Žal vsak po svoje egoistično nabija mnenje o tem, kater motor je najboljši, tistih par ljudi, ki pa ne vsiljujejo svojega mnenja se pa preprosto povozi in potem so novinci zmedeni.
@bajsi6 jaz bi vzel G140 z avtomatskim menjalnikom ravno zaradi drugačnega navora v primerjavi z X motorjem, pa tudi avtomatik zna dobro šaltat da si vedno na pravih obratih.
Če kupuješ rabljeno, poglej še G150, to je verzija 2.0 motorja, ki je odklenjen nad 4k obrati v primerjavi z G122.
G motorji so totalno neproblematični, dokler je bilo redno menjano olje X motor ima že GPF, kako bo dolgoročno v mestni vožnji nimam ideje.
Ha, ha. 😊 Drugi vsiljujejo svoje mnenje, samo jaz ne. 🤣
@Alex: Zakaj človeku, ki poudari, da bo imel pretežno mestno vožnjo, vsiljuješ ročni menjalnik leta 2025? Za v mesto je avtomatik. Naj preizkusi oba, bo hitro vedel, koliko je ura.
Ja, EV bi bil idealen. Ampak CX-30 ni EV ... Mogoče bi MX-30 zadoščal.
Dvorjan, zakaj mu vsiljuješ EV, ko pa je lepo napisal, da bi on kupil benzinarja. In ne avta, ki z njim prevoziš 70 km v enem kosu. Čim se bo odločil, da gre ven iz mesta bi problem. Teh mazd so pa prodali enih 14 vsega skupaj. Totalno mimo vse skupaj.
Kot smo rekli, cx30, ročni menjalnik, ki je prava poezija, letnik 2022 gor. Zmaga. 💪
Hvala za tole. Bencinskega navora se bom moral navadit zgleda. Sicer pa G140 avtomatik?
Boš kar precej časa rabil, da se navadiš na atmosferca, pa naj bo to mini dino ali pa x186 motor. Jaz se še nisem in z veliko večjim veseljem vozim dizelsko 6-ko. Dobro, za po mestu bo v redu.
Nikakor pa ne avtomatskega menjalnika, ker so edino mazdini ročni menjalniki poznani kot najboljši.
Odločil se sam, ali boš vzel minii dinota
ali motor, kot se šika. X186 je že preizkušen, na vseh obratih, mini dino je pa sedaj prvič zunaj v tej verziji.
Se mi zdi, da je to nočna mora samo zate … Jaz sem se pred mnogimi leti s fičkotom ali Jugotom normalno peljal na morje… in tudi nazaj domov sem prišel … Tudi smučat smo šli pozimi…
Sej mi smo šli tudi s pony kolesi gor do Kozine. Samo, da smo vmes še kampirali.
Ko je kolo zelo blatno (in to se dogaja vsakič, ko vozimo po boshku) jaz na rahlo operem samo ta večje blato z navadnim curkom , potem ga raje z krpo pobrišem.
12% gor ali dol, za dinota je vsak klanec nočna mora.😉
Pravkar je Boss napisal:
To sploh ni prvoaprilska, ker dejansko je do 4000 obratov. Šele, ko začne tulit in razgrajat je pa dino močnejši. 😜
Pa saj to stalno pravim. Dizelca poje za maredo ta klanec, hitrost mnogo prevelika, medtem ko v dinotu voznik ne pusti lepši polovici, da ga drži za koleno, ker je osredotočen na obrate.
Radio pa samo vedno glasneje pribija ti. Koga briga nad 4000 obratov, takrat je poraba pri dinotu 10 litrčkov in več. 😉
Če bi @Slivka toliko govoril o avtih in njihovi povezavi s problematiko klancev, bi še razumel. 😃 Tam ob obali pa je bolj ravnina.
Za nevednega Janeza 007.
Takoj, ko hočemo z avtom iz obale bilo kam v Slovenijo, se v kratkem, v dolžini 26,2 km povzpnemo iz 0 nadmorske višine na 495 m, kolikor je visoka Kozina. Tako, da si sam izračunaj, zakaj ni dobro kmet dinota na obali. 🙄
danes zjutraj sem doživel pravo avtomobilsko avanturo s svojo Mazdo 6 G165 bencinarjem. Ko sem zagnal avto, je začel iz motorja prihajal zvok, poleg tega je iz auspuha začel prihajati dim.
Je kdo že imel podobno izkušnjo? Kaj bi to lahko bilo? Sem že poklical na pooblaščeni servis in pravijo, da je to vse OK. Rad bi slišal tudi vaše mnenje, naj pokličem dr. Pelkota?
Nič bat..
to je tipično za ta švohnega, podhranjenega dinota. 😉
Vstavi nazaj DPF, zato pa je, da ujame saje - ne kadi, in je stvar rešena.
DPF filter (Diesel Particulate Filter) je namenjenzmanjšanju emisij škodljivih delceviz dizelskih motorjev. Njegova glavna funkcija jezajemanje in shranjevanje sajastih delcev, ki nastajajo med zgorevanjem dizelskega goriva.
Malo zafrkavam ... Servisi imajo določene protokole pri določenih napakah. Večinoma zadeve rešijo - hitro, včasih pa ne - je napako zelo težko odkriti. Po mojem, če bi avto pustil na pooblaščenem servisu teden, dva, bi zagotovo pogruntali in seveda, če bi bil naročnik pripravljen plačati porabljen čas mehanika (od 1 ure do nekaj dni - od 100 do nekaj 1.000 €) in druge stroške (samo diagnostika injektorjev stane cca 500€, preventivno menjavo senzorjev in še česa, nova tesnila, olja, ..., razkopavanje in sestavljanje nazaj). To pač ni racionalno, ne zate, ne za servis. In tudi če servis vse to naredi zastonj, pa se napaka spet pojavi po nekaj dneh, bo kriv slab servis. Tako da jih razumem, seveda tudi tvojo slabo voljo.
Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ... Na forumih boš zelo težko našel rešitev, ker je težava zelo specifična. Mogoče kakšen "star maček" od mehanikov pozna kakšno foro. Jaz bi poklical še @miha20 (ga osebno ne poznam, sem pa slišal že nekaj pohval glede njegovega poznavanja Mazd - tako mehanskih in računalniških).
Še ena anekdota. Človek je cca 20 let nazaj kupil Roverja 214 in po preteku garancije je sem in tja začel cukat. Ga odpelje lastnik na pooblaščeni servis (mislim, da je bil Tehnounion) in so pogruntali - šel je računalnik (takrat je bilo čez 1000 €). In potem je avto delal 14 dni, nakar je spet začel cukat. Po več poskusih na servisu so napako končno odpravili. Kriva je bila slabo privita matica mase na alternatorju. In potem je lastnik zahteval povrnitev plačila računalnika in se je zadeva spet zapletla.
Moje izkušnje s ta prvo dizelco, 136 konjsko, letnik 2004 in uradnim servisom so porazne. Že takoj na začetku se je prižgala check engine lučka. Peljal sem ga na servis prvič. Avto je bil v garanciji.Me pokličejo čez teden dni, da lučka ne gori več. Vprašam jih, kaj so našli? V bistvu nič, nekaj so šarili po EGR ventilu. Čez tri mesece se lučka ponovno prikaže. Zooet teden dni pri njih. Usta zgodba.
Avto v garanciji. Čez pol leta se zgodba ponovi...
... In tako, dokler ni pretekla garancija. In lučka je svetila, dokler ni vzel avta v roke naš bivši Mazdaš Batko. V desetih minutah je našel napako na elektroniki od EGR ventila (moja verzija je imela gor elektronski EGR) In je on rešil zadevo za vedno.
Verjetno imate stanovanje priključeno na kanalizacijo in plačujete odvajanje odplak. Zakaj se še temu ne izogneš in spelješ odplake (drek) direktno na cesto?
Podobno oziroma še slabše je z odvajanjem zelo škodljivega avtomobilskega izpuha v zrak, ki ga potem namesto dpf filtra čistijo naša pljuča...
Vpliv avtomobilov je proti kurjenju na trda goriva minimalen. Dokazano je, da četudi je na avtu dpf filter, še vedno spusti skozi mikro delce, ki so še bolj škodljivi za pljuča kot navadni, večji delci. Tako, da ne verjeti vsega "zelenemu"svetovnemu lobiju, zaradi katerega plačuješ tako drago električno energijo in pogonska goriva.
Kolega je imel na Pežoju en kup problemov. Noben mu ni znal pomagati, od pooblaščenih, do kozolcarjev. Menjal egr, dal očistiti dpf ... nič. Dokler ni zabrisal ven dpf in blindiral egr, zdej pa gre kot metek 🙂
Sicer je imel.druge probleme, avto ni šel nikamor, pregreval se je, menjalnik mu je čudno prestavljal... fora je bila pa v tem, da mu diagnostika ni nič pokazala. Tudi dpf, ko ga je dal očistit je mojstr reku, da bo za 200 000km mir, no pa ni bil.
Tako, da je lahko res neka banalna napaka. Če se ne motim je še en serviser za Mazde nekje pri Polhovem gradcu, ki je delal/dela na pooblaščencu, če bi kaj znal pomagat?
To je ponavadi najboljša rešitev, ki čudežno reši vse probleme. 😊
Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase.
Ha, ha, kakšno je šele mnenje mehanika, ki je bil na servisu mercedesov (Avto plus) v Kp. Prej je servisiral Mazde. Po letu dni servisiranja mercedesov je dal odpoved In je šel na svoje.Ko pridem enkrat na leto k njemu na redni servis z Mazdo 6 mi pravi, Mazde so doktorji za mercedese.
Najlepša hvala. Polirko imam 🙂Razmastim z alkoholom ali prav čistilom proti maščobi?
Na avtologu mi piše E7M, sta to dve različni kodi za isto zadevo?
Lahko z alkoholom. Važno je, da ni na barvi nobenih maščob, nobenega prahu, ne sme bit mokro. Ne sme bit niti premrzlo, najbolje je to delati.pri temperaturi 20°C +.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ha, ha. 😊 Drugi vsiljujejo svoje mnenje, samo jaz ne. 🤣
Povezava za deljenje
Deli na druge strani