Napaka se je ponovila, potrebna je menjava elektronike in ?arometa. Cena sitnica. 900?
V ?em je fora. avto je iz Italije, kjer je pet let garancije. ?e peljem v Italijo bi morala garancija ?e veljat (ali pa? ne, ker ni avto ve? registriran v Italiji)?
To?no tako-garancija 5 let velja samo za avte kupljene v Italiji in registrirane v Italiji.?e ga tam odjavijo in ga ti prijavi? v SLO,ti velja garancija 3 leta, normalno,kot za vse mazde kupljene pri nas!!. Ni va?no,kje je bil avto kupljen(v kateri dr?avi EU),garancija velja v vseh dr?avah,katere so navedene v servisni knji?ici.Seveda je pogoj,da je bil servisiran na uradnih servisih z vsemi ?tampiljkami v knjigi(ra?uni niso obvezni).
Torej,garancija 5 let velja zgolj v Italiji z italijanskimi tablicami in nikjer drugje v Evropi.Preverjeno.
Tudi jaz sem bil na mazda servisu v Trstu(ker sem doma tudi par km do tam),ker sem misli,da imam 5 letno garancijo kot italijan?ki.Pol sem pa videl,da so ?e bolj zate?eni kot pr nas na servisu v KP.
Edino,za kak del gre? lahko tja,ker so cenej?i kot pri nas v Slo.
kaj pozna? koga ki dela na kakem mazdinem servisu, da bi zrihtal eno ?tampilko pa bi bla zadeva v garanciji?
Ta bo bolj te?ka...jaz sem imel vse ?tampiljke in narejene servise(avto uvo?en-Italija),pa so delali probleme
z garancijo.Preverjali so v Avstriji(ki je mimogrede ?ef in bdi nad Slovenijo),ki odobrava vse,kar je v zvezi z
garancijo in ?ele ko so v ra?unalniku videli,da vse ?tima,so mi odobrili.Tako,da mislim,da se to ne da naredit za nazaj,ker servis ne bo vpisan v centralnem ra?unalniku za Evropo.
Na nem?kem forumu sem prebral, da so tistim, kateri so se prito?evali zaradi smradu, to re?evali
v okviru garancije.
Moje mnenje je, da bi to moralo biti v okviru garancije, saj gre za neustrezno konstrukcijsko re?itev, katero je pa? potrebno v okviru garancije re?iti.
Lp,
Ja,sej v italiji tudi to re?ijo zastonj-tudi po poteku garancije.Od letnika 2006 naprej je pa to baje re?eno ?e tovarni?ko. :ne vem:
dans me je en tip v A do ? hoto nafukat, mu re?em ene kvalitetne slu?alke za mp3 pa potegne nekga denverja vn za 170? grem pa v ?par pa kupim za 7? slu?alke (une ko jih majo sony ericssoni ko gre v uho not sam da so canyon) pa ?pila prev? dober bassi so majka
sam tta 6ka na sliki je pa pol malo neprakti?na :ne vem: vsaj mre?ico bi lahko dal ?ez
Ja,sej na naslednjih slikah je to porihtal z mre?ico,samo se mi ni dalo dajat gor 26 slik.
ne vem ?e je res ampak to v prostor za gumo so ?e nekje posku?ali pa pri?li do odmevanja pa ?udnih zvokov (brez te plastike ki jo ima BOSE) :ne vem: se mi zdi da sem nekje na avtoakustiki prebral :ne vem: men se ?e najbolj? zdi v stranico prtlja?nega prostora na eno stran
a kabli so pa ja najla?je za napeljat nalota? novga na starga pa starga vle?e? vn pa se ti nov na?tima nwm kok je pri mazdah, pri cliotu je to ?lo ko je eden v ulici za sub napeljeval
V mazdi 6 je tako velik prostor za gumo,da gre? ti lahko spat noter. Druga?e pa mora? narediti iz vezane plo??e ?katlo za v dno prtlja?nika in ne doni ni?.
Z kabli pri mazdi je pa hudi?,ker so napeljani na ?udnih mestih in zalepljeni skupaj z samoleplivo spu?vico(katera slu?i tudi proti vibracijam),tako da z temi elektri?arskimi zidnimi variantami vle?enja kablov ni ni?.Odpreti mora? lepo vrata spredaj pa zadaj...in se ful martrat za napeljat debelej?e in kvalitetnej?e kable skozi harmonikasto gumo ,kjer so speljani vsi kabli v vrata.Je kar nekaj dela in to ni kar tako mimogrede narejeno po kosilu namesto sprehoda z psom.
zakaj pa nebi poskusil tak ko sem enkrat videl bmw 5ko na stropu kuferama na?timan vse? pa ma prtlja?nik za speaker box :ne vem: al pa na stranske stene kuferama tk ko audi a3 :ne vem:
Sej bom mogo?e naredu kej takega.Samo mora? vle?t vse nove kable(za + in zvo?nike),ker ta sistem Bose dela na 2 ohm.Kabli original so izreeeeedno tanki in ne pridejo v po?tev za nadgradnjo.?e se bom lotu,bom zamenjal komplet -oja?evalec in zvo?nike - 4 ohm.(verjetno rainbow in ground zero,kot jih imam v drugem avtu ).V po?tev bi pri?la tudi vgradnja custom 12" subwooferja v prtlja?no dno,kjer je guma(rezervno kolo odpade in mora? imet pol bombolco za krpanje gum).Nekateri so tako re?ili in je v redu re?itev.
Na Gami ti to naredijo (cena :ne vem: ) a se bom vseeno ?e prej pri mojstrih na Webastu ustavil in povpra?al, ?e podalj?anje auspuha kakorkoli vpliva na delovanje grelca. Recimo, da bi ga du?ilo al kej podobnega.
Ne bi reku,da kakor koli vpliva na kvaliteto izpuha ali delovanje webasta,ker sem na sosednjem forumu(IT.)
zasledil,da so to ?e naredili.Samo oni ne dajajo slik in razlag,kako kaj naredijo,ker ali ne delajo ni? sami,ali pa ne znajo dat slik na forum. Tako,da bom kar tvoje mnenje po?akal in se pol lotil stvari.
aha to?no... ko se ustavi? se dim iz Webasta ?iri to?no navzgor in pred zra?nike na havbi. ?e se pelje? ga pa? odpihne nazaj.
Dogaja se pa to predvsem ob hladnih dneh, ko lahko webasto dogreva ?e desetine kilometrov od samega ?tarta avtomobila. Poleti namre? tega ne bo? zaznal in tudi dim, ki se vali iz webasta ima druga?en vonj od tistega iz samega motorja - ne me vpra?at zakaj, ker mi ni jasno; verjetno ima veze z druga?nim na?inom gorenja.
BDW-a je kdo od nas ?e naredil to modifikacijo z speljano cevko?Kak?na pride-kovinska ali kak drug material?Jaz bi jo,namre? v?asih zjutraj mi gre res na ?ivce ta smrad,kot da sem v kakem starem dajcu. :ne vem:
Evo,pa sem se lotil tega,da izbolj?am malo zvo?no sliko v moji mazdici z Bose ozvo?enjem.
Kako se modificira visokotonce,sem ?e enkrat prej razlo?il in napisal.Tokrat je pri?el na vrsto Subwoofer
ali dodaten bas zvo?nik v prtlja?nem prostoru.Pri karavanski izvedbi se le-ta nahaja v dnu prtlja?nika,kjer je
shranjeno rezervno kolo.Pri drugih izvedbah 6-k pa je druga?e...
Slike bom malo kombiniral tudi iz drugih forumov in pa dodal bom tudi svoje.To modifikacijo je naredil nek ameri?an in je zelo popularna tam ?ez ?ez lu?o.Za jo uresni?it potrebujete ?e kar nekaj znanja iz elektronike
in se je ne lotite,?e niste sigurni v svoje znanje,saj lahko kaj hitro kaj skurite(subwoofer ima namre? predoja?evalec,o tem pa ve? pozneje)
Najprej kaj vse potrebujemo:
Nato potrebujemo ?e:
-operacijski oja?evalnik LM 741
-upor 15 k ohm(1/4 ali 1/8 W)
-upor 4,7 k ohm(1/4 ali 1/8 w)
-1micro F kondenzator(kerami?ni),najmanj 25 V-jaz sem dal 35 V
in polariziran kondenzator 100 micro F,najmanj 25 V-moj je 35 V(zeloo moramo paziti na polariteto-+pa-,ker ?e ga narobe obrnemo,lahko eksplodira)
testno plo??o
in par razli?nih ?ic -(rumeno,?rno,oran?no in vijola).
Najprej odklopimo konektor na subwooferju.
Nato odklopimo ?ice z zvo?nika.
Zadeva izgleda takole.Vidimo tudi predoja?evalec,ki je pritrjen na ohi?je.
zvo?nik:
predoja?evalec:
Najprej montiramo operacijski oja?evalnik LM 741 kot je na sliki:
in vse ostale komponente:
Olupit moramo za??ito,ki je okoli ?ic.
Nato olupimo ?ice,kot je na sliki--nikakor jih ne precvikajte!! in to rumeno,oran?no in ?rno ?ico.
Prere?emo samo vijola ?ico.
Nato pove?emo kot je na sliki.Vijola,ki je na strani konektorja(PH) pride priklopljena na kondenzator 1 micro F,drugi del,ki je na strani predoja?evalca(PA) pa na 15 k ohm.
?e z drugih zornih kotov:
Ker ni v ohi?ju mesta za plo??ico,sem jo montiral odzunaj z pomo?jo samolepilnega traku,ki je pod plo??o.
Tako,priklopimo nazaj konektor in je.?e prej pa stvar probamo,?e deluje.Pri meni je iz prvega ?usa .
Povedati moram,da je pri demonta?i pokrova kar nekaj problemov,ker niso standardnih mer(niso ne za klu? 6 ne 7-nekje vmes,tako,da sem si pomagal z ozkimi kle??ami)
Prvi vtisi so zelo pozitivni.Bas je sedaj bolj kontroliran in mo?nej?i in ne doni niti ,ko dam glasnost na 20+.
Ta modifikacija je zelo enostavna in dokaj poceni(prib.15 ?) za material .Delal sem pribli?no 3 ure.
Ocena 5.
P.s: z to izbolj?avo bo res bolj?i bass,toda za prave bass-fanatike bo verjetno ?e vedno premalo.Za njih pride v po?tev aftermarket oja?evalec in dodaten subwoofer v kofanu(kak?na 12" ali ve?)
Ne, z mobitelom ima u?timano Vuk, jaz imam z daljincem. Oziroma tako je: prva nadgradnja je timer, ?e pa ho?e? bit ?e malo bolj komot je pa nadgrajeno ?e z daljincem. Rabi? pa poleg timerja pri nadgradnji ?e eno ?rpalko, in kratek obvodni vodokrog. Ta ?rpalka namre? omogo?a kro?enje vode po sistemu tudi, ko motor stoji.
Zadeva je tudi tako inteligentna, da samodejno uravnava tudi pihanje, ?e ima? avtomatsko klimo. Se pravi, da ne glede kako si pustil prezra?evanje, ko si avto ugasnil ti zadeva samodejno nastavi najbolj optimalno pihanje (na ?ipo) in prilagodi hitrost ventilatorja (se pravi, ko je mrzel po?asi in ko je vro? hitro).
?e ima? ro?no klimo je pa treba prezra?evanje in ventilatorje nastaviti, ko ugasne? motor, da je potem zjutraj pravilno ogrevanje.
Dobra ta zadeva. No,?e vam povem,da letos ?e nisem imel zaledenelih ?ip,pol je verjetno jasno,
da pri nas to ni rentabilno.?e bi pa ?ivel kje drugje v Slo(ta bi bla bol te?ka),bi si najbr? omislil to igra?ko.
Zadnji dva dneva ko je zjutraj hudi?evo mrzlo se mi dogaja, da motor crkne ko pritisnem sklopko, saj obrati padejo pod normalno. Avto nato takoj v?ge in ko je topel teh problemov ni. Se mi pa zdi, da v kabini kar smrdi od dizla. Tankam na OMV. Avto ma prevo?enih 115.000 km
A lahko pri?akujem, da bo kaj crknilo, saj dnevno delam 110 km pa ne bi rad ostal kje na cesti?
To,da ti smrdi po dieslu v kabini smo ?e ugotovili,da je normalno,kajti vse mazde 6 diesel imajo vgrajen webasto,ki skrbi za to,da motor prej pride na delovno temperaturo.Hkrati pa segreje ?e notranjost kabine.
Smrad prihaja nekaterim bolj,drugim manj v kabino,ker ima webasto pod kabino izpust plinov,ki nastanejo pri
gretju webasta.Le-ta porabi nekaj nafte za gretje in posledi?no je poraba nafte pozimi nekaj vi?ja.
Zakaj pa ti crkne,kadar stisne? sklopko,mi ni jasno.?e bi jo prehitro spustil in bi crknila to ?e.To,da obrati padejo pod normalo pa ni v redu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To?no tako-garancija 5 let velja samo za avte kupljene v Italiji in registrirane v Italiji.?e ga tam odjavijo in ga ti prijavi? v SLO,ti velja garancija 3 leta, normalno,kot za vse mazde kupljene pri nas!!. Ni va?no,kje je bil avto kupljen(v kateri dr?avi EU),garancija velja v vseh dr?avah,katere so navedene v servisni knji?ici.Seveda je pogoj,da je bil servisiran na uradnih servisih z vsemi ?tampiljkami v knjigi(ra?uni niso obvezni).
Torej,garancija 5 let velja zgolj v Italiji z italijanskimi tablicami in nikjer drugje v Evropi.Preverjeno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani