Ne, v MB z mano še ni bila:) kakšna njena sorodnica, zgleda.
Drugače ima 250 000 prevoženih. Na spletu, vidim, se jih prodaja nekaj z okvaro motorja tudi pri nižjih km od teh in vedno kakšna s cca 400 000 ali več prevoženimi. Zanimivo
V Mariboru ni tvoja petka ampak naša. Kovinsko modra in zadaj levo nalepka: Slivkovi otroci v, na, ob, pod ali nekje okoli avta.
In na Avto.net so vse dobro ohranjene in malo vožene. In vsaka ima že več lastnikov. In se je resno za vprašat, če so tisti kilometri realni...
Tak motor, kot imaš ti, je pri nas vlekel tudi 1300 kg težko počitniško prikolico. Z ženo imava pa zdaj 6 otrok. In v vseh 360.000 km je samo enkrat obstal - zaradi smeti v nafti... Zato se mi pa tudi toži po njej. Če bi takrat vedel to, kar vem zdaj, bi takrat rajši dal kakšnih 7.000€, pa jo dal temeljito obnovit. Ker petka je res fenomenalen avto: majhne dimenzije, ogromen prtljažnik, sedem sedežev, praktičen, uporaben, prilagodljiv, motor trpežen in zmogljiv, pa s povprečno porabo 6,3 niti ni pretirano požrešen...
Mnja, tista polna električna oprema je res bombonček...
Mmmm, bom še malo premislil. Ker ravno zaključujem en projekt: Fiat Cinquecento iz leta 1996. Ličarsko na novo pobarvan, obnovljeni amortizerji, novi zavorni diski, odprt menjalnik in zamenjane sihronske puše, generalka na motorju, nove pnevmatike, ... ... ...
Cifra gre proti 3.600€, avto pa v bistvu na novo sestavljen. In trenutno nimamo več potrebe. Če bi bila "polno električna", bi jo vzel za naslednji projekt, pa bi počakala, da bi imel čas. Tako pa obnavljat "na zalogo" avta, ki niti ni točno to, kar si želimo in kar so znali narediti pred 15timi leti, zdaj pa ne znajo več...
Ima električni pomik drsnih vrat in vlečno kljuko?
Prevoženi kilometri?
Preden odpelješ na Dinos, me kontaktiraj.
Ker jaz, kreten, sem našo prodal, ko je imela 360.000 km (pa to je že staro in zvoženo, saj bo menjava sklopke in zobatega jermena pa čiščenje PDFja dražje, kot je sploh vredna) in kupil popolnoma novega dvoliterskega dizla s sedmimi sedeži, FucksWagna. In vem, da se take Mazde splača popravljat. In tisti, ki je kupil našo petko, jo je zrihtal in se brezskrbno vozi. Za razliko od mene, ki sem kupil popolnoma nov ... ... ... One...
Sicer izkušnja z viličarjem, pa vseeno: pri speljevanju obremenjenega viličarja se je vedno sivo-modro kadilo iz njega, ker je spustil semering na glavni gredi in je olje kapljalo h sklopki. Ko se je sklopka pri speljevanju segrela, se je to olje kadilo. In bolj ko je bila mastna, bolj so jo "matrali" in zato se je še bolj kadilo...
Ampak to se je kadilo iz sredine viličarja, ne iz izpušne cevi...
@apokalipto_81, predlagam en poskus: snemi čep z ekspanzijske posode, vžgi motor in počakaj, da se segreje (nekateri tudi pri vročem motorju snamejo čep, ampak tega ne priporočam). Nato opazuj gladino v ekspanzijski posodi. Zaradi vibracij motorja je lahko rahlo vzburkana. Če pa ven prihajajo mehurčki, imaš pa hude težave v stilu počene glave motorja, prebitega tesnila, ...
Mimogrede, kakšno je pa motorno olje? Ker v določenih primerih lahko hladilno tekočino zmeša v olje. Kar spet ni dobra novica...
Priporočam Interclass. Ko končajo, boš imel notri še nekaj orodja (vsaj pri meni so v povprečju na vsak drugi servis pozabili kakšen kos orodja), pa še svoj avto boš dodobra spoznal (ko boš za njimi popravljal malomarnosti). Seveda bo vedno krivo vse drugo (poplava na luni, peščeni vihar na Arktiki, pingvini v Sahari,...), samo oni pa vedno vse naredijo brezhibno in neoporečno...
In ne zanašaj se na Majesa, on je v bistvu penzionist, ki si krajša čas in dviguje penzijo s tem, da hodi tja...
To imaš pa res smolo, ker jih je res zelo malo, ki bi imeli težave z računalnikom. Kakorkoli, vem, da je zoprna situacija, ampak - brez naglice! Na servisih so nekajkrat rekli, da je kakšen avtomatski menjalnik treba zamenjat z novim, pa je na tem forumu mož, ki ga je "spravil k pameti" za 400€...
Če je šel računalnik - v kakšnem stanju je avto? Je vozen?
Lahko ta računalnik kam dostaviš?
Je računalnik še v avtu in je treba cel avto z avtovleko selit?
150-170km/h enkrat na teden nebo dovolj, bolje 280-320km/h. Halooo opravičujete nakup vozila s takšnimi brezveznimi. Kupite si avto, ki ga potrebujete in je primeren relacijam ki jih imate. To je smrt za dizla in ja 3,3 motorji so imeli ali še imajo težave, s hladilno tekočino, menjavali so komplet motorje. Dizel je namenjen za dolge vožnje, ne za 40km v obe smeri, to je 20km v eno stran, kaj je to za dizla niti zagreje se nene prav. @mazdaman ima prave relacije za dizla in zato ima mir z njim. Mazda dizel ni slab motor samo kaj ko folk uporablja nove dizle za 5km v eno stran in potem se smilijo sami sebi, pa mazda dela slabe motorje in mazda je slaba znamka, ma mazda ni nič kriva, kriv je kupec ki nima pojma kaj kupuje in kaj sploh rabi. Dizel je za relacije Maribor - Ljubljana vsak dan, ne pa za razkazovanje kamiona po mestu.
Sem tudi jaz takega mnenja. Dizel je stroj in dela dobro, če ga uporabljaš tako, kot se dizla uporablja.
In, @Anit, če ti jaz, zapriseženi "dizelaševec", predlagam kaj drugega, potem res razmisli, kaj boš kupil...
Mimogrede, Mazda dela tudi šestvaljnega ne-dizla...
Motor je nov na tržišču, zato z gotovostjo ne more nihče nič povedat.
Je pa dejstvo, da dizel mora imeti pravo delovno temperaturo, da vse deluje, kot je prav. In velik motor potrebuje veliko časa, da se segreje. Zato bi ti za zmerno do pretežno kratke vožnje tudi jaz odsvetoval dizla, sploh tako velikega...
Kaj pa je zate 'krajša vožnja'? Za mene je 'krajša vožnja' kakšnih 25 do 30 km v eno smer. Pa zate?
Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb...."
Ne, zagotovo ne. Ker je narejen na Poljskem.
Razen štirikolesnega pogona, ki je narejen na Slovaškem.
Pa motorja, ki je narejen na Češkem.
Pa zavornih diskov, ki so narejeni v Bosni in Hercegovini.
Pa mogoče je kaj narejeno še kje drugje, ampak še nisem odkril... Kakorkoli, vsi prej omenjeni zagotovo nimajo portugalskih plač. Zato pa je FucksWagen tak, kot je. Čeprav ima nemško ceno...
Smo podjetje s 25 letno tradicijo, saj delujemo že od leta 1992. Smo eno vodilnih podjetji na področju katalizatorjev in filtrov trdih delcev (DPF-FAP).
Ni ravno cena dveh piv, ni pa tako pregrešno drago kot original...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V Mariboru ni tvoja petka ampak naša. Kovinsko modra in zadaj levo nalepka: Slivkovi otroci v, na, ob, pod ali nekje okoli avta.
In na Avto.net so vse dobro ohranjene in malo vožene. In vsaka ima že več lastnikov. In se je resno za vprašat, če so tisti kilometri realni...
Tak motor, kot imaš ti, je pri nas vlekel tudi 1300 kg težko počitniško prikolico. Z ženo imava pa zdaj 6 otrok. In v vseh 360.000 km je samo enkrat obstal - zaradi smeti v nafti... Zato se mi pa tudi toži po njej. Če bi takrat vedel to, kar vem zdaj, bi takrat rajši dal kakšnih 7.000€, pa jo dal temeljito obnovit. Ker petka je res fenomenalen avto: majhne dimenzije, ogromen prtljažnik, sedem sedežev, praktičen, uporaben, prilagodljiv, motor trpežen in zmogljiv, pa s povprečno porabo 6,3 niti ni pretirano požrešen...
Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani