A si že slišal, da spadajo diski in zavorne ploščice pod potrošen materjal? Načeloma se lahko zgovarjajo tudi na to in da če avto trese še vedno zavira, kar je osnovna funkcija zavor. Pač samo ni prijetno.
In kaj boš zdaj, uradni servis daje gor diske, ki jih predpisuje proizvajalec in tukaj kaj več ne morejo. Od tu naprej imaš tri možnosti:
1. trpiš 13 let tresenje diskov in imaš mir samo tistih 35km takoj po menjavi originalnih diskov.
2. prodaš avto, ker si pač zanj dal 30kEUR in ne sme trest. Izgubil boš 5-6kEUR, ampak hej, tvoja je obveljala.
3. kupiš komplet boljših diskov in ploščic za recmo slabih 100 EUR in če si malce mehanično spreten jih zamenjaš celo sam pa imaš naslednjih 150.000km ali vsaj 5-7 let mir.
Kaj je torej najbolje izbrat od teh treh možnosti?
A ti resno nočeš verjet, da je dovolj, da zamenjaš diske in po možnosti tudi ploščice in je to vse kar rabiš naredit. Da si se 13 let matral s tem na Mazdi... hmmm, ne vem kaj naj rečem, da ne bom izpadel nesramen.
Pri biciklu pa sam tudi izbiram klasične V-zavore in glej ga zlomka ne tresejo nič.
15 jurjev je reku : D dokler avto nima vsaj 150.000 se nima kj zvit in crknt... razn ce je kak punto za 8jurjev nov....tistmu bi se oprostil mogoce kako malenkost
Eni lastniki vagin namreč pravijo, da zamenjaš original diske in ko prideš dam so že zviti. Dvomim, da živijo 15kkm stran od servisa.
dne 10. 12. 2020 ob 15:48 je Mraušk Mčk napisal:
Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese.
Kot razgledan človek poznaš besede enega od največjih sodobnih filozofov in mislecev 20ga stoletja ki je izjavil: "ljepota je prolazna". In če kdo, potem zagotovo ti to veš kako zelo to drži.
Torej potrjuješ, da je pri izbiri avta najbolj pomembno, da se original diski ne zvijajo? Zdaj imam 15kkm, pa ni še nič zvito... se že bojim, da je avto grd. No ja če samo streho gledam in tiste gromozanske sanke na njej - jap bo držalo 😲
Seveda, če si pa šparal... razvežeš denarnico, kupiš diske renomiranih proizvajalcev in imaš 150.000km mir, pol pa ponoviš zgodbo. Jaz sem naredil tako pri prvi generaciji šestke pa pri drugi, pa še prej pri KIA Clarus in je problem rešen. Če pa šparaš in ti je vsak evro preveč pol pa dražje skos prideš pa še pizdiš nonstop. Saj tko je z vsako stvarjo danes.
No vidiš VAG je tolk napreden, da če pelješ mimo servisa na pol metra ti prek NFC-ja nadgradijo avto v sekundi. Če si do 10m daleč ti nadgradi preko BT, za vse ostalo je pa tu dobiri stari WiFi. So imel včasih še IR sam si moral avto ustavit pa to ni blo tko priročno.
Ene par statistik je dokazalo, da procentualno v slabih razmerah (sneg, led) več nesreč naredijo vozniki štirikolesno gnanih. Upam, da ni treba razlagat zakaj je tako.
Vsak ima svoje gušte. A veš, da niti dva človeka ne vidita enako barv(odtenek, celo barvo vidijo drugače). Tako, da je njemu pač ta barva cool. Drugače je verjetno ne bi izbral. 😊
Aha, zato je tebi ta rdeča barva tvoje Mazde tolk všeč. 😆
Men niso noben avto turiral v rdeče.... tam nekje do 3000 so največ probavali, kar je tudi logično saj se 99,99% vožnje dogaja do teh obratov - govorim za dizle seveda.
Ja to je nabijanje... 14 jurjev pač Mazdo motor ne stane, če je cel avto v najbolj oskubljeni verziji recimo 27 jurjev. Verjetno je realna cena motorja ene tolk kot bo ta model sam plačal, Mazda bo pa izpadla full cool.
Oh ja ... jaz pa skos na Petrolu... to je vse BS kaj je boljše. Ja so pa obstajale par desetletij stare debate o tem pa očitno še kar zgodbice krožijo naokoli.
Problem je da včasih "auto" ne zazna mraka,megle. Meni recimo ne preklopi na Šmartinski pod podvozom pri Orto baru. Potem pa stoj v temi zadnji v koloni ...
Hmmm, jaz, ko sem zadnji v koloni vedno stojim z nogo na bremzi (na AC pa še štirje žmigavci vklopljeni). Če pa kdo spregleda tud to pa žal ni druge pomoči.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz pa pridem s štoparco...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani