Problem so samo obrati recimo v drugi al pa tretji prestavi, ?e vozi? s konstantno hitrostjo - to je bil pri meni tako v prvi generaciji kot v drugi. Zdajle pa skoraj nezaznavno. Zadnji? sem probal to replicirat in mogo?e res se malo zazna. Ampak mestno se itak vozi? nekje v ?etrti ali celo peti pri cca 1500 obratih ali manj. Sam ?e nikoli nisem vozil v drugi ali pa tretji z enakomerno hitrostjo s 1900 obrati - zgleda malo butasto tako vozit, ?e ma? dizla.
Za?ni tako kot si ?e ugibal. Preglej kable od akumulatorja, kontakte, odstrani rjo na njih. ?e ti tester ne poka?e ni? pol je res verjetno nekje vmes zmanjkalo napetosti zato tudi ne uspe ni?esar zabele?it.
Tale motor se, tam nekje pri 1900 obratih pri konstantni hitrosti v nizkih prestavah, ne po?uti najbolje. Pri pospe?evanju ne bi smel cukat pri konstantni hitrosti pa je bolje, da pri tej hitrosti da? ?e v ?etrto ali celo peto.
Na prvi pogled zgleda super, samo on bo rabil dopust, da gre z obale v Medvode, po?aka nekje tam da Pelko dokon?a in potem ?e nazaj. Ne verjamem, da se da to vse skupaj narest prej kot v ?tirih, petih urah.
A si mel mogo?e ravno takrat regeneracijo? Pred kar nekaj leti sem nekje prebral, da lahko regeneracijo malo zmede nenormalen vozni re?im, kot je recimo spu??anje s prelaza. Potem ra?unalnik nekako to prilagaja dejstvu, da prakti?no vozi brez goriva po klancu navzdol, po ravnem, pa ?e ?e traja regeneracija pa je goriva nekoliko preve? in je to lahko vzrok za rahlo cukanje.
Alex resno misli, da so evropske pobarvane za vsako dr?avo posebi. ?e ?e razumem recimo razlike med ameri?kimi in azijskimi ampak, da bi se japon?ek spravil in druga? farbal avto za Slovenijo kot za Nem?ijo pa res ne verjamem.
Ja rde?a soul red barva je za en drek, kar se kvalitete ti?e. Ne vem kako je s tisto ma?in sivo, ampak recimo moja (titanium), ki je bolj klasi?ne sorte nima te?av. po 4500km (ve?ina po AC) ?e nimam niti ene pikice pa sem avto kar podrobno pregledal pretekli vikend, ko sem ?estko opral.
Samo je pa nekaj... tudi ta sistem ni vsemogo?en ampak le prepre?i neprevidnost in furjavost voznika, da ne uporabim kak?en bolj nesramen izraz.
Jaz sem do zdaj v cca 3/4 milijona prevo?enih kilometrih rahlo po?il v nekoga od zadaj samo 1x in ?e to je ?lo za splet dveh neugodnih okoli??in. Vozim po Celov?ki na levem pasu z varnostno razdaljo. V tistem trenutku sko?i v to varnostno razdaljo pred mano voznica iz desnega pasu in da je bilo naklju?je ?e huj?e, je ravno to?no takrat tisti, ki je bil prej pred mano naglo do konca zavrl. Jaz tega nisem videl, ker je avto voznice zakril zavorne lu?i. Ona je tudi na polno zavirala, a ker mi je vzela vso varnostno, sam ?al nisem mogel pravo?asno ustavit. Ker se je zaviralo do zaustavitve mi je na koncu zmanjkalo cca 15-20km/h razlike v hitrosti. Dovolj, da je odbija? po?il in nosilci ene izmed lu?i, njej se je pa skrivila zadnja vezna stena.
Kaj ho?em povedat? Te situacije tudi emergency brake ne more prepre?iti, saj ko dva avta brez ustrezne varnostne zavirata na polno bo prej ustavil tisti, ki za?ne zavirat prvi.
Jaz sem tud mislil, da mi poka v armaturki, potem pa pogruntal, da se zvok prena?a iz prtlja?nika po karoseriji prakti?no do armaturke. Se je vle?ni vijak zataknil in rahlo dvignil lesen poden v prtlja?niku, tako da je ta vedno rahlo zavibriral in zaropotal.
Moja enako, samo, da tisti avto, ki je zavijal se ni ustavljal, ampak je lepo zapeljal v ulico. Mazda pa v "panic mode", ?e dobro, da ni bilo zadaj nikogar, ki bi bil preve? blizu, ker bi "pokau ejga"
Slivka pozabljas da je folk placeval da se odstrani DPF ker tega (se) ne kontrolirajo na tehnicnem. Kaksna bo situacija, ce zacnejo kontrolirati nevem, ampak vrjetno nebojo placali za odstranitev in potem se vsako leto 100e na tehnicnem. Poleg tega moras tako osebo na tehnicnem poznati in ni to kar tako, kot da si prisel v trgovino. Vrjetno ce bojo to dejansko uvedli se bo polovica oseb ze avtomaticno premislila, ker se bojo bali kako priti cez tehnicnega.
Ne, folk je pla?eval odstranitev, ker uradni servisi z vso opremo ne znajo ugotovit vzroka in ko ti predlagajo obnovo turbine in ?e ?e vedno ne bo OK ?e menjavo celotnega DPF-ja s senzorji za cca 2500 EUR ali recimo polovico vrednosti avta je pa? to to. Ko bodo zakonsko prepovedali 1000% mar?e na rezervne dele, verjemi, da se bo zelo malo DPF-jev odstranjevalo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Problem so samo obrati recimo v drugi al pa tretji prestavi, ?e vozi? s konstantno hitrostjo - to je bil pri meni tako v prvi generaciji kot v drugi. Zdajle pa skoraj nezaznavno. Zadnji? sem probal to replicirat in mogo?e res se malo zazna. Ampak mestno se itak vozi? nekje v ?etrti ali celo peti pri cca 1500 obratih ali manj. Sam ?e nikoli nisem vozil v drugi ali pa tretji z enakomerno hitrostjo s 1900 obrati - zgleda malo butasto tako vozit, ?e ma? dizla.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani