Vidim, da je velik napisano glede Mazdine rje in garancije po forumu... Zanimam me samo a je kej Mazda napredovala v zadnjih letih glede tega, ali je isto kot prej!? Če lahko kdo mal namigne kateri letnik je dober in slab!
Sedajle vidim, da oznaka 45 oz. 55 na pnevmatikah pomeni "višina pnevmatike v % glede na širino pnevmatike", narobe sem imel v glavi, da pomeni višino v mm ...
Torej je razlika še večja, cca 2,5 cm je 17" platišče bolj od tal. In pri marsikaterem robniku je to lahko odločilno.
@Binihuh, ta je malo težka, ker SkyactiveX je čisto na novo razvit motor, ki je malo poseben (diesel style). Tudi olje je drugo za SkyactivX bencinarja.
Glede na to da še folk nima dosti izkušenj z tem motorjem, noben še tudi ni delal analize olja s tega motorja da bi se videlo kako mu to Original olje paše.
Zdaj pri najnovejših bencinarjih z GPF filtrom je podobna fora kot z DPF, olje mora biti prilagojeno temu.
Kolikor sem gledal analizo originalenga olja za SkyactivX 0w20 je po paketu aditivov zelo močno (900ppm Molibdena😳, nekaj bora, dodan Magnezij na račun znižanja kalcija), je pa viskoznost zelo zelo nizka.
Kv40 je rekordno nizka 28, kar je že bol teritorij hybridov. Nizka viskoznost pripomore k nižji porabi, vendar na račun večje obrabe materiala.
Zdaj moje mnenje je natoči Mazdino Original Oil SupraX 0w20 pa pri 20kkm naredi kako analizo olja v laboratoriju in bomo videli kako je z obrabo.
Hvala ti zaenkrat,bom naredu kak kapljični test pri 5k km pa da vidim kako bo olje pri teh km..🤔
Čez kake dve leti bo verjetno že kaj več znanega pa bomo potem videli kako in kaj.....
Ko smo ravno pri olju @Aless te lahko prosim za mnenje in nasvet katera olja 0-20w bi bila najboljša za moj X186 motor? Prvi servis imam tako na Selmar gratis po tem pa, če slučajno to Mazdino ni ok bi ga zamenjal s kakim drugim. Ker ima kao nek filter trdih delcev je verjetno pomembno tudi to, da ima čimbolj čist izpuh, ne vem pa če je to odvisno kaj od olja ali samo od goriva in idealne nastavitve motorja? Hvala za nasvet.... 😊
Pozdravljeni Za mojo Mazdo 3 G120, letnik 2015 prevoženih ima cca 50.000 km izbiram motorno olje. Do sedaj so na uradnem servisu dajali original mazdo 5w30. Po prebranem na tem forumu pa ostalih, se za naslednjo menjavo odločam med temi olji:
Večina mojih voženj je cca 15-20km regionalk, mogoče enkrat mesečno malenkost daljše. Hvala za nasvet, lp.
Moje mnenje je da če narediš 10-15k km na leto ti je cenovno to Totalovo olje ok (podobno Mazdine mu) samo, če pa hočeš imeti avto še mnogo let si pa kupi najboljše olje👍
@Aless tokrat te ne bom spraševal kakšen se ti zdi vzorec od disel citrončka olje pri 15k km,saj sam vem da je katastrofa od katastrofe!😩( Lahko pa komentiraš,če želiš....😂)
Objavljam pa ga zato,da vidite kako olje ne spada več v motor! Sicer kmalu sledi menjava ketnice in še kaj drugega,bomo videli kako dolgo bo šlo 🤔.
Ps; enkrat je tekla debata,kakšno olje točijo v avte na uradnih M. servisih....🤔
Iz te slike je jasno ,da iz originl sodov pri Selmar.👍
@Jest je videl pri Btc Mazda,da ga iz kantic,tako da je odvisno od servisa.👍
Jasno, da je to, ampak kaj ti to nuca če so pa potem težave kot pri Citrončku! Evo pri 180k km so pa preventivno pri sodelavcu menjali ketnico ob rednem servisu....
@Biniče je motor pravilno skonstruiran za 0w20 olje, in nima kakega težkega režima vožnje, bo tudi s 0w20 oljem vredu delal in ne bo težav.
Bo pa čas pokazal ali je Skyactive-X dobro skonstruiran motor ali ne.
0w20 olja so bolj Eco naravnana olja za znižanje porabe goriva, zato imajo znižane viskoznosti KV40,KV100 in nizko HTHS viskoznost, s tem pa olje hitreje steče dol iz mazalnih delov in slabše zaščiti in maže te dele.
Je pa problem 0w20 olja ta da če ti med olje prihaja gorivo (kar je pri modernih dizlih z DPF in DI bencinarjih dokaj pogosto), in ga s tem dodatno razredči dobiš tako redko olje za katero pa motor ni bil skonstruiran in lahko pride do večje obrabe motornih delov.
No tudi kake težje obremenitve niso za ta redka 0w20 olja, tak da za kako dolgotrajno žganje z avtom po AC na blokadi s tem oljem ne priporočam.
Mi je vse jasno kar si napisal, edino ne vem pa, zakaj niso ostali kar na 5-30w olju..... 🤔
Sedaj imam 15k km od menjave na službenem Citrončku pa da vidimo kakšno dizel garež je notri.... 🤔
Pri 135k km je morala bit menjana ketnica na olj.pumpi....🥴(olje 0-30w). Na prejšnjem pa olje 5-40w, brez dpf filta in brez kakršnih koli problemov 430k km! .
Ne vem kaj se grejo s tem oljem? 🤔
Me je kar strah, ko pa ima moja cx30 predpisano olje 0-20w pa še na pol "disel" je......
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim,da bi na servisu znali tole vedit,ko imaš toliko grafov....🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani