Skoči na vsebino
Menjava baterije v kljucu
Napisano
2 hours ago, samSimon said:

Zakaj pa ne nardijo tko, da se baterija fila, ko maš ključ vtaknjen? Eni Bmw-ji majo celo dve bateriji v ključu. Fila pa samo eno, drugo moraš vseen menjat. 😒

Ker nimaš ključa vtaknjenega ?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Da ne odpiram nove teme. Mam težave do mi star&stop pa e-loop ne delujeta. E-loop pride do treh črtic in se ne polni. Je res da avto večinoma časa stoji pred stanovanjem zaradi trenutne situacije. Sumim baterijo pa čeprav mi avto ne izpiše nobenega opozorila (stara 3leta+). Je imel kdo podobne težave?

 

p.s. mogoče napolnim najprej baterijo?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zaščita podvozja
Napisano

Jaz sem lepo peljal avto k mojem  mehaniku v Ajdovščino, v Vipavi imamo sicer mehanika ampak je katastrofa tako da ko ga jeb*****

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mogoče nisem zasledil, ob naslednjem servisu sem se odločil da polek olja v AT menjalniku in podložk injektorjev menjam še grelne svečke, kako znamko se splača vzet za mazdo ?

 

A ravno tako NGK  kot je Scr3am omenil tudi pri dizlu?

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Pa je mene doletela "check en gine light"

 

motor teče normalno, ni opaznih napak,.. regeneracije se je redno izvajalo, nivo olja šele pri drugi pikci se pravi slaba 2cm od X-a

Any clues ? Jutri že roma k mehaniku sumim na kak senzor

 

 

Pa sm danes nardil 90km in se mi je to prižgalo 200m od doma, ne zgleda da bi bil avtomobil v limp mode

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

3 hours ago, Aless said:

 

Ja saj lahko ti bo delal 300kkm brez težav, lahko ti pa v naslednjih kilometrih crkne. 

Tudi če ne menjaš olja v motorju ti avto ne bo takoj crknil. 

 

Gre se za preventivo, da zmanjšaš odstotek možnih težav. 

Če si kupil avta za katerga ne moreš 100% rečt da je bilo menjano olje v menjalniku, bi jaz zagotovo menjal, da vsaj veš na čem si. 

 

Je pa na uporabniku kaj bo z avtom naredil, ali bo iz preventive naredil kak servis in menjal tekočine, ali pa se bo vozil dokler pač kaj ne crkne. 😉

 

Sej bi ga menjal marca ko imam servis, takrat bo avto imel recimo 155kkm. Lahko pa s tem naredim večje sranje ?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

8 hours ago, Deeyan said:

 pri mojih 175kkm ni videt kej zazganega

 

IMG_20201012_160811.jpg

Me lahko malo podučiš kje in kako to pogledati? Hvala

5 hours ago, Aless said:

Se strinjam z scanio olje v avtomaskem menjalniku in filter  je potrebno menjat najkasneje na 100kkm.

Priporočam original Mazdino olje FZ, ali alternativno še Ravenol ATF FZ. 

Je pa modre barve, če je rjavkasto je že prežgano. 

Kaj pa če kupiš avto z 124k km in to še ni bilo delano? 😛  So pa tudi že na tem forumu menjavali olje v avtomatskem menjalniku po 150kkm in niso imeli težav

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)

Meni dela generacije tko kot Alexova mazda. Enkrat na 250km enkrat tud na 170km.

150k km ima trenutno avto. Moram, potrkat brez zapletov do sedaj, ampak morm marca pri servisu rečt mehaniku naj mi malo preveri tudi ostale zadeve.

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.