Skoči na vsebino
Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Mal pobrskajte po forumu, saj je član Uklopko tali DIY lepo opisal s slikami vred, kako se naredi. Če ma pa kdo doma Pipistrelov avion pa se samo ven vzame enega od vzvodov. Paše kot ata na mamo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 urami je Alex napisal:

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

 

Hmm, ampak ravno zato, ker bo delal veliko km bo manj možnosti, da bi v olje šlo preveč nafte. Sploh, ker pravi, da bo to AC in to pomeni večino vožnje v 6. prestavi. Tako, da bo servis na 20kkm kar dovolj.

 

Drugače pa je za preverit in po možnosti sčistit tudi sesalne kanale, saj v kolikor niso bili čiščeni so lahko že kar zapacani.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Husky, glej nočem te prepričevat v nekaj drugega, ampak imaš skoraj 100kkm in diski so potrošni material ter pri teh km skoraj sigurno ne bodo upoštevali garancije. Jaz se ne bi pregovarjal za garancijo, ampak bi naročil dobre aftermarket diske in jim jih pripelješ s sabo na servis pa naj ti jih tam zamenjajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vpoklici
Napisano

To je sam za ameriški trg, kjer imajo kolesa kr s srebrnim duct tapom gor prtrjena, ventilčke pa z vezicami fiksirane. Za amere je to dost dobr.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano

Zaenkrat tud sanke in manjši prtljažnik ne oddtehtajo, da bi šel na SUV. Kaj bo pa čez 15 let, ko bom že malce v letih pa bomo videli. Sam takrat bo doba SUV-ov mimo in bodo bli verjetno spet neki spački po cestah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

A si že slišal, da spadajo diski in zavorne ploščice pod potrošen materjal? Načeloma se lahko zgovarjajo tudi na to in da če avto trese še vedno zavira, kar je osnovna funkcija zavor. Pač samo ni prijetno.

 

In kaj boš zdaj, uradni servis daje gor diske, ki jih predpisuje proizvajalec in tukaj kaj več ne morejo. Od tu naprej imaš tri možnosti:

 

1. trpiš 13 let tresenje diskov in imaš mir samo tistih 35km takoj po menjavi originalnih diskov.

2. prodaš avto, ker si pač zanj dal 30kEUR in ne sme trest. Izgubil boš 5-6kEUR, ampak hej, tvoja je obveljala.

3. kupiš komplet boljših diskov in ploščic za recmo slabih 100 EUR in če si malce mehanično spreten jih zamenjaš celo sam pa imaš naslednjih 150.000km ali vsaj 5-7 let mir.

 

Kaj je torej najbolje izbrat od teh treh možnosti?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

A ti resno nočeš verjet, da je dovolj, da zamenjaš diske in po možnosti tudi ploščice in je to vse kar rabiš naredit. Da si se 13 let matral s tem na Mazdi... hmmm, ne vem kaj naj rečem, da ne bom izpadel nesramen.

 

Pri biciklu pa sam tudi izbiram klasične V-zavore in glej ga zlomka ne tresejo nič.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 4 urami je gregc88 napisal:

15 jurjev je reku : D dokler avto nima vsaj 150.000 se nima kj zvit in crknt... razn ce je kak  punto za 8jurjev nov....tistmu bi se oprostil mogoce kako malenkost

Eni lastniki vagin namreč pravijo, da zamenjaš original diske in ko prideš dam so že zviti. Dvomim, da živijo 15kkm stran od servisa.

 

 

dne 10. 12. 2020 ob 15:48 je Mraušk Mčk napisal:

 Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

Kot razgledan človek poznaš besede enega od največjih sodobnih filozofov in mislecev 20ga stoletja ki je izjavil: "ljepota je prolazna". In če kdo, potem zagotovo ti to veš kako zelo to drži. 

Torej potrjuješ, da je pri izbiri avta najbolj pomembno, da se original diski ne zvijajo? Zdaj imam 15kkm, pa ni še nič zvito... se že bojim, da je avto grd. No ja če samo streho gledam in tiste gromozanske sanke na njej - jap bo držalo 😲

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 24 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Boss, ti in šparanje. Enostavno kupiš avto kjer se ni treba ukvarjat z zavorami pa je stvar rešena. Ampak ti si že spet šparal.

Aha, a zato si Škodo kupil? Jebat ga, sej je avto grd, ampak diski se pa ne zvijajo. :punk:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Seveda, če si pa šparal... razvežeš denarnico, kupiš diske renomiranih proizvajalcev in imaš 150.000km mir, pol pa ponoviš zgodbo. Jaz sem naredil tako pri prvi generaciji šestke pa pri drugi, pa še prej pri KIA Clarus in je problem rešen. Če pa šparaš in ti je vsak evro preveč pol pa dražje skos prideš pa še pizdiš nonstop. Saj tko je z vsako stvarjo danes.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano

No vidiš VAG je tolk napreden, da če pelješ mimo servisa na pol metra ti prek NFC-ja nadgradijo avto v sekundi. Če si do 10m daleč ti nadgradi preko BT, za vse ostalo je pa tu dobiri stari WiFi. So imel včasih še IR sam si moral avto ustavit pa to ni blo tko priročno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.