Bon še ni 100% ziher, ker jih za to dimenzijo potalajo le 70.
To je meni enako, kot denar ... tam smo kar pogosto. Lahko pa bon podarim. Pred leti je bil bon za gorivo pri Petrolu, tudi OK. 🙂
Huh, kar drag špas. 🤔 Sem gledal malo za mojo dimenzijo 245/40 r19, najnovejše continental sport contact 7, pride guma 162€. Baje, da je trenutno ta guma top.
Saj ce ne bi vsaj priblizno vedel, koliko ste (smo) stari ... bi mislil, da je to otroska debata v stilu... "Moj ma pa na stevcu 280... kolk pa tvoj"? 😇
To z športnimi gumami in športnimi avti ni zraslo na mojem zeljniku.😉
Sem prodajal pred leti avto kot nov, preventivno zamenjal turbino, ker sem dobil novo boljšo zelo poceni. Avta nisem mogel prodati, dokler sem kupcem želel pojasniti to menjavo, ki je bila avtu samo plus. Potem sem postal tiho in avto takoj prodal.
Tako žal je - lahko pa poskusiš in se učiš na svojih napakah. Bazen kupcev stare Mazde 2.2 predstavljajo predvsem tisti, ki niso prav dobri poznavalci tega motorja, imajo pa Mazdo v glavi zapisano kot dobro avtomobilsko znamko, zato jim tega mita ne smeš podirati. Itak se boš počutil dobro, ker si prišparal kupcu težave, s tem, ko si jih že sam odpravil.
Janez, smo itak že vsi opazili, da si apriori proti mazdinim dizel motorjem. V bistvu je vedno bilo nekaj procentov okvar, a še vedno manj, kot pri drugih znamkah. To je mnenje lastnikov mazd glede na uvrstitev na vedno visoka mesta glede zadovoljstva kupcev. Pojdi na kak drug forum, pa boš šele videl, kaj pomenijo okvare in koliko je tega tam. 😉
Ah gostilniske govorice..sej sm tut jst mal gledou in nism zaslediu tega
Že pri prvem modeliu mazde 6, (od l. 2002 naprej) so "v gostilnah" govorili, da so Mazdini dizli zanič. Da radi zaribajo. No, nekateri imajo dan danes preko 400Kkm in še vozijo. Veliko nas jih ima z krepko preko 200Kkm. In to še celo z original sklopkami.😉
Tako, da raje vprašaj nas tu na forumu, če imaš kako vprašanje glede tvoje mazde. Pa tudi o drugih stvareh lahko. 😊
Danes mi je prislo tudi na uho, da so imele skor vse mazde letnik 2015 in 2016 vpoklic zaradi glav v franciji in nemčiji. Kolk je tukej resnice?
Ah fotr mi vednu govori da nikoli nebom imeu nc, ker sm prevec pošten hehe..tku da ja pisou ne bom tega ampak bom pa povedou kaj smo delali na njej 🙂
Za Francijo ne vem, za Nemčijo pa ziher ne drži, ker spremljam tudi njihov mazda forum. Nisem zasledil teh problemov niti na M6 niti na Mazdah CX5. Kdo ti je pa to rekel? 🤔
Jaz sem še pri skoraj vsakem rabljenem avtu v roku pol leta dal jurja nanj; velik servis za vsak slučaj, kakšne bremze za zrihtat, mogoče nove gume... To je sestavni del . Ok,je razlika 1800eur ali jurja,ni pa konec sveta. Potem boš vsaj vedel pri čem si in če vse ostalo štima je to to .
Saj, če daš jurja ali jurja pa pol na avto in ga potem voziš še deset let, spet ni to toliko denarja. Vsaj veš, da imaš porihtan avto.
Jst sm s prejsnjo generacijo naredi 300.000km, pa sm na motorju zamenjal samo ketno pri 170.000..drgac sam pali in vozi..je pa na novi vsaj veriga boljsa hehe.
Drgac pa neki se premika v "boljso" smer. Mal sm se ohladu in najdu sm novo glavo za "samo" 1800€..zvem jutri za sigurno..tako da bom zamenjal in jo se par let obdrzal in vmes jo prodajal brez popustou. Vzemi ali pusti. Ker avto je drugace kot da je sedaj prsu iz salona..podvozje,karoserija,notranjost top..za turbino me je mehanik spraseval,ce je nova ker nima niti mikrona lufta...ma vse je top, sam ta jebena glava
Vidiš, po prespani noči je vse lepše., 😉
Jaz bi tudi na tvojem mestu to uredil in se vozil naprej. Še enkrat se to ne more ponoviti. 😊
Po mojem je tudi dolžnost servisa, da ti razkrijejo vse, kar je znanega o tvojem avtu in na ta način povzročajo čim manj stroškov in težav. Zato pa so.
Tale oglas si poglejte (po mojem je realna tržna cena okoli 12.000€):
Ampak ta je vsaj napisal, kaj je bilo narejenega na avtu. 🤔 Ni mi jasno, kaj delajo s temi avti oziroma v čem je v resnici štos zvitih glav? Ali je problem kje drugje, da ostajajo brez hladilne tekočine in sčasoma se to zgodi? Namreč, nekateri vozniki nikoli ne dvignejo havbe med posameznimi rednimi servisi. In če delajo po 20Kkm na leto, se vmes lahko marsikaj zgodi.
Ta avto ima sicer kar lepo število kilometrov a vseeno. 🤔
Pokličeš v Mursko Soboto in jim na prijazen način razložiš za kaj gre- če so bili delani izredni servisi ki niso zabeleženi v digitalni knjižici.Probat ni greh.
Ja, saj je normalno, da pokličeš servis, kjer se je avto servisirali in te pač zanima zgodovina avta. Mislim, da je to normalno, če se človek pozanima v kakšnem stanju je avto. Tako sem tudi sam poklical, ko sem kupil prvo mazdo, v Bologno, kjer so bili delani redni servisi in so mi prijazno povedali, kaj vse so naredili že na avtu.
Tako sem tudi izvedel, da je bila zamenjana (pod garancijo) sprednja šipa.
Avto vozi večinoma žena ampak odkar ga imam nisem opazil nobene razlike v moči al pa karkoli.
In ne avta ne bom prodajal s skritimi napakami, ker nebom mirno spau..popravu ga bom..povedou naprej kaj je blo narejeno in dau normalno ceno brez kaksnih popustou..vzemi al bejži..pa tudi ce ga eno leto prodajam
Motor ki smo ga najdli ima 16.000km..ubistvu je nov
Ubistvu ja..95%..morm prespatta šok
Jaz bi na tvojem mestu vseeno poizkušal izvedeti, ali so na kakem servisu kaj delali prej na tem avtu okoli tega tesnila in glave. A si kontaktiral prodajalca?
Tole je zelo verjetna zgodba, ampak vseeno mi je čudno, da v vseh teh letih tole slišim skoraj prvič, da bi bil to znan problem. Link, ki si ga prej objavil je iz ameriškega foruma in tam recimo imajo samo bencinski 2,5 motor, dizlov pa ne.
Motorja sta vseeno toliko različna, da težave na enem ne pomenijo nujno tudi težave na drugem.
Je pa tako, da težave s preplozanim tesnilom bi se na dizlu pokazale prej, saj gre za višje kompresije in vsak normalen voznik bi opazil, da je z avtom nekaj narobe. Po drugi strani imaš pa seveda analfabetične voznike in predvsem voznice, ki ne zaznajo, da je z avtom nekaj narobe pa kar vozijo in vozijo pa ignorirajo raznorazne lučke in je čisto možno, da je počena glava zgolj posledica takega zanemarjanja avtomobila kot pa vzrok.
Ko je bil motor odprt so ugotovili, da je glava počena, zamenjali tesnilo (zato, da izgleda, kot da to ni bil vzrok) zaprli nazaj in lastniku predlagali naj avto čimprej proda. To je pač to, kar se lahko zgodi pri nakupu rabljenih vozil, ker skoraj ne moreš ugotoviti pravega vzroka zakaj je avto v prodaji. In tukaj ni nobene veze al je Mazda, Hyundai, Mercedes, VW al pa Dacia.
Upam, da ne razmišljap tako, da bi isto naredil, kot so tebi naredili, da lepo zapreš motor nazaj in da daša avto v prodajo pa naj se nekdo drug jebe pol s tem. Ker če bo to praksa pol bo nakup rabljeni pa res ratal loterija. Tudi @Sishi je bil 1x takole nategnjen, samo, da so bili ribnjeni ojnični ležaji - sreča je to hitro ugotovil, da je lahko avto vrnil.
V glavnem, začni pri prodajalcu in poskusi tam uredit na osnovi zakonodaje in varstva potrošnikov. Držim pesti, da bo vse OK in da se bo dalo dogovorit.
Tokrat se pa jaz strinjam s teboj 100%.
Ta avto je bil prodan tudi po moje prav zaradi teh težav. Problem pri nekaterih voznikih, ki pravijo, da niso sužnji avtov in samo palijo pa vozijo je ravno ta, da ne zaznajo pravočasno težav.
Še enkrat sem šel prej prečekirat italijanski mazda forum a ne najdem niti enega takega problema. 🤔 Možno je, da se je to zgodilo komu, ki ni na forumu.
Jaz bi kontaktiral prodajalca tega avta in se pozanimal, kje je ponavadi opravljal redne servise.In nato bi kontaktiral njegovega mehanika.
pred 3 minutami je Boss napisal:
Verjamem ☹️ Po drugi strani pa, če je z avtom drugače vse OK in je želja ga vozit še vsaj 5-6 ali več let je menjava motorja vseeno solidna rešitev. Sploh če je kakšen z malo km.
Pa teli so kakor "good guys" - ziher si kej preveč podpiral totalitarizem pa so te hoteli naučiti kozjih molitvic? Sej veš, da se teli borijo proti totalitarizmu, nedemokratičnosti, avtokraciji, cenzuri in podobno.
Če bi bil samo dizel vzrok za "napad" bi jaz prej @Janez007 obtožil kot pa Anonimus.
Ne vem. Vem samo, da so mi zagrozili, da bodo vsem na mazda forumu izdali, kako barvo avta imam, če ne izpolnim njihovih zahtev. So pa bili iz druge veje te hekerske skupine, ki ne podpira demokracije. 🤔
V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.
V bistvu je to prvi primer, da ima kdo na tem forumu tak problem. Niti na italijanskem nisem zasledil še niti enega primera. 🤔Sicer je pa potrebno jemati te mehanike z rezervo. Veliko se jih namreč rado baha pa kar nekaj streljajo. Sem jih že parkrat tako ujel na pretiravanju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri nas tudi. Najprej problemi z dpf, nato na enemu crknjena turbina... Tudi so šli -pa,pa.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani