Zakaj pa ne nardijo tko, da se baterija fila, ko maš ključ vtaknjen? Eni Bmw-ji majo celo dve bateriji v ključu. Fila pa samo eno, drugo moraš vseen menjat. 😒
Da ne odpiram nove teme. Mam težave do mi star&stop pa e-loop ne delujeta. E-loop pride do treh črtic in se ne polni. Je res da avto večinoma časa stoji pred stanovanjem zaradi trenutne situacije. Sumim baterijo pa čeprav mi avto ne izpiše nobenega opozorila (stara 3leta+). Je imel kdo podobne težave?
Mogoče nisem zasledil, ob naslednjem servisu sem se odločil da polek olja v AT menjalniku in podložk injektorjev menjam še grelne svečke, kako znamko se splača vzet za mazdo ?
A ravno tako NGK kot je Scr3am omenil tudi pri dizlu?
Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje
Me lahko malo podučiš kje in kako to pogledati? Hvala
5 hours ago, Aless said:
Se strinjam z scanio olje v avtomaskem menjalniku in filter je potrebno menjat najkasneje na 100kkm.
Priporočam original Mazdino olje FZ, ali alternativno še Ravenol ATF FZ.
Je pa modre barve, če je rjavkasto je že prežgano.
Kaj pa če kupiš avto z 124k km in to še ni bilo delano? 😛 So pa tudi že na tem forumu menjavali olje v avtomatskem menjalniku po 150kkm in niso imeli težav
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Še več lahko narediš kot 23.000
Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani