Sej veš kako to gre.. pri meni je že četrta Mazda (če štejem še tisto od fotra) in nobene ni rjavela. Je pa res, da so bile vse nove in kupljene pri nas.
... a pri bencinarjih smrdi v tem trenutku? Jaz pri dizlu nisem zaznal smradu, pa vem kak?en je ta smrad, saj sem pri prvi generaciji ?estke brez DPF filtra in speljanim Webasto auspuhom direkt pod motor, to vsako zimsko jutro prec zavohal.
Problem so samo obrati recimo v drugi al pa tretji prestavi, ?e vozi? s konstantno hitrostjo - to je bil pri meni tako v prvi generaciji kot v drugi. Zdajle pa skoraj nezaznavno. Zadnji? sem probal to replicirat in mogo?e res se malo zazna. Ampak mestno se itak vozi? nekje v ?etrti ali celo peti pri cca 1500 obratih ali manj. Sam ?e nikoli nisem vozil v drugi ali pa tretji z enakomerno hitrostjo s 1900 obrati - zgleda malo butasto tako vozit, ?e ma? dizla.
Za?ni tako kot si ?e ugibal. Preglej kable od akumulatorja, kontakte, odstrani rjo na njih. ?e ti tester ne poka?e ni? pol je res verjetno nekje vmes zmanjkalo napetosti zato tudi ne uspe ni?esar zabele?it.
Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.
Na prvi pogled zgleda super, samo on bo rabil dopust, da gre z obale v Medvode, po?aka nekje tam da Pelko dokon?a in potem ?e nazaj. Ne verjamem, da se da to vse skupaj narest prej kot v ?tirih, petih urah.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa gume? lahko so fejst stopničaste pa se bo tudi slišalo bobnenje in tresenje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani