Ne vem no, če lahko da človek 5-mestno cifro evrčkov za avtomobil, potem težko razumem, zakaj je problem dati 200 evrov več za komplet dobrih pnevmatik?!
Vzameš Dunlop, Michelin, Goodyear ali Bridgestone in si miren.
Pa gledam malo cene za tole 225/55/R19 dimenzijo - raje kot 100 evrčkov za Nexen, daj 110 za Uniroyal Rainsport 5 pa se boš po mokrem peljal kot po suhem. So fantastične gume, le obraba je nadpovprečna. Ampak, saj s trdo gumo, ki se počasi obrablja, si ne moreš veliko pomagati.
Za 130 evrov po kosu imaš pa že Bridgestone in Goodyear - torej je za 4 gume razlika enega stotaka. Vsaka praska na avtu stane več ...
Imaš kar večino prav ampak je še kar nekaj dobrih, kvalitetnih in predvsem varnih znamk in če se za teh 10 odločiš res nič ne zgrešiš👍
Nakup letnih ali zimskih dobrih gum je večna dilema kaj izbrati.... 😊
Hvala vsem! Sem bil preprican da je se kaksna obroba okoli, ki je odpadla. Mazdica je pa usrana, ker skoraj vsak teden pelje cez 3 drzave in 6 vremenskih pogojev...:P Je pa od vceraj tudi ze cista
Kot pravim, na roke to ne moreš stisnit, se pa da rešit brez napora, kot sem opisal zgoraj
Kolk pa hoče kdo menjavat, je pa njegova stvar, če se ti ne da ubadat, maš pač špegle skozi odprte in je to to. Če pa hočeš jih pa lahk na roke zapiraš tudi
Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.
Zaenkrat si ne belim glave,ker dala vse "bp",ko bo pa šlo kaj narobe in bo še v garanciji bom menjal,po garanciji pa poizkusit porihtat čim boljš.....
Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.
Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:
Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.
In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.
Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.
Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.
Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.
Super,sedaj točno vemo kaj je treba naredit👍
Najprej sprejat,mazat dokler gre,potem pa feder stisnat da ima manjšo moč,bravo.....
Takole, danes sem si vzel čas in odstranil pokrov ogledala,zlahka se odstrani... 👍 Že na prvi pogled je notranjost drugačna od 6tke, mislim, da je nekaj izboljšav a vseeno sem ga posprejal s silikonskim sprejem in dodal par kapljic olja. 👌Če kdo spreja-šprica s strani šipce ogledala nima nomenega haska-koristi ker ne doseže curek tega mesta kjer je ta prepogib pri ohišju ogledala. Če je to to bo ok👍, če pa sam motorček crkne pa tako ne moreš nič... 🤪
Hmh, ok razumem da proizvajalci šparajo z materiali in na ta račun je ponavadi kvaliteta nekoliko slabša, ampak ta problem z ogledali na 3.gen M6 se pa vleče že od vsega začetka tega modela.
Ponavadi se začetni problemi novega modela uredijo v roku 3let, z novejšimi izboljšanimi deli. Pri M6 3.gen pa zgleda ni tako🙄
Ne razumem Mazde kot proizvajalca, kako jim ni v interesu rešit te težave.
Ja res je, pa še na 2ko in 3ko se je ta težava naselila.....😐
Pa to šprica vse povprek po celi notranjosti .... malo še v avto nazaj šprica
Sem še enkrat pogledal un cel replacement video in po mojem je problem tale zeleni PREGIB:
Legenda:
- STATIČNO -> del ki je prišraufan na stojalo ogledala
- PREMIKAJOČE -> del ki je na ohišje ogledala in ta del se potem cel zasuče z ogledalom vred
- PREGIB -> to je pa vrjetno naš problematični del, kamor se nanese vsa možna nesnaga
Naslednjič ko grem menjat, moram zahtevat, da mi star mehanizem vrnejo in ga doma raznest in preučit.
Tu notri je verjetno res ta problem. Tu notri bi morali biti kakšni tefloni ali pa keramika da bi se bolj gladko vrtelo-prepogibalo! Je pa tudi nek problem z zobniki baje? Naj bi bili plastični in jih potem menjajo z alu ali nekaj takega.....🤔
Res bi bilo dobro,da bi dobil ogledalo tam in,da preštudiramo kaj in kako to rešit....👍 in to čimprej,ker dnevi moji Mazdi tečejo in se neosmiljeno prebližuje tem petim letom.....😬🙃😂
Jaz bi čimprej šel na servis sploh sedaj ko so ceste ponekod poledenele in spolzek, da vidiš pri čem si.... 🤔
Drugače pa meni na števcih posveti ko se je med vožnjo aktiviral in čez čas ugasne, na ekranu pa ga zabeleži kot vsa ostala opozorila kot so poledica, abs, asr tudi 1000 kil.do servisa. V teh primerih ni nič narobe👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem pa kupil gume na 4 mestu in sem zelo zadovoljen😃
Po mokrem imajo slabšo oceno ampak mene niso niti enkrat razočarale👍
Mislim,da so ok za tretjino manj denarja od prvih treh....😉
Opažam,da smo zašli iz letnih na zimske....
So na nekaterih cx3 in 3kah,predvsem na 16",na 18" pa na Michelinkah.👍
Zadnje čase so pa nove Mazde na Bridgestone gumah👌
Povezava za deljenje
Deli na druge strani