer?ke. :ne vem:
Naj bi se tudi ena mast namazala na hrbtno stran plo??ic, da manj cvili. Mogo?e se je zapekla gornja plast na plo??icah in zato cvili, se pa samo po?mirglajo malo, da se odstrani za?gana plast.
Ja,obstaja pa tudi ena mast,ki jo nama?e? na diske in pol sigurne ne cvilijo ve?.
Tudi jaz sem se pozanimal okoli tega in so mi na servisu povedali se ne zgodi da bi crknila pred 200.000km in se jo na?eloma menja ob drugem velikem servisu.
Lep pozdrav fantje ,jaz sem si delal sam servis na mazdi 6 2.0 , 136KM letnik 2004 in pri velikem servisu ko sem menjal jermen in napenjalec ,sem menjal vodno ?rpalko ker je bila ?e sumlijva in me je skrbelo ker zobati jermen tudi njo poganja ,da ne bi pri?lo kasneje do defekta. Ampak na va?ih ra?unih nisem zasledil ,da bi bila ?rpalka menjana kar sveda ni dobro ker avto ipak ima 120.000 km in ?rpalka ni ve?na ,cena za njo pa je 250 evrov. To so pa na?i servisi ,ker ti no?ejo svetovat ,da je pri tej ma?ini dobro zamenjat tudi vodno ?rpalko ko menja? jermen na velikem servisu.
Ojla, Zanima me ali ima gdo izku?nje s antikorozivno za??ito za ?estice ki naj bi bila obvezna. Ali je gdo dobil nadomestno vozilo za taj ?as, ( lasnik je brez vozila dva dni ).
Fantje in dekleta se mi zdi, da vedno iste zgodbe okol olja. Lohk bi ?e vedel da ni re?eno najdra?je olje je najbolj?e. Kolk vam ga pa kur je pa res odvisno od viskoznosti pa kako voste in koliko voste od menjave do menjave. Drga? pa se mi zdi da je najbolje olivat v ma?ino tiste standarde kakr?ne predpisuje tovarna. ?e vedno se je spla?alo. Z leti se ti spreminjajo, kar pomeni ?e nekomu nekaj ustreza ne pomeni da bo tudi vam ?e nimate enak motor.
Hotu sem povedat, da nekateri pol kupijo ful drago olje, ki je za neke super ?portne motorje, ki se vrtijo ?e enkrat hitreje kot njihov in mislijo kaj so s tem pridobil ne izra?unajo pa stro?ka koliko ve?ji je in kaj bi s to razliko tudi lahko pridobili.
LP
Jap,sej olje Dextelia ,katero predpisuje Mazda,spada tudi med ta olja-dra?ja.
Meni ga pije "ta bolj?ga od mazde za mazdo". Saj, to je to. Jaz njej vse tanarbol? , ona pa meni takole
Dva dni nazaj sem "skoraj ?isto po?asi" pripeljal v desni ovinek blizu mojega doma, pa light show z opozorilno lu?ko za olje. Preveril sem koli?ino in je bilo milimeter ali dva nad oznako "min". Dolil pol litr?ka. Moja ima 155 K km.
Verjetno je poraba olja eden od indikatorjev kakovosti, ampak a mogo?e kdo ve, kako lahko nek povpre?en uporabnik sam ugotovi, katero olje je kakovostno in katero ne?
Lp M
Hm,ponavadi,ampar res ponavadi in ne vedno je cena tista,ki to dokazuje in pa reputacija(in ne reklama).
Ne bo ve? dolgo, ker ga itak imam namen zamenjat, samo ker se pa? ne mudi kar mal odla?am oziroma, ker vse normalno deluje v bistvu kar malo pozabljam (EM?O pa to)
?e ne prej,pa ?e bo spet zahladilo in se ne bo odzval na tvoje verglanje. Vedno pravim-bolje preventiva kot kurativa.Zato ni? odla?at in noter z novim.Kaj bo? pa z starim,kateri ?e deluje?Ni?,podari ga komu,ki ima ?e starega in mu---ne deluje.
Nov akumolator imam ?e cca dva meseca spravljen v kleti . Sem ga kupil na hitro, ker se mi je zgodilo, da zaradi vklopljenega timerja in Webasta ter takrat zelo nizkih temperatur je ?tarter komaj obrnil motor.
V strahu, da avto naslednji? ne bi v?gal sem pa? kupil novega, na tem sem pa ?e z destilirano vodo dopolnil elektrolit. Izkazalo se je, da je dopolnitev elektrolita dovolj izbolj?ala kapaciteto akuja in zato nisem ?e menjal za novega, ker avto dokaj normalno v?iga.
Je pa definitivno, da naslednje zime in kak?nega hudega mraza ta aku ne bo pre?ivel.
Je pa ?koda,da ti stoji v kleti,ker s ?asom izgubi mo? in nima ve? tistih karakteristik,ki so napisane na njem.
Po novem bodo morali proizvajalci napisati na akomulatorje letnico izdelave in koliko imajo posamezni izdelki
dejansko mo?i(in ne,koliko jo navajajo splo?no za vse svoje izdelke).To bo dobro,ker bo? to?no vedel,kaj kupuje?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja,to bo pa verjetno res-razlika med benzinarjem i dieslom(te?a),pa tudi med karavanom in 5 vratnim.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani