Skoči na vsebino
Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano

Kje se pojavi ta dim?

 

Sicer izkušnja z viličarjem, pa vseeno: pri speljevanju obremenjenega viličarja se je vedno sivo-modro kadilo iz njega, ker je spustil semering na glavni gredi in je olje kapljalo h sklopki. Ko se je sklopka pri speljevanju segrela, se je to olje kadilo. In bolj ko je bila mastna, bolj so jo "matrali" in zato se je še bolj kadilo...

 

 

Ampak to se je kadilo iz sredine viličarja, ne iz izpušne cevi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2.2 2016 175, awd karavan
Napisano

@apokalipto_81, predlagam en poskus: snemi čep z ekspanzijske posode, vžgi motor in počakaj, da se segreje (nekateri tudi pri vročem motorju snamejo čep, ampak tega ne priporočam). Nato opazuj gladino v ekspanzijski posodi. Zaradi vibracij motorja je lahko rahlo vzburkana. Če pa ven prihajajo mehurčki, imaš pa hude težave v stilu počene glave motorja, prebitega tesnila, ...

 

Mimogrede, kakšno je pa motorno olje? Ker v določenih primerih lahko hladilno tekočino zmeša v olje. Kar spet ni dobra novica...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Priporočam Interclass. Ko končajo, boš imel notri še nekaj orodja (vsaj pri meni so v povprečju na vsak drugi servis pozabili kakšen kos orodja), pa še svoj avto boš dodobra spoznal (ko boš za njimi popravljal malomarnosti). Seveda bo vedno krivo vse drugo (poplava na luni, peščeni vihar na Arktiki, pingvini v Sahari,...), samo oni pa vedno vse naredijo brezhibno in neoporečno...

 

 

 

In ne zanašaj se na Majesa, on je v bistvu penzionist, ki si krajša čas in dviguje penzijo s tem, da hodi tja...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Gregor Muc-Up napisal:

Hahaha :) Toliko veselja kot nam pa ta avto prinaša, pa že dolgo noben :) 

 

Verjamem, verjamem. Samo drži se ga in ne delaj traparij, kot sem jih jaz...

 

 

pred 22 minutami je Gregor Muc-Up napisal:

Bomo pogledali, če smo kaj premalo zategnili in se javim. 

 

Tudi preveč privito ni dobro...

 

 

pred 23 minutami je Gregor Muc-Up napisal:

Zdaj smo na 352k km in smo naredili tudi redni servis (intervale imam 10-12k km).

 

Mi smo delali redne servise na 20.000 km (+/- 500 km) in smo zadnji servis naredili pri 340.000, pri 360.000 pa prodali. 

 

Eeee, če bi prej vedel, bi raje šli v menjavo zobatega jermena kot v menjavo vozila...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To imaš pa res smolo, ker jih je res zelo malo, ki bi imeli težave z računalnikom. Kakorkoli, vem, da je zoprna situacija, ampak - brez naglice! Na servisih so nekajkrat rekli, da je kakšen avtomatski menjalnik treba zamenjat z novim, pa je na tem forumu mož, ki ga je "spravil k pameti" za 400€... 

 

Če je šel računalnik - v kakšnem stanju je avto? Je vozen?

Lahko ta računalnik kam dostaviš?

Je računalnik še v avtu in je treba cel avto z avtovleko selit?

Kje sploh je avto?

Je res računalnik napaka?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 10 urami je scania napisal:

150-170km/h enkrat na teden nebo dovolj, bolje 280-320km/h. Halooo opravičujete nakup vozila s takšnimi brezveznimi. Kupite si avto, ki ga potrebujete in je primeren relacijam ki jih imate. To je smrt za dizla in ja 3,3 motorji so imeli ali še imajo težave, s hladilno tekočino, menjavali so komplet motorje. Dizel je namenjen za dolge vožnje, ne za 40km v obe smeri, to je 20km v eno stran, kaj je to za dizla niti zagreje se nene prav. @mazdaman ima prave relacije za dizla in zato ima mir z njim. Mazda dizel ni slab motor samo kaj ko folk uporablja nove dizle za 5km v eno stran in potem se smilijo sami sebi, pa mazda dela slabe motorje in mazda je slaba znamka, ma mazda ni nič kriva, kriv je kupec ki nima pojma kaj kupuje in kaj sploh rabi.  Dizel je za relacije Maribor - Ljubljana vsak dan, ne pa za razkazovanje kamiona po mestu.

 

Sem tudi jaz takega mnenja. Dizel je stroj in dela dobro, če ga uporabljaš tako, kot se dizla uporablja.

 

In, @Anit, če ti jaz, zapriseženi "dizelaševec", predlagam kaj drugega, potem res razmisli, kaj boš kupil...

Mimogrede, Mazda dela tudi šestvaljnega ne-dizla...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motor je nov na tržišču, zato z gotovostjo ne more nihče nič povedat. 

 

Je pa dejstvo, da dizel mora imeti pravo delovno temperaturo, da vse deluje, kot je prav. In velik motor potrebuje veliko časa, da se segreje. Zato bi ti za zmerno do pretežno kratke vožnje tudi jaz odsvetoval dizla, sploh tako velikega... 

Kaj pa je zate 'krajša vožnja'? Za mene je 'krajša vožnja' kakšnih 25 do 30 km v eno smer. Pa zate?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izkušnje z menjavo filtra DPF
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

... ... ... ... ... ...

... ... ... ... ... ...

... ... ... ... ... ...

 

Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb....

 

Ne, zagotovo ne. Ker je narejen na Poljskem.

Razen štirikolesnega pogona, ki je narejen na Slovaškem.

Pa motorja, ki je narejen na Češkem.

Pa zavornih diskov, ki so narejeni v Bosni in Hercegovini.

Pa mogoče je kaj narejeno še kje drugje, ampak še nisem odkril... Kakorkoli, vsi prej omenjeni zagotovo nimajo portugalskih plač. Zato pa je FucksWagen tak, kot je. Čeprav ima nemško ceno...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izkušnje z menjavo filtra DPF
Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

 

In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢

 

Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. 

 

Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Očitno gre za kup nesporazumov...

 

So mi nekaj na hitro razlagali, da Honda (vozila, ne motorji) ima verigo med motorjem in kolesi in je ta veriga tudi menjalnik. Pa sem pomislil, da ima tudi Mazda kaj takega, kakšen nov menjalnik. Zato me zanima, kakšno verigo bi menjali, kje to je in kako funkcionira ta zadeva? 

 

Mah, pusti stat, da ne bo še kakšne hude krvi po nepotrebnem...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 11. 3. 2024 ob 11:32 je Z M A J napisal:

Dvomim, da se tole menja pred pol milijona prevoženih. Od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje, heh

 

Use je to fajn pa krasn,

sam men tuki neki ni čist jasn...

 

Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...

 

Pogonske verige imajo ponavadi kolesa in motorna kolesa. Avtomobili imajo menjalnik - tak ali drugačen. Kakšno verigo bi vi zdaj menjali?

 

Sem pomislil še na verigo za pogon ventilov. Ampak tista mora premagovati zgolj trenje v ležajih in silo vzmeti ventilov. Torej nima veze z velikostjo in navorom motorja, ker ne prenaša navor od motorja naprej, ampak skrbi zgolj za odpiranje ventilov. A gre za dizla z veliko navora ali pa za nedizla z malo navora, tu sploh ni pomembno...

 

Zato me res zanima, kakšna je ta pogonska veriga, ki bi jo vi radi menjali? Ima Mazda kakšen nov menjalnik, tak kot bicikli? Ker edino pri takem načinu veriga prenaša navor motorja - in od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda5 menjava glavnega jermena
Napisano

Mi smo imeli Mazdo 5 z dvolitrskim turbo dizlom in 105 kW.

 

Ti motorji so narejeni, da delajo. Zdaj je pa vse odvisno od tebe, kako ta motor uporabljaš... Če delaš vsak dan vsaj 30 km v eno smer in potem vsaj še toliko nazaj, bo zadeva nekako šla. Če so vožnje krajše, znajo biti težave...

 

Mi smo zobate jermene menjali na 120.000 in na 240.000. Na 360.000 ga nismo, smo menjali cel avto (ja vem, sem bil kreten. Saj star slovenski pregovor pravi: če bi bil vedež, ne bi bil revež). Če so vožnje, kot se za gre in da se zadeve ne špara preveč (dizel mora delat), tudi z DPFjem ne bo težav. In tudi če bi bile, ga na Krasu dobiš novega za 350€... Ko smo drugič menjali zobati jermen (na 240.000), smo menjali še podložke pod injektorji. Po besedah mehanika jih sicer ne bi bilo treba, ampak ker so me drugi strašili, da so te podložke katastrofa, sem naročil, naj jih kar zamenjajo. Baje, da pa te podložke res znajo narediti "štalo", niso pa drage, zato smo jih menjali. Ja, in servise smo redno delali na vsakih 20.000 km, kar je pri nas zneslo 1 do 2 krat na leto (letno smo delali med 25.000 in 30.000 km). Sicer so mnogi strašili, da olja ne zdržijo in da je treba menjati na 15.000 ali celo na 10.000, ampak stari Mazdini dizli niso narejeni za hecanje temveč za delo.

 

Menjava zobatega jermena pri pooblaščenem servisu (dokler je Mazda imela zaupanja vreden servis in ekipo "starih" mačkov, sem vedno vozil na pooblaščen servis) je bila 700€ skupaj z menjavo jermenice alternatorja - ki je pa cvetka zase, ampak pustimo to za kdaj drugič...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano

Nazaj grede po štirinajstih kilometrih v hrib še vedno mrzel...

 

IMG_20231219_163030285.jpg

Sem imel namen naredit sliko, ko se segreje, a po ovinkasti hribovski cesti ni kaj dosti časa gledati v ekrane...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano

Ker imam še vedno nadomestno vozilo, sem se odločil še tu preveriti, kako hitro se segreje.

 

Fuck Transit Custom:

 

IMG_20231219_060759340.jpg

IMG_20231219_063434453.jpg

Po dvajsetih kilometrih je še vedno mrzel. Je pa res, da je bil popolnoma prazen. Pod obremenitvijo bi se prej segrel...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ...

 

... ... ... ... ... ... ...

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

 

Mene so pa prepričevali, da Lada Niva veliko popije...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.