Skoči na vsebino
DPF inspection required
Napisano
pred 5 minutami je marko72 napisal:

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Takrat je najboljše, da voziš nad 2000 obrati in se regeneracija prej konča. 

A problem je, da bolj kot je dpf in vse ostalo zabito, prej ti dela regeneracije in dlje časa trajajo, ker ne uspe sežgati vedno več saj v njem. Je pa najbrž krivo kaj drugega (podložke injektorjev,  injektorji, kak senzor) ,da imaš prebogato mešanico in s tem nepopolno izgorevanje. Tako se pojavi prekomerno dilmljenje in posledično se zabije dpf. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF inspection required
Napisano
Pred eno uro je Enos napisal:

Ima kdo se kak predlog kam peljati Mazdo, da ta filter precistijo oz karkoli je ze narobe, ker Pelko je kar zaseden?? Priporocljivo je v Ljubljani

 

 

Za filter ščistit  je mojster Strajnar. 

WWW.STRAJNAR.SI

Smo podjetje s 25 letno tradicijo, saj delujemo že od leta 1992. Smo eno vodilnih podjetji na področju...

Ga pa moraš  demontirati in lahko pošlješ dpf  tudi po pošti. Nazadnje je bila cena 280€. 

Postopek čiščenja je v pečeh, filter se fizično odpre ter preveri stanje satja katalizatorja in filtra+meritve pretoka filtra. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF inspection required
Napisano
pred 1 uro je Enos napisal:

Ja rdeca lucka se je prikazala, tako da bom moral takoj ukrepati 🙂

Sem pa malo prebral, da to ni majhen strosek da bo kar lepo okoli 500€ prislo, da se ta filter lepo ocisti, ce je to res bomo pa videli kaj bo Pelko rekel 🙂

Ni samo dpf filter. Očistiti moraš en kup stvari zraven, če nočeš, da, se ti kmalu dpf zopet zapacka. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je NevLado napisal:

 

In potem uporabiš zapiranje stranskih ogledal in crkne motorček, ker po vsem tem strašnem inžiniringu ne znajo popravit enega motorčka ogledala.

To je še najmanj. Pri škodi oktaviji RS crkujejo serijsko volani. Jih je potrebno komet zame zamenjati. 😊Dokler je v garanciji je v redu, potem pa.... 😬

pred 26 minutami je NevLado napisal:

 

In potem uporabiš zapiranje stranskih ogledal in crkne motorček, ker po vsem tem strašnem inžiniringu ne znajo popravit enega motorčka ogledala.

To so komponente kakih dobaviteljev

Tu škripa kontrola. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Zato pa je moj nasvet @mazda gh, naj ne piše v oglas, kaj vse je bilo zamenjano. Ker to kupce odvrača. Če pa slučajno sami vprašajo, potem pa tudi ne skrivat oziroma lagat, ker te 123 dobilo na laži.  😉

 

Za mojega dizla se je odločil človek zaradi (še vedno 😮) dobrega imena znamke Mazda. V smislu "bom sedaj po kalvariji z nemško znamko kupil Mazdo, da bom imel mir, ker so znani kot dobri avti". 🤭

Saj v bistvu ni nič falil. Saj ima vsak drugi bmw probleme z dpf, enako kot vse nemške znamke. Je pa definitivno manj ostalih problemov pri Mazdah kot pri Nemcih. Še škode niso več tisto, kar so bile. Če si strojnik, dobro veš, koliko dejavnikov vpliva na koncu na to, ali ti bo avto deloval v  nulo celo njegovo dobo, ali pa ne. Od samega vplivanja aluminijevih  in magnezijeih  odlitkov, do kvalitete ingotov, nato je tu obdelava na cnc strojih (kdo dela kdaj in kako na teh strojih, kdaj se zamenjajo karbidne trdine na orodjih (noži) navoji svedri, svedri, vijaki. .. Nato je tu kontrola (poroznost izdelkov, tolerance, kvaliteta obdelovalnih površin, termična obdelava...) Nadalje je tu sestavljanje avtomobila, deli so ponavadi od različnih dobaviteljev, kjer pa tudi ni vse robotsko sestavljeno. In potem dobi avto v roke kupec. Od tu naprej se bo zgodba enakih avtov  razlikovala glede na to, koliko da kdo na vzdrževanje avta in občasno  kontrolo vitalnih delov in tekočin. Nato je veliko odvisno od tega, kje se bo avto vozil (regionalke, avtoceste, mesto, makadam, veliko klancev, ob morju, v notranjosti...) kakšno gorivo bo tankal, kje bo servisira avto. 

In na koncu moraš imeti kanček sreče, da vse deluje kot mora. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

Še posebej pri ceni podložk, se res splača, da prišparaš 20-30% 😂

No, pri podložkah ni tak problem, pri diskih in ploščicah pa se že pozna. 😉

Da ne govorimo o ceni olja Motul, kot jo ima on. Ima namreč tudi prodajalno avto delov. A vse dobim ceneje kot je pri njemu. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Janez007 napisal:

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

Mehanik je dober. Samo rad poskrbim za, stvari sam, da vem, koliko kaj stane. 😉

In rabil bi jih takoj, oziroma do petka. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Peter22 napisal:

Rihtal sem pri mehaniku v Zalogu, kjer vedno rihtam svoje avte ,čeprav je bolj specialist za Bmw,Audi..

Mu pa najbolj zaupam in do sedaj mi je tudi pri Mazdi vse zrihtal,samo ,da se je moral  mogoce malj bolj poglobit.

 

Čiščenje in nastavitev injektorjev je cena 90 eur po injektorju. + nekaj dela,menjava podlošk+popravilo te lopute  skupaj 600 eur.

Kje si pa nabavil podložke injektorjev? 

Tudi jaz bi jih zamenjal hkrati z sprednjimi diski in ploščicami. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano

To je pri vsaki stvari, ki jo delaš. 

Na začetku, ko se česa lotiš, za vsako stvar preverjaš na internetu, v zapiskih, you tube... Če to delaš vsak dan pa postane sčasoma rutina in veš za vsak podatek na pamet. Mojstra spoznaš na daleč. Že po kretnjah... 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Peter22 napisal:

No ,smo zrihtal :)

 

Res je bil problem v loputi,ki se je hvala bogu samo staknila in je ni potegnl nikamor naprej.

Jo je pa res,privaril gor in pravi,da bi morala sedaj ostati tam kjer mora.

 

Hvala vsem za pomoč in odgovore

Lepo, da ste zrihtali.👍Všeč mi je tudi to, da si se javil, da ste stvar uredili in kaj je bilo narobe. Tako bo še kdo lahko pravočasno popravil. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 40 minutami je Janez007 napisal:

@dvorjan, zanimiv video in izgleda dober mehanik. Da to reč potem še sestavijo nazaj (https://www.youtube.com/watch?v=UECyaeZmmkg) - res so mojstri. 👍

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

Fak. Kako rad gledam ljudi, ki obvladajo. Tega mehanika imel bi tudi jaz. 🙂

 

pred 21 minutami je sportman333 napisal:

to pomeni da ta 2.2. dizl ni japonska mojstrovina, ampak skupen projekt Mazde in Forda, ki kot kaže ni najbolje posrečen.....bi bil res negativno presenečen, če bi bil to pure made in japan motor, da bi imel toliko potencialnih težav....

V večini primerov znamke sodelujejo ena z drugo pri razvoju motorjev. 

Pri zadnjih 3.0 recimo mazda sodeluje z Toyoto. 

Sicer pa je bil tudi dizel motor 1.generacije razvit v sodovanju z Fordom, pa je bil prav zgleden in zdržljiv. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Zakaj so pa japonci tako zakompliciral s tem dizlom? 

Sem gledal tist zgornji film in me je vse minilo res:blink:

So hoteli narediti nekaj novega, modernega. Ta dizel motor, moramo vedeti, da je med najlažjimi, ima najmanjšo kompresijo. So se pa malce zajebali, ker so blok motorja naredili z tankimi stenami (na račun teže). 

Tudi ta bi - turbo je dobra ideja a malce slabše izvedeno. Ravno z temi loputami je problematično. 

Največ problemov pa je na račun ekologije, kjer pa imajo probleme tudi ostale znamke (dpf, egr, imv, zabasanost kolektorja). 

To se pa dogaja predvsem zato, ker  namesto, da bi zpušni plini prosto prehajal skozi izpuh ven, imajo veliko pregrad in ovir. Posledično se vse zabaše kljub kao izgorevanju saj v dpf filtru. Velikokrat je krivda  za še večjo zabitost in s tem preveliko dimnost  kak slab injektor, pa bakrene podložke, (ravno včeraj sem bral, kako pomembna je menjava teh podložk, če opazimo preveliko dimljenje oziroma slabo izgorevanje=preveč bogata mešanica z gorivom). Tudi tukaj pride do prehitrega zabitja dpf filtra (posledično kratki intervali regeneracije), zabita oba egr ventila, zabit kolektor, umazani senzorji,večja poraba... 

Seveda je velika krivda tudi v kratkih vožnjah, kjer se motor niti ne segreje na delovno temperaturo.

Vse pa se začne pri pravilnem delovanju motorja. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 minuto je denis100procent napisal:

Ce je dobil za 1600e original turbine  je res naredil dober deal, ker ja sem ravno danes klical na avtoplus koper, pooblasceni servis mazda in so mi rekli da original turbo pride cca 2000e+davek+8 ur dela(400e) da se to premontira vse. Obnovljena pa je okrog 1600e vse skupaj.

 

Drugace pa obstaja kit lopute.

WWW.TURBOREBUILD.CO.UK

This turbocharger bypass valve repair kit is OE quality and ideal to repair your worn or faulty...

 

Ta kit lopute je v bistvu podoben  kot original. 

Ni neka izboljšava. Edino, da ima ta navoj in matico napram originalu, ki Mogoče pa ta navoj zdrži večjo obremenitev kot zakovičeni del. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Ja @mazda gh, sočustvujem s tabo. :( In prav je, da poročaš o težavah in mogoče komu prihraniš podobno kalvarijo.

 

Že če pogledaš 2,2 motor je tako zakompliciran, da mora mehanik res pazit, da pravilno razkoplje in potem vse pravilno sestavi nazaj.

 

https://www.youtube.com/watch?v=u_sz05ve_eI

 

Res je. To ni kak folksvagen, ki ga zna šraufat vsak. Je res specifičen motor. Potrebuješ res strokovnjaka, da vse lepo sestavi skupaj. Predvsem pa je pomembno pravilno vzdrževanje le teh. 

Menjava olja na vsakih 20000 km je no-go. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

 

Sepravi ti manjka navor pri X BENZIN MOTORJU?

Ne. 6-ka ima veliko boljše gume (GY assimetric 5) in širše. Posledično jo lahko bolj ženeš v ovinke. Ima x motor čisto dovolj navora (deset Nm manj kot motor  2,5) in s tem si izredno  hiter. Na you tube jo ženejo po autobanu in doseže končnih 215 / uro. 

Navora ne rabim več , ker ne vozim prikolic s seboj (ne čeških ne ostalih). 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Janez007 napisal:

2.5 bi imel 3 x raje kot x186. Sploh pa, koliko si se prevozil z 2.5, da toliko veš? 😮

6-ko benzinarko sem imel na razpolago 4 dni (tudi čez vikend), preden sem se pravilno odločil za dizelco. Porabe nisem mogel spustiti pod 8,5. Pa še avtomatski menjalnik je imela, kar je bil zopet še večji minus. Sicer pa, če primerjam tisti motor z mojo x 186, ni neke velike razlike v vožnji. Obe moraš navijati na obrate, da gresta vsaj spodobno. A ni primerjave z dizel navorom. Če se hočem zdivjati se še  vedno v sedem v rdečo puščico =dizelco. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 minutami je sportman333 napisal:

Prodati in kupiti bencinarja, jaz ne bi nikoli investiral v popravilo dizla 2k eur plus....in dodatno potem nikoli ne veš ali je to to....in za koliko časa...

Če kupiš novo, originalno, izboljšano turbino je rešeno. Možnost, da bo zopet šlo kaj narobe z njo je enaka, kot da zadeneš dvakrat na loteriji. Drugače je pa mnogo boljši filing med vožnjo z dizelcami  kot  z 2,5 benzinarji. Da ne govorimo o razliki med porabo med enim in drugim. Jaz bi to vsekakor naredil. Prej kot pa da bi dajal 20K+€ za pet let ali več staro benzinarko.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 28 minutami je denis100procent napisal:

Ja zgleda da res. Napisal si da nova turbina pride okorg 2000e? Kaj to govorimo o celotnem bi-turbu? Mogoce imate podatek koliko bi bila cena montaze na mazdinem servisu?

Sam sicer nisem imel takega primera, a je moj mehanik ravno enemu zamenjal komplet obnovljeno turbino (obe). 

Ta možakar je povedal, da stane  original turbina (obe komplet) okoli 2000€ plus delo. Res je, da so cene sedaj lahko kaj višje. In te nove naj bi imele rešeno tudi težavo z pritrditvijo ta male turbine (naj ne bi bilo več zakovičeno). Najbolje, da preveriš na uradnem servisu za ceno in dobavljivost. 

To sem opisal tule. 

https://www.mazda-si.net/topic/17006-polomljena-loputa-turbine-male-mazda-6-22-dizel/#comment-488748

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je denis100procent napisal:

Pozdravljeni.

Sam se trenutno ukvarjam z istim problemom na moji mazdi 6 2.2d skyactiv-d 175km 2015 105.000 km. Simptomi so bili, da avto ni vlekel do 2500 obratov.. .  Sel na mazdin servis in diagnostika je rekla svoje... sla turbina... 1600e... Fak! Ker se mi je zdelo drago sem poiskal alternativo kje bi to postimal (kar se je na koncu izkazalo da je bila slaba ideja in poceni me bo na koncu prislo drazje) uglavnem ko se je turbina demontirala se je takoj videlo da je loputa odlomljena, njeni koscki so mi unicili obe turbine. 

 

To sem "postimal" turbina obnovljena, loputo so uporabili staro samo vijakec se je naredil nov (ostankov se ni naslo... Kam so sli...interkuler?), zmontirano nanazaj na avto, narejen mali servis, ker pri menjavi oz obnovi turba je to potrebno. Ce bi bilo vse kot mora biti bi bilo to to. Ce pa je clovek baksuz koz jaz potem pa show must go on... Po cca 500km spet, cutim da nekaj ne stima in res,  spet izguba moci...  Ko sem ugasnil auto in spet prizgal avto je sel normalno, razen lucke motorja, ki je gorela. Kasneje sem lucko samo izbrisal in 1000km je delalo pa se spet prizge... No prisel je trenutek ko se lucke ni moglo vec izbrisati in je bil cas da se spet priklopimo na dijagnostiko in tokrat mi je prikazalo da je mehanska napaka nekje na turbini... Nekaj nekje mogoce zapenja... Sam sumim to loputo in tisti ne originalni vijakec. Predvidevam da turbine niso unicene (za zdaj) ko racunalnisko zelimo turbo spraviti v inicijano pozicijo ne gre. Ce ima slucajno kdo kaksno izskusnjo ali idejo se jo ne bi branil. 

Sam sem zakljucil, da te japoncke malo ljudi zna in rad sraufa tako da od zdaj naprej najboljse je peljat na pooblasceni servis, ce ne drugo usaj garancijo neko mas....  Se posebaj pri teh delikatnih stvareh. 

Ali pa kupit original turbino. Imaš potem vsaj mir. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano
pred 34 minutami je Janez007 napisal:

Odkar malo več spremljam dizelske Mazde 2.2, se mi zdi akumulator zelo majhen problem. Nov stane kot en senzor izpuha, varjenje lopute turbine, manj kot peskanje saj, čiščenje dpf, ... danes cca 2 tanka bencina.

Res je. To je zanemarljiv strošek proti ostalim, ki se lahko pojavijo pri dizelci. 

V bistvu bi lahko rekli, da je to potrošni material kot diski in zavorne ploščice. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.