Skoči na vsebino
Jaz mam tud problem
Napisano

preden grem spet na servis, mogoce ma kdo idejo

-pred kratkim je zacel avto slabo vleci.

-sem sel na servis in so 1. Dali se enkrat software gor, 2. Zamenjali filter goriva...po tem se ni zgodilo nic posebnega razen da je motor lepse tekel.

-potem sem sel se enkrat in so zamenjali merilec pretoka zraka...po tem je blo vse ok.

 

Zdaj pa vcasih sept zacne slabo vlec, pol recimo ugasnem avto pa spet ok vlece, pa tko naprej...

 

Se za potrditev moja meritev (da ni samo v obcutku)

ko je vse ok rabi od 80-120 km/h v peti prestavi 11 sek

ko pa slabo vlece pa rabi od 80-120 km/h v peti cca 16 sekund.

 

A ma kdo kaksno idejo?

 

Saj verjetno so sicer vse to na servisu ?e pregledali, ampak vseeno (takole, da kar s tavelkim kladvom udarim :P ):

 

Intercooler? Turbina? AGR ventil? ?rpalka za vbrizg goriva? ?obe?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - zavore (diski in plo??ice)
Napisano

Tko kot pravta Peo in Yavarye je bru?enje diskov ?isti nateg saj zadeva za?ne ponovno tresti po 3.000 do 4.000 km, vsaj taske so moje izku?nje. Najcenej?e in najbolj trajna je edino nabava diskov enega od bolj priznanih izdelovalcev.

 

Jaz lahko temu sranju z diski samo pritrdim. Meni so jih v garanciji menjali pri 10.000km. OK, od takrat so zdr?ali do 110.000km, zdaj pa spet trese pri mo?nej?em zaviranju na AC. Enako razmi?ljam, da bi zamenjal s ?im, kar ni original od Mazde. Slab?e verjetno ne more biti. ?e je kdo ?e menjal, naj napi?e, kaj si je vgradil in kak?ne so izku?nje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

?al moram tudi to mo?nost da je bilo gorivo nekvalitetno izklju?iti,tudi jaz sem pomislil na to mo?nost in sem na PETROLOVI ?rpalki reklamiral gorivo (tankam samo na njihovih ?rpalkah) in po odvzetem vzorcu goriva s istega to?ilnega mesta s katerega sem imel gorivo v rezervoarju, sem dobil odgovor da je gorivo ustrezno in ,da ni imel nih?e drugi te?av z gorivom.(en vzorec imam doma v originalni embala?i)

Na servisu so pa? resetirali in pa ponovno nastavili ra?unalnik,mislim pa da vzroka napake niso odpravili

napaka je po mojem mnenju v napa?nem izgorevanju saj je tudi poraba za cca 1 l kot jo poka?e ra?unalnik,verjetno bodo zamenjali DPF filter

 

No ja, racunalnik ni zanesljiv pokazatelj porabe. Pri sebi na M6 ga moram vsakih toliko casa na novo nastaviti, da kaze pravilno. Jaz bi vsekakor stavil na elektroniko. Preberi si visje zgoraj, kako deluje DPF v Mazdi 5. Zdaj, ce menjava DPF vkljucuje tudi menjavo elektronike, ki krmili celotno zadevo, potem OK, sicer pa ne vem, ce bo samo menjava enega mehanskega dela pomagala. Ampak OK, nisem serviser, zato ne bom sodil. Vsekakor pa porocaj o napredku. Srecno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

mestne vo?nje je relativno malo saj je statisti?no gledano prevo?eno cca 100 km dnevno in pa zadnji v?igi DPF so se zgodili na avtocesti po cca 25 km vo?nje in je nemogo?e ,da motor ni bil ogret ,mazda 5 nima aditiva in ni predvidena zamenjava DPF filtra ne glede na prevo?ene kilometre.

 

Kaj pa so do sedaj na servisu v zvezi s tem sploh naredili? So kaj ze menjavali? Mislim predvsem na elektroniko in ne na sam DPF.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Iskal sem tole stran, ki si jo ti navedel, da bi ugotovil na?in delovanja, pa je nisem na?el, zato sem za?el sklepati in o?itno me je zaneslo na napa?no smer. Kakorkoli ?e va?no je, da se stvari razjesnijo. Va? gla ve? ve, oziroma ve? najde... :jupiii:

 

Vsekakor, zato pa je forum... :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Potem, kar si navedel ima 5-ka druga?en sistem od tistega, ki sem ga navedel. To je sistem podoben, kot ga ima Ford mondeo TDCI, ki nima potrebe po aditivu in problem prepre?avanja oksidacije na nizkih temperaturah re?en druga?e.

 

Ja, na splosno je kot kaze nekaj zmote v javnosti glede razvoja posameznih diesel motorjev pri Mazdi in Fordu ter sodelovanja med Fordom in PSA. Na servisu so mi ze nekajkrat zatrjevali, da Mazdini diesel motorji (govorim za M6) nimajo nic kaj dosti skupnega s Fordovimi oz. PSAjevimi.

 

Kar zadeva pa Zvonkov problem. Mestna voznja verjetno ni vzrok, ker potem bi problem moral izginiti, ko se enkrat vozi 10 do 15 minut nad 2000 vrtljaji in 40kmh (odprta cesta torej). Lahko, da je kaj narobe z elektroniko (PCM), ki krmili vbrizg v povezavi z DPF. Verjetno bi bilo smotrno, da mu jo zamenjajo in upajo, da je to to.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Ko si navedel te?avo s signlizacijo DPF sem se spomnil, da imam tudi jaz v enem od svojih c-jev podobno zadevo in mi se je za?ala pri?igati lu?ka FAP. Za razliko od tebe se je meni za?ela pri?igati po 110.000km, ko je zmanjkalo aditiva, ki prepre?uje oksidacijo saj na relativno nizkih temperaturah in ma?enje filtra. Pri meni ni bilo takih te?av in sem prevozil ?e cca 10.000 km brez aditiva, le poraba je za nianso porasla.

Za?el sem malo raziskovati, da bi ugotovil kak?na je konstrukcija pri mazdi in, ali ima tudi ta aditiv. Pri mazdi nisem na?el ni?esar, zato se pobrskal ?e po atetovih, Fordovih, straneh in na?el TO-LE in ugotovil, da je tudi pri mazdi 5 prisoten aditiv, shranjen nekje ob motorju (cca. 3 litre).

V za?etku mi ni palo na pamet, da bi mazda imela neke veze s citroenom, potem pa se mi je "posvetilo", da le nista tako dale?, kot izgleda. Zadnje ?ase Ford in PSA sodelujeta predvsem pri razvoju dizel motorjev, kjer je PSA po razvoju nekoliko v prednosti. Ima pa tudi Ford nekaj dobrih re?itev, kot je npr.: duratorque. In nastala je generacija motorjev, ki se vrtijo tudi v mazdah.

In kaj naj bi bil problem pri tebi? (zgolj predpostavka)

Kolikor sem razumel ima tvoja 5-ka malo prevo?enih km, zato obstaja verjetnost, da je nekaj narobe z sistemom za doziranje aditiva, ali v rezervoarju ni aditiva, ali pa je napaka na sistemu za doziranje. :whatever::whatever::hohoho:

?e je to res, bom po?asi za?el MMS ra?unati svoje storitve. :danzoman::danzoman::bravo:

 

Tole z aditivom ne bo drzalo. Sicer pa prilagam nekoliko bolj obsiren tekst glede delovanja DPFja.

 

Celoten tekst (KLIK)

 

Diesel particulate filter System ? Euro Stage IV Compliance

 

These engine technologies are combined with a new catalyzed diesel particulate filter system that reduces PM emissions to almost zero and ensures Euro Stage IV compliance and lower operating costs in most countries. The system captures PM in a silicon carbide ceramic filter with a honeycomb structure consisting of square channels, arranged in staggered formation and closed off at alternative ends. PM contained in the exhaust gas accumulates at the porous dividing walls, while gases pass through the filter.

 

To prevent the filter from becoming blocked with PM, it must be “regenerated??? at certain intervals. With the aid of a pressure-difference sensor located at the bulkhead of the engine compartment which measures the pressure difference in the exhaust gas flow upstream and downstream from the diesel particulate filter, three exhaust gas temperature sensors and an O2 sensor, the powertrain control module (PCM) monitors the PM amount in the filter. When filter capacity is reached, the PCM in conjunction with the common-rail injection system initiates burn-off of the accumulated particulates in the filter by injecting small amounts of fuel during the exhaust cycle and raising exhaust gas temperatures for a short period. Further measures to increase the exhaust gas temperature include closing the EGR valve and the intake shutter valve.

 

The new Mazda5 diesel uses a catalyzed diesel particulate filter with channels in the filter coated with platinum. This coating lowers the light-off temperature of the collected PM and allows filter regeneration at a lower exhaust gas temperature of 350 to 500 C° (depending on engine operating conditions). By using a catalytic diesel particulate filter, Mazda5 does not need a special fuel additive to reduce the light-off temperature, as some cars do, making the filter system maintenance-free.

 

To achieve the exhaust gas temperature required to burn off PM during the regeneration process, the amount of fuel injection is increased. However, the regeneration process of the diesel particulate filter represents a marginal part of total engine operating time, so its impact upon overall fuel consumption is minimal. Mazda5’s diesel derivatives with diesel particulate filter system meet strict Euro Stage IV emission standards while using only 6.3 litres of fuel per 100 km (combined) and producing 173 g/km of CO2.

 

Mazda5’s diesel particulate filter system is able to regenerate itself under normal driving conditions that combine a mixture of urban and extraurban driving. However, in highly unusual conditions (like continuous days of ultra-low speed driving) a diesel particulate filter indicator light on the dashboard will indicate that regeneration is required. The car should then be driven at a normal speed for 10 to 15 minutes (at an engine speed of 2000 rpm or higher and a vehicle speed of 40 km/h or more) to regenerate the filter.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Hmmm... kaj takega pa od Mazde ne bi pri?akoval. A si preveril kaj po drugih (tujih) forumih, ?e ima kdo podobno napako? Obvezno pa se obrni tudi na generalnega uvoznika MMS.

 

Sem jaz pogledal na nemskih forumih, pa nisem nic podobnega nasel. Vecinoma jamrajo cez ropotanje sprednje preme, kaj drugega pa se niso nasli. Upam Zvonko, da so ti vsaj dali nadomestno vozilo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

najbolj zanesljiv avto 2006
Napisano

Samo menjava olja (+oljni filter), tisti antifriz pa to so sami zamenjali. Redni servis imam avgusta pa kdor od vas trdi da je 16.000k za delo malo je mal usekan, oprostite izrazu. Delo je trajalo 15-20 minut, sem bil poleg. ?e pa vsi pa? mislite da je to poceni potem sem pa? jaz bedak o?itno. Kar se pa ti?e poceni materiala: Koliko je 3,5 litra najbolj?ega Castrol sinteti?nega na obi?ni bencinski? Olje ki ga to?ijo na servisu je iz sodov kobajagi Mazda olje (pa ja, Mazda ima zihr svoje olje, Valvoline na kubike po moje) Podlo?ka (?ajbca) 1k? Drobni material? Kak? Sendvi? za serviserja? Vitrex 1k - preveri bencinska ceno za 3 l.

 

Brez zamere ampak navajeni ste pla?evati brez pripomb - ker je Mazda kao japonski mercedes morajo biti servisi dragi. Pa ja, menjava olja je bolj zahtevna kot na drugih avtomobilih, zato pla?ajte 16k. Za ?tampiljko, se razume.

 

In kaj ti bodo avgusta delali na rednem servisu? Ni mi jasno, zakaj si sel zdaj menjat olje. Bi pac samo dotocil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

popravilo menjalnika
Napisano

naj ti povem da so mazde zelo kvalitetne velikih popravil do zdaj nisem delal se..razen tega menjalnika...edine slabosti so pr mazdi 6 sprednje luci tega se dosti menja mehanskih napak nism se zasledil

 

Hmmm, ja, verjetno res, ampak imajo pa celo kopico otroskih bolezni: AGR ventil, ukrivljanje diskov, stalna potreba po mazanju volana, zatikajoc menjalnik...

 

Pa ne me narobe razumeti, z avtom sem sicer zelo zadovoljen, ampak me presenca, da pri Mazdi ob "faceliftu" dolocenih stvari se vedno niso odpravili (vsaj kolikor prebiram mnenja voznikov po tujih forumih).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjalnik M6 CD
Napisano

Tudi jaz nisem opazil nobenih posebnosti na menjalniku pri M6. :ne vem: S tem da je bil menjalnik pri prej?njem avtu ena od bolj?ih stvari (VW Polo). Sem pa vozil recimo ?e 2 razli?na clia (prej?nji model), tam pa ko doda? gas, menjalnik ska?e naprej in nazaj, isto je bilo tudi pri starih meganih in vseh renaultih nasploh... To bi me pa res motil. <_<

 

Hvala za komentar, vendar pa sem spraseval po menjalnikih v sesticah z diesel motorji, kjer se tovrstni problemi tudi pojavljajo. Mimogrede, tudi pri moji sestici menjalnik "trza" nekoliko naprej in nazaj pri speljevanju.

 

Za tiste, ki razumete nemsko:

 

http://37747.rapidforum.com/topic=100876526671

 

http://37747.rapidforum.com/topic=100283127190

 

Za dostop se je potrebno na forumu registrirati (brezplacno seveda).

 

jaz se zdaj trenutno s xenonkami ukvarjam... pride pa tud menjalnik na vrsto, o ja, n? bat - pa ?e zvijajo?i se diski bodo tud predmet debate, pa ?e ID3 tagi na MP3 playerju, pa ?e kak?en krmilni mehanizem..

 

Do konca garancije bo ?e dost projektov tako, da mi ne bo dolg?as :D

 

Boss, je tvoja Mazda t.i. druge generacije, se pravi "nova" po prenovi lansko leto?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjalnik M6 CD
Napisano

Mazda 6 ima natan?en menjalnik z relativno kratkimi hodi, Meganu pa menjalnik "opleta" kot neko? pri jugecih...meni osebno to ne ustreza! :angry:

 

Ja, to je sicer res, ker je vpetje rocice pri novih menjalnikih drugacno (od tod tudi vse te?ave z menjalnikom pri ?estici). O natan?nosti in kratkih hodih menjalnika na M6 pa raje nebi. Pri Meganu so bili hodi vsaj teko?i in gladki, kak?nega hudega opletanja pa sam nisem opazil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjalnik M6 CD
Napisano

Tudi meni je menjalnik v?e?en - sploh v primerjavi z Renojem, ki sem ga vozil pred Mazdo!

 

Hecno. Jaz sem imel Megana pred M6, pa je bil menjalnik veliko boljsi. Torej pravite, da pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. ter obratno ni nobenih tezav, nobene zatikanja in skrtljanja? Vse prestave enako tekoce prestavljajo? Ce je tako, bo treba spet na servisu malce povprasati. Kaj pravis Boss, midva imava ocitno podobne izkusnje?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjalnik M6 CD
Napisano

na ?alost je to ena slab?ih stvari na ?estki... klele se mi kr kolca po menjalniku, ki sem ga imel v Clarusu, da o menjalniku v Golfu sploh ne govorim...

Druga? so pa tudi meni rekli, da se kaj dosti ne da narediti... :(:angry:

 

Imate vsi, ki vozite M6 z diesel motorjem, isti obcutek? Zanima me, ce je to problem pri vseh, ali gre samo za tezave pri nekaterih?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjalnik M6 CD
Napisano

Zdravo,

 

Mene ?e precej ?asa jezi menjalnik na M6 CD, ker je iz 1. v 2. in iz 2. v 3. precej zatikajo?. Ima morda ?e kdo podobne te?ave? Na servisu pravijo, da se ne da ni? narediti. Olje so zamenjali in je morda malo bolj?e, problem pa je v vpetju prestavne ro?ice (serijsko). Je kdo uspel re?iti zadevo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - volanski drog
Napisano

Meni se je tole dogajalo. pol so mi pa pri skorn?ku v velenju zamenjali - v garanciji -kompletne nosilce (motorja in menjalnika) zdaj je pa vredu

 

Kak?no zvezo imajo nosilci motorja in menjalnika z volanskim drogom?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

INA-smeće a ne benzin
Napisano

Eto malo sam se raspisao, ali morao sam. Ljut sam ko batina, ne zbog dvjesto kuna (ma vraga ne) nego ?to će gamad dobiti jo? ko zna kolko puta tih 200 kn, a ni? im nemre?.

Sad se idem vozit bezveze po gradu da potro?im to smeće :angry:

 

V Sloveniji lahko zahteva? odvzem vzorca goriva in zahteva? povra?ilo ?kode (?e ima? seveda shranjen ra?un od tankanja), ?e se izka?e, da je gorivo slabo (ne dosega predpisanih standardov). Verjetno imate podobno urejeno tudi na Hrva?kem. Vpra?anje pa seveda je, ?e se ti da s tem ukvarjat, ?e posebej v primeru, ko velike neposredne ?kode ni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Okvara motorja el. sipe
Napisano

no, pokvaril se mi je ta motor...vprasal sem na Gami, nov stane cca. 28.000sit. Garancije ni vec, ampak so rekl da se bomo nekak zmenil :)

skratka ne morem odpret okna na moji strani :(

 

Od mene se je k sreci "poslovil" ze v garancijskem obdobju. No ja, se ena rec na seznamu znanih slabosti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.