Skoči na vsebino
Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

Mislim, meni se je pri prejšnji to zgodilo, kaj vem, mogoče zaradi relacij, ker kaj drugega skoraj da ni moglo biti, ker sem 90% spremljal potek regeneracij in poskrbel da se izvedejo. Torej, ali se sistem res tok zapaca , sesalnega kolektorja nismo tikali, je pa takrat Pelko rekel, da je bil EGR čist zabit, ena mala luknjica je bila še. To je bilo spucano, ampak to je pljunek v morju. 

 

Zakaj je bilo tako zabasano pa ne vem. Avto je imel cca 140 tisoč takrat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

Se bojim, da če je to res kar pišeš, da padeš v eno zanko, s katere še ne vemo povratka. To ugotavljamo tudi na ene poljskem forumu ,ter na forscan forumu, kjer se zgodi to,da se interval regeneracije prepolovi. 

In nekateri so probali že vse živo, pa nekega haska ni bilo. Od podložk, čiščenje DPF, čiščenje sesalnega kolektorja, menjavo EGR,ipd...Zgleda pa kot bi se PCMu nekaj zmešalo..

 

Vzrok zato, bi bil mogoče prenežne vožnje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Fedri so 150. Jah, motor je seveda kaput...zraven je imel 6 valjnega mercedezovega...Še večje sranje...predvsm še dražje. :)

 

Jah lej, če bi vedel, bi menjal takoj podložke in sčistil sito pa bi bil mir. Ker pa nisi...jbg. Smola res.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Dejstvo je ,da obstaja ta možnost, ki se je zgodila njemu, in ki se je zgodila x uporabnikom že od prvih dizlov v šestki dalje. In tisti ki ve v čem je fora, zamenja do 100 jurjev podložke , pogleda se karter, in je to to. 

 

Če pa ne veš, je pa lahko jeba. Zato mislim, da bi moral serviser stranki to povedat prvič ko pride na servis. Na uradnem servisu mislim da tega ne govorijo, Pelko pa mislim da je na mestu in take zadeve stranki pove.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Nisem šel v detajle. Meni so vsi rekli da je treba isto menjat. Jaz bom do ene 90tisoc to zamenjal in scistil karter.

Če imaš smolo je pa 150 tisoč km očitno dovolj da se to zgodi kar se je.

P. S.
Zmontiral smo fedre, razlike v normalni vožnji ni, je pa zaenkrat avto 2cm višji, ampak to se bo menda še mal posedlo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

To je fine tuning, ki ga lahko naredi vsak sam. Jbg, povsod je kakšn manjko, razen nad 100 jurji pomoje :D

Drgač pa če je notri v tapeti na vratih, je najbolje d ase da notri malo tiste obloge -izolacije, ki je samolepljiva in naredi to lahko vsak doma sam. Zvok je boljši, manj hrupa pride notri, manj vibracij je...sami plusi :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.