Tako je,kot so napisali kolegi nad mano.Probaj ga nabaviti(motor?ek) bilo kje drugje,samo na servis pojdi ?isto na koncu,ko ?e obupa? in ne zrihta? druga?e.Obstaja kar nekaj variant za zadevo zrihtat...samo znajti se mora? malo...
sicer mi je pa prav vseeno ,itak avto menjamo spomladi
?e koga zanima m6 d136 90 000 km.?
in ker gre osel dvakrat na led ,bo to nova 6ka.. ?akam na kombi sevede..
in ker bo spet med prvimi ...bo rjavel..?
mislim, da krepko dr?i pravilo, da se ne kupuje novega modela ,ki je ravno pri?el na trg...
ko ga par let delajo,ozdravijo o?pice in ostale otro?ke bolesti...pol pa ?e..
Se popolnoma strinjam z Boss-om,da je smrt za avto,?e ga parkiramo mokrega v gara?o.Jest imam en avto ?e 14 let vedno zunaj in ko ga spoliram,je kot da bi pravkar pri?el iz tovarne-anzi ?e lep?i.Na nobenem mojem avtu do sedaj ?e nisem imel pikice rje...kaj pa ?e je to zato,ker ni bil nikoli nobeden v gara?i?
@jernic...in glih ga ozdravijo vseh bolezni,?e je nov model na trgu...in tako naprej...
Buo,?udana stvar...moja 6-ka je tudi stara 3 leta in o kaki rji ni ne duha ne sluha.Tudi na tujih forumih nisem zasledil,da bi se ful prito?evali nad rjo. ?e ste kupili avte iz druge roke je mo?no,da so bili blatniki zamenjani in slabo pripravljeni-kak manj?i karambol?ek prej?... :ne vem:
Ja,kot je napisal Boss bi bilo zanimivo videti,kako ta rja izgleda od blizu(kaka fotka in to).
Mislim, ?e pri mazdi ne znajo naredit avta, ki nebi po treh letih za?el rjavet, potem naj proizvodnjo raje prodajo fiatu .
Saj ne, da bi kakorkoli razmi?ljal o zamenjavi, ampak to, da naj bi bila Mazda 6 po nevemkaterih?e raziskavah najbolj zanesljiv avto v svojem razredu, to naj komu drugemu govorijo.
Edini pameten na?in danes je, da ?e avto dela kot urca, potem ga vozi?, pa tud ?e je 12 let star .
Saj niso napisali,da je mazda 6 najbolj?i avto.6-ka je pa? najbolj zanesljiva in se najmanj kvari.To pomeni,da se drugi kvarijo ?e ve?,ker danes v vsej elektroniki na avtih ga ni avta,ki se nebi kvaril.Tako pa? je. :ne vem:
Saj bo? s sprejem barval ne s ?opi?em - pazi edino, da ne zate?e.
To z sprejem se ponavadi ne obnese najbolje tam,kjer je raba ve?ja.To pa zato,ker je barva ali lak iz spreja premehek-ni trdilca in se tudi pozneje pozna vse rise gor.
Malo preve? komplicirate, xenon je ena stvar avtomatska nastavitev vi?ine pa druga, povezani sta samo tako, ?e li?i niso pri?gane tudi nastavitev vi?ine ne dela, pomeni da ?e pa? ?arnica ne sevti, klub temu da je pri?gana, nastavitev vi?ine ?e vedno dela.
Meni so zamenjali oba modula v garanciji (ne vem to?no katera in ?emu slu?ita,mislim pa,da sta za regulacijo vi?ine +?),ker se ena lu? ni dvigovala-v?asih, in taista mi je tudi utripala in se ob?asno sploh ni pri?gala.Po menjavi modulov(vgradili so mi face lift varianto)pa vse deluje brezhibno.?e so kakorkoli povezani ne vem,vem pa,da so mi ju zamenjali,ker je to bila baje pri starej?ih modelih kar pogosta napaka.
Pred 2 mescoma se kupil mazdo 6 sport C.. letnik 2004. Na armaturni plo??i se mi, ko dam kontakt nari?e nek ?uden znak, katerega sem kasneje na?el v navodilih. Pi?e da je voda v filtru za nafto. Filter sem menjal na servisu in to ne na servisu MAZDA temve? na servisu PEUGEOT-HYUNDAI v Se?ani servis se imenuje NOVA OLIMPIJA. La re?em, da je bilo delo opravljeno z ?isto petico in zelo poceni. Kot informacija menjava naftnega filtra, filtra klime ter delo je bilo 75 EUR. Nazaj na moje vpra?anje. ?e tudi sem filter za nafto menjal se mi vsaki? ko dam kontakt znova pri?ge ta ista lu?ka. Zanima me ali je to zato ker mi niso mogli na tem servisu resetirat servisnega intervala, ali pa je kaj drugega.
Lep pozdrav Uro?.
Ne,na servisu ti ne resetirajo ni?esar,le na uradnem servisu ti vpi?ejo servis v ra?unalnik,ki je potem vpisan v
Avtoelektroniko in avtomobilske ra?unalnike popravljajo v biv?i opekarni v ?rnu?ah. Preverjeno najceneje zamenja samo ( upor ali ?ip ki je crknil ) okvarjen del.
Lep pozdrav
To so besede.Pojdi urno tja,da ti stvar pregledajo.Meni je tako tudi tu v KP en ?lan popravu ra?unalnik za Pugija. Popravilo je bilo takrat 5000 sit.Najve?krat crkne kak procesor v takih zadevah,kjer se kaj krmili
To z zavarovalnico pa v tvojem primeru res ne pride v po?tev.
Kako? A samo elektronike se pa ne da naro?it? Ker kak?en je smisel menjati vse skupaj, ker ?aromet ni crknil?!?!? Crknila je "samo" elektronika
Ma to so te fore na servisih-najla?je je menjat vse in pol bo sigurno delalo.Samo,kak?na bo pa cena,to ni va?no.Dokler je ?e v garanciji bi ?e razumel tak na?in dela,toda po poteku bi pa ja morali to?no ugotoviti,zakaj ne dela stvar prav.
Na?el sem sliko,kako je en ?lan re?il to zadevo z smradom Webasta .Edino ta gumijasta spojka me ne prepri?a. ...ali pa?? :ne vem:
No,kakorkoli,na sliki je cevka izpusta plinov webasta-- (Auspuha) pred in po "izbolj?avi".Cev pa je napeljal skoraj do zadnjega odbija?a,kjer je original auspuh.Situacija naj bi se 100 % izbolj?ala.
Napaka se je ponovila, potrebna je menjava elektronike in ?arometa. Cena sitnica. 900?
V ?em je fora. avto je iz Italije, kjer je pet let garancije. ?e peljem v Italijo bi morala garancija ?e veljat (ali pa? ne, ker ni avto ve? registriran v Italiji)?
To?no tako-garancija 5 let velja samo za avte kupljene v Italiji in registrirane v Italiji.?e ga tam odjavijo in ga ti prijavi? v SLO,ti velja garancija 3 leta, normalno,kot za vse mazde kupljene pri nas!!. Ni va?no,kje je bil avto kupljen(v kateri dr?avi EU),garancija velja v vseh dr?avah,katere so navedene v servisni knji?ici.Seveda je pogoj,da je bil servisiran na uradnih servisih z vsemi ?tampiljkami v knjigi(ra?uni niso obvezni).
Torej,garancija 5 let velja zgolj v Italiji z italijanskimi tablicami in nikjer drugje v Evropi.Preverjeno.
Tudi jaz sem bil na mazda servisu v Trstu(ker sem doma tudi par km do tam),ker sem misli,da imam 5 letno garancijo kot italijan?ki.Pol sem pa videl,da so ?e bolj zate?eni kot pr nas na servisu v KP.
Edino,za kak del gre? lahko tja,ker so cenej?i kot pri nas v Slo.
kaj pozna? koga ki dela na kakem mazdinem servisu, da bi zrihtal eno ?tampilko pa bi bla zadeva v garanciji?
Ta bo bolj te?ka...jaz sem imel vse ?tampiljke in narejene servise(avto uvo?en-Italija),pa so delali probleme
z garancijo.Preverjali so v Avstriji(ki je mimogrede ?ef in bdi nad Slovenijo),ki odobrava vse,kar je v zvezi z
garancijo in ?ele ko so v ra?unalniku videli,da vse ?tima,so mi odobrili.Tako,da mislim,da se to ne da naredit za nazaj,ker servis ne bo vpisan v centralnem ra?unalniku za Evropo.
Na nem?kem forumu sem prebral, da so tistim, kateri so se prito?evali zaradi smradu, to re?evali
v okviru garancije.
Moje mnenje je, da bi to moralo biti v okviru garancije, saj gre za neustrezno konstrukcijsko re?itev, katero je pa? potrebno v okviru garancije re?iti.
Lp,
Ja,sej v italiji tudi to re?ijo zastonj-tudi po poteku garancije.Od letnika 2006 naprej je pa to baje re?eno ?e tovarni?ko. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je,kot so napisali kolegi nad mano.Probaj ga nabaviti(motor?ek) bilo kje drugje,samo na servis pojdi ?isto na koncu,ko ?e obupa? in ne zrihta? druga?e.Obstaja kar nekaj variant za zadevo zrihtat...samo znajti se mora? malo...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani